Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 64

Discussie: Tourist Trophy | Zolder | 29-09-2013

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Toevallig had ik die instellingen al. Het was wel mooi om die bevestiging te hebben.

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

Achter firm had ik ook al, maar zo reed ik op Spa ook al rond Het rijdt wat mij betreft wat lekkerder.

Standaard

Ik probeer er vanavond bij te zijn. Krijg wel om half acht bezoek, even kijken hoe snel die weg zijn
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Ik ben er niet bij. En zondag waarschijnlijk ook niet. Hopende dat ik de volgende weer mee kan pakken
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Standaard

Yes, ik heb weer een microfoon!

Weer een hoop scheldwoorden erbij geleerd...

Wilde even snel de mic aan de praat hebben, dus terug naar windows. Ineens realtek programma weg en wat ik ook deed, ik kreeg hem niet meer terug. Driver wilde ook niet meer installeren. Uiteindelijk wilde de driver van de realtek site zelf gelukkig wel.

En ondertussen had ik al ontdekt dat het nu eens een keertje niet aan de instellingen lag maar aan een losse mic in de headset...

Maar toen was het al half 11... Mooi uur practice verknald. Gaat lachen worden zondag.

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Ik krijg het dit keer ook niet geregeld. Ijnske is van de trap gevallen en ligt nu in de lappenmand en Bibi heeft ook nog een beetje aandacht nodig....... Ik ga mijn japans maar al opfrissen.

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Wat een vreselijk lastige baan blijf ik dit vinden, valt maar niet mee om een perfect rondje te rijden. pb is 1.54.1 terwijl optimal ondertussen op 1.52.5 staat
    Livestrong, drive yellow

Senior Member JoepGelissen's schermafbeelding
    Naam
    Joep Gelissen

Standaard

Wil iemand svp de tijden van vanavond posten? Ik kon er zelf helaas niet bij zijn.

Senior Member JoepW's schermafbeelding
    Naam
    Joep
    -> Serious iRacing with a Smile <-

Junior Member
    Naam
    Mark van den Broek

Standaard

Ik kan er helaas aanstaande zondag ook niet bijzijn. Voor iedereen die wel rijdt veel succes!
    SR| Mark van den Broek

Naam
    Niel

Standaard

Roy en Jeroen, weten jullie al wat jullie doen met inc's in de race? Bij de 2e chicane, krijg IMO heel snel een inc in de knik naar links, terwijl je volgens mij wel gewoon 2 wielen binnen de witte lijnen hebt.
    En ik denk dat mensen rare capriolen uit gaan halen wanneer ze inc's proberen te voorkomen in de eerste paar ronden.

edit: Het is onzeker of ik zondag mee ga doen. Ik kreeg net een telefoontje van UPS en de monitor was out of stock. Geen idee wanneer ik hem kan verwachten.
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 27 september 2013 om 12:59

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Roy en Jeroen, weten jullie al wat jullie doen met inc's in de race? Bij de 2e chicane, krijg IMO heel snel een inc in de knik naar links, terwijl je volgens mij wel gewoon 2 wielen binnen de witte lijnen hebt.
    En ik denk dat mensen rare capriolen uit gaan halen wanneer ze inc's proberen te voorkomen in de eerste paar ronden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Ursem Bekijk bericht
    Wij nemen alleen actie als er mensen zich gestoord hebben aan andere hun cutting gedrag. Als iemand het consequent doet, moet dat als achtervolger of geachtervolgde toch opvallen. Geen klacht, geen straf. Beetje zoals het in iRacing dus ook gewoon gaat.

Mochten we overigens tijdens een race een buitensporig aantal inc's zien, of rondetijden die heftig afwijken nemen wij zelf actie.

Straffen zal ten alle tijden zijn in de vorm van een tijdstraf van die huidige race. Als blijkt dat dit toch anders moet, kunnen we dat altijd weer verder (intern) bespreken en indien gewenst aanpassen.

Grofweg leven we gewoon via de iRacing regels met een kleine aanpassing waar nodig.
    Inc's dienen zeker wel voorkomen te worden, maar we doen er alleen wat mee wanneer we er een mailtje over ontvangen van iemand die het iemand anders zo duidelijk en constant heeft zien doen dat hij er iedere ronde tijd mee wint. Dit kunnen wij uiteraard ook zelf zijn, we hebben iemand anders die dat soort dingen behandeld.

Op spa hebben we een hoop dingen door de vingers gezien en er zijn ook zeker klachten over ontvangen, de betrokken partijen hebben zelf ook al aangegeven daar beter op te letten.

Het iRacing regelement geldt voor iedereen en abnormale inc aantallen vallen ook op. In een officiele race gebeurt het bijvoorbeeld zelden (lees ZELDEN niet nooit ) dat mensen boven de 10 inc zitten in een race van 45 min. Nou zijn Spa en Zolder er een stuk gevoeliger voor als de andere circuits op de kalender, maar dat betekent niet dat je helemaal los kunt gaan. Bij de chicane waar jij het hebt kun je vrij rap ook een slow down krijgen, let er wel even op dat je deze inlost in 1 van de opvolgende rechte stukken en niet gelijk in de knik naar rechts.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Niel

Standaard

Hmm, dan heb ik dat bericht gemist.

Vorige race had ik een super gaaf gevecht met Bram en Joep. Een keer ging ik 2 wide door Blanchimont en om genoeg ruimte te houden, ging ik wijd. Daardoor ging het goed. Ik won er geen tijd mee, maar kreeg wel een off-track. Dat zou mij dus echt niets uitmaken.

Dat je dan niet elke ronde vrolijk die inc's kan pakken en dat je niet op een YOLO-achtige manier moet rijden, snap ik. Maar wat ik wil zeggen, is dat je je niet moet blind staren op die inc's en vooral plezier moet hebben.
    Zolang je binnen de lijntjes rijdt, komt het goed.

Standaard

Zo bedoelen we het uiteraard ook
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Standaard

Raceday! Iedereen er een beetje zin in?

Naam
    Niel

Standaard

Ja, alleen moet ik me helaas afmelden. Nog steeds geen nieuw beeldscherm.

Senior Member JoepW's schermafbeelding
    Naam
    Joep

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Raceday! Iedereen er een beetje zin in?
    Jazeker. Moet alleen nog de snelheid vinden.... Zolder is niet mijn favoriet. Ik kom er nooit in mijn ritme.
    Dat is knudde. Als je even heen en weer rijdt naar mij kan je wel ff mijn 24" kantoor scherm lenen
    -> Serious iRacing with a Smile <-

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik heb er zin in
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Koos's schermafbeelding
    Naam
    Koos de Boer

Standaard

Ik heb d'r ook zin in!

Alleen de stevige oostenwind dreigt roet in het eten te gooien.
    Onverwacht daardoor vanaf 18.00 uur in de piketdienst terecht gekomen. Nu maar hopen dat er tijdens de race-uurtjes vanavond geen actie hoeft te worden ondernomen.

Junior Member TuxieDeni's schermafbeelding
    Naam
    Deni Raets

Standaard

dan kom je mij maar supporteren

Senior Member

Standaard

Was een mooie race! Kwali rustig aan gedaan, en 'm toen zelfs nog met moeite uit de muur gehouden. Gestart als 9e en mooie close gevechten gehad met Deni, helaas kwam er van zijn kant een slowdown bij na een inhaalpoging bij de 2e chicane, anders was het doorgegaan tot de finish. Gefinished als 4e, een resultaat waar ik blij mee ben.

Senior Member JoepGelissen's schermafbeelding
    Naam
    Joep Gelissen

Standaard

Q: Ging niet heel goed. Foutje in S1 en daardoor P10.

R. Ging nog slechter dan de kwalificatie. Kwam achter Tom te zitten en het koste me (te) veel tijd om hem voorbij te komen. Daarna kwam ik niet in mijn ritme en maakte ik in de eerste bocht een paar keer een foutje. Vervolgens in ronde 7/8 Jeroen daardoor ongelukkig geraakt. Daarna hier en daar nog een klein gevecht gehad. Geëindigd op P11.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Kwali redelijk gedaan, ging voor safe en dat lukte prima. De race was erg jammer, mijn forcefeedback besloot maar weer eens op standje vaag zwaar te springen. Toch kwam ik na een halve ronde op P9 terecht die ik daarna moest inleveren door nog nét een cut te pakken.

Daarna een aantal rondes gevechten links en rechts tot ik in de 8e ronde een beuk krijg, rond ga en verder moet met een auto die reed als een zak aardappelen. Na 3 rondes aanvoelen toch maar de pits bezocht, de auto reed daarna wel weer lekkerder, maar het was meer een race geworden voor het uitrijd puntje.

Ag, volgende keer Okayama, die gaat meestal beter.

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Hmmm, ik had dus gewoon de pace te pakken om me met het gevecht vooraan te bemoeien. Dat had ik niet verwacht omdat ik overal nog flink veel liet liggen.

Helaas net effe teveel gas in t1, dus ik raakte loose en kon hem niet uit de muur houden. Pits opgezocht en vanaf achteraan daar naar p10 gereden.

Tim gefeliciteerd!

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

Het ging dus echt kut bij mij. Kwalificatie ging verrassend goed, dus kon starten van de 14e plek. Eerste ronde flink wat plaatsen clean kunnen winnen, maar toen steeds plaatsen aan het verliezen tot in de 4e of 5e ronde ik Joep per ongeluk aantikte (ik dacht echt dat ik plaats had, dacht echt dat ik "clear" hoorde, maar werd ook echt een fractie van een seconde afgeleid door mijn vriendin... Sorry!) Schade was minimaal, maar toch voldoende om geen fatsoenlijke rondetijden meer eruit te kunnen persen. (het voelde eigenlijk nergens raar, de snelheid was er alleen uit) Na een aantal rondes toch maar een keer de pit in voor reparaties, maar bij het wegrijden lette ik even niet op mijn snelheid en ja hoor, ik mocht terugkomen voor een stop (van 15s) and go. Erna waren de rondetijden wel een stuk beter, maar kon ik niets meer goedmaken. Als laatste aanwezige nog geëindigd, maar wel als tweede over de finish gereden, ik zat vlak achter Tim op dat moment

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten