Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 57

Discussie: GTC | Post Season vragenlijst

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
    Hier sluit ik me volledig bij aan. De previews en reviews van de races vond ik echt van toegevoegde waarde. Hopelijk gaan jullie hiermee door. Ook de pre-season verhalen wierpen duidelijk hun vruchten af. Je zag dat ook mensen die zich in eerste instantie niet hadden ingeschreven in verloop van tijd toch overstag gingen. Ook complimenten voor de prachtige screenshots die ik langs heb zien komen!
    Jullie weten dat jezelf ook een verhaal kan maken?
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Mijn vragen lijstje

De organisatie
    1. Algemeen, wat is goed, wat kan beter?
    In mijn ogen is de competitie goed opgezet. Ik zeg zo op blijven zetten en er hoeft niks veranderd te worden.

2. Wat vinden jullie van de nieuwsbrief? Deze is vanaf dit seizoen gewijzigd, misschien ook leuk om aan te geven welke beter beviel?
    Goed. Ook al staan er soms dingen dubbel op de frontpage, het leest lekker weg en heeft de goede info.

3. Zijn er organisatorische dingen die verbeterd kunnen worden? Zo ja, hoe?
    -

De races
    1. Hoe is het seizoen je in het algemeen bevallen?
    Mijn seizoen is prima bevallen ondanks de twee DNF's en de ene keer afwezigheid. Ik zie graag een tweede DRGTC.

2. Wat was goed? Wat kan beter?
    -

3. Wat vind je van de sessie indeling/sessie lengtes?
    Sessie indeling is top en de sessie lengtes ook. Je hebt lang genoeg om de server te joinen en de race lengte is prima te doen.

4. Frequentie en aantal van de races: hoe beviel dat?
    Liefst meer races en altijd gewoon om de twee weken en dus niet met back 2 back races werken. Ik zou graag een seizoen met min 8 a 10 races zien.

5. Welke circuits die we nu niet aandeden, staan hoog op het verlanglijstje?
    Watkins Glen, Road America, Road Atlanta, Oulton Park, Sebring International Raceway & Mosport.

6. Welke circuits wil je nooit meer terug zien?
    Laguna Seca & Zandvoort.

7. Zijn er op het race-vlak dingen die verandert moeten worden? Denk aan hoe er gereden werd enz.
    -

Reglementen en Punten
    1. Voldoen deze, wat kan er eventueel beter?
    Zie punten hieronder.

2. Puntentelling, moet deze anders? Zo ja, hoe?
    Een puntentelling zodat je ook wat meer verdeeldheid krijgt buiten de top 15. Nu staan er namelijk 5 man op P29 (voorbeeld) en dat kan beter imo.

3. Straffen: strenger zijn, of juist niet?
    Niet strenger, wel meer straffen.

4. Straffen: Zijn er verbeteringen/veranderingen nodig bij het indienen of afhandelen van de protesten?
    Ik heb dit seizoen geen straffen gezien en die wel uitgedeeld hadden kunnen worden. Dus iets beter daar op letten en dan is er geen opmerking van mij uit meer nodig.

Overige
    1. Graag al je opmerkingen en ideeën! Wees creatief!
    -

DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Nee, dat is niet mogelijk. Die keuze hebben wij niet. Dus daar zal elke deelnemer zelf rekening mee moeten houden.
    Oke, dan is het gewoon een kwestie van wennen dus

DigitalRacing.nl

Standaard

Op het moment dat de kwali wat langer is kun je daar ook anders mee omgaan in principe.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

De organisatie
    Zoals al door meerdere gezegd, het schrappen van races tijdens het seizoen is jammer. LRP had prima op geraced kunnen worden, Zandvoort had later in het seizoen gereden kunnen worden. Verder vond ik het een DRNL waardig kampioenschap, de lat leggen jullie zelf altijd hoog en dat kun je gelukkig merken in de uitvoering.
    Enkel puntje dan nog, testraces horen wat mij betreft alleen gereden te worden voor het seizoen, niet tijdens. Persoonlijk zie ik dan liever testsessies met alleen een practise session. Maar ik kan me voorstellen dat anderen de testraces wel heel prettig vinden.

2. Wat vinden jullie van de nieuwsbrief? Deze is vanaf dit seizoen gewijzigd, misschien ook leuk om aan te geven welke beter beviel?
    Hij ziet er heel gelikt uit, dat wel, ik probeer hem ook altijd wel door te lezen maar vaak pak ik hem toch alleen voor het paswoord, de rest heb ik dan al elders gelezen. Ik krijg hem persoonlijk ook liever over de mail, op de site is het wat lastig navigeren om er te komen.

-

De races
    Prima! De aanloop naar de start van het kampioenschap op Spa was fantastisch. Heb wat races moeten missen helaas maar met zo'n startveld zijn de races ook gewoon gaaf als je niet voor een goede klassementspositie gaat.

-

Lange practisetijd is fijn, kwalificatie is te kort in mijn ogen. 30 minuten geeft net wat meer rust denk ik. Race mag nog wel iets langer, 60 of 75 minuten.

Een vaste frequentie hoeft van mij niet, maar 1 week tussen 2 races is niet fijn.. Liever elke 2-3 weken. Een volgend seizoen mag van mij ook een stuk meer races hebben. Als we na de zomervakantie zouden beginnen kun je met gemak 12 races inplannen en zo een volledig seizoen doen dat tot april/mei duurt. Kunnen we in de periode tot de zomer lekker wat andere races doen, in de vorm van eventsm zomercup e.d.

Mid-Ohio, Sebring, Watkins Glen, Homestead Road B, Road Atlanta en niet te vergeten VIR. Machtig mooi circuit!
    Laguna Seca graag houden!!

Okayama, magny cours

7. Zijn er op het race-vlak dingen die verandert moeten worden? Denk aan hoe er gereden werd enz.
    er zijn wat incidenten geweest maar geen protesten en straffen volgens mij, dat geeft al wel iets aan denk ik.
    wat ik erg jammer vond was dat er mensen zijn die jongens uit de kop van het veld na hun pitstop voorbij laten in plaats van met ze te racen.

Reglementen en Punten
    Het verkleinen van de tankinhoud om pitstops te moeten maken was een goede zet, op Spa kwam het ook echt mooi uit maar Laguna Seca en Okayama waar het hele veld zo'n beetje de race zonder stop rijdt en je kansloos bent als je wel een stop maakt is erg jammer. Als je verplicht wordt om te gaan fuel saven dan klopt er iets niet in mijn ogen. Dus volgend seizoen de tank nog meer verkleinen of langere races, of een pitstop verplicht stellen.
    Het verbieden van chat mag wat mij betreft worden afgeschaft. iRacing biedt een prima systeem met de ingebouwde voicechat, zolang er duidelijke regels komen kan dat gewoon gebruikt worden. Nu zit het halve veld op teamspeak en inderdaad zoals Roy al aangeeft is dat voor de niet teamspeakers onder ons een stuk minder gezellig, ik mis op de server best wel die sfeer die we tijdens de ZAC met textchat! wel hadden. Voice chat toestaan maar wel met beperkingen.

punten moet je verdienen, niet automatisch krijgen. Het puntje voor uitrijden is prima als motivatie om de race uit te rijden maar als je 20e wordt in een veld van 30 hoef je van mij geen punten te krijgen. Zolang het startveld zo blijft als het is voldoet de huidige puntentelling prima.

Ik kan de puntentelling alleen nergens vinden? Heb het opgezocht aan de hand van stand kampioenschap na 1 race

Er zijn genoeg incidenten geweest dit seizoen, daar mag van mij ook zonder een protest wel naar gekeken worden.

4. Straffen: Zijn er verbeteringen/veranderingen nodig bij het indienen of afhandelen van de protesten?
    -

Overige
    Schrapresultaten invoeren! als we bij 6 races blijven 1, als we een volledig seizoen gaan doen 2.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

DRGTC vragenlijst

De organisatie
    Er is prima ingespeeld op de wensen van het veld, hier hoeft naar mijn mening weinig aan veranderd te worden. Zandvoort schrappen was goed, Lime Rock geen idee, daar hadden we op zich wel kunnen rijden denk ik.

Zoals bij velen word er hier alleen gekeken naar het wachtwoord. De preview/reviews zijn vaak al gelezen. Al kan ik me voorstellen dat degene die niet vaak op de frontpage of Facebook komen de verhalen wel uit de nieuwsbrief halen. Neemt niet weg dat dit leuke dingen blijven om te lezen.
    -

De races
    Ja, eigenlijk prima. Mooie compact kampioenschap na 3 races, pas na de 4e race was het eigenlijk al een beetje beslist.
    Fuel beperken was goed, maar achteraf niet goed genoeg. Zoals al vaker aangegeven is fuel-savend rijden niet racen. Ik zie liever een verplichte pitstop of een dusdanige race-afstand/fuelload dat je wel móet stoppen.
    Perfect, de vraag voor een langere kwali vind ik niet nodig. Nu de tijd beperkt is, kan de grid nog wel eens verrassingen hebben. Met 30 minuten kwalificatie sta je altijd in hetzelfde rijtje.
    Frequentie verhaal wat al meerdere keren genoemd is, 1 week tussen races is klote vind ik. Als tussen de races 2 tot 3 weken zit is het prima te doen. Elke 2 weken zou mooi zijn, maar kan begrijpelijk niet met oog op feestdagen e.d.
    Zandvoort, Watkins Glen en mochten ze hem nog inscannen voor het volgende seizoen natuurlijk Imola.
    Laguna Seca, draak van een baan.
    Ook al vaker genoemd, maar zeker voor herhaling vatbaar: Zit er een snellere deelnemer achter je voor positie? Vecht dan om je positie! Of het nou Michael Storm is na een pitstop of je directe concurrent in het kampioenschap moet echt niets uitmaken. Tenzij je natuurlijk van mening bent dat aanvechten je uiteindelijk teveel tijd gaat kosten.

Reglementen en Punten
    Ik vind het prima, het afschaffen van een punt voor uitrijden wat genoemd werd vind ik belachelijk, laat lekker staan. Als we verder met 30 man blijven rondracen zou het leuk zijn de top 20 punten te kunnen geven, maar met races met 24 tot 27 deelnemers vind ik dat weer niet nodig om aan te pakken.
    zie hierboven
    Zolang er niet geklaagd word hoeft er niet gestraft te worden.
    Niet aan de orde dit seizoen denk ik, dus is er weinig over te melden.
    Overige
    Schrapresultaten zeker niet toevoegen, je doet elke race je best maar. Als je een keer uitvalt of slecht finisht heb je gewoon pech. Als het om wat voor reden wel ingezet word, wat ik dus niet hoop, dan zeker de races die niet meegereden worden niet mee laten tellen als schrapresultaat. Je kan tenslotte geen resultaat schrappen als je geen resultaat hebt neergezet. Verder mag iedereen z'n eigen raceverhalen blijven posten, dat is ook altijd leuk leesvoer

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

De organisatie
    Prima
    Moet er erg aan wennen dat hij niet via de mail komt, eerlijk gezegd zou ik er minder tijd aan besteden. Als hij op de dag zelf komt kijk ik ook alleen naar het wachtwoord
    Niet echt
    De races
    Sfeer onderling zou wat beter kunnen, Ik merk dat er een groep is die het extreem serieus neemt en niet altijd door heeft dat anderen daar de tijd mogelijkheid niet voor hebben.

Zie boven3. Wat vind je van de sessie indeling/sessie lengtes?
    Prima, zeker korte kwalificatie legt een leuke druk4. Frequentie en aantal van de races: hoe beviel dat?
    Minimaal twee weken tussen races wat mij betreft, iets meer races zou prettig zijn.
    Indianapolis gp circuit
    Hoe dan ook geen brands Indy
    Niet echt
    Reglementen en Punten
    Niets mis mee2. Puntentelling, moet deze anders? Zo ja, hoe?
    Bij zo een kort seizoen zou er een schrapresultaat moeten komen. Aan de top kun je het je nu eigenlijk niet veroorloven een race niet te kunnen.
    Wel goed zo

Overige
    Let op dat er niet teveel nieuwe circuits komen die aangekocht moeten worden.
    Mixed klasse zou ik niet verkeerd vinden, maar dan moet er niet meer op Laguna Seca gereden worden. Dat is met het snelheidsverschil vragen om problemen.

[/QUOTE]
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Member Jasper Groeneweg's schermafbeelding
    Naam
    Jasper Groeneweg

Standaard

De organisatie

Erg leuke races gehad hier, ook een paar mindere maar voornamelijk vanwege mijn eigen toedoen... De McLaren is een leuke auto om in te racen! Moet zeggen dat de site en het forum er ook erg verzorgd uitzien (zowel uiterlijk als inhoud), dit nodigt zeker uit tot meedoen. Thumbs up!

Aangezien dit mijn eerste seizoen is hier kan ik er weinig over zeggen, behalve dat ik moet bekennen dat ik hem alleen lees voor het server password

Ik was zeker geen fan van de schedule wijzigingen tijdens het seizoen. Als de huidige schedule er zo uit had gezien aan het begin van het seizoen was ik waarschijnlijk niet de league gejoined. Op zich rij ik op iedere baan, maar ik zou het op prijs stellen als dit tot een minimum wordt beperkt.
    Het schrappen van Zandvoort was begrijpelijk vanwege het gebrek aan pitstalls, ik snap dat je hier niet direct aan denkt. Lime Rock vond ik echter onnodig maar daar heb ik het al genoeg over gehad

De races

Prima! Er is erg veel respect tussen de rijders en heb een aantal zeer toffe gevechten op de baan gehad.

Vond persoonlijk de fuel limiet niet heel lekker uitkomen. Vooral op Laguna Seca en Okayama bijvoorbeeld was fuel saving gewoon de enige optie. Dit vind ik persoonlijk in een sprint race geen plaats hebben. Als de insteek is om mensen een pitstop te laten doen zou je die ook verplicht kunnen stellen bijvoorbeeld. Als de intentie fuel strategie is, lijkt het me beter om hier per baan naar te kijken en de races dan ook wat langer te maken.

Top!

Het seizoen mag van mij best iets langer, 6 races is redelijk kort. Mag ook best iedere week van mij maar snap dat dat logistiek onhandig kan zijn.

Lime Rock, Mid-Ohio, Road America

Eigenlijk alles wat dit seizoen is gereden, voor wat diversiteit, maar in het bijzonder Okayama en Daytona.

Niet echt denk ik. Ik vind persoonlijk dat achterblijvers iets minder overdreven aan de kant mogen gaan, maar snap dat dit lastig is...

Reglementen en Punten

Ik race niet echt voor de punten, dus ik laat hier andere mensen commentaar op geven

Moet zeggen dat ik me hier het hele seizoen niet mee bezig heb gehouden. Ik zal voor een ongelukje ook niet snel een protest indienen.

Overige
    Dit is denk ik de eerste league waar ik aan meedoe, waar na race 1 niet direct 50% van de deelnemers zijn afgehaakt. Erg tof

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

De organisatie
    Over het algemeen zat de organisatie prima in elkaar. Goed reglement, opzet van races (met pace lap), race lengte, etc. Waar ik ook zeer positief over ben zijn de aankondigingen van races en de race verslagen op de voorpagina en de verwijzingen er naar op facebook. Was leuk om te lezen!
    Wat beter zou kunnen, is het navigeren op de front pagina. Als je al ingelogd bent en daar naartoe gaat om nieuwsbrief te bekijken of je voor een race af te melden, dan moet je op (imo) onlogische plekken klikken. Dat kan denk ik wel wat logischer. Dit staat natuurlijk eigenlijk los van de organisatie van DRGTC zelf.

Eerlijk gezegd had dat voor mij niet gehoeven. De nieuwsbrief was er meestal pas vlak voor de race en het enige wat ik dan deed was het wachtwoord op zoeken. Dat kan ook met een forum pm (mits de berichtenbak niet vol zit natuurlijk). Nog beter zou via de mail zijn.

Ik weet niet of het met opzet was, maar ik ben zelf niet zo'n fan van races waar het het snelst is om brandstof te sparen en geen pitstop te maken. Vind ik meer iets voor IndyCar, F1 of evt een echt lange endurance race waar je er voor kan kiezen om 1 pitstop minder te doen. Then again, dit is puur persoonlijk en vanwege gebrek aan tijd/energie kwam ik er helaas toch niet aan toe om de laatste helft van het seizoen mee te rijden dus eigenlijk maakte het voor mij niet uit.

De races
    Leuke races gehad. Er werd over het algemeen netjes en fair gereden.
    Kan zo gauw niks verzinnen wat beter zou kunnen, behalve de race lengten / beschikbare brandstof (zie punt 3 hierboven).
    Goed. (edit: graag een korte pauze tussen kwalificatie en race)
    Ik heb het liefst om de 2 weken, maar ik snap dat er nu wat meer "haast" was, omdat de zomer er aan komt.
    Poeh, zo veel. Mosport, Zandvoort, Mid-Ohio, Phillip Island, Sebring, Watkins Glen Boot, Brands Hatch, Road Atlanta, Oulton...
    Er zaten geen "slechte" circuits tussen.
    Naar mijn mening niet.

Reglementen en Punten
    Prima.
    Nee, is prima zo.
    Zijn er straffen uitgedeeld? Als iemand zeer duidelijk vermijdbaar contact maakt, zou dat misschien bestraft moeten worden, maar ik heb geen idee of dat bij deze races is voor gekomen.
    Geen idee, heb geen straffen gezien. Maar zoals het volgens mij in het reglement staat, is prima.

Overige
    Dit smaakte naar meer! Alleen met het mooie weer op komst, zal ik voorlopig wel niet (veel) meer racen. In ieder geval vind ik de McLaren zeer tof voor een spec race serie, vooral op niet te grote banen. Then again, ik heb heel veel lol gehad op Daytona, en dat circuit heeft juist niet het karakter van een korte baan.
    Laatst gewijzigd door Joost van den Heuvel; 28 april 2013 om 18:41
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

De organisatie
    Over het algemeen zat het weer goed in elkaar. TOP....

In eerste instantie vond ik de nieuwsbrief echt toegevoegde waarde hebben. Later kwam FaceBook en Frontpage erbij. Toen was er weinig toegevoegde waarde van de nieuwsbrief behalve het WW.

Tussen de races even veel tijd. Verder weinig op of aan te merken op de organisatie.

De races
    Ik heb mij ondanks mijn eigen makken weer super vermaakt.
    De keuze van de auto was GOED. De keuze om een bepaald circuit wel of niet te gaan gebruiken had beter gekund. Daarnaast zou een verplichte pitstop of nog minder fuel de race nog gaver maken. Fuel saving hoort toch niet echt bij deze races..
    lengte van de sessie was prima. Zoals vele ook aangeven kleine pauze tussen de Q en R in.. Als dit niet kan dan een langere Q, maar dan wel dat men x-aantal min niet mag rijden ofzo. De lengte van de Race was prima. Deze lengte kon ik precies handhaven.
    Om de twee weken is prima. Korter wordt lastig ivm oefenen (door werk/cursussen). Het aantal races mag wat mij betreft verdubbelen. Tevens mag er dan een drop week of misschien zelfs twee zijn.
    Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo uit. Ik kijk er gewoon naar uit wat de volgende keer op de kalender komt. De echte circuit kenners onder ons weten vast wel op welke circuits het veld mooi bij elkaar ligt.
    Nooit?
    Geen commentaar.

Reglementen en Punten
    Prima.
    Misschien nog iets interessanter maken voor de achterhoede. Dus meer punten over een groterveld verdelen.
    Geen commentaar.
    Geen idee.

Overige
    Ik kijk uit naar een GTC2 met de LMP4. Dit was echt super en ben er nog lang niet op uitgekeken. Wanneer beginnen we?

~ Respect is Everything ~

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Bij het invullen van de vragen heb ik niet gekeken naar andere antwoorden, sorry als er dubbele dingen in voorkomen

De organisatie
    Ik heb zeer tevreden over de organisatie. Weinig tot geen problemen geweest en mochten er vragen zijn, werden deze beantwoord via het forum en/of nieuwsbrief

Nieuwsbrief was prima! Al moet ik zeggen dat ik ik hem pas las op de dag zelf. Opzich niks verkeerd aan, maar als hij via de mail verscheen las ik hem direct.

Geen opmerkingen, goed gehandeld met aantal grid plaatsen begin dit seizoen.

De races
    Prima! Doel was om elke race uit te rijden en dat is gelukt. Het gaf mij een klein beetje het DRTCC gevoel aangezien er overal op de baan actie was. Prima keuze van de wagen dus. De diversheid tussen de deelnemers was ook mooi in balans.

Lenge van de races vond ik precies goed zo. Misschien in het vervolg iets minder fuel zodat er nog meer trategie in het spel komt.

Hierboven al een klein beetje beantwoord maar deze vind ik prima! Al miste ik soms de warmup voor een kleine drink/plaspauze

Prima! Soms keek je uit naar de volgende race. En soms had ik het idee van volgende week al?? Al met al is van beide wat te zeggen. Lekker zo houden dus.

Ik ben niet zo thuis in de iRacing circuits maar Silverstone en Suzuka lijken mij leuk en geschikt voor de Mc Laren

Laguna Seca

Geen gekke dingen opgevallen. Mochten deze nog te binnen schieten zal ik ze zeker melden.

Reglementen en Punten
    Regels zijn duidelijk. Volgens mij zijn er geen gekke dingen gebeurd.

Opzich voldoen de punten. Ik zat vaak op het randje van de puntentelling maar misschien is het leuk om alle plekken punten te geven zodat iedereen ergens voor strijdt?

Geen ervaring mee. Dingen zijn uitgesproken tussen de personen zelf

Zie hierboven

Overige
    Wordt wellicht nog aangevuld!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

De organisatie
    Prima
    Wennen. Bij de meeste wedstrijden werd hij de dag v.d. race gepost. Hierdoor heb ik hem niet altijd direct helemaal gelezen.
    Zou het niet weten, vond het prima zo

De races
    Goed. Was het eerste seizoen met iracing voor mij. Ik merk dat dit enorm wennen is.
    Over het algemeen vond ik alles prima. Alleen zou er wat mij betreft wat meer tijd tussen de races mogen zitten. Tevens mag een seizoen best langer duren qua aantal races.
    Goed.
    zie vraag 2.
    Indianapolis gp circuit, Suzuka, Silverstone
    Zolder
    Noop
    Reglementen en Punten
    Niets mis mee
    Misschien bij een groot veld (20+) de eerste 15 punten geven.
    Is goed zo

Overige
    Een sprint race (20 minuten) inlassen waar de grid volgorde is omgedraaid t.o.v. de hoofdrace en ook hier punten aan toekennen.

It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

De organisatie
    Prima
    2. Wat vinden jullie van de nieuwsbrief? Leuk maar niet de energie waard die jullie er in stoppen als ik het zo lees. Waar ik naar uitkeek waren de verslagen van de race en die kwamen niet altijd naar mate het seizoen vorderde! Leuk dat er quotes aangehaald werden
    Al eerder aangegeven dat wat mij betreft de races een uur later mogen beginnen, degene die kinderen hebben weten wat ik bedoel. Ik snap ook dat mensen die de nachtdienst in moeten krap komen te zitten. Compromis mogelijk wellicht?
    De races

Goed!
    Zie boven

Race mag iets langer, kwalificatie mag wat mij betreft een lone Q zijn van 4 laps, geeft lekker veel druk en onverwachte startvelden op.
    Minimaal twee weken tussen races wat mij betreft, iets meer races zou prettig zijn.
    Oulton, Bathurst, NHMS Road with South oval... Twin Ring en VIR
    -
    Niet echt

Reglementen en Punten

Ja

Nope
    Wel goed zo

Overige

Let op dat er niet teveel nieuwe circuits komen die aangekocht moeten worden.
    Wellicht is het leuk om eens een iets afwijkende layout van een circuit te gebruiken.
    Laatst gewijzigd door Ruud Mulders; 5 mei 2013 om 08:29
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben Bekijk bericht
    Overige
    - Mixed Class (HPD en McLaren?)
    - Iets langere race
    - Rookieklassement?
    ff wat toevoegingen:
    langere race is toch iets meer voor een ZAC achtig iets, dus met meerdere type auto's in mijn ogen, dus die opmerking vervalt!
    - 2 sprintraces (25 a 30 minuten) met 2e race top 8 reversed (DTCC style)
    - Wat Ruud ook zegt, lone qualifier, en dan maar 2 snelle rondjes of iets in die geest!
    - Een langzamer auto dan de McLaren! (Jetta, Mazda o.i.d. of een mixed class met de Mazda, Pontiac en Ford, die zijn erg gewaagd aan elkaar en heb daar laatst een race mee gereden met tweakers en dat vond ik erg gaaf!)
    - Voor op de maandagavond een FPL kampioenschap met de Skip of Star Mazda?
    - En op de zondag weer een ZAC?

Ik zal even eerlijk zijn, op het moment vind ik DR.nl erg kaal qua leagues. Ik weet dat er veel tijd gestoken is/wordt in de website, maar ik vind dat ik dit toch ff moest zeggen.

Ik heb zelf het gevoel dat er te lang op een Assetto Corsa of multiplayer van RRE wordt gewacht, terwijl er nog leuke leagues kunnen worden georganiseerd met rFactor, iRacing of zelf de Simbin Race series!

DigitalRacing.nl

Standaard GTC | Post Season vragenlijst

We hebben er allang voor gekozen niet te wachten op andere titels. iRacing is op dit moment het platform en we wachten nergens op. Maar we hebben wel gekozen voor minder leagues. Als we het DRTCC, ZAC en FPL seizoen door elkaar gaan draaien krijgen we wederom minder volle velden. Dat is in onze optiek niet de bedoeling.

Rfactor zal bij ons niet zo snel gebruikt worden. AC is nog te ver weg, idem aan RRE. iRacing geeft ons genoeg mogelijkheden voor nu en de toekomst. Mocht een andere titel dat beter kunnen of iets toevoegen zullen we dat gelijk onderzoeken.

We gaan, in het nieuwe seizoen, wel proberen een goede mix te vinden tussen alle wensen en mogelijkheden. Dat is best lastig, maar de voorlopige prognose is dat dat gaat lukken op een manier die wij DRNL waardig achten.

De McLaren en het GTC waren een succes en daar willen we graag aan vast houden. Hoe we dat precies gaan doen en welke veranderingen daar voor nodig zijn word nu druk besproken.

Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Thx voor de uitleg

Zoals ik al zei, ik kijk uit naar het volgende seizoen!

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Ik hoop niet dat de DRGTC wordt omgetoverd in een drtcc achtig kampioenschap met sprintraces. Als je dat wilt kun je beter een nieuwe league opzetten met andere wagens en opzet... Zelfde geldt eigenlijk voor een mix met met de LMP, dat is weer meer voor een DRES.

De opzet van afgelopen league was al heel goed, daar moet je m.i. Niet teveel aan veranderen, hooguit wat details.

DigitalRacing | Directie Tjerk Korving's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat de DRGTC wordt omgetoverd in een drtcc achtig kampioenschap met sprintraces. Als je dat wilt kun je beter een nieuwe league opzetten met andere wagens en opzet... Zelfde geldt eigenlijk voor een mix met met de LMP, dat is weer meer voor een DRES.

De opzet van afgelopen league was al heel goed, daar moet je m.i. Niet teveel aan veranderen, hooguit wat details.
    Maar daarom heet het DRGTC ook geen DRTCC.

Zoals je al zegt zal het eerder in de details zitten.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht

Helemaal mee eens
    RIP Mama

DigitalRacing.nl

Standaard

Het GTC zal in de basis niet veel gaan veranderen. Het is een leuke, spannende en interessante competitie. Met een paar kleine tweaks proberen we daar nog iets aan toe te voegen maar daar zal het ook bij blijven.

Het neemt niet weg dat er andere interessante opties zijn waar we iets mee kunnen doen in Seizoen 2013-2014.

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht

We gaan, in het nieuwe seizoen, wel proberen een goede mix te vinden tussen alle wensen en mogelijkheden. Dat is best lastig, maar de voorlopige prognose is dat dat gaat lukken op een manier die wij DRNL waardig achten.
    Hoe vaak per jaar kunnen we een league verwachten met het DRGTC? Eén in het najaar en één in het voorjaar? Of ook nog in de winter?
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Mulders Bekijk bericht
    Hoe vaak per jaar kunnen we een league verwachten met het DRGTC? Eén in het najaar en één in het voorjaar? Of ook nog in de winter?
    Is afhankelijk van het aantal races per seizoen verwacht ik. Aangezien het eerste seizoen kort was ga ik er persoonlijk vanuit dat seizoen 2 september/oktober gaat starten.
    RIP Mama

Senior Member
    Naam
    Michael

Standaard

De organisatie
    Zoals altijd weer zeer goed opgezet.
    Ik heb er geen problemen mee gehad dat we hem nu moesten 'downloaden'. Ik las hem overigens alleen voor het wachtwoord, de rest was eigenlijk al op het forum of op de website aanwezig.
    -

De races
    Het seizoen is me prima bevallen. Het heeft me zelfs er aan toe gezet om weer eens een officiele iRacing race te rijden sinds 2 jaar.
    -
    Ik vind de practise sessie erg lang, al kan ik begrijpen dat anderen de tijd nodig hebben. De kwalificatie zie ik liever korter. Geef iedereen 1 of 2 getimede ronden op een lege baan en je krijgt leuke verrassingen. De race mag ook iets langer (60min?) om iedereen een pitstop te verplichten.
    Persoonlijk zie ik liever een constantere frequentie, iedere 2 weken. Het aantal races mag van mij best iets meer, een stuk of 10/12.
    Sebring, Road America, Phillip Island, Mid Ohio, Silverstone, Suzuka, Watkins Glen.
    Daytona, de rechte stukken op de oval zijn leuk, maar voor mijn gevoel te lang.
    -

Reglementen en Punten
    Reglementen zijn prima.
    Op dit moment krijgen de eerste 15 punten. Met een groot deelnemersveld zoals het eerste seizoen zou ik zeker de eerste 20 punten geven.
    Geen ervaring mee.
    Geen ervaring mee.

Overige
    Organisatie bedankt voor een zeer leuk en spannend seizoen.
    Tjerk: Mijn ervaring is dat je kan rijden met de setup van Michael als je Michael heet.

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

De organisatie
    Prima georganiseerd
    2. Wat vinden jullie van de nieuwsbrief? Ik gebruik hem vooral voor het wachtwoord en heads-up.
    Testraces mogen korter op de echte race, bijv 1 of 2 avonden vantevoren. Geeft mij meer tijd om vòòr de testrace aan de baan te wennen. Een testrace vind ik vooral leuk als ik in staat ben om competitief te racen, niet als ik nog nauwelijks geoefend heb
    De races

Erg gaaf. Helaas laatste drie races moeten missen maar vooral Daytona by night was genieten. Als achterblijver vond ik in begin wel moeilijk inschatten hoe het beste met snel verkeer kan worden omgegaan by lappen
    Verplichte pitstop

3.Wat vind je van de sessie indeling/sessie lengtes?
    Race hoeft van mij niet langer. Lone Q als kwalificatie. Lekker spannend en geeft ook geen irritatie door verkeer.
    Meer races per seizoen. Bijvoorbeeld 10 races. Om ervoor te zorgen dat mensen niet al te veel extra banen moeten aanschaffen, kun je 2 of 3circuits 2x doen. Bijvoorbeeld door poll laten bepalen welke meest favoriet zijn
    Zandvoort, later in seizoen inplannen
    -
    Nee

Reglementen en Punten

Geen opmerkingen

Puntentelling uitbreiden naar nr 20 zodat kans groter wordt voor achterhoede om een keer in de punten te komen. Stimuleert sommigen om nog net iets meer te trainen. 1 echt racepunt zegt mij meer dan 5 punten voor uitrijden van een race
    Respekt onderling is groot, dat voorkomt veel problemenen irritatie
    -

Overige

Eric's idee van sprintraces vond ik een goeie!
    Laatst gewijzigd door joansom; 5 mei 2013 om 23:16
    Livestrong, drive yellow

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joansom Bekijk bericht
    De organisatie
    Helaas laatste drie races moeten winnen [/COLOR]
    vind ik ook altijd zo rot als dat moet
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten