Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 80

Discussie: DRTCC8 | Ronde 1 & 2 | Zandvoort | 22 03 12

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Deze moet ik missen heren. Veel plezier en succes vanavond op Zandvoort.

Standaard

Op de server staan deze aan:
    STCC
    STCC2010
    WTCC2010
    WTCC2008

Heb je niet toevallig per ongeluk een 2007 auto of zoiets?

Ik heb nu WTCC2007 ook aangezet op de server, kijk eens of het zo lukt?
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Drtcc 7 weggehaald?
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Toch nog een hoop afmeldingen voor de openingsrace. Dat biedt weer perspectieven voor een podiumplekkie

Ik heb er wel weer zin in. Tot vanavond.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

In mijn wagen van vorrig seizoen moet dat lukken!
    Ik heb geen voorbereiding dus ik ga voor een mooie klassering in het middenveld en stiekem hoop ik rond P8 te kunnen strijden in Race 1
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Ik zat even tijden van voorgaande series te kijken, maar hoe kan het dat we in de DRTCC3 10 seconden sneller waren?
    DRTCC3 Kwalificatie Zandvoort

Ik gok dat dat toch een ander circuit moet zijn geweest?

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Als ik zo snel naar de uitslagen kijk en de geuploade files op de webserver lijkt het dat de resultaten van Zandvoort en Brands Hatch verwisseld zijn. Dus vergelijken met Brands Hatch geeft betere tijden .
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

Senior Member Niels's schermafbeelding
    Naam
    Niels van de Poll

Standaard

@Robert, ben tegen half 7 thuis... zal dan even kijken of het werkt. Bedankt voor de moeite in ieder geval
    Pollmedia Hardenberg - [webdesign ■ beheer ■ advies]

Senior Member Bjorn's schermafbeelding

Standaard

Ik moet me helaas door onvoorziene omstandigheden en ook tijdnood afmelden.

Mail naar de organisatie wordt zo gemaakt.

Edit:

Is verstuurd

Senior Member
    Naam
    Michael

Standaard

Ineens krijg ik weer een deadzone bij het gaspedaal. Nadat het eergisteren verholpen was. Daar is niet mee te rijden, dus vanavond gaat het helaas niet lukken om de races mee te rijden.
    Tjerk: Mijn ervaring is dat je kan rijden met de setup van Michael als je Michael heet.

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Sorry voor mijn chatfout *schaamte is groot*
    Hij hing hier even en ik dacht jullie klaar waren. Excuus.

Snel deze avond vergeten, wat een klote baan!
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

balen Michael, zonde.

Race 1 leuk veel echte DRTCC gevechten, tikje hier tikje daar maar niets om je druk om te maken. Wel even een moment met Sybren. Ik verremde me en had de keuze hem vol in de achterkant te rammen of proberen hem te missen.
    Naast de baan gegaan maar helaas nog geraakt, Sorry

Race 2 slecht, salto gemaakt uikomen scheivlak, lekke band opkomen rechte stuk, suspension damage en later in de race uitgevallen met een crash
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Kwali
    Gezien de voorbereiding naar verwachting, niet al te ver naar voren, maar een tijd waar ik wel tevreden mee kon zijn.

Race 1
    Goeie start, maar geen plaatsen winst. In de eerste ronde Jaap moeten ontwijken die plots dwars uit het stof kwam. Snel de wagen rechtgezet en eigenlijk redelijk foutloos blijven stampen. Ik had alleen een foutje van de rijders voor me nodig om P8 te halen, maar dat bleef (voor mij) helaas uit. P9, niet ontevreden.

Race 2
    Na een paar plaatsen verlies in de eerste rondes, won ik er 4 door een glijpartij van de rijders voor mij. P6 in beeld welke Gerben al snel weer van mij afpakte. Vervolgens een aantal rondes een tof gevecht gehad met Jaap. Hij was duidelijk sneller, maar ik hield de ruimte klein. Op een gegeven moment gaf ik hem iets te weinig ruimte in de Tarzanbocht, wat toch even contact opleverde. Vlak na Scheivlak kon Jaap goed onder m'n bumper duiken en hem ernaast zetten. Vervolgens verdween hij langzaam aan de horizon. Achter mij kwamen Tjerk en Mark steeds dichterbij, maar ik kon de 14 rondes afronden zonder verder nog plaatsen te verliezen. P8!

Al met al, niet ontevreden. Kon redelijk goed geconcentreerd blijven rijden en heb een 9e en 8e neer kunnen zetten.

Wel jammer van de opkomst, maar ik heb hoop dat dat de volgende races wel snor zit.

De DRTCC blijft voor mij toch wel de meest toffe league binnen drnl

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Practice en quali gingen heel aardig. In practice tweede achter Storm en een mooie vierde plaats in de kwalificatie. Dat vond ik wel een aardig debuut van de Mars Peugeot.

In race 1 een redelijke start. Na het betere duw- en trekwerk sloot ik aan achter de Seat van Mark. Al snel was echter duidelijk dat ik werkelijk alle zeilen moest bijzetten om het groepje voor me bij te houden. En bovendien bleek ik ineens nauwelijks meer grip aan de achterkant te hebben (wat me in de eerste ronde een vervelende verrassing in die bocht direct na het Scheivlak opleverde). Een foutje in de Hugenholtz-bocht en de daarop volgende suspensiondamage bezegelde mijn lot: meer dan de vierde plaats kon dat niet worden. Inmiddels was ik ook al aardig in niemandsland beland. De laatste twee ronden moest ik weer even bij de les komen omdat Dennis ineens 2,5 seconden voor me zat. Nog even de laatste reepjes rubber van mn banden rijden dus, maar het mocht niet baten. De vierde plek was het en de vierde plek bleef het.

Race 2 begon spectaculair. Ik kon op het rechte stuk Steven voorbij maar die remde weer voorlangs de Tarzan in. Gelukkig kon ik binnendoor steken. Doordat Erik spinde kon ik opschuiven naar de tweede plaats achter Henk, met ondertussen de Alfa van Gerben op mn bumper. Dat leverde nog een heel aardig gevecht op, maar natuurlijk moest ik in Gerben mijn meerdere erkennen. De setup-tweaks die ik voor de race had doorgevoerd bleken een averechts effect te hebben. De Peugeot die in de kwalificatie zo strak op de baan lag, was inmiddels een ware dweil. Na Gerben diende de bromvlieg van Dennis zich aan en een foutje mijnerzijds gaf hem ruim baan. Weer vierde dus, maar niet zomaar want Paulpeter was next in line. Weer moest ik in de laatste ronden van de race aan de bak, maar dit keer ter verdediging. Ik moest echter minstens de helft van mijn concentratie besteden aan het uberhaupt op de baan houden van de Peugeot. Niettemin vond ik het een heel aardig gevecht. PP dacht daar kennelijk anders over en liet via de chat weten dat "het niet te doen is om met mij te rijden" omdat ik "alle kanten opschuif". Dat laatste kan kloppen (vanwege dat gebrek aan grip) maar misschien wordt bedoeld dat ik voortdurend 'lag'. Helaas. Laat ik vooropstellen dat ik er niet op uit ben om iemand moedwillig dwars te zitten.

Anyway, 2 x vierde is stilletjes het beste DRTCC debuut van WayAheadMotorsport en daar kan ik alleen maar tevreden mee zijn.
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Dat was puur gericht op je verbinding inderdaad Marnix, ik hoorde meerdere malen jongens op teamspeak daarover.

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

oh ok, dan moet ik dat oplossen want dat is inderdaad reuze irritant.
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Voorbereiding:
    Voordat ik bij DRNL aan kwam waaien heel veel op zandvoort geoefend. De weken voor de race weinig tijd gehad te oefenen en gisteravond dan ook sinds lange tijd mijn eerste rondes gedraait waarbij ik met 35L op een 1:50:6 uit kwam.

Qualy:
    Van de qualy niet heel erg veel verwacht zoals gebruikelijk, het is gewoon niet mijn sterkste onderdeel. Zoals gewoonlijk met de eerste 5L mijn tijd neergezet, een nette 49-er. Uiteindelijk goed genoeg voor een P7 voor race 1, zeer tevreden mee!

Race 1:
    In de warmup nog een paar keer geoefend op het weg rijden en dat leverde resultaat. Bij de start direct 2 plekken kunnen pakken en een tijdje op P5 blijven hangen bij Voss achter op de bumper.

Halverwege de race een paar foutjes gemaakt waarna ik met Jonckers en Eric in gevecht kwam. Zeer close racing maar we hielden alle drie onze plaatsen en afstand goed vast. Jonckers zat zo constant achter op me dat ik zelfs nog even achterom keek om te controleren of hij er niet een kabel tussen had gespannen

Eric maakt op een gegeven een fout in het Scheivlak en verdwijnt uit zicht. Ik verlies ergens twee plekjes en eindig op P7!

Race 2:
    In het begin doe ik het een beetje kalm aan, vlieg nog bijna de Tarzan uit (koude remmen/banden) maar ik houd hem nog op de baan en kan ook op P2 blijven rijden door een gaatje tussen mij en Jonckers.

Een bocht later schuift Eric van de baan de zandbak in en rijd ik op P1. In mijn spiegel zie ik Eric achterste voren de baan op rollen waardoor de anderen moesten in houden en er zit een gat van 1,5 seconden achter me.

Ondertussen voeren Marnix en Gerben een zwaar gevecht en kan ik nog wat extra meters maken. Marnix komt er uiteindelijk als winnaar uit en houd Dennis op tot mijn grote opluchting maar in ronde 9 (?) gaat Dennis erlangs en moet hij 6,4 seconden goed maken om naar me toe te rijden.

De secondes tikken rap weg, Dennis weet iedere ronde wel een seconde terug te pakken. Ik besluit de laatste twee rondes iets langzamer maar gecontroleerd te gaan rijden, een fout op dit moment kost me de kop.

Met nog 1,5 seconde voorsprong rijd ik over de finish om mijn 2de overwinning in mijn DRTCC geschiedenis binnen te slepen.

Geweldig begin van het seizoen!!
    Laatst gewijzigd door Henk Kraal; 22 maart 2012 om 22:00 Reden: sed -e 's!Marcel!Marnix!g'

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk Kraal Bekijk bericht

Ondertussen voeren Marcel en Gerben een zwaar gevecht en kan ik nog wat extra meters maken. Marcel komt er uiteindelijk als winnaar uit en houd Dennis op tot mijn grote opluchting maar in ronde 9 (?) gaat Dennis erlangs en moet hij 6,4 seconden goed maken om naar me toe te rijden.
    Wie is Marcel?!?

Met nog 1,5 seconde voorsprong rijd ik over de finish om mijn 2de pole in mijn DRTCC geschiedenis binnen te slepen.
    Overwinning he, niet pole. Niet meteen overdrijven

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GTE Bekijk bericht
    Wie is Marcel?!?
    Overwinning he, niet pole. Niet meteen overdrijven
    Euhhh jij dus, aangepast... Begrijp dat pole niet de juiste benaming is? Ook dat maar even aangepast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk Kraal Bekijk bericht
    Euhhh jij dus, aangepast... Begrijp dat pole niet de juiste benaming is? Ook dat maar even aangepast
    Nee, pole (position) is de beste startplek.

Standaard

Abonnement: Power
    Modem: Kabel
    Type: Kabel
    Aansluiting: Kabel Chello
    Theoretische download: 768.0Kbyte/s (6.0Mbit/s)
    Theoretische upload: 192.0Kbyte/s (1.5Mbit/s)
    dit is mijn internetverbinding. Is dat langzaam?

Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Start van het DRTCC8 seizoen iets minder goed verlopen als gepland.

Qual.
    Ik had geoefend en kon lekker rijden. Ook een personal best met een 47'r en binnen de top 8 starten. Was ongeveer wat ik me had voorgesteld ook.

Race1.
    Goeie start en op de grid kon ik al wat mensen voorbij en na de tarzan waren er mij weer wat voorbij. Echt close achter mekaar gingen we richting scheivlak. Voor me reedt Marnix, en bij insturen van de bocht na de hobbel bij Scheivlak begon ie te driften als een japanner..

Ik kon er nog net links naast sturen maar moest de bocht te wijd nemen en raak net met me linkerachterband het zand en spin 180 graden zo de baan op. Nouja, er waren natuurlijk een hoop mensen die me niet meer konden ontwijken wat spijtig was, en ik had 2 lekke banden waardoor ik een stop moest maken en de rest van de race in een gat heb gereden. Ik had Bob in zicht in de laatste ronden, maar het mocht niet meer baten.

Race2.
    Achteraan starten en t ging al meteen opkomen rechte stuk niet prettig. Paul Peter anticipeerde en kon me meteen voorbij. Daarna achter hem aan doort t veld gaan snijden, wat niet echt noemenswaardige problemen opleverde, tot ik bij Ursem aankwam. Die reedt erg strakke lijnen, en ook al was ik sneller, je moet er nog maar voorbij zien te komen zonder m eraf te tikken.

1 Keer ging t mis met remmen voor mij bij Audi S en heb ik ingehouden zodat Jeroen weer op gang kon komen. 1 Keer zat ik er naast aan de binnenkant bij Tarzan, maar dat zag (en voelde) Jeroen niet Niet lang daarna kon ik er aan de binnenkant voorbij, na ik denk zo'n 6 rondes, in de Renault bocht, en moest ik een flink gat gaan dichtrijden wederom. Ik kon Jeroen geloof ik nog voorbij omdat hij er af vloog, maar PP en degene waar hij mee vocht waren net te snel.

In de basis had ik goed de snelheid erin, en ben benieuwd naar de lapcharts om te rondetijden te vergelijken.

De meeste bizarre actie speelde zich overigens vlak achter me af
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=h8kHYi37Xq0"]Cars behind tend to takeoff - YouTube[/ame]

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreidez Bekijk bericht
    tot ik bij Ursem aankwam. Die reedt erg strakke lijnen,

1 Keer zat ik er naast aan de binnenkant bij Tarzan, maar dat zag (en voelde) Jeroen niet
    Ik had je wel gezien Ik remde zo laat mogelijk en hield wat ruimte met het aanremmen van de bocht. Dat je hem ertussen had gewurmt had ik alleen niet gezien

tot ik bij Ursem aankwam. Die reedt erg strakke lijnen,

伊莫拉

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

De meeste bizarre actie speelde zich overigens vlak achter me af
    Cars behind tend to takeoff - YouTube
    Dat was ik
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Gelukkig is met jou alles ok Bob.. Je zal voor de volgende race wel een nieuwe SEAT moeten aanschaffen ben ik bang.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten