Die zelf niet raced, anders is het alsnog geen doen.
Ja, precies. Je moet in acht nemen dat bepaalde zaken niet 'zo maar' te regelen zijn. Lucky dog is natuurlijk een wenselijke toevoeging en als we dat goed kunnen regelen, moeten we dat zeker doen. Maar in de uitvoering is een wel een stuk lastiger.
Ik ga er wel vanuit dat we het bij speciale evenementen kunnen uitvoeren omdat niet iedereen zal mee kunnen/willen doen maar wel beschikbaar is om het na te kijken. Maar dat hoort thuis in een andere discussie.![]()
Op welke frequentie willen jullie trouwens een iRoc doen? zoals de ZAC één per jaar, of drtcc met meerdere per jaar?
DRTCC-stijl. 2 seizoenen per DRNL-kalenderjaar.![]()
Is een DRNL-kalenderjaar net zolang als een gewoon jaar?![]()
Dat is ooit gekomen vanuit het idee dat je een voordelig 3-maanden abonnement kunt afsluiten bij iRacing, dus instappers in het spel kunnen dan met die 3 maanden een gehele league meedoen. We hebben wel met de gedachte gespeeld om af te wisselen: 1x oval en 1x road per jaar maar dat idee heeft nooit vorm gekregen en het lijkt mij persoonlijk goed om voorlopig bij 1 soort te blijven en daarop te bouwen.
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Oh net te snel, duidelijk Bram echter begrijp ik Robert ze verhaal niet helemaal; Bedoel je 2 keer per schoolDRNL-kalenderjaar een seizoen van max 3 maanden lang?![]()
Zie DRTCC![]()
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Zal dit nog van de grond komen? Ik wil zo graag met een oval league mee doen (en met iRacing).
ik hoop het ook Niel
We zijn toch leuk begonnen met het eerste seizoen en aan de input te zien die is gegeven zou een 2e seizoen groter en leuker moeten worden.
Ik had gehoopt dat er meer met iRacing gedaan zou worden
maar wie weet, misschien zijn er al grootse plannen om er meer mee te gaan doen!
en toen bleef het angstig stil........![]()
Alles loopt zo'n beetje op zijn einde bij DRNL. Er zal een IROC2 komen en nog veel meer met iRacing, maar voorlopig is en blijft het even stil.![]()
Ik doe een gokje.
Na de zomervakantie en alles wordt duidelijk gemaakt tijdens de meeting die zoals altijd in Juni is![]()
RIP Mama
ZAC10: Kampioen
ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
DRGTC: Team Kampioen
DRES: Kampioen
Ik ga heel eerlijk zijn. Tot nu toe is daar niets van of over bekend.![]()
und jetzt? Hebben jullie al een grof idee of er nog iets van de grond komt? Ben gewoon nieuwsgierig
We hebben zeker wel een grof idee wat we willen. En we hebben een meeting over minder dan 2 weken en daar zal het een en ander over de toekomst gepresenteerd worden.
Dat gaat zomaar niet gebeuren !!
Favorieten/bladwijzers