Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 60

Discussie: DRTCC7 | Ronde 13 & 14: Zolder | 19 01 12

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Net even wat verkenningsronden gedaan en tot een 39.2 gekomen. Daar komt nog wel 40KG bij dus dat scheelt wellicht een halve seconde.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Hmmpf 20 KG aan de broek nav de vorige race, daar ga ik wel erg last van hebben. Dit keer iig wel even trainen met de extra kilo's, had de vorige keer gewoon met 36L rond gereden dus dat viel even vies tegen in de qual en race zelf

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Zonder strafgewicht wil ik morgen eigenlijk proberen om 20 punten te scoren, dan kan ik nog naar de 5e plaats klimmen

"Overtaking is an art"

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik kom op een 1:39.833 met racefuel, met qualyfuel 1:39.615...

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Vanavond verschillende rondes gereden met 56L en constant problemen met het uitbreken van de achterkant. Pas later gerealiseerd dat de tank natuurlijk achterin ligt en de gewichtsverhouding beinvloed.

Vervolgens wat rondes gaan rijden met 36L, 3-4 tienden kunnen winnen in de eerste sector om er vervolgens 8 te verliezen in sector 2, snap niet goed waar ik het verlies helaas.

Tijd komt neer op ongeveer 1:40:4, een 39 zweeft wel ergens rond maar heeft zich voor me verstopt

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Vanavond ff wat verkennings rondjes gereden. Kwam tot een hoge 41er met race fuel. Wel redelijk wat last van cut warnings in de 1e chicane waar me even de naam van ontschoten is.

Vind het altijd raar om digitaal op Zolder te rijden nadat ik er ook wel een paar keer in het echt gereden heb.
    Power by Cosworth

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Goede pace gevonden..hopelijk ook morgenavond aanwezig. Laatste race met een mooi resultaat zou niet slecht zijn.

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Vanavond maar eens vroeg de server op duiken om nog enigzins een setup te maken en goede pace te vinden
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark B Bekijk bericht
    Vanavond maar eens vroeg de server op duiken om nog enigzins een setup te maken en goede pace te vinden
    +1

Afgelopen week was het erg druk op het werk waardoor ik 's avonds echt geen tijd had om te testen. Ik wil vandaag wel eens op tijd thuis zijn om inhet ritme te komen. Het voordeel is wel dat Zolder geen onbekend baan in.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Gisterenavond even met Marcel, Henk en Michael getest. Ik kwam niet sneller dan 1.40.2xx met racefuel en heb helaas nog steeds last van freeze momenten van mijn PC. Ben nu een volledige schijfcontrole aan het uitvoeren en ben bang dat het toch opnieuw installeren zal gaan worden.

We zien het vanavond wel
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

DigitalRacing.nl

Standaard

De nieuwsbrief is verzonden!

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Is er eventueel nog een gastslot beschikbaar voor vanavond? Heb wel zin/tijd en recente zolder ervaring..

DigitalRacing.nl

Standaard

Jaap, ja er is wel een plek over vanavond.

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Ach, ik was in de volle overtuiging dat Zolder pas de 26e zou zijn. Ik kan er vanavond ook niet bij zijn, dus Way Ahead Motorsports heeft haar DRTCC seizoen al afgesloten. Het was weer een genot!
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Standaard

Zo..dat was het . Klaar voor op de grid te staan. Niets meer daar. Tjonge tjonge..echt het meest waardeloze seizoen van mij zeg. Verschrikkelijk..baal als een stekker. Had zo gehoopt op een goed resultaat.

Wat me opvalt, is dat tijdens het omschakelen naar de startgrid het nu ten tweede maal fout gaat. Ik klik op RACE en ik stond helemaal alleen op de grid, met de tijd op 00:00. Geen andere auto's zichtbaar. Enige oplossing was dus escape. Tijdens de gewone testsessies door de weeks nergens last van.
    Kan het ermee te maken hebben dat bij de instelling in Steam de adsl verbinding op het laagst stond ipv 700+ snelheid ?
    Laatst gewijzigd door Manuel; 19 januari 2012 om 21:30

Senior Member Bjorn's schermafbeelding

Standaard

Je was idd 1 minuut voor de start weg. Connection lost?

Standaard

yup. Helaas.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuel Bekijk bericht
    yup. Helaas.
    Geen tijd meer gehad om terug te komen? Ik heb nog lang gewacht met de grid op gaan in de hoop dat je misschien terug kwam.
    Power by Cosworth

Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Leuke races gehad! Kennelijk was de Volvo hier wel redelijk goed competatief, en met de strafgewichtjes bij anderen kon ik een mooie qual rijden en van p6 starten.

Die 2010 Volvo spurt me toch een partij weg bij de start. Jammer dat de eerste bocht erg dichtbij lag, waardoor het wat dringen was.. De top was redelijk snel bij me weg door het gevecht in de eerste rondes met Bjorn geloof ik. Daarna hetzelfde tempo als Marcel Bosman gereden die voor me lag. In het laatste deel van de race kon ik Marcel voorbij nadat hij even buiten de baan kwam, gefinished op p5!

Bij de start van de tweede race kwam Marcel niet lekker uit de laatste bocht en kon er meteen naast. Op p3 wat rondes gereden, maar volgen is toch makkelijker als zelf het tempo bepalen. Marc bleef aandringen, kwam er 2 keer goed naast maar aan de verkeerde kant. Ik werd er toch wel wat nerveus van, en bij de laatste chicane heb ik me verremd en ben door t grint gedoken. Omdat ik nog wel voor Marc de baan opkwam wat ingehouden en Marc en PP kwamen er toen voorbij. Later haalde Storm me in toen ik wat wijd ging en in de laatste rondes kwam Gerben nog voorbij.. Wilde vroeg remmen nadat hij aan de binnenkant zat en doorsteken, maar Gerben remde met het idee dat we met 2 door de bocht gingen, dus dat viel in het water en ben op p7 gefinished.

Erg leuk rijden weer met deze auto's, en zal me bij de DRTCC8 zeker weer inschrijven

Standaard

RACE drukken kon niet meer.. Toch bedankt van je.

En de Alfa kan ook de fik erin.
    Laatst gewijzigd door Manuel; 19 januari 2012 om 21:59

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

volgens mij heeft dit seizoen voor jou maar twee positieve punten Manuel
    1-dat het afgelopen is
    2-dat je zeker weet dat je never nooit meer zoveel pech in 1 seizoen zult hebben

tip: neem niet de Opel volgend seizoen

valt me op dat er best veel connectie problemen met race zijn de afgelopen tijd.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Als gastrijder in een Zweeds gebakje mee mogen rijden, weinig competitieve snelheid, maar gewoon weer eens kijken hoe het gaat
    Heb het bijzonder naar m'n zin gehad, hoewel er weinig verkeer om me heen zat, wellicht ook maar goed!

Race 1: Een aardige Q, weinig verrassend, maar goed, achteraan even de kat uit de boom kijken Tijdens de start in T1 was even goed kijken om ertussendoor te rijden, bij een aardige pile-up! Volgens mij was Jeroen U. daar de grootste verliezer van.
    Daarna langzaam hier en daar de mensen voorbij zien komen en alleen Sybren die achter me bleef. Met een behoorlijk groot verschil eigenlijk in niemandsland gereden. Goede test voor de concentratie

Race 2: In de rollende start kwam ik in de laatste chicane naast Joan en meteen een goede kans op een positie winst. Mooie gevechten gehad door de eerste ronde. In de 2e lap met samengeknepen billen door een mistbank gereden. (J. Kelly die Eric dwars zette, midden op de baan). Met een auto op m'n bumper gekozen om maar met snelheid langs aan de uiterste binnenkant erdoorheen te gaan, waar net het gaatje lag.
    Helaas ging het niet lang daarna niet helemaal lekker, aanremmen voor de chicane zag Eric me over het hoofd, en een flinke tik in de Zweedse derrière en een onzichtbaar uitstekend stuk vangrail waren het einde van de race. Althans, zo zei m'n crew het. Heb nog wel de pits bereikt, 31sec aan repairs gehad, maar mocht niet baten.. Na kort overleg met Niels T, die toevallig als eerste achterop kwam besloten om het grind op te zoeken

Daarna nog mogen genieten van een mooie race met gave gevechten voorin:

Ik vond het gaaf en ik denk dat DRTCC8 maar eens ga onderzoeken wat de mogelijkheden zijn

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Ff mijn verslagje dan:

geraced op de pc van mijn jongste broertje met een oud stuurtje van mezelf bij mijn ouders. De good old black momo van logitech

Kwali: de bmw was verrassend snel op dit circuit, vooral verrassend omdat ik met de simbin setup reed en alleen de remmen had aangepast. Ik kon storm niet aanvallen, maar stond wel stevig op p2

Race1: superstart, eerste ronden storm nog wat afhouden en met een voorsprong van 2 seconden racepace aangepast om de banden lang genoeg heel te houden. Dit lukte erg goed! Echter kreeg ik 2 ronden voor het einde het bureaublad ineens voor mijn neus, wat ik toen zei mag ik niet op dit forum zetten, maar blij was ik niet. Gelukkig was de muis dichtbij en kon ik snel race07 weer tevoorschijn toveren. Helaas waren storm en pp me al voorbij. Erg balen maarja shit happens. P3 voor mij, daar mag ik toch best tevreden meezijn na het bmw debacle op poznan.

Race2: redelijke start, kan al snel collega bmw rijder marcel inhalen en achter mark aansluiten. Hierbij kan ik helaas niet echt een aanval plaatsen en PP zat ook constant op mijn achterbumper. Dan komt mark in gevecht met jaap en schuift het veld een beetje in elkaar waardoor ik in het gedrang kom en zelfs 2 plaatsen verlies aan storm en pp. Storm moest er wel ff wat meer moeite voor doen, want die pakte ik eerst nog weer terug. Toen 2 a 3 ronden eenbeetje de concentratie kwijt, met een aantal foutjes waardoor ook richard me voorbij kon. Daar nog gave gevechten meegehad, en jawel, buitenom ingehaald uiteindelijk In de laatste ronden nog naar jaap kunnen rijden, en deze in de laatste hairpin ingehaald, en netjes op de schumi-way de binnenkant dichtgehouden, waardoor jaap niet binnendoor kon steken p5 mijn deel.

Gave races gehad!

Niels en de mannen die hem geholpen hebben, enorm bedankt voor weer een gaf seizoen!!! Kijk nu al uit naar het 8e seizoen!

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Mijn doel was 20 punten scoren om zo de 5e plaats in het kampioenschap te kunnen pakken. Na de practice wist ik dat dit moeilijk ging worden. Tempo zat er niet in. In de kwalificatie wat meer risico in de chicanes genomen, die cut warning bleek toch toch ruimer te zijn dan verwacht, en ineens had ik de snelheid te pakken. Kon een 1:39.011 rijden waarmee ik een 7e plek te pakken had.

Start van Race 1 was ik wat voorzichtig waardoor ik een paar plaatsen verloor.
    Ik heb rustig aangedaan om de bandjes te sparen en nadat ik Bjorn weer ingehaald had kon ik het gat naar Dennis en Niels dichtrijden. Ronden lang hun gevecht gevolgd waar ik een paar keer de kans kreeg om te prikken, maar niet om in te halen. In de laatste ronde kon ik Niels inhalen voor p8, helaas kon hij een keer of 2 weer terug komen en moest ik uiteindelijk genoegen nemen met p9. Als ik het gevecht wat steviger aan was gegaan had ik p8 misschien kunnen pakken, maar mijn jaren in iRacing hebben mij voorzichtig in gevechten gemaakt. Bovendien moet je de organisatie te vriend houden hé

Race 2 ging de start wat beter, geen plaatsen verloren. Bij het aanremmen van de 1e chicane werd ik van achteren aan getikt door Bjorn. Geen schade maar wel de aansluiting kwijt. Uiteindelijk nog wel een leuk gevecht met Gerben gehad, maar dat probeerde ik zoveel mogelijk te vermijden om geen tijd te verliezen naar het groepje voor ons. Helaas maakte Gerben een paar keer een foutje waardoor we toch weer in gevecht raakte. Uiteindelijk naar een 8e plek kunnen rijden.

De 13 punten die ik nu gescoord heb waren niet voldoende voor een 5e plaats, maar wel om mijn 6e plaats te behouden. Ik heb 2 complete raceweekenden gemist, dus dan mag ik best tevreden zijn met een 6e plaats.
    De VW was eigenlijk niet mijn keuze, maar omdat ik gedurende het seizoen in gestapt ben en hier een livery voor kon krijgen heb ik hem toch maar genomen. Achteraf bleek dit toch wel één van de snelste auto's uit het veld te zijn. Normaal iets waar ik op tegen ben, maar het is niet ander. Volgend seizoen beter en dan hoop ik met wat bijzonders aan de start te komen

"Overtaking is an art"

Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    De 13 punten die ik nu gescoord heb
    Denk 15 punten, want ik hoor geen punten te krijgen als gast

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten