Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 211

Discussie: [PC] rFactor 2

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Render van de 458 GT/E in de WSGT2 mod:

jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Senior Member Neo-242's schermafbeelding

Standaard

Mooie renders, maar het wordt tijd dat we ook eens iets zelf aan de tand kunnen voelen:-)

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Ik denk dat ze hem pas gaan uitbrengen als rFactor 2 echt uit is en niet voor de beta...

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Ik denk dat ze hem pas gaan uitbrengen als rFactor 2 echt uit is en niet voor de beta...
    Denk het ook. Het mooie met de beta is wel dat ze alles al hebben kunnen maken en testen. Dus na de release van rFactor 2 zal het niet lang meer duren voor de mods komen

"Overtaking is an art"

DigitalRacing.nl

Standaard

Dat riepen ze bij het uitkomen van RFactor ook. Er waren heel veel teams bezig met de voorbereidingen van mods en daarna duurde het nog een langere tijd. Nu is het een feit dat er al een community bestaat en daarin is het een voordeel.

Al is en blijft RFactor qua opzet een rare game. Marketing technisch gezien.

Standaard

Sommige mods zijn jaren in ontwikkeling. De world series mod was bedoeld voor rfactor 1, maar kwam nu pas met de rfactor2 beta uit... Ik hoop alleszins dat de wsgt mod van betere kwaliteit wordt!

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Om een echt goede mod uit te brengen kost heel veel tijd... RMT heeft de tijd tussen hun eerste mod en het uitkomen van rFactor2 (en dat zijn nogal wat jaartjes geweest) gebruikt om alle modellen te maken, textures etc.. Dat is toch al een flinke klap van het werk en het feit dat ze steeds maar weer nieuwe wagens bijvoegen aan de line-up leken ze wat dat betreft tijd over te hebben... nu hebben ze de Beta in bezit en zullen ze eerst alle wagens over moeten zetten, ingame testen, aanpassingen doen, de hele mikmak.. Verder zal een en ander aangepast moeten worden aan de nieuwe engine, physics moeten uitgevogeld worden, sounds, maar ook op het gebied van modelling/texturing zal rFactor2 een aantal zaken anders doen en/of nieuw zijn, dus ik kijk er ook niet vreemd van op als het nog wel een jaar duurt voor dit soort grote mods uit gaan komen.

In alle jaren is er natuurlijk al ontzettend veel materiaal gemaakt, en modellen/textures van wagens en circuits kunnen waarschijnlijk redelijk makkelijk overgezet worden maar dan ben je er nog niet. Ik ben dan ook eerder bang voor slechte conversies die de eerste paar maanden gaan uitkomen.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

als we het toch hebben over hoe lang het duurt voor je iets goed af hebt, de mannen van VLM zijn inmiddels ook bezig aan hun eerste rF2 project

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Nieuwe beta trailer:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=LViBxW8sB9U"]rFactor 2 Beta - Trailer - YouTube[/ame]
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Bjorn's schermafbeelding

Standaard

Ziet er weer goed uit.

Ik snap alleen niet wat koeien, animated karakters en een vliegtuig toevoegen aan een race game. Goed, voor een demo filmpje is het leuk, maar als ik daar met een fikse snelheid langs/onderdoor raas zie ik ze echt niet.

Ik weet niet of je dat uit kan zetten, maar voor mij is dat toegevoegde waarde 0. En het vreet ook nog een render kracht.

Standaard

Eenvoudig, sfeer en ervaring... Door het toevoegen van 'levende' dingen om je heen, heb je veel meer het gevoel dat je in een wereld aan het racen bent. Voelt allemaal veel echter aan.

Klein voorbeeld; in de eerste FIFA's was het publiek vrij eenvoudig, in de huidige FIFA's is het publiek een sfeermaker. Het geeft gewoon ook een goed gevoel wanneer je het eromheen los hoort gaan.

In dat opzicht is een jachthaven mét boten van Monaco een echte haven, anders was het maar een meertje met wat steigers. Ja, het kost rekenkracht, maar het levert wel een echtere game op

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Eenvoudig, sfeer en ervaring... Door het toevoegen van 'levende' dingen om je heen, heb je veel meer het gevoel dat je in een wereld aan het racen bent. Voelt allemaal veel echter aan.

Klein voorbeeld; in de eerste FIFA's was het publiek vrij eenvoudig, in de huidige FIFA's is het publiek een sfeermaker. Het geeft gewoon ook een goed gevoel wanneer je het eromheen los hoort gaan.

In dat opzicht is een jachthaven mét boten van Monaco een echte haven, anders was het maar een meertje met wat steigers. Ja, het kost rekenkracht, maar het levert wel een echtere game op
    mee eens.

De makers van rFactor2 hebben in ieder geval de mogelijkheid gemaakt, om te zorgen dat modders hierop los kunnen gaan. Als ze het willen. Ben benieuwd over een jaartje wat voor een gave mods er allemaal zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht

idd, even je standpunt omzetten in een plaatje

Standaard

Ik heb rFactor2 aangeschaft maar vind het nog niet speelbaar genoeg. Het zal inderdaad nog wel even duren voordat er MOD's uitkomen die de volledige kracht van rFactor2 gebruiken. Ik heb echter geen idee hoe het definitieve spel er uit komt te zien, deze beta is te vaag voor een ongeduldige "speler" en puur voor de modders.

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Er is gister wel een udpate gekomen met heel wat verbeteringen. Heb het nog niet getest. Zit ook een nieuwe auto bij Formule Masters.

Standaard

Een grote stap vooruit weer met de nieuwe build

Het blijft gaaf om met de classic F1/F2/F3 door classic Monaco te scheuren, je voelt echt elk hobbeltje door de FFB in je stuur komen. Daarnaast is het grafisch nu echt heel mooi aan het worden, een sessie om 10 uur sochtends en daarna een sessie om 4 uur smiddags leveren bijna twee totaal verschillende circuits op. Al je rempunten etc. die eerst mooi in de schaduw lagen zijn nu helemaal weg doordat daar nu volop de zon schijnt. In de Megane en Nissans zie je soms hoe vies je windshield soms is als de zon of andere lichten er op schijnen wat je zicht beperkt, etc.

Standaard

Yep, deze nieuwe build & mod updates brengen voor mij veel hogere framerates, een FFB die om de een of andere reden veel beter werkt dan voorheen op mijn stuurwiel en zoals hierboven al aangegeven ook heel wat grafische verbeteringen.

De Formula Masters hebben liveries zoals de huidige F1 wagens (Lotus, Williams, ...) met uiteraard andere fictieve sponsors die qua namen in de buurt zitten, best grappig.
    De auto's rijden waanzinnig snel en zijn dus F1-alternatief waardig.

Standaard

Monza 1966 wordt 'soon' released door ISI, waarschijnlijk volgende week.

Daarnaast is naast Mid Ohio nu ook de Sebring versie van VLM flink geupdate t.o.v. rFactor 1 en is nu in beta status:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ia6qZvNHfvA"]rFactor2 Beta: Nissan GTR @ Sebring - YouTube[/ame]

En:

We have licensed an important mid-50's sports car.
    Laatst gewijzigd door Sander Hogendoorn; 1 juni 2012 om 02:10

Standaard

Mid 50's moet ik direct denken aan Jaguar D-Types?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Zo hee.. dat ziet er vetjes uit zeg (Sebring). Zo goed dat het eerste waar ik aan zou denken dat beter zou kunnen de vlaggen zijn (dat ze echt wapperen).
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Standaard

Dit is wel heel gaaf gedaan

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=V_2lEju7hJ4"]1960s British commentary Episode 2 - Spa Francorchamp 1966 EVE F1 onboard Rfactor 2 beta - YouTube[/ame]

Standaard

Nieuwe update released met nieuwe content: Brabham BT20 en Monza Classic

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KulifWWAvIE&hd=1"]rFactor 2 - Brabham BT20 at Classic Monza - YouTube[/ame]

Standaard

Valt me visueel echt zwaar tegen eerlijk gezegt
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Het is geen superzware update. Maar als ik zie wat de rest van de concurrenten op het scherm tovert, maakt het vrij weinig uit.

Daarnaast, het is een basis. En die basis is bij Rfactor nooit spectaculair geweest.

Ik ben benieuwd wat de (goede) modders er van gaan maken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten