Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Beste DRTCC-deelnemers

DigitalRacing.nl

Standaard Beste DRTCC-deelnemers

Beste DRTCC Deelnemers,

Normaliter ben ik niet zo'n open boek over mijn privé-leven. Maar ik ga nu een kleine uitzondering maken voor degene die mee hebben gedaan aan de laatste DRTCC's. De reden is dat ik wat zaken duidelijk wil maken en jullie een blik wil geven op de toekomst van deze geweldige klasse.

Laat ik bij het persoonlijke deel beginnen. De laatste jaren is er veel gebeurt in mijn privé-leven en dat heeft ook zijn effect gehad op DRNL. Ondanks dat het vanaf het begin geweldig werd opgevangen door iedereen achter de schermen is het wel merkbaar (geweest). De laatste tijd is het wederom te merken bij o.a. het uitblijven bij het verwerken van de straffen bij het DRTCC. Daar wil ik, naar de deelnemers toe, mijn excuses voor aanbieden.

Mijn doel is en zal altijd blijven om DigitalRacing.nl de mooiste competities aan te kunnen bieden aan de Nederlandse Community. En niet alleen op de servers maar ook naast de baan. Van race verslagen, mooie carsets en presentaties tot aan de gezellige meetings. Maar helaas ging dat de laatste periode niet altijd vanzelf en leek het soms alleen alsof we het wel best vonden om alleen de competitie draaiende te houden.

Ik weet dat er een aantal mensen gaan reageren met: "Waarom vraag je dan niet meer hulp?". Een van de redenen is dat ik het zelf wil doen en blijven doen. DRNL is vanaf het moment dat het geboren werd (onder een andere naam) een groot onderdeel in mijn leven. Het geeft me voldoening om er hard aan te werken en mijn problemen wat te vergeten aan een hobby waar vele mensen hun enthousiasme in kwijt kunnen. Het is en was een balans vinden die lastig onder controle te houden is tot op de dag van vandaag.

Maar er komt langzaam verandering in. Dat het de laatste tijd wat moeilijker gaat heeft te maken met een positieve wendingen. Alle puzzelstukjes waar ik al heel lang voor aan het knokken ben lijken langzaam op zijn plaats te vallen, zo ook bij DigitalRacing.nl. Onze gehele crew werkt heel erg hard aan DigitalRacing.nl V2 en ik weet zeker dat de gehele community zal genieten van onze nieuwe website en mogelijkheden. De laatste loodjes zijn ingezet, zowel bij de website als in mijn Privé-leven.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat jullie de slordigheden en foutjes die de afgelopen competitie hebben plaats gevonden kunnen weg strepen tegen het plezier wat het heeft opgeleverd. Hou nog even vol want DRNL V2 word een hele mooie stap vooruit en niet alleen qua website!

En als laatste wil ik de hele crew bedanken voor voor de steun, zowel privé als bij DRNL. Tevens het enthousiasme van alle deelnemers binnen het DRTCC en alle andere competities. Thanks!

Tot op Zolder, DRTCC8 en nog vele andere competities.

Standaard

Hmm, het is jammer dat er niet gewoon een like knop op het forum zit, aangezien dat de lading van deze post eigenlijk het beste dekt
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

<asp:Button ID="btnLike" runat="server" CssClass="Button" Text="Like" />
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht

Dat gezegd hebbende hoop ik dat jullie de slordigheden en foutjes die de afgelopen competitie hebben plaats gevonden
    Was mij niet opgevallen hoor. DRTCC is nog altijd een zeer welkome bron van vriendelijke competitie en ontspanning. Respect en dankbaarheid voor al je inspanningen, zeker nu blijkt dat het je niet altijd even gemakkelijk af gaat allemaal.
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Hmm, het is jammer dat er niet gewoon een like knop op het forum zit, aangezien dat de lading van deze post eigenlijk het beste dekt
    Daar kan ik me helemaal in vinden Roy
    Power by Cosworth

Senior Member Federici's schermafbeelding
    Naam
    Angelo Wolner

Standaard

Ondanks dat ik geen DRTCC-deelnemer meer ben:
    Angelo Wolner

FORZA KUBICA.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Federici Bekijk bericht
    Amen

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Federici Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Amen
    Dan wordt dat eens tijd hè heren
    Power by Cosworth

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Dat gezegd hebbende hoop ik dat jullie de slordigheden en foutjes die de afgelopen competitie hebben plaats gevonden kunnen weg strepen tegen het plezier wat het heeft opgeleverd.
    Done, and guess what? Er blijft een meer dan hele dikke plus over

Succes met al het verdere!
    Livestrong, drive yellow

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    As a matter a fact... ik heb vandaag wel een briljant idee voor een livery opgedaan
    Dus die ga ik eerst maar eens uittekenen, de rest... we'll see.. If there's a DRTCC8

Senior Member Federici's schermafbeelding
    Naam
    Angelo Wolner

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Graag, maar een defect stuur + defecte PC werkt niet mee
    Angelo Wolner

FORZA KUBICA.

Naam
    Roy Diederen