Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 180 van 180

Discussie: Tourist Trophy | Spa-Francorchamps | 15-09-2013

Standaard

Die start van ons blijft geniaal Tim
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Jup, toen ik voor Eau Rouge al een paar keer moest liften had ik al spijt dat ik jullie kant niet gekozen had

"Overtaking is an art"

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Zo op de replay ziet het er nog best ontpannen uit, maar op het moment zelf was het best intens met al die wagens om je heen

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Ik heb ook nog wat beelden van mijn race:

Tourist Trophy Race 1 2013 Spa - YouTube
    Gaaf om terug te zien Richard! En inderdaad werd ik daar mooi gepiepeld bij 11.20min.
    Laatst gewijzigd door Ruud Mulders; 17 september 2013 om 23:22
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Senior Member Brett Pit's schermafbeelding
    Naam
    Brett Pit

Standaard

Tourist Trophy | Zolder | 29-09-2013

Na Spa Francorchamps was het de beurt aan het circuit van Zolder om de Tourist Trophy te ontvangen. Na een laatste test was het om tien voor 9 weer tijd voor de kwalificatie shootout. Hier stelde zowel Tim Wijen als Roy Visser orde op zaken door de 1e en 2e tijd neer te zetten. Bij de eerste race van het seizoen faalde zij er beide in een tijd te zetten. 6 duizendste zat er tussen beide heren. “Op een circuit als Spa kom je nog wel weg met een plek in de achterhoede, maar op een krappe baan als Zolder is het een stuk moeilijker om door het veld te komen. Daarom net als Roy een rustig rondje gereden. Eerlijk gezegd was ik nog verbaasd dat het pole was. Dat was een meevaller.” Aldus een rustig ogende Wijen.

De start van de race verliep aardig vlekkeloos, enkel Jarno Pannekeet schoot even van de baan en mocht achteraan aansluiten. Verderop in het veld was het dringen geblazen in de eerste paar bochten, maar op een paar schrammen na ging iedereen er redelijk doorheen. Wijen kende een goeie start van zijn race en kon na 3 rondes zijn voorsprong gestaag opbouwen. Hij won dan ook de race en pakte hiermee alweer zijn 2e overwinning van het seizoen. Nick Thissen werd na een mooi gevecht 2e, vlak voor Roy Visser die als 3e eindigde. Diederik Marsman en Deni Raets deden ieder goede zaken voor het kampioenschap door respectievelijk 4e en 5e te finishen. Het laatste punt ging uiteindelijk naar Robert Witte. De altijd positieve Ruud Geraedts finishte in zolder als laatste. “Na een aantal rondes toch maar een keer de pit in voor reparaties, maar bij het wegrijden lette ik even niet op mijn snelheid en ja hoor, ik mocht terugkomen voor een stop (van 15s) and go. Erna waren de rondetijden wel een stuk beter, maar kon ik niets meer goedmaken. Als laatste aanwezige nog geëindigd, maar wel als tweede over de finish gereden, ik zat vlak achter Tim op dat moment”

Voor de 3e race van het seizoen reist het veld af naar het circuit van Okayama, een baan uit de standaard content van iRacing waar deze sim zelf ook veel series met de MX5 op organiseert. De bekendheid met deze auto en baan combinatie kan dan ook voor verrassingen zorgen. We zullen het komende zondag zien!

Brett Pit
    Reporter

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten