Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 144 van 144

Discussie: [iROC2] Round 6: Daytona 175 | 08 01 13 | TESTRACE 06 01 13

Standaard

Bedankt voor de feedback alvast

Alle uitslagen staan ook op de site, dat lukte gisteren even niet vanwege de storing die we hadden. Het iROC2 seizoen is nu compleet dus ook in de statistieken weer mooi alles 100%

Leuk om te zien: als Fabian mee doet, dan doet hij dat ook gelijk goed: de enige met pole, snelste ronde en winst in 1 event http://www.digitalracing.nl/site/ind...5&menuselect=0
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Toch nog 3 plaatsen gestegen in het klassement

Als er een iROC3 komt hoop ik op meer deelnemers en hoop ikzelf ook vaker mee te kunnen doen
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Toch nog 4e geworden in het kampioenschap

Zoals Roy eerder aangaf, voor de volgende misschien een andere puntentelling aanhouden. Misschien de NASCAR puntentelling aanhouden voor oval races.
    #1 - 43 punten
    #2 - 42
    #3 - 41
    #4 - 40
    #5 - 39
    etc.

De winnaar krijgt 3 bonus punten.
    Als je een ronde leidt, krijg je een bonus punt.
    Degene die de meeste ronde aan de leiding heeft gereden in de race, krijgt ook een bonus punt.
    http://en.wikipedia.org/wiki/NASCAR_..._points_system
    Zo is elke positie belangrijk. Nu maakte het niet uit of je 11e of 18e werd.

Komt er nog een feedback topic?

Standaard

Mijn ideeën voor betere participatie:
    -niet op dinsdag (zondag, maandag zijn imo veel betere dagen),
    -elke week, of om de week, of om de maand, wees voorspelbaar, niet zoals nu af en toe een week er tussen,
    -dropweken (dus beste 5 van 6 races tellen),
    -niet meer races (hoe langer de league duurt, hoe meer mensen er af zullen vallen),
    -nieuwsbrief (herinnering) minstens 2 dagen van te voren versturen,
    -snel een iroc3 aankondigen.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Mijn ideeën voor betere participatie:
    -niet op dinsdag (zondag, maandag zijn imo veel betere dagen),
    -elke week, of om de week, of om de maand, wees voorspelbaar, niet zoals nu af en toe een week er tussen,
    -dropweken (dus beste 5 van 6 races tellen),
    -niet meer races (hoe langer de league duurt, hoe meer mensen er af zullen vallen),
    -nieuwsbrief (herinnering) minstens 2 dagen van te voren versturen,
    -snel een iroc3 aankondigen.
    Niet op de maandag want GoT heeft net besloten de league races voortaan op een maandag te doen i.p.v. de dinsdag.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Maandag is FPL
    Zondag is ZAC
    Donderdag is DRTCC

ik snap niet zo heel goed wat maandag een betere dag maakt dan alle andere doordeweekse dagen (op vrijdag na)
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member

Standaard

Gedeeld 10e in de eindstand, niet slecht voor zo'n eerste keer Ik vond 't erg leuk! Daytona goed afgesloten met een 6e plek, hoogste plek van het seizoen. Was soms erg close maar het meeste ging goed!

Ik kon de crash van Roy en Dennis op milimeters ontwijken, waarna ik richting het gras ging bij de pit. Ik dacht dat Ruben ergens anders zat dus dook naar rechts om 't gras te ontwijken, waarna we alsnog crashten. Excuses hiervoor! Verder was het een toffe race

Mijn ideeen:

-Puntensysteem wat Niel voorstelt idd
    -Andere dag ook; zondag
    -seizoen van 6 weken, 6 races, beste 5 tellen.
    -Niet afmelden = strafpunten (Daytona: 30 aanmeldingen, 6 afmeldingen en toch maar 11 rijders). Netjes afmelden heeft natuurlijk geen gevolgen, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
    -Meedoen aan eventuele testrace belonen (bv 5 punten voor het meedoen, verder geen punten voor positie etc. Met Daytona waren alleen ik en Ruben er, we zijn toen ook na de practise afgehaakt)
    -Evt teams (constructeurskampioenschap). Misschien dat dat mensen ook stimuleert om te blijven racen (anders word je maatje boos )
    -Team/autopresentatie voorafgaande het seizoen. Vanaf 7 dagen voor het begin van de eerste race elke dag 1 of meer teams die zich presenteren door een verhaaltje, screenshots, evt een filmpje erbij. Zo heb je in de week voor de eerste race een constante stroom aan activiteit in het forum.

De auto mag wat mij betreft hetzelfde blijven, zo hou je een beetje de flow erin.

Qua racekalender, schud de vorige kalender door elkaar, haal er 3 af (bv. Daytona, Dover, Charlotte) en stop er 3 nieuwe bij (bv. Talladega, Bristol, Iowa). Dan heb je een mooi pakketje tracks waarin je per seizoen kan wisselen (Daytona/Talladega, Dover/Bristol, enz) zodat deelnemers in een eventuele iROC4 geen tracks aan hoeven te schaffen.

Dan kan je in latere seizoenen altijd nog max 1 nieuwe track per (twee) seizoen(en) erin stoppen zodat je de deelnemers in ieder geval verzekerd dat hun investeringen niet eenmalig zijn (DRNL gerelateerd dan).
    Er zullen vast ook veel mensen zijn die bepaalde races niet hebben meegedaan omdat ze de track gewoon niet hadden; geef je ze het vooruitzicht dat ze de komende 1,5 jaar (ik noem maar wat) er nog een aantal keer op kunnen racen dan is de drempel om een track aan te schaffen misschien ook iets lager.

DigitalRacing.nl

Standaard

Edit; Ik ga niet reageren aangezien er nu meer zaken voorbij komen en ik vind dat je dan op alles moet reageren.

Dus we nemen alles mee. Ik kan al wel verklappen dat het niet verhuisd naar de Zondag.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NS Bekijk bericht
    Mijn ideeen:

-Puntensysteem wat Niel voorstelt idd
    -Andere dag ook; zondag
    -seizoen van 6 weken, 6 races, beste 5 tellen.
    -Niet afmelden = strafpunten (Daytona: 30 aanmeldingen, 6 afmeldingen en toch maar 11 rijders). Netjes afmelden heeft natuurlijk geen gevolgen, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
    -Meedoen aan eventuele testrace belonen (bv 5 punten voor het meedoen, verder geen punten voor positie etc. Met Daytona waren alleen ik en Ruben er, we zijn toen ook na de practise afgehaakt)
    -Evt teams (constructeurskampioenschap). Misschien dat dat mensen ook stimuleert om te blijven racen (anders word je maatje boos )
    -Team/autopresentatie voorafgaande het seizoen. Vanaf 7 dagen voor het begin van de eerste race elke dag 1 of meer teams die zich presenteren door een verhaaltje, screenshots, evt een filmpje erbij. Zo heb je in de week voor de eerste race een constante stroom aan activiteit in het forum.

De auto mag wat mij betreft hetzelfde blijven, zo hou je een beetje de flow erin.

Qua racekalender, schud de vorige kalender door elkaar, haal er 3 af (bv. Daytona, Dover, Charlotte) en stop er 3 nieuwe bij (bv. Talladega, Bristol, Iowa). Dan heb je een mooi pakketje tracks waarin je per seizoen kan wisselen (Daytona/Talladega, Dover/Bristol, enz) zodat deelnemers in een eventuele iROC4 geen tracks aan hoeven te schaffen.

Dan kan je in latere seizoenen altijd nog max 1 nieuwe track per (twee) seizoen(en) erin stoppen zodat je de deelnemers in ieder geval verzekerd dat hun investeringen niet eenmalig zijn (DRNL gerelateerd dan).
    Er zullen vast ook veel mensen zijn die bepaalde races niet hebben meegedaan omdat ze de track gewoon niet hadden; geef je ze het vooruitzicht dat ze de komende 1,5 jaar (ik noem maar wat) er nog een aantal keer op kunnen racen dan is de drempel om een track aan te schaffen misschien ook iets lager.

grappig dat het verval resultaat toch weer veel terug komt, iets wat tijdens eerdere races en kampioenschappen (vanaf de ZAC2, aangezien het daar nog wel bestond) terug blijft komen. Misschien is het iets om daadwerkelijk weer eens naar te kijken, we zijn allemaal toch wel een stuk ouder en voor de meeste begint het moeilijker te worden om alle races mee te doen. Het kan ook 1 van de grotere redenen zijn van de participatie aantallen die wegvallen. Als je eenmaal een klote race heb gehad, of een race mist, dan ben je eigenlijk direct klaar in het kampioenschap, wat er voor kan zorgen dat je ook geen zin meer hebt in de andere races.

Testrace belonen lijkt me geen goed idee, ik moet al uren vrij nemen op het werk om aan de daadwerkelijke races mee te doen, voor een testrace zou ik dat niet willen/moeten doen puur voor punten.

puntentelling zou ik juist dichter op elkaar willen zien. De extra punten voor overwinning mag wel, maar ik ben bang dat dat juist een te groot gat slaat met de rest in zo'n kort kampioenschap. Tenzij er een drop resultaat inkomt.

Extra punt voor snelste ronde is wel leuk, aangezien dat op een oval niet altijd of eigenlijk nooit de persoon is die vooraan rijd, kan net zo goed iemand in het midden van het veld zijn met een enorme pull van een groep ervoor.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Niel

Standaard

De puntentelling die ik voorstelde, is toch dichter bij elkaar?
    #1 krijgt 43, #2 krijgt 42 en zo door tot de laatste.
    Dus bij 20 rijders krijgt de laatste 24 punten en P19 krijgt 25.

De winnaar krijgt 3 bonus punten, 1 bonus punt voor 'leading a lap' (Dan zou Jeroen 2 bonuspunten hebben gekregen dit seizoen) en 1 meest ronde aan de leiding.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    ik snap niet zo heel goed wat maandag een betere dag maakt dan alle andere doordeweekse dagen (op vrijdag na)
    Puur persoonlijke ervaring en deductie, geen enkel hard bewijs voor.

Iemand die aan sportwedstrijden doet (bv voetbal) zal nooit op maandag trainen. Veel kroegen en restaurants (en winkels) zijn op maandag dicht. Het is nergens koopavond. Op het werk is maandag vaak een vergaderdag, zodat afspraken buiten de deur minder voorkomen en je dus op tijd thuis bent. Overwerken gebeurt in de bedrijven die ik ken het minst op maandag.

Ik heb persoonlijk nog nooit iets te doen gehad op maandagavond. Voor mij is het de meest bankhangerige dag van de week.

Maar nu tweakers met de Mac een league heeft op maandag heb ik eindelijk iets te doen dan

Naam
    Niel

Standaard

Puur persoonlijke ervaring en deductie, geen enkel hard bewijs voor.

Iemand die aan sportwedstrijden doet (bv voetbal) zal nooit op maandag trainen. Veel kroegen en restaurants (en winkels) zijn op maandag dicht. Het is nergens koopavond. Op het werk is maandag vaak een vergaderdag, zodat afspraken buiten de deur minder voorkomen en je dus op tijd thuis bent. Overwerken gebeurt in de bedrijven die ik ken het minst op maandag.

Ik heb persoonlijk nog nooit iets te doen gehad op maandagavond. Voor mij is het de meest bankhangerige dag van de week.

Maar nu tweakers met de Mac een league heeft op maandag heb ik eindelijk iets te doen dan
    Ik heb training op de maandag avond en ik doe basketal.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Ik heb training op de maandag avond en ik doe basketal.
    F*ck you!

Naam
    Niel

Standaard

F*ck you!

hihi
    Maar vorig jaar hadden we nog op dinsdag training.

Ik vind training op maandag wel irritant. Zeker als we op zondag gespeeld hebben.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Ik heb training op de maandagavond en ik doe waterpolo.

Dit seizoen te weinig races gereden. 2x werken, nog een race waar er op het laatste moment iets tussen kwam (dat was de vorige Daytona poging) en gisteren had ik ook echt geen tijd, en ook niet kunnen oefenen...
    Voor een volgend seizoen hoop ik wel meer te kunnen racen maar met een kleine op komst is dat nog een beetje lastig inschatten....

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar ik weet dat er hier nog meer in ploegendiensten werken. Dan heeft wel/niet mee kunnen doen niets met de dag te maken. En toevallig is maandag hier wel de drukste werkdag van de week

Ik weet vooraf altijd al dat ik door die diensten maar ongeveer de helft mee kan doen en meld dat ook altijd keurig. Vrij nemen voor een uurtje kan niet, omdat ik in de avonden alleen werk. Dat betekend dus dat ik een hele dag vrij moet nemen en dat gaat me een beetje te ver voor "maar" een spelletje.

Uitzonderingen door calamiteiten daargelaten, vind ik het eigenlijk gewoon asociaal om je niet af te melden. Het is dan ook wel erg makkelijk om de "schuld"/oorzaak bij een dag of league te leggen. Die informatie heb je namelijk bij inschrijven al, afgezien van deze Daytona race veranderd er weinig tot niets in een seizoen. Ik ben bang dat je deze mensen ook niet heel erg veel pijn doet met strafpunten.

"Overtaking is an art"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Ik vind training op maandag wel irritant. Zeker als we op zondag gespeeld hebben.
    Daarom ging ik er ook vanuit dat vrijwel niemand op maandag traint. Dan ben je in principe nog aan het herstellen van de wedstrijd en heeft trainen volgens mij niet zo heel veel effect. Maar nou Peter ook al... Stelletje maffen!

Member Tiemenc's schermafbeelding
    Naam
    Tiemen Claus

Standaard

Ik kan me in bovenstaande voorstellen redelijk vinden

Ik zou een extremere mix van de tracks wel kunnen waarderen, short track, 1 mile, 1.5 mile, superspeedway, maar dat is puur persoonlijk.

Ook komt mij persoonlijk de dinsdag perfect uit, maar dit verschilt per persoon uiteraard Als er een nieuw seizoen komt ben ik zeker van plan mee te doen en het liefst met een team of in ieder geval een eigen paint. Ik wacht af!

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Andere dag wringt de schoen met andere leagues die weer gaan lopen als de juiste game er voor is. Puntensysteem kan best aangepast worden, maar boven de 20 punten weggeven is onwijs statistieken vervuilend en daar ben ik zwaar op tegen

Droprace is opzich wel een goed idee, maar ik vind het ook zonde een resultaat weg te moeten strepen als ik gewoon elke race uitrijd en bijvoorbeeld 15e word. Ook hier weer statistieken die geplaagd worden, dus mijn mening is ook daar minder positief

Ik doe overigens gewoon mee in de iRoc3, waarom zou ik dat af moeten wegen tegen het aantal inschrijvingen? Met een hart voor digitalracing.nl kan ik ook niet anders. Ik heb me nu ook elke race vermaakt en de opkomst was betreurend.

Niet afmelden mag van mij op z'n hardst gestraft worden, geen excuus voor mogelijk (tenzij natuurlijk overmacht ontstaan is)

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten