Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 186

Discussie: Tourist Trophy | Algemene Thread

Standaard

Thanks voor de complimenten allemaal heren!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koos Bekijk bericht
    Ik hoop alleen dat er iemand bereid is, wat verf op mijn auto te spuiten... Dus als iemand daar tijd en energie voor heeft, stuur mij dan even een pm. Alvast dank!
    Een remake van de Elise?

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

DigitalRacing.nl

Standaard

Mooi initiatief die ik op de voet zal volgen.

Senior Member Koos's schermafbeelding
    Naam
    Koos de Boer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Ursem Bekijk bericht
    Een remake van de Elise?
    Ik loop nergens voor weg...

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Twijfel, twijfel... De MX5 trekt me niet zo maar het lijkt me leuk om een paar races mee te pakken. Geen volledig kampioenschap dus voor mij.

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Welke cup logo's mogen verdwijnen op de skin? Alles behalve het nummerbord? Ik neem aan dat zaken als Pace American en BFgoodrich wel verwijdert mogen worden? Of kunnen die sowieso niet verwijdert worden?
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Alleen de nummerplaat moet je vrijhouden, al het andere mag je aanpakken.

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

Goed idee mannen.
    Toen ik het las kreeg ik meten zin om te racen

Zodra ik er weer in NL ben meteen ff inschrijven.

~ Respect is Everything ~

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Welke cup logo's mogen verdwijnen op de skin? Alles behalve het nummerbord? Ik neem aan dat zaken als Pace American en BFgoodrich wel verwijdert mogen worden? Of kunnen die sowieso niet verwijdert worden?
    alle logo's die je op de template ziet, worden er standaard op gestempeld, verwijderen kan dus niet. Makkelijkste is om eerst een compleet witte livery te maken, dan zie je vrij snel wat er op komt. Bepaalde stickers kun je wegsmokkelen door ze in je custom skin van iRacing zelf (die je via de webbrowser inkleurt) dezelfde kleur te geven als je skin.

@maik, top!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Tegenwoordig kan dat wel. Maar het werkt niet altijd even goed.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Tegenwoordig kan dat wel. Maar het werkt niet altijd even goed.
    alleen bepaalde autos en op bepaalde plekken naar mijn weten? Daarnaast vind ik het mooier om bepaalde dingen universeel te hebben, ipv 20 autos met bf goodrich stickers en 1 niet

Naam
    Niel

Standaard

Van de S2 release notes
    Custom Car Painting

- The paint directory was reorganized. Now car textures go into iracingpaint"car_name"car_xxx.tga. Helmet and suit textures go into iracingpaint"car_name"helmet_xx.tga or suit_xx.tga. If that is not found we fall back to iracingpainthelmet_xx.tga. The old directories and names still load, if the new files are not found.

- Leading zeros are no longer supported on the textures (in the new directories), so if your member id is 13 you must name the files car_13.tga and not car_000013.tga like you could before. Er was iets met de alpha layer of zoiets. Ik weet het niet meer precies.

- The decal layer can now be overridden with a car_decal_xx.tga file (or helmet_decal_xx.tga or suit_decal_tga). This lets you replace the small sponsor decals, and the driver's face among other things. You cannot override certain features such as headlight decals or logos or license stripes.

- There is a new graphics option "Hide car number while testing" that turns off the car numbers, club, sponsors and license stripe in offline testing mode.

- Alpha layers are now supported in the custom paint schemes, so you no longer need to override the entire scheme but can pick and choose the areas you want to paint.

- Larger custom textures can now be loaded (2048x2048, etc) but we do not currently take advantage of the increased resolution. Whatever size texture you provide will be scaled back to 1024x1024 when applied to the car, for now.
    http://members.iracing.com/jforum/po...t/3186272.page
    Dus de standaard decals (zoals bijvoorbeeld Goodrich) kan je nu ook vervangen door eigen decals van de league. Maar zoals ik eerder zei, het werkt nog niet heel goed zo ver ik weet. Veel mensen hebben er nog veel problemen mee.
    Jonathan Butel had een mooi voorbeeld ervan. Hij had op de HPD de kleur van de nummers veranderd en decals van de ALMS er op gezet. Kan het alleen niet meer vinden.
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 18 augustus 2013 om 16:16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Met een schrapresultaat kun je een kampioenschap verliezen ondanks dat je meer punten hebt. 1988 had Prost meer punten dan Senna maar Senna had gunstigere (lees: 0-punten) resultaten om weg te strepen, en werd hij kampioen. Daarom ben ik er altijd op tegen geweest. Maar da's persoonlijk.
    Maar Senna en Prost hadden er om een of andere reden nooit last van dat ze op zondag naar een of andere duffe verjaardag moesten, of zoals ik al kaartjes voor een concert hadden.

Er is trouwens van 1950 tot 1990 met schrapresultaten gewerkt. Da's ruim 40 jaar. En het is slechts 2x voorgekomen dat iemand met meer punten geen kampioen werd (quizvraag: wie was die andere? ).

Al voordat de IROC en DRGTC begonnen wist ik dat ik een race moest missen. Dááhááág kampioenschap...

Nu mis ik zeer waarschijnlijk de eerste race (wéér op Spa) vanwege een concert (zeer kleine kans dat ik op tijd terug ben). Maar nu is eindelijk het kampioenschap eens niet voorbij voordat het is begonnen voor mij.

DigitalRacing.nl

Standaard Tourist Trophy | Algemene Thread

Er zijn altijd voor- en tegenstanders van die regelgeving. Bij het DRTCC en GTC heb ik, in overleg met de rest van Area51, voor gekozen.

Het is een persoonlijke kwestie. Ik weet zelfs dat een van de twee organisatoren ook geen (super)grote fan is van die regel.

Maar als je interesse hebt in dit kampioenschap dan is dat de regelgeving die je moet volgen. Simpel as that.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Ik ben er inderdaad geen voorstander van, maar ik was wel degene die het idee aanbracht

伊莫拉

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Leuk initiatief mannen. Helaas is zondag voor mij een lastige dag om te simracen. Ik kan slechts 3 races van de 7. Denk helaas ook dat ik mij dan maar niet inschrijf.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben Bekijk bericht
    Leuk initiatief mannen. Helaas is zondag voor mij een lastige dag om te simracen. Ik kan slechts 3 races van de 7. Denk helaas ook dat ik mij dan maar niet inschrijf.
    Als je alle content en een subscription hebt, waarom niet?

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Mee eens, waarom niet?
    Dan doe je niet alle races mee en een paar races zijn toch sowieso leuk zeker omdat het met bekende zijn... (zeg ik... die je waarschijnlijk niet kent) :-)

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Beetje zelfde reden als gerben. Mocht het op een andere dag gevallen hebben, had ik iRacing misschien nog het voordeel vd twijfel gegeven aangezien ik nog een "3 maanden voor 1" actie in mijn mailbox heb staan.

Echter zit ik in het weekend bij mijn vriendin, of zij bij mij en aangezien we elkaar niet zo veel zien wil ik de tijd ook wel goed benutten!

Andere kant is dan het betalen om te rijden als ik dan toch niet zo veel kan rijden waarschijnlijk.

Succes in ieder geval en zal het volgen via het forum!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Als je alle content en een subscription hebt, waarom niet?
    Ik kan slechts 3 races van de 7.
    daarom niet

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Het zijn maar 6 races, dus dan is het lang zo erg nog niet

伊莫拉

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Ik pak zelf ook maar 3 van de 6 races mee. Ik doe mee voor het plezier, dus maakt het niet zoveel uit hoeveel races je kunt of wilt deelnemen.

Maar iedereen moet natuurlijk zelf een beslissing maken over het al dan niet deelnemen aan de trophy

Standaard

En als je dan ineens een race op p3 eindigt kun je daar nog jaren over opscheppen!

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    En als je dan ineens een race op p3 eindigt kun je daar nog jaren over opscheppen!

伊莫拉

Naam
    Niel

Standaard

Het valt me nog mee dat P3 niet de meeste punten krijgt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten