Vandaag even bezig geweest. En deze staat inmiddels ingame. Moeten nog nummers en sponsoren op dus ben nog wel eventjes zoet. Ben nu eerst bezig de velgen de juiste velle kleur oranje te geven.
![]()
Ik heb deze link gevolgd en daar wordt uitgelegd hoe je met mat->glanzend kan spelen
http://www.assettocorsa.net/forum/in...ge-2#post-6478
Voor de 458 moet je dan een bestand met de naam CARPAINT_map.dds aanmaken.
Vandaag even bezig geweest. En deze staat inmiddels ingame. Moeten nog nummers en sponsoren op dus ben nog wel eventjes zoet. Ben nu eerst bezig de velgen de juiste velle kleur oranje te geven.
![]()
Laatst gewijzigd door Jan-Willem Oostingh; 17 februari 2014 om 00:08
CoulthardEvery team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.
Lastig te zien op die donkere achtergrond zo, JW. Maar op het eerste oog erg fraai, een van de betere McLaren liveries:
![]()
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Dit is niet echt nieuw... maar dacht laat ik ze ook eens hier op zetten. :-)
Laatst gewijzigd door Jan-Willem Oostingh; 21 januari 2015 om 15:04
CoulthardEvery team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.
Ik zie ze niet verschijnen JW![]()
Cool! Zien er heel gaaf uit![]()
Ik wil me ook eens wagen aan het painten van een auto in AC. Ik heb wel een vraagje. In de template zit een mapje "AMBIENT OCCLUSION", moet ik dit aan- of uitzetten als de paint wil opslaan?
edit:
nvm, het lijkt erop dat die paths wel gewoon werken.
Laatst gewijzigd door NielHekkens; 22 februari 2015 om 13:55
"I'm on fire. I'm on fire."
- Ricky Bobby
AO moet je aan hebben staan.![]()
Laatst gewijzigd door NielHekkens; 22 februari 2015 om 17:22
"I'm on fire. I'm on fire."
- Ricky Bobby
Favorieten/bladwijzers