Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 144

Discussie: [iROC2] Round 6: Daytona 175 | 08 01 13 | TESTRACE 06 01 13

DigitalRacing | Directie Tjerk Korving's schermafbeelding

Standaard

Server is up and running

Nu zelf de track nog even aanschaffen.

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

pas net thuis en snelle hap naar binnen. kijken of ik in 10 min baan beetje eigen kan maken (helaas nog geen cm gereden), anders blijf ik aan de kant
    Livestrong, drive yellow

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joansom Bekijk bericht
    pas net thuis en snelle hap naar binnen. kijken of ik in 10 min baan beetje eigen kan maken (helaas nog geen cm gereden), anders blijf ik aan de kant
    Je hoeft alleen gas te geven gelukkig

Standaard

LET OP join de CORRECTE SERVER!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

duss, dat lijkt ook niet te hebben geholpen..
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Dan bij deze maar even on-officieel:

De race gaat niet door, iRacing heeft liggen slapen bij de update en er zijn mensen die niet kunnen racen.

Als voorbeeld, Rudy rijd nu in Roy zijn auto, Fabian rijd in een andere en er zijn 2 rijders die niet kunnen rijden, enkel spotten.

Helaas, dat word kijken naar een andere race-datum, of het is einde seizoen.

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Na de iRacing update lijkt er iets geheel niet goed gegaan te zijn.

Een deel van de deelnemers kan rijden, een ander deel niet en ziet zelfs anderen in hun wagen rondrijden. Het starten van een alternatieve server bood geen oplossing en het lijkt een iRacing breed probleem te zijn.

Daarnaast geeft de voice chat soms andere namen weer als zou moeten en word een deel van de namen in de ingame chat als ??? weergegeven.

Het simpelweg niet kunnen rijden is uiteraard het grootste probleem en dus zal de race helaas tot nader order worden uitgesteld. Vandaag zal de race niet meer verreden kunnen worden en we gaan in overleg of de race opnieuw ingepland kan worden.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Nou lekker dan, voor jan lul naar Duiven gegaan.

Zou ik mijn reiskosten kunnen declareren bij iRacing?
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Ik wil meteen even de kans aangrijpen om de deelnemerslijst aan te kaarten, wederom misschien de helft van de rijders aanwezig. Afmelden is wel verplicht als je niet kan!

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Ik zit net eens te kijken. De oorspronkelijke sessie die ik heb opgestart is ondertussen zelfs geheel verdwenen uit de Hosted Sessions lijst. Denk dat ze bij iRacing wel het een en ander aan refunds mogen doen als al die sessies spaak lopen.

Member
    Naam
    Ron van den Hof

Standaard

Jammer van dat al.
    Had graag de race gereden vanavond maar er is geen man overboord heb namelijk nog meer te doen.
    Einde seizoen zal ik jammer vinden mooie baan om op te rijden vindt ik.

We horen het wel hoe het gaat verlopen.

Member Tiemenc's schermafbeelding
    Naam
    Tiemen Claus

Standaard

Jammer!!! Ik vrees einde seizoen? Komende dinsdagen zijn kerst en oud&nieuw en dan al weer 2013. Jammer inderdaad ook van de weinige deelnemers (nu miste ik er waarschijnlijk een paar door deze bugs ) maar toch. Ik gok 15?

Uit frustratie de McLaren maar gekocht daar maar even mee rondscheuren

Senior Member

Standaard

Ja jammer dit! Hopelijk toch nog een re-race

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjerk Korving Bekijk bericht
    Ik zit net eens te kijken. De oorspronkelijke sessie die ik heb opgestart is ondertussen zelfs geheel verdwenen uit de Hosted Sessions lijst. Denk dat ze bij iRacing wel het een en ander aan refunds mogen doen als al die sessies spaak lopen.
    Zie dat de sessie die Roy had gehost ondertussen ook al uit de lijst is verdwenen.

Standaard

Jeroen !!

Heel mn beeldscherm onder geproest. Oh wat droog

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Jeroen !!

伊莫拉

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Jeroen !!

Toch wel slecht dat ze die bug met die lampen na al die tijd nog niet gefixed hebben

"Overtaking is an art"

DigitalRacing.nl

Standaard

Even ter informatie. We gaan aanpassingen doen aan het reglement mbt het afmelden, in de volgende serie(s).

Standaard

Ik hoop dat we toch nog een re-race krijgen, Daytona met een pack bekenden is toch altijd wel erg leuk racen!

Standaard

We zijn aan intern het beraden of we de race op een later tijdstip alsnog gaan rijden. Dit zal uiterlijk vandaag in de loop van de dag worden medegedeeld!

We hebben in elk geval ook iRacing support gemaild voor een toelichting op gisteravond. Een scheduled session moet je van uit kunnen gaan, zeker als 'ie al afgerekend is. Dat een update dan iets later klaar is is niet onze fout, bovendien had de sessie makkelijk daarna gelijk live kunnen gaan.

Dat Tjerk's session niet goed werkte begrijpen we ook niet goed. Volgens mij deden wij niets verkeerd. We hebben iRacing support het probleem uitgelegd en hopelijk komen ze alsnog met een verklaring.

Onze excuses voor het ongemak!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Naam
    Niel

Standaard

Over de bug die er nu is:
    The main issue appears to be that in some sessions, mainly hosted sessions and open practice sessions, if several drivers register simultaneously (within a few seconds of each other), there is a chance that two or more of them may incorrectly be assigned to the same team, instead of each being assigned to their own team. There may be other side effects (including server crashes). We’ve implemented a fix, and if testing goes ok tonight, plan to release a patch tomorrow morning.

Standaard

Ah thanks, ik kan pas vanavond weer inloggen namelijk. Nou ja, dat zullen ze dan ook nog wel even per mail bevestigen denk ik.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    We zijn aan intern het beraden of we de race op een later tijdstip alsnog gaan rijden. Dit zal uiterlijk vandaag in de loop van de dag worden medegedeeld!

We hebben in elk geval ook iRacing support gemaild voor een toelichting op gisteravond. Een scheduled session moet je van uit kunnen gaan, zeker als 'ie al afgerekend is. Dat een update dan iets later klaar is is niet onze fout, bovendien had de sessie makkelijk daarna gelijk live kunnen gaan.

Dat Tjerk's session niet goed werkte begrijpen we ook niet goed. Volgens mij deden wij niets verkeerd. We hebben iRacing support het probleem uitgelegd en hopelijk komen ze alsnog met een verklaring.

Onze excuses voor het ongemak!
    De update stond gepland tot 19.00, ver voorbij de tijd van jouw vooraf ingeplande sessie dus We hadden geluk dat de service om 18.35 alweer beschikbaar was. Wel raad ik jullie aan om in het vervolg iets minder blind uit te gaan van een automatisch proces en altijd iemand op directe standby te hebben staan. Tjerk moest nu nog van alles aanschaffen en doen en ik kan me voorstellen dat dat voor hem ook niet geheel relaxed heeft gevoelt.

Standaard

Geloof het of niet, maar dit was intern precies zo gecommuniceerd m.b.t. het mogelijk uitlopen van de update Toen ik Tjerk belde was hij er ook al mee bezig. Dus dat liep eigenlijk naar behoren.

De scheduled hosted sessie had van mij gewoon live mogen gaan nadat de update van iRacing klaar was. Dat ze dat niet doen vind ik persoonlijk raar, maar misschien heb ik ergens een memo gemist. Je hebt er immers voor betaald en ze komen ook niet uit zichzelf even naar je toe om e.e.a. netjes af te handelen.
    DigitalRacing.nl

Naam
    Niel

Standaard

Volgens mij is het zo dat je pas betaalt als de server ook echt live gaat.
    Normaal zou de sessie ook midden in de update vallen. Daarom dat die geschrapt is.

Maar dat was naar mijn mening ook niet het probleem. Het grootste probleem van gisteravond was dat men in elkaars auto reed en daar kan je als organisatie niets aan doen.
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten