Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 61 van 61

Discussie: [iROC2] Round 5: Richmond | 11 12 12

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Eindelijk beter dan P5!
    Vanavond 4e geworden

Het was wel een saaie race helaas 10 mensen zijn niet komen opdagen zonder zich af te melden.

Race
    Roy was het grootste deel van de race 0.1 seconde sneller dan ik. De laatste 40 ronden was ik weer 0.1 seconde sneller dan Roy, maar het gat was te groot en het zou er om spannen of ik de finish wel zou halen.
    Ik had bij mijn pitstop 5 gallon er bij gedaan en dat was precies genoeg.
    Mijn truck begon te sputteren toen ik net over finish was.

Gefeliciteerd Jarno met het winnen van de race
    en Rudy gefeliciteerd met het kampioenschap!

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Jarno met het winnen van de race
    en Rudy gefeliciteerd met het kampioenschap!
    Inderdaad, dat was ik nog vergeten

Gefeliciteerd heren!

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruudje Bekijk bericht
    hmm got rijd vanavond niet met de v8... ach. Mijn race was een beetje prut. De eerste stint kon ik Jarno inhalen en voorblijven. De 2e stint reed ik belabbert en na een paar keer een flinke wallride op s/f raakte ik de aanluiting kwijt en bleven de kleine foutjes zich ophopen . Had op meer gehoopt, maar helaas. Gefeliciteerd Jarno!! En Daytona zie ik zonder zorgen tegemoed! Nu hopen dat Fabian weer thuis is!!! .
    De 18e kan ik eigenlijk niet, maar misschien dat ik dan maar gewoon even op en neer reis Of de race wordt één week later gedaan, maar dat gaat lastig met de kerstdagen.

Oh en congrats Rudy met het kampioenschap, ik had het je graag een stuk moeilijker willen maken maar mijn carrière ging in dit geval voor.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Gefeliciteerd Rudy met je titel!

Alle uitslagen en standen staan nu op de website.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Member
    Naam
    Ron van den Hof

Standaard

Rudy gefeliciteerd met de titel en naturlijk Jarno ook met het behalen van de overwinning.

Standaard

Rudy gefeliciteerd! Ik baal nog steeds dat ik Michigan moest missen, maar ook al had ik wel meegedaan, had je nog steeds dik bovenaan gestaan. Ik had daar nl echt niet van je gewonnen. Op Dover kwam ik in de buurt, maar verknalde ik het zelf. Daarna was het eigenlijk al te laat

Richmond:

Tijdens de voorbereiding kreeg ik mijn 200/200 set moeilijk aan de gang. Toen ik na wat testwerk even met de set van Niel reed en vrijwel net zo snel was in mijn allereerste run, ben ik met die basis verder gegaan. Uiteindelijk maakte het na 15 rondjes weinig meer uit, maar de eerste rondjes was ik toch net even sneller.

Gisteren tijdens practice voor het eerst een full fuel run gedaan. Die ging erg lekker. Tijdens de kwalificatie reed ik een pb, iets waar ik wel vaker last van heb.

Ik ging voorzichtig van start en Rudy kon door het beter aansnijden van T1 gelijk een run op me maken op de backstraight en de leiding overnemen. Daarna kon ik vrij eenvoudig bij hem blijven. Het bleef wel heel lang groen, pas na 50 rondjes kwam er een yellow. Toen sloeg even de paniek toe, want ik rij sinds kort met een G27 ipv G25 en ik was vergeten de knopjes op de versnellingspook te mappen. Ik kon wel door de blackboxen scrollen, maar niks aanpassen! Gelukkig kwam de caution op een redelijk goed moment, want ik had sowieso 4 nieuwe banden nodig en die paar gallon fuel die ik extra mee zou nemen, zouden geen verschil maken. Toen ik dat bedacht, was ik echter al mijn pitbox voorbij geschoten... Dus verloor ik een plekje aan Roy, maar bij de herstart kreeg ik die weer terug.

Vlak daarna maakte Rudy een klein foutje waardoor ik hem op dezelfde manier voorbij kon als hij mij eerder. In het begin kon ik een klein gaatje creëren van een paar tienden, wat daarna lang gelijk bleef. Tot Rudy een paar foutjes maakte en ik ineens 2s voorsprong had. Toen kon ik zonder druk de race uitrijden. Wel was ik blij dat ik in de practice al die full fuel run had gedaan en dus wist hoe mijn auto zou reageren. Dat nam weer wat zorgen weg.

Uiteindelijk alle rondjes in de 21 gereden, behalve eentje. Volgens mij was dat de ronde waar een truck op zijn kant lag en ik even was afgeleid, omdat ik dacht dat mijn langsrijden wel een caution zou triggeren. Maar niet dus. Blijkbaar lag de truck nog net op de apron...

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Jarno, je weet dat je in-car tegenwoordig met je muis door de blackboxen kunt scrollen en zaken aan passen?

"Overtaking is an art"

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Bijzonder saaie race. Niel was net iets te snel en ik was net weer wat sneller dan Tiemen. Wel weer een top 5

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Voor mij geen succes deze korte oval. Na 20 rondjes was ik al 2x ingehaald door de koplopers. Moest meer in mijn achteruitkijkspiegel kijken dan voor(r)uit, dus toen maar veiligheidshalve de pits opgezocht en vandaaruit de race bekeken. De race was een beetje saai voor de kijkers, zo ook voor de toeschouwers. Hopelijk hebben jullie mij niet horen snurken op TS..

Zonder gekheid, Rudy en Jarno gefeliciteerd met de titel en overwinning
    Livestrong, drive yellow

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Jarno, je weet dat je in-car tegenwoordig met je muis door de blackboxen kunt scrollen en zaken aan passen?
    Ja, nu je het zegt begint er weer wat te dagen... Al heb ik dat nog nooit gedaan. Zal er eens naar kijken, tnx

Standaard

Dat was echt een saaie race! Erg jammer van de lage opkomst, met veel man op de baan weet ik me altijd wel te vermaken op Richmond. Het is absoluut niet mijn favoriete baan, en mijn resultaten zijn de ene dag een stuk slechter als de andere. Gisteren ging het echter wel naar verwachting

Kwalificatie op P3, al ging ik stiekem echt voor de .7 aangezien ik die voor mijn gevoel moest kunnen rijden, hij zat er ook echt in, maar ging in mijn eerste hotlap net even te vroeg op het gas uit turn 3 vandaan. Maar P3 was ik zeker tevreden mee, ik wist dat ik jarno niet bij kon houden zonder mijn banden helemaal aan gort te rijden dus vond het wel prima om achter hem en rudy te starten. Merkte in de eerste 50 laps al dat ik 0.1 langzamer was per ronde als de voorgangers, en dat ik iets meer als dat won op Niel. Ik zat redelijk veilig dus en in een behoorlijk niemandsland. De herstart was nog even spannend, zeker omdat ik voor mijn gevoel een behoorlijke tik kreeg van Niel bij het insturen van Turn 3. Hij maakte gelijk gebruik van mijn wijdere lijn en ging er langs. Maar al vrij rap kon ik hem er weer naast zetten, wel even mijn rechterdeur gebruikt . Toen weer langzaam weggereden maar na een ronde of 60 was mijn ritme een beetje weg. Niel leek de zijne te vinden en kwam langzaam weer terug. Ik besloot niet te gaan pushen met de gedachte dat ik dan alleen maar meer mijn banden zou opwarmen/verbruiken waardoor mijn tijden alleen maar slechter zouden worden. Vrij berekend het gat groot genoeg gehouden om hem riant en zonder zorgen op het podium uit te rijden

Met het ingaan van de laatste race een kleine voorsprong op Dennis, maar ook maar een piepklein achterstandje op Jarno. Alles is nog mogelijk
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten