Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 211

Discussie: [PC] rFactor 2

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Klopt het dat je voor €35,- een jaar licentie hebt en voor €65,- je leven lang zeg maar?
    Dan is die keus toch snel gemaakt voor een simrace game
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member Ber*Jupiler's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Vrancken

Standaard

gelukt!!!
    I have the tools; to make u, eat my dust:
    a unprecedented amount of skill,
    complimented with a Fanatec clubsport

The IP-ban is a joke
    Ber Jupiler can’t be stopped

DigitalRacing.nl

Standaard

De twee knoppen in het menu werken bij mij niet.

Standaard

Aan het meekijken met een livestream

http://nl.twitch.tv/ermax18

het hele menu gebeuren ziet er wel heeeeel erg gedateerd uit, valt me toch wel een beetje tegen.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik heb RFactor2 tot op heden beschouwd als RFactor1.5. De mods zullen een hoop goed moeten maken voor deze titel, maar de basis moet goed zijn. Ik ben benieuwd hoe het rijdt en welke opties het bied.

DigitalRacing.nl

Standaard

Hmm PayPal of Creditcard. Paypal gaat voorlopig even niet werken door alle problemen die zich daaromtrent hebben gemanifesteerd. Een creditcard heb ik niet. Iemand die me daarbij een keer kan helpen toevallig? Zo ja, stuur me aub even een PM.

Senior Member Castronevesfan3's schermafbeelding

Standaard

Ik ga niet eens wachten op rFactor 2 mods, ik probeer ze gewoon te converteren van rFactor 1.
    "You just don't know what Indy means." - Al Unser Jr. - 1992

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Hmm PayPal of Creditcard. Paypal gaat voorlopig even niet werken door alle problemen die zich daaromtrent hebben gemanifesteerd. Een creditcard heb ik niet. Iemand die me daarbij een keer kan helpen toevallig? Zo ja, stuur me aub even een PM.
    Voorziet een PM-bomb

DigitalRacing.nl

Standaard

Tot op heden welgeteld 1.

Standaard

Is het wel mogelijk om meerdere RF2 accounts kopen op 1 creditcard met dan verschillende gegevens? Zo ja kan ik ook wel helpen, ook al wil ik dan via Paypal met CC betalen aangezien de andere optie nog niet echt lekker werkt, volgens ISI forum.

Standaard

Eerste 5 rondjes met de classic F1 wagen op Spa zitten erop.. gaaf

Hele sterke FFB, gelukkig geen 'rattle' problemen zoals veel gemeld wordt over de G25/G27. Physics voelen heel goed, moet alleen nog even de juiste wheelrotation settings vinden (ingame zitten er ook wat opties in wat dit betreft).

Menu en interface ziet er wel wat gedateerd uit, maar het werkt prima tot nu toe vind ik. Grafisch ziet het er ook niet echt 2012-achtig uit, maar dat komt denk ik ook doordat er heel veel rekenkracht in de physics en weermodel etc. zitten.

Naam
    Bob van Someren

Standaard

Waar kan je de mods vandaan toveren?

ahhh die zijn alleen nog maar via torrent! Okay, jammer
    Laatst gewijzigd door BobVSomeren; 11 januari 2012 om 18:43
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV

Standaard

Dat de graphics niet 2012 zijn, boeit me echt niets. Heb liever een simulatie met goede physics, want veel games vandaag de dag hebben goede graphics, maar een waardeloze gameplay en slechte physics. Goed dat ze hun energie in het physics gedeelte hebben gestopt in plaats van het grafische.

Senior Member Requiem84's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Als er meer mensen zijn die iets kwijt willen over de physics, graag! Sinds eind vorig jaar gestopt met iRacing, maar als rFactor briljante physics en goede weer-effecten blijkt te hebben overweeg ik m'n stuurtje weer van onder het stof vandaan te halen...

Naam
    Bob van Someren

Standaard

Voor de mensen die de rFactor 2 Beta (install) nog moeten downloaden:
    Hier staat die op nieuwsgroepen.

De mods staan helaas nog niet op nieuwsgroepen dus heb nog geen meter kunnen rijden
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Ik heb zelf niet zo'n moeite met torrents, gebruik ik ook voor het downloaden van de nieuwe builds van CARS. Scheelt hun weer veel bandbreedte.

Maar goed, ik ga nog maar ff aanzien of ik later rFactor 2 ga kopen. Vind de prijs nu te hoog voor een beta.
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Senior Member Neo-242's schermafbeelding

Standaard

Mijn eerste ervaringen (met de FR3.5 mod) zijn matig... het kan ook aan de instellingen van mijn stuur liggen, maar eigenlijk zou dat gemiddeld gezien wel goed mogen zijn van de start.

Senior Member Koos's schermafbeelding
    Naam
    Koos de Boer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
    Waar kan je de mods vandaan toveren?

ahhh die zijn alleen nog maar via torrent! Okay, jammer
    Kan ook HIER.

Senior Member
    Naam
    Chris Zijlstra

Standaard

Het is een beta natuurlijk en daar mag je misschien niet al te veel van verwachtten, toch had ik er meer van verwacht wat ik tot nu toe heb gezien.

Multiplayer gaat behoorlijk slecht, auto's verdwijnen en warpen verschrikkelijk. Op grafisch gebied vind ik het net rfactor 1, er zit nauwelijks structuur in het asfalt en gras en door de HDR (denk ik) is alles wazig, het mist iig de scherpte die bv iRacing wel heeft... (nou ben ik wel een iRacing-fan ).

Sturen in de Megane is een feest en ook oude Formule auto's zijn leuk, de formule 3,5 daarentegen is nogal vaag...

Misschien is het onder de motorkap heel goed hoor en gaat de definitieve versie heel anders zijn, maar tot nu toe doet dit alles me heel erg aan rfactor 1 denken maar dan met een ander menu-tje.

Zeker nu ik net het laatste GTR3 screenshot heb gezien vind ik rfactor2 er maar gedateerd uitzien. Ook al is rfactor heel sterk mbt allerlei mods, de basis moet ook goed zijn.

Senior Member Neo-242's schermafbeelding

Standaard

Ik raad iedereen aan te wachten met aanschaf tot het product volwassener is. Ik heb nu alle mods geprobeerd. Er zit een enorm verschil tussen de verschillende mods. De oude Formule wagens mod is het meest geavanceerd, betere graphics, geweldige besturing (ik vind het nog vele realistischer dan Grand Prix Legends), en geschifte banen (oud Monaco & Spa). de Megane mod rijdt heel leuk, maar ziet er niet uit, net als de F3.5 mod, die dan ook nog eens vaag rijdt. Naar die laatste keek ik het meeste uit, dus dat is toch wel een teleurstelling De Megane Mod & F3.5 mod zouden goed geweest zijn in een vroeg rFactor 1 tijdperk, maar niet in dit spel.

Voor de rest ervaar ik toch veel framerate problemen en grafische bugs.
    Voor een beta had ik toch al een iets hoger niveau verwacht.

Het wordt natuurlijk gemaakt met heel weinig mensen, maar toch...

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Er is iemand, in zijn eentje, bezig met het scratch build maken van een moderne versie van Le Mans. De previews zijn nu allemaal nog in GTR2 maar het is de bedoeling dat wanneer het klaar is om het circuit ook voor rF2 uit te brengen. Ziet er echt heel goed uit!

Check ook zeker zijn blog: http://yetisaj.blogspot.com/

Daarnaast is deze persoon altijd op zoek naar fotomateriaal genomen langs het circuit, dus als iemand nog foto's heeft van de directe omgeving langs het circuit (gebouwen, adverts etc) misschien kun je hem een handje helpen!

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

In z'n eentje? Damn. Dat moet enorm karwei zijn. Ziet er iig al goed uit!
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Requiem84 Bekijk bericht
    Als er meer mensen zijn die iets kwijt willen over de physics, graag! Sinds eind vorig jaar gestopt met iRacing, maar als rFactor briljante physics en goede weer-effecten blijkt te hebben overweeg ik m'n stuurtje weer van onder het stof vandaan te halen...
    Na wat meer gereden te hebben denk ik dat je beter nog wat maandjes kunt wachten, als het je puur om de physics en weer-effecten gaat.

Dat laatste zit er al wel grotendeels in, maar er missen nog wat effecten (spray en regensruppels op de ramen bv). Ook lijkt er nog wel wat veel grip te zijn op een natte baan. Qua physics voelen eigenlijk alleen de classic formule wagens op dit moment best goed aan en Spa en Monaco zien er al ver gevorderd uit. De rest is nog een beetje mixed, maar er is zeker potentie.

Het voelt dus nogal.. beta

Senior Member Requiem84's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Thanks, die indruk hoor ik eigenlijk overal. Ik laat m'n stuurtje nog maar even in de kast staan.

Standaard

Ik houd het ook nog even bij rFactor 1. Toen ik zag dat ik hem gelijk moest kopen, eerst maar even de meningen van andere gelezen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten