Ik wilde net zeggen. Anders ben je ook maar aangewezen op zon muffige gastenauto![]()
Gewoon inschrijven Willie, twee races is nog altijd leuker dan geen races![]()
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Ik wilde net zeggen. Anders ben je ook maar aangewezen op zon muffige gastenauto![]()
Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"
Met andersmans zweetlucht van de vorige race er nog in en zo...
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Come on Willie.
We Want Willie
![]()
Livestrong, drive yellow
Nou, ik geloof dat er genoeg voorstanders zijn om Wilfred mee te laten rijden. En hier sluit ik me volledig bij aan. Willie, gewoon inschrijven en die twee races mee rijden.
iceradio.nl - geen playlist maar passie
Doe het voor Kika Willie.![]()
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
DRTCC = Willie![]()
Om alle deelnemers er nog aan te herinneren. De liveries moeten dit weekend verstuurd worden. Ik heb de mijne zojuist verstuurd.
iceradio.nl - geen playlist maar passie
****, helemaal vergeten
Zal dus een wagen worden waar ik al mee gereden heb tijdens een eerder DRTCC seizoen. Te kort dag denk ik om de Sprite livery op een nieuwe auto te zetten. ( zou ook helemaal niet weten welke auto.)
Tjerk: Mijn ervaring is dat je kan rijden met de setup van Michael als je Michael heet.
Inschrijving verstuurd
Voor de gene die nog geen skin heeft, ik heb er nog 3 op de plank liggen.
- Seat Leon - Liqui Moly
- Honda Accord - Sim race link met Sim race reclames ( oranje auto )
- Audi A4 - Edge car audio
Laatst gewijzigd door Bjorn; 24 februari 2012 om 21:50
En welke auto is dat dan?
Zou de server weer aangezwengeld kunnen worden? Alleen de FPL lijkt online te zijn..?
Laatst gewijzigd door Bram Kocken; 24 februari 2012 om 22:15
Die staat inmiddels weer op Zandvoort.![]()
Tot op heden heb ik 22 inschrijvingen mogen ontvangen. Zoals het er naar uit ziet hebben we dus geen reservelijst. Aangezien de carset ook een stuk kleiner is dan de vorige edities zal ik hem asap proberen klaar te hebben, zodat mensen ook op de server kunnen testen met hun eigen bolide.
![]()
Toch valt me dat een beetje tegen. Had verwacht dat er meer animo zou zijn.
Power by Cosworth
Er zijn een aantal mensen die zich (nog) niet hebben ingeschreven die wel in het 'interesse-lijstje' stonden. Maar dat is altijd een feit.![]()
Er kan de heeeeele dag nog ingeschreven, dus wie weet hoe groot die reserve lijst nog wordt!![]()
Favorieten/bladwijzers