Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53

Discussie: Tourist Trophy | Daytona Road | 27-10-2013

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Ik dacht dat de pole ergens in de 1.44.5 zou komen en ik reed extreem voorzichtig naar een 1.46.3. Stond ik 2e op 2 tienden van Tim. Wtf?
    44.5 tijdens de kwalificatie is inderdaad niet haalbaar met het nieuwe bandenmodel. Pas in ronde 3 begin je optimale grip te krijgen. Mijn snelste ronde van vorige week reed ik tijdens een race simulatie. 44.2 met als optimal 43.8.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=U3w4889mVd0"]Tourist Trophy - Round 4 Daytona - Onboard lap (2:14:202) - YouTube[/ame]

Achteraf gezien jammer dat ik uit de race werd getikt. Gezien de uitslag was het misschien nog gelukt om met een rustiger tempo zonder ffb naar p3 of zelfs p2 te rijden. Ik moet het even in de gaten gaan houden want ik merk dat mijn fan het ook niet altijd meer doet tijdens het opstarten van het stuur.

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

Wat bedoelen jullie met 1:44? De snelste laptime in de race zat toch ergens op 2:15?

Standaard

Yep. Ik was ff in de war denk ik. Grappig dat de anderen dat rustig overnemen

Al snap ik het ook wel. Meestal kijk je toch alleen maar naar de laatste seconde.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten