Pagina 3 van 72 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1794

Discussie: [PC] Assetto Corsa

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ik hoop dat er iig een paar leuke race wagens in komen. BMW GT2, oude BMW M1. Produktie modellen heb ik niet zoveel mee het is een racegame. Ik wil GT bakken.

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Dat van die brightness was me ook al in eerdere screenshots opgevallen. Kijk maar eens goed. Valt misschien iets minder goed op omdat het een kleiner deel van de screenshot is of zo, maar ik denk dat dat een standaard effect is van z'n DX11 trukendoos. Vind het er zelf ook niet echt uitzien. Misschien dat het in beweging nog meevalt, maar hmm...
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Standaard

Nieuwe footage van RSR die op bezoek waren bij Kunos:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4xGw8flzG2Y&feature=player_embedded"]RSR @ Vallelunga in Kunos Simulazioni HQ. First tests with the AC: Lotus Type 49 @ Monza - YouTube[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EdlURbLt0h4&feature=channel&list=UL"]RSR @ Vallelunga in Kunos Simulazioni HQ. First tests with the AC: P4/5 @Imola 2 - YouTube[/ame]

Meer:

http://rsracing.forumotion.com/t1223...simulazioni-hq
    Laatst gewijzigd door Sander Hogendoorn; 7 mei 2012 om 22:17

Senior Member Requiem84's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Wow! Ziet er even veelbelovend uit als de screenshots. Gezien de grafische kwaliteiten van AC gaat dit mij ongetwijfeld tot een flinke update dwingen. Maar als dit de beta fase van de sim nog is, hoeveel mooier kan hij worden?

Vanuit de beelden die we zien is nog weinig te herleiden van de physics. Het enige dat mij echt opviel van zowel de Lotus als de P4/5 is het aanremmen. In beide auto's was er redelijk wat weight transfer waardoor de auto onrustig werd bij het aanremmen. Verder lijken de auto's vrij eenvoudig te besturen en hebben ze dus niet het iRacing syndroom ('huh, ben ik nu weer al gespind?').

Kan echt niet wachten op meer van dit moois!

Standaard

Behoorlijk wat lag, of zou dat puur door het scherm komen (zo te zien een TV en die hebben meestal behoorlijk wat input lag)?

Naam
    Tim

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost van den Heuvel Bekijk bericht
    Behoorlijk wat lag, of zou dat puur door het scherm komen (zo te zien een TV en die hebben meestal behoorlijk wat input lag)?
    Als je racesims filmt met een externe camera, heb je op de één of andere manier altijd visuele inputlag. Ik weet de technische verklaring hiervan niet. Omdat netKar Pro geen input lag heeft, verwacht ik dat AC hier niet onder zal lijden. Zeker niet omdat het echte puristen zijn die de rij-beleving belangrijker vinden dan de graphics (hoe goed die nu ook al zijn).

De jongens van RSR zijn ook behoorlijk impressed met de physics van AC. En als echte netKar Pro adepten zegt dat me in ieder geval dat ze bij AC daar geen stap in de verkeerde richting hebben gemaakt.

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Las ik nou vandaag ergens dat ze een licentie van BMW hebben?
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Naam
    Tim

Standaard

@Willie: lees het einde van de vorige pagina eens terug .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Requiem84 Bekijk bericht
    Als je racesims filmt met een externe camera, heb je op de één of andere manier altijd visuele inputlag. Ik weet de technische verklaring hiervan niet.
    Voor zover ik het kan zien is dat hier toch echt niet de reden van de lag. Het zal wel aan het scherm liggen.

Naam
    Tim

Standaard

Op het iRacing forum:

Luca Casarotto
    No lag. I was there and I'ven't noticed. I don't know how it seems also to me that, in this video, there is a lag.

Driften in de BMW 1 serie met straatbanden!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cBHaIc1DjzI"]RSR @ Vallelunga in Kunos Simulazioni HQ. AC: BMW 1 Series M Coupè @ Magione - YouTube[/ame]

Standaard

Wow de weighttransfer en het plotseling weer grip terug hebben ziet er heel natuurlijk uit!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pKaZhP6prYk&feature=player_embedded"]RSR @ Vallelunga in Kunos Simulazioni HQ. AC: Tatuus FA01 @ Mugello, Kunos - YouTube[/ame]

Standaard

Ziet er goed uit (qua handling en zo). Denk ook dat je met een CSW bij AC relatief weinig problemen zult hebben omdat ze er al goed mee getest hebben.

Wel lachen dat ze allemaal gaan juichen als die gast eraf vliegt.

Standaard

Ziet er absoluut indrukwekkend uit, view lijkt wel een beetje hoog te zijn, net alsof je vanaf de airduct kijkt zeg maar.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

DigitalRacing.nl

Standaard

En zover ik kan bepalen is het circuit weer aardig 'doods'. Ik had de hoop dat we dat stadium al voorbij waren inmiddels. Maar, los van de kritiek, ziet het er wel indrukwekkend uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    En zover ik kan bepalen is het circuit weer aardig 'doods'. Ik had de hoop dat we dat stadium al voorbij waren inmiddels. Maar, los van de kritiek, ziet het er wel indrukwekkend uit.
    Ja dat doodse dat blijft er op de een of andere manier altijd wel inzitten, en op de een of andere manier is het bij de games waarbij dit niet het geval is, weer "overdone" met allerlei dingen die er niet toe doen.

Kijkend naar andere games zie je wel dat ze er mee bezig zijn, rFactor 2 heeft een hoop van dit soort functies, Simbin zal dat ook (hopelijk) wel weer terugbrengen en bij iRacing worden er ook toch wel dingen aangepast, ik weet nog dat ik en Jarno Pannekeet op Daytona aan het draften waren en dat we in ene een vliegtuig op zagen steigen. Dat was wel erg tof, nadeel is dat ik het daarna nog tig keer heb gezien, nou is een vliegveld natuurlijk behoorlijk bedrijvig, maar niet iedere keer dezelfde maatschappij/vliegtuig. Het is gewoon iets wat heel erg moeilijk "natuurlijk" aanvoelt zonder er teveel tijd in te steken.

Naam
    Tim

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Mee eens. Kunos staat niet bekend als de man die veel tijd besteed aan randzaken. Maar een kleine extra input rond de baan om het wat levendiger te maken zou zeker geen kwaad kunnen. In Shift vond ik het nogal overdreven, maar iets meer dan we nu te zien krijgen in AC zou niet verkeerd zijn.

Ik zou zeggen, stuur hem een tweet! Z'n twitter staat in de OP. Stefano luistert doorgaans wel naar de wensen van de community. Of hij er wat mee doet is een tweede.

Zo vertelde de jongens die bij hem op bezoek waren ook een mooie anecdote. De eerste dag dat ze AC probeerden waren ze natuurlijk erg onder de indruk. Alleen het rijden over de curbs voelde een beetje vreemd. Dat hadden ze aangegeven bij Stefano. Die had er heel de nacht aan liggen denken, was 's ochtends vroeg opgestaan en ging in de physics code kijken hoe hij dat kon oplossen. Toen ze op de tweede dag weer met AC gingen rijden, was het probleem opgelost.

Ad-hoc bugfixing! .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Ja dat doodse dat blijft er op de een of andere manier altijd wel inzitten, en op de een of andere manier is het bij de games waarbij dit niet het geval is, weer "overdone" met allerlei dingen die er niet toe doen.

Kijkend naar andere games zie je wel dat ze er mee bezig zijn, rFactor 2 heeft een hoop van dit soort functies, Simbin zal dat ook (hopelijk) wel weer terugbrengen en bij iRacing worden er ook toch wel dingen aangepast, ik weet nog dat ik en Jarno Pannekeet op Daytona aan het draften waren en dat we in ene een vliegtuig op zagen steigen. Dat was wel erg tof, nadeel is dat ik het daarna nog tig keer heb gezien, nou is een vliegveld natuurlijk behoorlijk bedrijvig, maar niet iedere keer dezelfde maatschappij/vliegtuig. Het is gewoon iets wat heel erg moeilijk "natuurlijk" aanvoelt zonder er teveel tijd in te steken.
    Ik vind het nadeel bij die paar gimmicks bij iRacing dat het, omdat het maar een paar selectieve dingen zijn, nogal "gemaakt" over komt. Bovendien, precies wat je zegt, zie je steeds hetzelfde en dat leid me steeds weer af. Dan heb ik liever een doodse baan.

Standaard

E30 M3 foto geplaatst op facebook, als die in de game komt, dan heb ik niks anders nodig

Standaard

Nurburgring GP (nog geen Nordschleife) aangekondigd:

http://www.virtualr.net/assetto-cors...gring-revealed

Naam
    Tim

Standaard

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OGZ0SlKD5s0"]Assetto Corsa on the P4/5 Competizione VIP Lounge - YouTube[/ame]

Standaard

Hij gebruikt alleen een raar camera view voor mijn gevoel

Naam
    Tim

Standaard

Op het iRacing forum wordt er dit over gezegd:

Info:
    - Using Fanatec technical partner simulation rig.
    - Simulated car is P4/5 Competizione of 2011 (2012 version is in development).
    - Driving camera is placed forwards to help VIP Lounge guests that are not experienced simdrivers.
    - Setup a bit understeery on the "safe" side.
    - Car has ABS enabled and Traction Control (disabled in this video) as the real car.
    - Sounds are under development as well as the rest of the software.

Naam
    Tim

Standaard

Uitgebreide Lotus license voor AC!

Andere auto's die confirmed zijn:

Type 25, 49C, 72, 98T

Niet alle auto's zullen in game zitten bij de release. Lijkt me ook verstandiger. Liever wat minder auto's met een hoge kwaliteit physics/gfx dan een Gran Turismo hoeveelheid...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten