Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 108

Discussie: DRGTC2 | Geruchten, persberichten en team presentaties

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard DRGTC2 | Geruchten, persberichten en team presentaties

DRGTC
    Het vervolg op de spectaculaire merkencup binnen de DigitalRacing.nl leagues: een heel seizoen lang gaan we elkaar bestrijden met de RuF C-Spec in iRacing! Natuurlijk horen daar ook de gebruikelijke geruchten, persberichten en team presentaties bij.

We willen jullie er op wijzen dat mooie persberichten en teampresentaties ook toegevoegd kunnen worden aan V2. Via www.digitalracing.nl -> gebruikersinstellingen -> artikel toevoegen, heeft iedereen de mogelijkheid zijn mooie presentatie, interview of filmpjes te delen met de rest van de community.

DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Oei, fijn. Lekker met de RuF knallen.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Sweet! Ben benieuwd naar de verdere info Mooie scoop zo met de tekst onder het DRGTC Competitie gedeelte op het Forum
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Ik ben aanwezig! Alleen zal het zonder een BSRT bolide zijn dit seizoen, als de gesprekken zo gaan zoals ze nu gaan.
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Dat zie ik wel zitten!

"Overtaking is an art"

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Spannend, zou leuk zijn als ik het ergens kan inpassen.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Whoo!

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Misschien moet ik weer eens een abbo nemen. Hopelijk komt er spoedig een aantrekkelijke aanbieding
    Power by Cosworth

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Vet! Even kijken of ik nog een nieuwe wagen ga gebruiken of gewoon mijn huidige ga selecteren.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Leuk! Als het seizoen niet tijdens de Piston Cup gaat lopen ben ik er bij. Eens in de twee weken een wedstrijd is meer dan voldoende voor mij.

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Dit lijkt mij weer een gave serie om aan mee te doen. Eens kijken welke dag de organisatie gaat pakken voor de races voordat ik mijn keuze kan maken
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Bram VDS Racing Team stelt wagen voor

De aankondiging kwam er nog geen 24u geleden, maar toch is de eerste wagenvoorstelling al een feit. Op het Amerikaanse Daytona heeft het Bram VDS Racing Team hun bolide voor het komende DRGTC2 seizoen voorgesteld. Geen grote multinationals op de flanken van de wagen, maar de ontwikkelingsorganisatie 11.11.11 zal op de rood-zwarte te zien zijn.

"Waar we in de GT3 cup nauw samenwerken met DC Shoes hebben we voor de DRGTC2 gekozen om een goed doel in de kijker te zetten. Na een paar korte gesprekken met wat mensen van de organisatie was de knoop vrij snel doorgehakt en zullen we het komende seizoen 11.11.11 op de bolide terug vinden. Organisaties als deze verdienen het om wat vaker in de spotlight te staan en we zijn blij dat we daar ons steentje voor kunnen bijdragen" Aldus teameigenaar en rijder Bram Van Der Stichelen.

Een teamgenoot is er niet, al wil dat niet zeggen dat er geen kan komen. "Het is nog niet helemaal duidelijk of er een teamkampioenschap komt, maar op basis van de vorige editie is de kans vrij reëel dat die er komt. Dus we zijn nog op zoek naar een 2e rijder, geïnteresseerden kunnen altijd een mailtje sturen als ze interesse hebben om het team te vergezellen. Ook heb ik een paar namen genoteerd staan van mensen die ik zeker nog zou willen contacteren, maar dat is voor later. Over de namen ga ik nog niet uitwijden."

De ambitie bij de Belg is vrij groot. "Natuurlijk wil ik races winnen en goede resultaten neerzetten. Of dat ook effectief gaat lukken is een ander verhaal, want de concurrentie zal allesbehalve mals zijn. Maar daar zit hem de uitdaging natuurlijk ook. We gaan er alvast alles aan doen om er een geslaagd van seizoen van te maken."

http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

nice
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Ik vind hem ook erg lekker Bram!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Brett Pit's schermafbeelding
    Naam
    Brett Pit

Standaard

Bob van Someren rijd voor Zippo in DRGTC2

Nog voor de DRGTC2 was aangekondigd werden er flink heen en weer gebeld door het management van BSRT met Q-Dance en met Bob van Someren zelf. Toen de serie eenmaal was aangekondigd werd al snel duidelijk dat Van Someren niet kon deelnemen in de reeds o zo bekende Q-Dance livery. Q-Dance voelde niet zoveel voor dit kampioenschap zij gaven aan weer paraat te staan mocht er een GT3 kampioenschap komen. Met die teleurstelling schoof BSRT alles opzij en leek Van Someren zijn budget niet rond te krijgen. Van Someren heeft echter na dat nieuws alle hulp troepen ingeschakeld en met de hulp van de huispainter Niels Tieman werd een nieuw onderkomen gevonden voor de DRGTC2.

Tieman heeft met zijn grote staat van dienst er voor gezorgd dat Van Someren alsnog een stoeltje heeft weten te bemachtigen voor het DRGTC2. Het team van Zippo, waar Tieman ook voor gereden heeft in de DRTCC2, zag na een aanbeveling van hem wel wat in een samenwerking. "Bob heeft een fikse staat van dienst binnen de community, met 55 races ervaring in competitieverband zien wij het vuur in de ogen van Bob" Aldus een persvoorlichter van Zippo. "Hoewel hij nog altijd geen podiumfinish heeft gehad, zal hij zeker flink gas geven. Wij verwachten dat hij flink zal vlammen! Bij ons sloeg in ieder geval na 1 gesprek direct de vonk over. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk en wij hopen op een mooie samenwerking tijdens dit DRGTC2 seizoen."

Kort na de persconferentie werd de RUF gepresenteerd waarin Bob van Someren deel zal nemen het DRGTC2 kampioenschap:

Brett Pit
    Reporter

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brett Pit Bekijk bericht
    Bob van Someren rijd voor Zippo in DRGTC2

"Wij verwachten dat hij flink zal vlammen! Bij ons sloeg in ieder geval na 1 gesprek direct de vonk over."
    Mooie presentatie en ik moest smakelijk lachen om bovenstaande opmerkingen
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Whehe, nice Brett! Een woordgrap per zin

Mooie bolide Bob! Daar kun je prima mee voor de dag komen!

DigitalRacing.nl

Standaard

@Bob Ik had verwacht een BRST te tekenen voor het GTC, maar toen je zei dat je de Zippo wilde gebruiken was het een leuke verrassing. Prima screenshots en een leuk stukje van Brett Pit.

@Bram VDS: Ik had nog niet gereageerd, maar je bolide ziet er strak uit. Geweldig.

Naam
    Bob van Someren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    @Bob Ik had verwacht een BRST te tekenen voor het GTC, maar toen je zei dat je de Zippo wilde gebruiken was het een leuke verrassing. Prima screenshots en een leuk stukje van Brett Pit.
    Dat doet mij deugd
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard Ferroeni Racing bevestigt deelname aan DRGTC2

Na een periode van rust bij de DRnl organisatie komen zij terug met een bekende klasse; de DRGTC. De tweede editie reeds maar er is wel gekozen voor een andere wagen; de Ruf RT 12R C Spec. Ferroeni Racing vond dit een geweldig moment om weer deel te nemen aan een league onder de DRnl vlag. Ook ditmaal zal Ferroeni Racing aantreden met Jeroen Jonckers. Deze coureur staat vooral bekend om zijn deelnames aan de DRTCC, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en hij hoopt met de Ruf toch nog voor verrassingen te zorgen.

Het Ferroeni Racing team had van een bevriende relatie de mogelijkheid om in alle rust het Sebring circuit te verkennen en test kilometers te maken met de Ruf. Afgelopen nacht zijn de volgende opnames van de livery gemaakt.

Naam
    Bob van Someren

Standaard

I like him Jeroen! Leuke creatie.
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV

Senior Member Brett Pit's schermafbeelding
    Naam
    Brett Pit

Standaard

Alsnog BSRT aan de start van de DRGTC?

Kort na het aankondigen van Van Someren zijn plannen voor komend seizoen schrokken de hogere heren van Q-Dance wakker. Door hun plannen openbaar te maken om niet mee te doen aan de DRGTC is er toch nog een spoedoverleg geweest. Hieruit bleek dat zij toch nog plannen hebben iets te willen dit seizoen. Van Someren heeft zijn punt al gemaakt. "Ze komen er voor mij nu te laat mee, maar ik heb wel een optie aangegeven voor Q-Dance om alsnog op de grid te kunnen staan dit seizoen".

Of dit in de vorm van toch een sponsoring is of een deelname van een volwaardige wagen is echter nog niet duidelijk. Het lijkt wel naar het 2e te gaan gezien er een 2e RUF gespot is bij de spuiterij van Niels Tieman. Al kwam ik op de weg daarvandaan nog een trailer tegen met RUF's die dezelfde straat in stuurde.

Brett Pit
    Reporter

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobVSomeren Bekijk bericht
    I like him Jeroen! Leuke creatie.
    Bob, dank je.

Standaard

Oeh, ik had er bijna overheen gekeken!

Knappe bolide Jeroen, kleurtje zal goed opvallen in het veld

DigitalRacing.nl

Standaard

Strakke bak, Jeroen!
    Ik dacht eergister nog aan Coca Cola als sponsor. Een groot merk en toch zie je hem vrij weinig in DRNL- competities.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten