Pagina 2 van 72 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1794

Discussie: [PC] Assetto Corsa

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het zelf persoonlijk niet erg als het 2013 wordt (of 2014). Ik heb liever een goede sim dan een gerushte sim. Wat ze tot nu toe hebben laten zien is gewoon te goed om te verknallen door het te releasen als een half afgemaakt product.

(eh ja, wat Tim zegt dus)
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Requiem84 Bekijk bericht
    Tot nu is alleen bekend gemaakt dat AC in 2012 gereleased wordt. Ik vermoed zelf op z'n vroegst een release in het najaar.

Eerlijk gezegd hoop ik héél hard dat ze de release net zo lang uitstellen totdat ze zeker weten dat ze een zo bug-vrij mogelijk product hebben, wat grondig gebeta-test is. Bij de release van netKar Pro in 2006 was dit absoluut niet het geval. Dit zorgde er ook voor dat al het moois dat netKar Pro toen al was, nooit echt van de grond gekomen is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost van den Heuvel Bekijk bericht
    Ik vind het zelf persoonlijk niet erg als het 2013 wordt (of 2014). Ik heb liever een goede sim dan een gerushte sim. Wat ze tot nu toe hebben laten zien is gewoon te goed om te verknallen door het te releasen als een half afgemaakt product.

(eh ja, wat Tim zegt dus)
    Vergeet niet dat een maand uitstel ook een maand extra salaris betalen betekent aan alle werknemers. Laat staan een jaar. En als je met een vast budget werkt kan dat niet altijd, en is zo'n deadline soms wat harder dan wij soms denken.

Om even een plaatje te schetsen; als ze er met 3 man aan werken die elk € 4000,- bruto per maand moeten verdienen dan ben je alleen aan loonkosten dus al € 144,000,- verder na een jaar. Dat moet wel gefinancieerd worden.

Senior Member Requiem84's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Het is speculeren, maar ik vermoed dat het iets anders werkt bij Kunos Simulazioni.

Het zou me niet verbazen als er afspraken zijn over de winstdeling van AC en de salarissen ontzettend laag zijn, zodat ze zo lang mogelijk kunnen doorwerken.

Op dit moment komen er nog steeds (kleine) inkomsten binnen door de verkoop van netKar Pro en Ferrari Virtual Academy. Alle inkomsten worden nu geïnvesteerd in AC. Deels zal dat in licenties zijn, maar deels ook in de salarissen van de heren.

Voor zover ik weet werken er nu vier mensen aan. Casillo, Massarutto, Vasilakos en de track maker, Si3V (echte naam weet ik zo even niet).

Het zou echt een doodzonde zijn als AC gedwongen te vroeg uitkomt. Liever wachten op 2014 dan! Dus voor iedereen die nog geen license heeft voor netKar Pro, schaf er ééntje aan en steun dit project! . Hij kost € 19,90 en daar kun je enorm veel plezier aan beleven.

Standaard

Laatst gewijzigd door Sander Hogendoorn; 22 maart 2012 om 21:11

Naam
    Tim

Standaard

C'est pa mal!

Nog eentje:

Senior Member waveline's schermafbeelding
    Naam
    koen van den driessche

Standaard

Komt de trento-bondone er ook in?
    Laatst gewijzigd door waveline; 26 maart 2012 om 15:46

Naam
    Tim

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waveline Bekijk bericht
    Komt de trento-bondone er ook in?
    Koen, de Trento Bondone komt, voorlopig, in ieder geval niet naar Assetto Corsa. Assetto Corsa zal (voornamelijk) Laser gescande circuits gebruiken.

De Trento Bondone scannen is waarschijnlijk iets te duur en tijdrovend.

Voorlopige circuits:

Monza, Imola, Vallelunga, Silverstone en Magione.

Alle auto's die in het promo filmpje in de startpost te herkennen zijn komen in de sim.

Senior Member waveline's schermafbeelding
    Naam
    koen van den driessche

Standaard

Een kleine 20 km scannen is idd wel veel , de monte bondone is samem met de mont-ventoux mijn favoriet parkoer.

Senior Member
    Naam
    M vd Meulen

Standaard

Tatuus FA01 Licensed for AC

paar shots, meer zie link:

Naam
    Tim

Standaard

Op de één of andere manier vind ik deze screenshots iets minder indrukwekkend van de P4/5.

Nog een paar omdat het kan (ook al linkt Mark er naar in zijn post):

Naam
    Tim

Standaard

De eerste hand-on review van een sim-tijdschrift: Autosimsport, heeft plaatsgevonden.

Jon Denton was erg onder de indruk van de physics van AC. Tegelijkertijd benadrukt hij dat AC nog heel erg pre-alfa is qua ontwikkeling.

Leuk stuk om te lezen:

http://autosimsport.net/issues/autos..._March2012.pdf

Denton geeft aan dat je jezelf weer moet aanleren de auto niet als een sim auto te besturen, maar als een echte auto moet proberen te rijden. 'Trucjes' die je jezelf in verschillende sims hebt aangeleerd werken hier niet.

Een groter compliment kun je niet geven denk ik.

Naam
    Tim

Standaard

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Geweldig screenshot weer. Vooral de lichtval op die muur links. Ben benieuwd hoe dat er straks in beweging en onder verschillende condities uit ziet.
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Naam
    Tim

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Ziet er erg mooi uit
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Zeer fraai!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Toch wel "Apart" dat eigenlijk van uit het niets in ene project CARS, iRacing en Assetto Corsa in ene de Lotus 49 hebben. CARS was de eerste, zullen de anderen zo erg geschrokken zijn van de enorme reactie op die wagen van de Fans?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Tim

Standaard

Als ik de geruchtenmolen volg, blijkt dat de Lotus 49 goedkoop te licensen is. Ook is de toegang tot de auto en de technische gegevens goed op orde.

Aristotelis Vasilakis (van Kunos Simulazioni), in reactie op een aantal posts op RD:

Nice to see passionate people talking about this car, love it.
    The car has had tons of variations, actually one at every GP of the season if not more, and that's the usual case with all racing cars actually. We haven't yet decided which specific version we are going to do because in the next month we are going to visit the Lotus Team Classic HQ and take tons of photos, documents, interviews and other material. Yes it's a hard job, but a man has to do what a man has to do... obviously we will document every second of the experience.

As everything we show you right now is in heavy WIP state, so things will change until the final release candidate version. But when something is really really nice, well blame us but we can't wait to show it to you It's the only way for us to communicate with people that share the same passion.

http://www.racedepartment.com/forum/....44707/page-10

Senior Member

Standaard

dit ziet er veelbelovend uit

Naam
    Tim

Standaard

Standaard

Officiele licentie te pakken voor BMW

duimen op een klassieker
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Naam
    Tim

Standaard

Inderdaad tof dat ze een BMW license hebben kunnen bemachtigen! Kan me voorstellen dat dit wel een iets duurdere license is dan de KTM/Lotus/etc.

Eerste screenshots waarvan ik niet helemaal ondersteboven ben. Weet niet waarom het komt, maar vooral de exterior shots zijn een beetje 'off'?

Zoals deze:

Standaard

Had ik ook, de Brightness lijkt nogal hoog te zijn tov vorige shots. Kan ook een beetje door de kleur van de BMW, je verwacht dat hij rood is, maar de kleur is eigenlijk oranje.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten