Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 91

Discussie: JSF | Piston Cup | Boss Tires 200 | 09-02-2014

Standaard JSF | Piston Cup | Boss Tires 200 | 09-02-2014

Eindelijk is het dan zo ver. We staan aan de vooravond van de Piston Cup. Maar liefst 64 Deelnemers zullen strijden om de felbegeerde cup. Als eerste zal de JSF karavaan neerstrijken in Michigan voor de Boss Tires 200. 100 ronden lang zal het gevecht plaatst vinden op de Michigan International Speedway, wie zal zich de eerste winnaar van een JSF evenement ooit mogen noemen?

Boss Tires 200
    Zondag 9 februari
    19:00 start van de training
    19:50 kwalificatie 2 rondes/15 min.
    20:00 start race (100 ronden)

De server start om 19:00 uur met de vrije training. Om 19:50 start de kwalificatie. Deze zal 10 minuten duren waarbij elke deelnemers 2 ronden krijgt om een snelle tijd neer te zetten. De race zal rond 20:00 starten voor een 100 laps race. Elke deelnemer krijgt 1 fast tow.

Aanmelden
    Voor deze race vragen we elke deelnemer aan te geven of hij aanwezig zal zijn of niet (je dient wel ingeschreven te zijn bij de Piston Cup!). Wij vragen zowel de vaste deelnemers, als de reservelijst rijders, zich aan of af te melden vóór maandag 3 februari. Indien je je niet op tijd aanmeldt of afmeldt verspeel je hiermee je positie op de inschrijflijst. Dit wil dus zeggen dat een rijder op de vaste lijst zijn voorrang op de reservelijst verliest. Hetzelfde geldt voor de reservelijst rijders, echter geeft deze zijn positie ten opzichte van de andere reservelijst rijders op. Na 3 februari zullen wij ook direct de reservelijst rijders een seintje geven via een pm op het iRacing Forum of ze wel of niet mee kunnen doen, zodoende zul je dus altijd voldoende tijd hebben om te voor te bereiden op de race.Hier vind je een overzicht van de ingeschreven deelnemers.

Op het iRacing Forum heeft iedere deelnemer momenteel een PM ontvangen met daarin de gegevens om zich aan te kunnen melden. Bewaar de link die je na het aanmelden krijgt, dit is de enige manier om je aanmelding zelf aan te passen (stel je kunt in ene niet). Ben je hem wel kwijt en wil je jezelf afmelden, stuur dan Joep Willemsen een PM.

Overzicht van de huidige aanmeldingen: Huidige Aanmeldingen

Wachtwoord
    Het wachtwoord zal de dag voor de race via een iRacing PM naar je toegestuurd worden, deel dit wachtwoord absoluut niet (bijvoorbeeld met een maatje die net te laat was voor een inschrijving, of die wil meekijken maar op drive drukt in plaats van spectate) we verwachten 43 autos, en die persoon kan potentieel iemand anders zijn plekje afpakken. Mocht dit wel gebeuren, dan treden we hier ook zeker hard tegen op. Voor de mensen die wel graag willen spectaten zullen we kijken of we het wachtwoord nadat iedereen ingelogged is online kunnen zetten op de DRNL/iRacing en Tweakers Fora.

Practice Servers
    Voorafgaand aan de race zullen wij op dinsdag 4 en donderdag 6 februari een practice sessie hosten. Deze sessie zal dezelfde weer instellingen hebben als de race server. Het biedt dus een mooie mogelijkheid om je set-up te fine tunen voor de race. Het wachtwoord voor deze sessies is: Geheim. De sessies duren twee uur en starten om 20:00u.

Setups
    Momenteel hebben de volgende deelnemers hun setups gedeelt, wil je zelf aan de slag dan is de Fixed setup een goede basis!
    Niel Hekkens
    Freddie Besems
    Joey Schmidt

Weer
    De weer instelling voor de Boss Tires 200 zijn als volgt:

Temperatuur: 78F
    Luchtvochtigheid: 55%
    Windrichting: Noord
    Windsnelheid: 2MPH
    Skybox: Partly Cloudy

Livestream
    Global Simracing Channel

Links
    Digitalracing.nl
    Gathering of Tweakers
    Global Sim Racing Channel
    Joined Simracing Fanatics

Sponsors
    The Bob Shock
    Derek Speare Designs
    Fanaleds
    Inside Sim Racing
    UGX Race Simulators
    Gathering of Tweakers

Admins
    Dennis Gerressen
    Niel Hekkens
    Jeroen Ursem
    Roy Visser
    Joep Willemsen
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Whoo! Nog maar 2 weekjes

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Mijn PB met deze weer settings is een 39.90

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Al 34 bevestigingen binnen en 4 afmeldingen, mocht je het nog niet gedaan hebben, check je inbox op iRacing

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Naam
    Niel

Standaard

Morgen host ik een sessie van 19:00 tot 21:00 uur.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Er zijn 13 deelnemers die niet hebben aangegeven of zij wel of niet mee doen aan de eerste race van het seizoen. Zij hebben nog tot maandagavond om zich in te schrijven. Doe je dit later dan zal je achteraan de lijst met huidige inschrijvingen komen te staan. Aangezien er al meer dan 43 man hebben aangegeven dat zij erbij willen zijn betekend dit dus dat je waarschijnlijk niet mee kunt doen!
    Iedereen heeft in zijn iRacing PM box een PM gekregen waarin de details staan over hoe je je kunt inschrijven.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Naam
    Niel

Standaard

Van de DRNL rijders moeten Bram, Niels en Wilfred nog reageren op de DM betreffende de Piston Cup race!

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik heb geen PM gezien?

Naam
    Niel

Standaard

Ook niet in iRacing? Alle PM's worden via iRacing verstuurd.

DigitalRacing.nl

Standaard

Nee. Ik heb niets gehad. Wel alle andere meldingen gezien. Maar geen pm aanzake de race.

Standaard

Hmm, dat is wel vreemd niels? Staat wel gewoon in mijn outbox. Niet toevallig een overvolle PM box?

voor de zekerheid gewoon nog een keertje verstuurd
    Laatst gewijzigd door Roy Visser; 2 februari 2014 om 12:37
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

DigitalRacing.nl

Standaard

Er staan 5 berichten in, haha.

Naam
    Niel

Standaard

Om 19:00 start de oefen sessie voor de JSF Piston Cup.
    Het wachtwoord is geheim.

Naam
    Niel

Standaard

Helaas waren er niet zo veel mensen doordat iRacing af en toe down was. Het lijk alsof iRacing steeds rond half down gaat.
    Houd hier komende zondag rekening mee als het nog niet opgelost is! Log niet in op het laatste moment en wees op tijd. Wanneer je eenmaal in de server zit, is er niets meer aan de hand.

Gisteren hebben we ook nog een tweede pre-season meeting gehad met de gasten van Global SimRacing Channel en ze zijn heel professioneel! De live streams worden heel gaaf!

Wanneer je een live stream hebt tijdens de race, geef mij een link van je stream. Dan zet ik hem er bij de live timing pagina.
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 3 februari 2014 om 12:07

Naam
    Niel

Standaard

De startlijst voor de Boss Tires 200 staat al op de website.
    http://www.joinedsimracingfanatics.nl/drivers/

Naam
    Niel

Standaard

Vanavond om 20:00 uur is de eerste oefen sessie voor de Boss Tires 200. Donderdag hebben we een tweede sessie gepland.
    Meer informatie vind je hier.

Standaard

Aaarg, al vanaf 14.00 bezig met een paint voor de Mustang, maar niks is iets waarvan ik zeg, daar ga ik instappen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Aaarg, al vanaf 14.00 bezig met een paint voor de Mustang, maar niks is iets waarvan ik zeg, daar ga ik instappen
    je livery van de testrace was er gaaf, wat is daar mis mee? Ikzelf ben bezig aan v2 van mijn paint.

Standaard

Was een public paint, en op trading paints kan ik zien dat iemand anders uit de league hem ook al gebruikt

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Herkenbaar. Ik denk dat ik gewoon mijn US Army skin ga gebruiken, tenzij ik nog een andere ingeving heb.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Voor de liefhebber, de resultaten van de eerste testsessie:

http://members.iracing.com/membersit...ionid=10109744

伊莫拉

Naam
    Niel

Standaard

Ik vond het een goede practice!

Victor, had gehoord dat veel beter ging met mijn setup? Dat is fijn om te horen. Als je nog wat tips wilt, laat maar weten. Kan ook een video van een hot lap, in race situatie, maken en uploaden.

Klein verslagje van de eerste oefen sessie.
    http://www.joinedsimracingfanatics.n...irst-practice/
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 5 februari 2014 om 00:45
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Gisteren best een aantal rondes gereden en tot de conclusie gekomen dat ik mij vooral moet concentreren op lijnen rijden.
    Eerste rondes met de fixed setup, welke stabiel aanvoelt maar naar mijn smaak niet lekker instuurt. Ik heb de eerste helft van de sessie gebruikt om te kijken of ik dat zelfstandig kan opheffen door aan de setup te sleutelen (nieuw voor mij op ovals). Het heeft de nodige overstuurmomentjes opgeleverd en welke aanpassing ik ook deed ik ging er niet sneller door. Het tweede uur heb ik de setup van Niel gepakt en mij puur geconcentreerd op lijnen rijden. Daarbij heb ik de lijnen van Yannick, Fabian en Rudy bestudeerd en getracht dezelfde lijnen te rijden. Ik stuur te snel in bij T1 en T4 kom ik maar steeds niet lekker uit. Later insturen bij T1 leverde nogal wat onderstuur en wallcontact op. Af en toe een draft kunnen meepakken, maar zelfs dan rijden de snelle jongens bij mij weg. Donderdag maar concentreren op langere stints.

Naam
    Niel

Standaard

Verder is het belangrijk dat je niet helemaal naar onder gaat in de bocht. Houdt een lijn afstand.
    Deze videos van iRacing zijn ook heel handig:

Verder heeft Rudy op het GoT forum een mooie post gemaakt waar hij uitlegt hoe hij begint aan een oval setup.
    http://gathering.tweakers.net/forum/...23339#41723339
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 5 februari 2014 om 10:42

Standaard

Hmmm... Deelname komt ineens op zeer losse schroeven te staan aangezien ik maandag in Denemarken verwacht wordt ivm werk. Morgen weet ik het definitief, maar ik gok dat een reserverijder van start mag gaan...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten