Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 80

Discussie: DRTCC8 | Ronde 5 & 6 | Imola | 12 04 12

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Beloven gisteravond de uitslagen te uploaden en er nu achter komen dat ik het vergeten ben. Ga ze nu maken, dus over paar minuten alles verwerkt.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Deze ontbraken nog:
    LAPCHARTS RACE 1
    REPLAY EN LOGFILES RACE 1
    LAPCHARTS RACE 2
    REPLAY EN LOGFILES RACE 2

Uitslagen ook op de website verwerkt.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

DigitalRacing.nl

Standaard

Er is nog een issue met het strafgewicht. Daar komen we asap op terug.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Goed werk heren!

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Samenvatting van mijn races:
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=UwDrQdKhEdw&hd=1"]DRTCC8 imola - YouTube[/ame]
    Laatst gewijzigd door Richard117; 23 april 2012 om 19:03

"Overtaking is an art"

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Gaaf filmpje, Richard , zeg maar gerust film trouwens.
    Heel mooi in beeld gebracht de diverse gevechten en vanuit verschillende cameraposities

En duidelijk geen teamorders bij Volvo, daar kan Chevrolet nog wat van leren
    Livestrong, drive yellow

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Supergaaf Richard, goeie promotie voor Zerobarrier ook Spijtig dat laatste moment, dat ik wat geraakt werd en je niet kon inhalen.. Maar waren een paar mooie races

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Mijn raceverslag nog naar aanleiding van deze geweldige race

Qualy:
    Voor mij persoonlijk een goede tijd neer kunnen zetten van 1:54.578 welke goed was voor P10. Mijn qualy is meestal niet heel sterk maar had vanaf hier toch een aardig uitzicht op de top 8.

Race 1:
    Ik kom goed weg en kan Kelly, Bob (80KG) en Ursem inhalen waarna ik op P6 naast Richard kom. Mijn neus kwam nog iets voor te liggen maar ik wou niet gelijk al hoge risico's nemen en gaf alle ruimte.

In de minerale kwam Storm net met een bandje op het gras en schoof eraf waarop ik kon doorschuiven naar P5. Even later schuiven Erik en Richard er in de Variante achter elkaar af, waarvoor dank, en lag ik op P3 met Joan niet ver achter me. Hij weet vrij snel naar me toe te rijden maar na een rondje draait hij in de Villeneuve links de baan af.

Ursem zit op dat moment een aardig eind achter me gevolgd door Storm maar ik blijf hier een aardig marge houden tot de laatste ronde waarna hij snel dichterbij kwam. Hij wou natuurlijk niet zonder meer P3 weg geven aan een niet P3 groep lid. Ondanks dat hij dichtbij kon komen was het niet genoeg, P3 op IMOLA is mijn geweldige deel!

Race 2:
    Van start vanaf P6 wordt het me gelijk moeilijk gemaakt richting Villeneuve, Dennis komt naast me waardoor ik teveel aan de buitenkant moet beginnen. Hij is me al voorbij dus ik houd iets in om zo een betere lijn te kunnen pakken maar verlies hierbij bijna de auto. Ik weet hem nog net te houden maar er wordt door mij wel wat verf uitgewisseld aan Dennis, Rustard (?), Mark B en Gerben.
    Ik zet mijn wagen links van Mark neer en Gerben komt links van me rijden om zo 3 man breed Tosa in te draaien Ik kon geen kant op maar we komen er keurig doorheen. Gerben komt achter me te liggen en Mark was me te snel waardoor ik op P9 terecht kom met Erik in mijn nek hijgend met een hele trein achter zich.
    De posities blijven vrij lang stabiel totdat Dennis in de Villeneuve begint te glijden waardoor ik een plekje doorschuif. Voor me en achter me zit een aardig gat maar ik kan langzaam weer naar voren rijden waar ik achter Storm aansluit. Hij komt echter in de Rivazza met Mark B in contact waardoor hij niet snel uit de bocht komt en ik heb voorbij kan steken, hetgeen wat op TS niet onopgemerkt bleef

Ook Mark B mist wat snelheid waardoor we naast elkaar door de Tamburello proberen te gaan. Dit wou niet helemaal lukken waardoor Mark in de zandbak terecht kwam met een cut warning. Sorry daarvoor maar ik kreeg de auto niet meer naar links toe helaas. Mark voegt voor me in (snelheids verlies was gering) en Roy weet hiervan te profiteren met een hogere snelheid. Ik lig weer op P8.

In de Rivazza leek Roy zich te verremmen (wat achteraf dus niet het geval was) waarna Mark van de baan af gaat, P7. Met storm in mijn nek. Hij probeer een gaatje te zoeken maar lijkt net niet afdoende snelheid te hebben totdat we zij aan zij op de Variante Alta af gaan. Hier kan Storm veel later remmen waardoor hij me kan inhalen. Ik blijft echter dicht bij hem en vervolgens rijden we samen zij aan zij op de Rivazza aan waar ik aan de binnenkant zit en Storm weer voorbij kan steken.

Voor een lange tijd probeer ik naar Ursem toe te rijden maar dit wil niet echt opschieten totdat Roy en Jaap verf uit wisselen door de snelheid die ze hierdoor verliezen kan ik 2 plekken opschuiven, P5 maar Jaap weet snel bij te rijden. In de volgende paar bochten wisselen we steeds van plek door van elkaar fouten te profiteren maar dan pakt Jaap een flinke voorsprong.

Roy komt nog even erg dichtbij maar kan op het laatste stukje geen schade meer toebrengen en P5 is binnen.

Resume:
    Ik heb echt geweldig genoten van deze race. De raceultaten () mogen er natuurlijk ook zijn maar al was dat er niet geweest dan had het weinig verschil gemaakt!
    Laatst gewijzigd door Henk Kraal; 16 april 2012 om 21:14

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk Kraal Bekijk bericht
    In de Rivazza verremd Roy zich
    laat ik alleen even vooropstellen dat ik mij daar absoluut niet verrem, het was 100% mijn intentie om daar de binnenbocht te pakken, zoals eerder gezegt had ik daar absoluut nog remkracht over (remde 10 meter vroeger als normaal en liet de wagen zelfs nog een heel klein beetje fieren toen ik dacht te zien dat mark mij doorhad), ik wilde naast mark terecht komen en had verwacht dat hij mij had gezien en zich gedwongen voelde in de buitenbocht te blijven, ik had aan de binnenkant van hem gezeten (ik kon prima binnen/binnen/binnen rijden) Mark had namelijk een lagere snelheid gehad vanwege dat hij achter iemand vast zat (beide heren reden veel langzamer als dat ze alleen de bocht op snelheid hadden genomen), en had daardoor naast mark gereden richting de tweede knik naar links het rechte stuk op, daar had ik hem binnendoor kunnen pakken, waar ik met de iets hogere topsnelheid hem links had kunnen houden en zo de positie vast te houden.

Dat was de opzet, verremmen was absoluut niet het geval
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Het neemt niet weg dat de inzet redelijk enthousiast was. Wel mooi, maar wel enthousiast.

Dat gezegd hebbende, reageerde Race07 erg enthousiast.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Het neemt niet weg dat de inzet redelijk enthousiast was. Wel mooi, maar wel enthousiast.

Dat gezegd hebbende, reageerde Race07 erg enthousiast.
    Ow dat absoluut, een volgende race had ik het ook zeker niet gedaan kijkende naar de reactie van de game. Dat soort dingen vergeet je helaas wel als je al een tijdje geen ervaring mee hebt, een volgende keer houd je daar absoluut meer rekening mee. Heb je nu alleen niets aan

Contact vind ik niet erg, maar er iemand blind uitrammen is niet echt mijn stijl, het was echt de bedoeling dat ik daar uitkwam. Zal een tijdje duren voor ik weer echt bewust ben van het rijden met anderen, dat is duidelijk een beetje roestig geworden, reed bijzonder fanatiek door het veld heen met milimeters ruimte ipv de meters die ik doorgaans aanhield, eens kijken of daar een normaal filmpje van te maken is
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Naam
    Henk Kraal

Standaard

Oeh, gevoelig puntje geraakt?

Ik dacht dat je je verremde daar maar "I stand corrected"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk Kraal Bekijk bericht
    Oeh, gevoelig puntje geraakt?

Ik dacht dat je je verremde daar maar "I stand corrected"
    Hehe, er is 1 keer dat ik me daar wel behoorlijk verrem, en dat is bij manuel , filmpje is aan het uploaden

Standaard

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3Z4R40lT1Pk"]DRTCC 8 Imola Race 2 RV - YouTube[/ame]

Wat ik al zei, ben nog een beetje "roestig" maar was wel erg tof!

Naam
    Henk Kraal

Standaard

nice... mooie samenvatting van de inhaal momenten

Standaard

Mooi zeg! En die Honda klinkt ook wel retefijn

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Als jullie mijn filmpje kijken, schokken de auto's op de tv cam dan ook? In het origineel en toen ik hem net op youtube gezet had was dit namelijk niet zo. Maar nu zie ik dat wel. Anders upload ik hem gewoon nog een keer.

"Overtaking is an art"

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

ja, richard, dat viel me gisteren al op met dat schokkerig beeld.

Naam
    Henk Kraal

Standaard

Het logo van Eurosport schiet ook steeds heen weer, lijkt wel alsof youtube ongeacht het beeld je wagen in het centrum probeert te houden ofzo door een kader heen en weer te schuiven?

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Ik heb t filmpje zondagavond gezien, en had geen enkel probleem thuis. Hier op t werk zag ik het schokken ook en gooide het op mijn laptop/werkverbinding, maar 's avonds thuis toch ook geprobeerd, en toen had ik ook dat schokkerige. Lijkt me dus een youtube issue wat er later in is geslopen..

Senior Member Brett Pit's schermafbeelding
    Naam
    Brett Pit

Standaard

Imola en de strijd om P3

Race 5 en 6, de heilige grond in San Marino, het circuit Autodromo Enzo e Dino Ferrari, beter bekend als Imola. Gerben Kelly met een goeie vracht succesgewicht zou het hier niet makkelijk krijgen, maar toch zijn er altijd veel ogen gericht op Jeroen Ursem. Hij wist hier al eens eerder zijn beste resultaat ooit te noteren, de welbekende en felbegeerde P3.

Tijdens de kwalificatie zat hij er dan ook dichtbij, een 4e plaats op de startgrid. Voor hem stonden DRTCC1 kampioen Roy Visser, Michael Storm en op pole gastrijder en vice-kampioen van de DRTCC6, Jerry van Sinderen.

Nog voor de start waren er problemen met de Honda van Roy Visser, uit voorzorg werd hij door het team teruggeroepen naar de pits om de wagen nog klaar te krijgen voor de 2e race op Imola. Bij de start werd het meteen druk, goed en slecht startende wagens zorgde voor een mooi samenkomen in de eerste paar bochten. Zonder al te veel kleerscheuren kwam iedereen hier toch redelijk doorheen. Een waar schouwspel ontvouwde voor de ogen van de toegestroomde fans. Veel positiewisselingen, schuivers en gevechten. Jerry van Sinderen kon redelijk onbedreigd de winst pakken, achter hem finishte Mark Bentvelzen wie vanaf de 5e startplaats optimaal profiteerde van de schermutselingen in de openingsfase. P3, waar toch veel ogen op gericht waren, was de prooi van Henk Kraal. Vlak voor Jeroen Ursem, die met het mes tussen de tanden moest toezien hoe Kraal hier met de eer mocht strijken. Achter Ursem was het Michael Storm, Jaap Kleijn en Joan Somers. “Met ondertussen 2 cut warnings aan mijn broek, rijdt dat niet echt relaxed. Daarna 2x stuivertje wisselen met Jaap met Jaap als uiteindelijke winnnaar. Toch tevreden met mijn P7, welke recht gaf op runner-up pole in race 2.”

Op de 8e stek in race 1 was het Richard Kortland die daarom in de 2e race van pole mocht vertrekken. Na de rollende start braken vrijwel direct de diverse gevechten los.
    Jerry van Sinderen ging voor de 2e maal met de trofee aan de haal. “Echt een bijzonder mooi gevecht met Jeroen gehad, waar ik uiteindelijk aan het langste eind trok. Daarna een paar rondjes gestampt en Richard Kortland en Jaap Kleijn in kunnen halen, weer P1!” Aldus de goedgemutste gastrijder. Richard Kortland wist vanaf de pole zijn Volvo op de 2e stek te houden. De 3e stek was er voor Jeroen Ursem, die weer een nieuw hoofdstuk kan toevoegen aan zijn boek. Joan Somers leek lange tijd deze stek te verzilveren, maar eindigde door de nodige Stop&Go’s op een toch wat teleurstellende 15e plaats. Achter Ursem wist Jaap Kleijn zijn Volvo C30 naar de 4e plaats te sturen, vlak voor Henk Kraal en Roy Visser op de 6e plaats. Roy Visser had de dankbare taak zijn volledig opgelapte Honda van achteraan de grid naar voren te sturen. Na een gewaagde uitrem actie kwam hij halverwege de race uit op de 5e stek. “Rustig doorgereden naar voren en had op een gegeven moment absoluut uitzicht op P3. Na een aantal rondjes zie ik mijn kans aangezien Joan Jaap pakte en ik in Joan zijn schaduw meeging. Jaap verwachte dat echter niet en stuurt hem in met de bedoeling achter Joan terecht te komen.”

Kampioenschapleider Gerben Kelly kon in deze races nog 13 nodige punten scoren, maar ziet zijn voorsprong op Mark Bentvelzen (23 punten deze race) en Dennis Gerressen (14 punten deze race) kleiner worden. Henk Kraal kan met zijn 26 behaalde punten al aardig aansluiten bij de top 3. De grootste sprong werd gemaakt door Jeroen Ursem die met 28 punten de 7e stek claimt in de stand voor de DRTCC8 titel.

Brett Pit
    Laatst gewijzigd door Brett Pit; 19 april 2012 om 23:57
    Reporter

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

journalistiek die een pulitzerprijs verdient
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Standaard

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Gaaf verslag!
    Toch maar eens proberen om Race 2 wat beter te finishen....
    En ook zonde dat ik na Monza 2 races ga missen ivm vakantie.
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten