Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 94

Discussie: DRGTC | Ronde 5 | Okayama - 18 04 13

DigitalRacing.nl

Standaard

De nieuwsbrief staat online.

Standaard

Pfoei dit gaat intensief worden. Japanse asfalt is glad en de lage snelheid tricky!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Yep. Uitrijden zonder (al te veel) incidenten is het doel. Ik hoop dat ik het haal en dat alles goed gaat. Het zal in elk geval lastig worden maar een 100% finish in het GTC zou ik erg fijn vinden.

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Jij gaat wel voor de overwinning? That's the spirit!
    Ik ga ALTIJD voor de overwinning, helaas zijn er altijd van die uitslovers die harder rijden
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Koos's schermafbeelding
    Naam
    Koos de Boer

Standaard

Heb me net weer moeten afmelden. M'n gezondheid laat me opnieuw in de steek

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

ik zit erg te twijfelen, de kleine is nogal 'lastig' de laatste dagen en ik zit net in mn ochtenddiensten dus slaap heb ik nauwelijks, ben dan ook flink brak...
    maar ik ga toch even de server op om te kijken hoe het rijden gaat...
    mocht het weer zo'n race als de vorige worden dan haak ik wel af

op hoop van goede zegen zeggen ze dan geloof ik!

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Dat was een kort raceje.

Verschrikkelijk last van een tril oog waardoor ik hem constant verloor en/of fouten maakte.
    Baal ontzettend, maar het was niet te doen :|
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

DigitalRacing.nl

Standaard

Met sommige mensen vecht ik liever niet en dat is vandaag weer bevestigd.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

219e race en mijn eerste rage-quit. Ben er niet trots op, maar het was even nodig blijkbaar

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Met sommige mensen vecht ik liever niet en dat is vandaag weer bevestigd.
    pardon?

het was een fair gevecht, het contact was onze beide fout, ik ging wat te vroeg naar binnen, jij hield niet genoeg de binnenkant... als je een aanval plaatst moet je toch echt de binnenste lijn pakken Niels, je had nog best genoeg ruimte ondanks dat ik wat vroeg naar binnen ging.

En om vervolgens met zo'n belachelijke opmerking te komen??? doe ff normaal zeg
    Ben heel benieuwd waar dat op is gebaseerd, want wij hebben nooit eerder tegen elkaar geraced. In de ZAC zaten we altijd in een andere klasse en die paar races die ik in andere kampioenschappen heb gereden heb ik volgens mij zelfs nog nooit een gevecht met jou gehad, laat staan incidenten...

ik hoop echt uitleg van je te krijgen...

Member Tiemenc's schermafbeelding
    Naam
    Tiemen Claus

Standaard

Pfff, pittige race! Kon mijn draai vanavond niet goed vinden. Had ook niet zo heel veel getest dus daar sta ik niet van te kijken.

In race eerst een leuk gevecht met Ruud, na rondenlang onder druk zetten kreeg ik 'm er eindelijk naast en kon ik er voorbij om dit een ronde later weer weg te gooien met een zeer domme spin.... jammer.

Denk dat Ruud uiteindelijk wel weer bij mij zou hebben aangesloten gezien we hetzelfde tempo reden en dan hadden we een leuk gevecht gehad. Maar helaas, eigen domme schuld.

Daarna zo hard mogelijk doorgestampt, kon in de laatste ronde aan de bumper van Mark B. komen en maakte me op voor een inhaal manoeuvre tot hij bij t2 achterstevoren ging.
    Uiteindelijk wel tevreden met p12

Iedereen bedankt, en feli Storm!

Ohja, ik maakte een inschattingsfout bij de start, kwam te snel naar rechts omdat ik dacht dat er niemand meer zat. Denk niet dat het gevolgen had maar toch niet netjes van mij, excuus!

DigitalRacing.nl

Standaard

@Peter: Ik ben jou geen uitleg verschuldigd. Het is mijn mening en die mag ik hebben.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    @Peter: Ik ben jou geen uitleg verschuldigd. Het is mijn mening en die mag ik hebben.
    jij maakt het persoonlijk, dan vind ik dat je op zn minst kunt uitleggen wat het probleem is, dat lijkt me niet zo gek gevraagd?

DigitalRacing.nl

Standaard

Dat mag je vragen, maar ik ga daar niet op reageren. Het lijkt me ook niet verstandig om daar nou, op dit moment, verder op te gaan en zeker niet in het forum.

Standaard

even een dagje wachten met reageren beide heren, dit zijn gesprekken waar je achteraf spijt van kunt krijgen, en vind het erg ongepast.

Hoe je het ook brengt..
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Kan er kort over zijn, vanaf ronde 3 kreeg ik geen volgas meer, vervolgens een foutje en was ik kansloos. Hoe zie je een P4 klassering verdwijnen... zo dus.

En eigen foutjes prima, maar haperende hardware *(&^#@^&%#
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

blijkbaar hoeft er niet meer gereageerd te worden, Niels voelt zich daar te goed voor

Standaard

Rage quit klonk al vrij snel erg goed in mijn oren

Tijdens practice nog wat kunnen vinden. Vervolgens tijdens de kwalificatie eerst Peter tegengekomen, toen Marcel en daarna Rinus. Dat waren rondjes 28.0... Uiteindelijk p8 op de grid. Tijdens de race kon ik dat gelukkig in een paar bochten weer goed maken. Toen het na 2 rondjes rustiger om me heen werd ben ik naar fuel mode 2 gegaan. Robbert zat achter me, en helaas ging dat mis toen hij me bij het insturen van de bocht voor de backstraight een behoorlijke tik gaf. Mn auto voelde vanaf dat moment minder goed, al ging hij nog wel hard. Daarna nog wat gevechten gehad met deze en gene waarbij ik een keer zo stom was om op de backstraight bij het bordje 50 te remmen ipv 100... Toen ik terug de baan op wilde zag ik voor Niels een gaatje en knalde de baan weer op. vlak daarna zag ik dat Roy Niels voorbij was en ik dacht even dat dat mijn schuld was. Bij het nakijken van de replay lijkt het er echter op dat Niels uit zichzelf de baan af rijdt en dat ik idd genoeg ruimte had (klopt dat ook?). En ergens ben ik nog tegen Gerben aangereden. Srry daarvoor. Je remde voor mijn gevoel heel vroeg en ik schrok er wat van. Zelf remde ik echter te laat. Maar volgens mij had je verder weinig last van mijn actie?

Daarna kwam het steeds plotseling wegbreken van de auto. Linkerbochten werden steeds moeilijker. En dat ging dus ook een paar keer fout... Daardoor kwam ik achter Gerben en Fabian terecht, die haalde ik in en toen ging het weer fout. En daarna nog een keer. En toen ik er echt net klaar voor was om te rage quitten was Fabian ook gespind en die gooide hem zodanig voor me de baan op dat ik niks anders kon dan er tegenaan rijden. Achteraf was dat misschien maar goed ook, want daardoor was het einde in elk geval nog een beetje leuk. Fabian verdedigde flink en ging op de backstraight van zijn lijn, maar leek tijdens het aanremmen terug naar de racelijn te gaan, waar ik zat. En ik remde later. Dus ik wilde achterlangs kruizen om een botsing te voorkomen. Dat ging niet goed en het resultaat was boink en een plekje winst.

Joepiedepoepie...

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiemenc Bekijk bericht
    Pfff, pittige race! Kon mijn draai vanavond niet goed vinden. Had ook niet zo heel veel getest dus daar sta ik niet van te kijken.

In race eerst een leuk gevecht met Ruud, na rondenlang onder druk zetten kreeg ik 'm er eindelijk naast en kon ik er voorbij om dit een ronde later weer weg te gooien met een zeer domme spin.... jammer.

Denk dat Ruud uiteindelijk wel weer bij mij zou hebben aangesloten gezien we hetzelfde tempo reden en dan hadden we een leuk gevecht gehad. Maar helaas, eigen domme schuld.

Daarna zo hard mogelijk doorgestampt, kon in de laatste ronde aan de bumper van Mark B. komen en maakte me op voor een inhaal manoeuvre tot hij bij t2 achterstevoren ging.
    Uiteindelijk wel tevreden met p12

Iedereen bedankt, en feli Storm!

Ohja, ik maakte een inschattingsfout bij de start, kwam te snel naar rechts omdat ik dacht dat er niemand meer zat. Denk niet dat het gevolgen had maar toch niet netjes van mij, excuus!
    Allereerst gefeliciteerd Meneer Storm.

Tiemen was erg leuk idd. Zat in map 2 toen je achter me zat en moest over naar map 1 om weer aan te haken bij je. Top.

Einde van de race op map 2 en over op map 1 toen de witte vlag viel. Ik zag dat Stefan tijd verloor door zuinig te rijden en lag zo'n 6 seconden achter hem. Op en over de limiet gereden de laatste ronde om maar achter hem te zitten voor start finish en maar hopen dat hij net tekort komt voor de finish. En ja hoor bij het uitkomen laatste bocht zie ik hem stotterend naar Start finish kruipen.. plekje gewonnen. P10

Thnx all.
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Wat een bagger race. Laat thuis. Nog net 1 rondje gereden voordat de Q begon.. Uiteindelijk in de laatste ronde, na het vallen van de vlag nog mijn allerbeste rondje op okayama gereden. 29.2 met een optimum van 28.9 vind ik heel erg netjes.

Race. Ik dacht dat setup wel aardig goed was, maar het ging echt helemaal nergens over. Achterkant was heel erg tailhappy, en was moeizaam op de baan te houden. Ik kon gewoonweg niet aanvallen en met moeite bijblijven. Vervolgens een aanvaring met Marcel, gebeurde vrij weinig, maar wagen was echt heel erg krom. Pitten en weer door op uitrijdmodus. Geef niet graag op. Maar zat er ergens wel heel dicht bij, omdat het hopeloos ging.. Uiteindelijk toch die ene punt gehaald voor het uitrijden.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

@Gerben, ik was op Niels aan het letten en had helemaal niet meer in de gaten dat jij daar ook zat
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Laten we zo zeggen dat het er ook nog wel bij kon. No harm done. Laat dan alle problemen lekker tegelijk komen in deze race. Doe ik de volgende keer weer mee voor top10 .
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Derde p2 van het seizoen.

Q: Ik wist dat ik het in de kwalificatie moeilijk zou krijgen. Ik heb geen idee wat ik precies verkeerd deed, maar tijdens race simulaties met een volle fuel load was ik in staat 28,2 te rijden. In de kwalificatie kwam ik met pijn en moeite tot een 28,0. Met p2 was ik echter niet ontevreden.

R: De start verliep vlekkeloos en ik sloot achter Michael aan. De eerste zes ronde reed ik op map 1 en was ik in staat om te kijken of ik het tempo kon volgen. De conclusie was dat Michael te snel was. Daarnaast had ik last van een behoorlijke tyre drop off. Van 28,5 in het begin zakte de pace naar 29,8 om vervolgens te stabiliseren. Vanaf dat punt ben ik over geschakeld op map 2 en heb ik me gefocust op p2. Dennis naderde vanaf p3 beetje bij beetje. Volgens mijn berekeningen kon ik vanaf ronde 28 weer overschakelen op map 1. Dat moment kwam net op tijd! Ik hoopte daarna weer iets weg te kunnen rijden, maar op dat moment werd het erg hectisch met verkeer (die het deze race overigens uitstekend deden!). Op het einde ook nog een keer ruzie gehad met de versnellingsbak die in de neutraal sprong en er even niet meer uit wilde. Uiteindelijk p2 kunnen vast houden.

Michael was weer in een league of its own; Gefeliciteerd! Ik denk dat het kampioenschap nu zo goed als beslist is.

Ook sterk gereden van Dennis!

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Iemand trouwens een idee wat er gedaan kan worden tegen de tyre drop off? Ik weet dat het normaal is dat je iets aan grip inboet naarmate de banden warm worden, maar anderhalve seconde is wel erg veel.

Standaard

Ik had er tijdens testen enorm last van dus heb hetzelfde truckje toegepast als op zolder. Toe in naar 0 op de vooras, rembalans iets verder naar achter en de camber naar 2.0. Dit werkte op zolder overigens beter als op okyama, maar mijn setup was ook erg slecht vandaag. Drop off viel na die truckjes wel mee, tijdens testen reed ik continu 29.4 en als snelste zelfs 28.4 met volle tank.. Q viel daarom best wel tegen. Morgen compleet verslag

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten