Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 60

Discussie: DRTCC7 | Ronde 13 & 14: Zolder | 19 01 12

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreidez Bekijk bericht
    Denk 15 punten, want ik hoor geen punten te krijgen als gast
    Zeker weten? Thijs de Ridder heeft als gastrijder op Anderstorp namelijk wel punten gescoord

"Overtaking is an art"

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Zo was t op Macau iig wel

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Gisteravond pas voor het eerst kunnen oefenen op Zolder. En ik had er daardoor een hard hoofd in. Gelukkig kon ik na een ronde of 15 een redelijk tempo draaien.

Kwalificatie: Viel op zich nog geen eens zo mee. Ik kon een 1:39.6xx neerzetten. Concurrent Eric had het iets beter voor elkaar en stond met 1:39.3xx 2 plekken voor mij.

Race 1: Ik kwam goed van mijn plek en had voor turn1 Eric al te pakken. Ik reed toen volgens mij op P11. Voor mij zag ik Niels, Dennis, Richard en Bjorn vechten. Voor de 2e chicane was er vaak een rook gordijn die volgens mij van de banden van Bjorn afkwam. Daardoor zag ik geen eens waar ik moest insturen. Helaas waren de mannen voor mij te snel, maar desondanks heb ik wel een hele leuk en gave race met Eric gehad waarbij zelfs nog wat stuivertjes gewisseld werden. Met minder dan een halve seconde verschil kwamen wij over s/f. Leuk.

Race2: Die was minder spannend dan race1 omdat de gaten voor en achter me wat groter waren. Hierdoor kon ik wel wat relaxter rijden. Voor mij zaten Marcel Bosman en Bjorn. Bjorn liep vervolgens weg bij Marcel en hij bij mij. Ik zag in mijn spiegel dat Henk achter mij zat en dat gat varieerde tussen de 2 en 3 seconden. Ik kon niet van hem weglopen en hij niet op mij inlopen. Helaas. Maar voor mij wel wat fijner

En toen zat de DRTCC7 er al weer op. Het is snel gegaan. En hierbij wil ik de organisatie bedanken voor de mooie circuits, gezelligheid en puike sfeer. Op naar DRTCC8.

Race 2:
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Q
    Tijdens het oefenen nie in de 39ers kunnen duiken maar met de kwalificatie is dat wel gelukt. Door het hade pushen wel wat rondjes weggegooit door cut warnings maar uiteindelijk wel een 1:39:0 gereden. Dacht bracht me op een 9e plek als ik me niet vergis.

R1
    Aardige start gemaakt, netjes door de eerste bocht waar ik vervolgens een tik krijg. Auto gaat dwars en wordt nog een keertje aangeduwt zodat ik hard met de muur in aanraking kom. Voorbumper weg en suspension damage. Zo goed als mogelijk naar de pits gereden en daar de handel laten repareren. Dit duurde behoorlijk lang en kwam een seconde of 15 voor de leiders weer de baan op volgens mij. Toen had ik 1:10 achterstand op de auto voor mij. Ik heb gewoon 14 kwalificatie rondjes proberen te rijden en hopen dat er nog wat mensen last hadden van drive through panalty's. Volgens mij was dat wel het geval want ik ben uiteindelijk tot op 2 seconde van de auto voor me gekomen. Tevens heb ik de leiders ook nog achter me weten te houden dus de pace was opzich best goed. Ben volgens mij als 17e gefinished.

R2
    Voorzichtig gestart om uit de problemen te blijven, dit ging ook best aardig. In bocht 3 was ineens een dikke rookpluim dus ik ga van mijn gas om er proberen goed langs te komen. Een aantal andere deelnemers leken er volgas door te vliegen want die kwamen mij ineens allemaal voorbij. Anyway zonder kleerscheuren door gereden en uiteindelijk een heel leuk gevecht met Joan gehad. Ik was wel sneller maar kon er gewoon niet langs, wat is die VW dik zeg. Toen ik er een keer echt goed langs zat en dacht nu pak ik hem kreeg ik een beuk van achter van Jeroen Kelly en werd ik van de baan getorpedeerd. Kwam 7 seconde achter Joan weer terug de baan op en weer moest ik een gat dicht rijden. Dit is nog wel gelukt maar kon in de laatste ronde geen serieuze aanval meer wagen helaas. P14 was mijn deel.

Niels en de rest van de organisatie bedankt en nu snel op naar DRTCC8!
    Power by Cosworth

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Toch nog een goed resultaat neer kunnen zetten voor m'n gevoel gisteren op Zolder. Helaas was de concurrentie iets beter

Kon in de kwalieficatie een 1:38.5xx neerzetten en voelde dat het toch wel mn max was in de peu. Niet meer naar buiten gegaan en gekeken waar ik van mocht vertrekken. P4 was mijn deel

R1:
    Kon in het begin goed volgen maar na een rondje of 6 werd dit drastisch minder. Daarna in een flink gat gereden en uitgereden op P4.

R2:
    Dit was al een stuk leuker! In het begin gelijk Marcel in kunnen halen met Jaap en mijn doel was om snel naar voren te rijden waardoor ze (Niels en Dennis) niet te ver weg zouden rijden.
    Echter was Jaap een flink opstakel om voorbij te komen
    Er 2x echt naast gezet maar de Volvo heeft dus echt wat meer vermogen dan de Peugeot want meer dan dat zat er ook niet in. Dus 2x geprobeerd en hierdoor konden de snelle heren achter me (Gerben, Paulpeter en Michael) ook weer aansluiten.
    Gerben profiteerde er een keer van maar kon hem daarna gelijk weer inhalen.
    Toen weer rustig naar Jaap toegereden. Hij maakte een remfout bij de laatste chicane. Hoewel hij gewoon voor me de baan weer op kwam besloot hij mij en paulpeter voorbij te laten. Opzich een aardige actie maar ik vond het nergens voor nodig Japie
    Maar goed, die waren we in ieder geval voorbij. Snel reden paulpeter en ik richting Niels en Dennis toe. Inmiddels was Paulpeter mij al gepasseerd en kreeg het aan de stok met Niels.

Zelf kon ik geen aanval bij Niels inzetten aangezien Storm alweer bij mij op m'n hielen zat.
    Door een eigen remfout kon hij me daarna ook voorbij maar in de laatste ronde kon ik met name door Niels, Storm weer passeren
    P4 over de finish en als 4e gefinished in het klassement.

Leuk seizoen achter de rug met een opvallend snellere 407 dan ik had verwacht. Op naar DRTCC 8

Nog gefeliceerd aan Storm voor het behalen van het kampioenschap en de heren op de plekken 2 en 3
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Standaard

Uitslagen verwerkt en gelijk wat foutjes eruit gehaald bij gastrijders die punten scoorden. Is nu allemaal definitief en goed.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Zo... de laatste restjes van de Alfa zijn nog na aan het smeulen. In de ergernis gisteren helemaal de organisatie te bedanken voor alweer de 7e editie van dit kampioenschap. Tevens RS-ICT voor de sponsering.
    Michael Storm met het behalen van het kampioenschap en de heren Gerressen en Kroon met de 2e en 3e plaats.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Mijn twee races verliepen bijna hetzelfde. Zowel race één als race twee bijna de hele race op de bumper van Niels gereden tot zijn banden zo slecht waren dat ik hem voorbij kon steken. In race één had ik echter nog Richard op mijn bumper. Dan is p8 wel een lastige positie om op te rijden. P7 geeft wat meer zekerheid voor een goede start positie bij race twee maar een foutje bij een aanval kan je ook maar zo p8 kosten en dus ook race twee een stuk moeilijker maken. Uiteindelijk wel gelukt waardoor ik vanaf p2 kon starten in race twee. Zelfde verhaal als race één maar dankzij Jaap wat minder druk van achteren. Uiteindelijk Niels in kunnen halen en een klein gaatje naar PP kunnen trekken in de tijd dat hij er over deed om Niels in te halen. Zo mijn tweede overwinning van het seizoen binnen kunnen halen.
    Met in totaal 7 podiums en twee overwinningen en een tweede plaats in het kampioenschap ben ik best tevreden over dit seizoen. Vorig seizoen 4e, dit seizoen 2e, volgend jaar kampioen? Wie weet. Even kijken hoe ik de internet verbinding van Storm kan saboteren
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Uitslagen verwerkt en gelijk wat foutjes eruit gehaald bij gastrijders die punten scoorden. Is nu allemaal definitief en goed.
    Nog niet helemaal, de punten die ik op Snetterton gescoord heb staan bij de teams nog steeds bij Oxygen
    Maar dan had Jaap dus toch gelijk over die punten van gastrijders. Maar 15 punten is nog altijd te weinig om het gat te dichten.
    Achteraf gezien heb ik het in Race 2 op Anderstorp verloren, daar werd ik naast de baan geholpen waardoor ik uiteindelijk ver terug viel en maar 2 punten kon pakken. Verder moet mijn 2e race beter. Het komt te vaak voor dat ik in verkeer gewoon niet de sneheid heb die ik alleen of achter snellere auto's wel heb of dat ik niet teveel risico durf te nemen met inhalen.

"Overtaking is an art"

Junior Member JeroenK's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Kelly

Standaard

Bij deze wil ik ook de organisatie bedanken voor het organiseren van dit seizoen!!!

Tot ziens in DRTCC8!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten