Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 62 van 62

Discussie: DRTCC7 | Ronde 11 & 12: Poznan | 12 01 12

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

zo, dat was het voor dit seizoen, de Astra is klaar voor een ereplek in het museum

Zolder kan ik niet en met deze wagen is dat niet helaas.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Arm autootje...
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Pre:
    Gisteravond 35 rondjes gedraaid, eerst met de standaard setup (net een 37 kunnen halen) en daarna met de setup van Eric die me erg lekker lag de 36-ers in gedoken.

Geen sterrentijd maar vond het prima om mee van start te gaan.

Q:
    In de qualy niet de tijd kunnen zetten die ik zou kunnen rijden. In mijn laatste lap zat ik op een gegeven moment nog een halve seconden onder mijn tijd maar verklootte het in in de laatste sector.

Race 1
    Beetje matige start gehad maar geen plaatsen verloren, in de eerste bocht nog eentje kunnen pakken buitenom. Vrij snel in de race viel er een gat waarbij ik op P9 reed met 8 seconden achterstand op Jeroen jonckers.
    In de laatste laps de gap terug kunnen rijden tot 1 seconde, helaas dus geen P8 kunnen pakken, had 1 of 2 rondjes meer nodig gehad.

Ineens gebeurt er wat waarbij Mark van Bentvelzen van de baan af vliegt en ik op P8 kom te liggen en blijf liggen, pole voor race 2!

Race 2
    Na het warm-up rondje vol gas de baan op gevlogen met Jonckers in mijn nek. Ronde na ronde loop ik steeds verder weg en blijf ik langzaam weglopen tot bijna 5 seconden in de laatste ronde.

Jonckers valt op dat moment weg van P2 waarna Dennis achter me kwam. Waar ik vreesde dat die nog wel redelijk zou gaan inlopen bleek dit niet het geval en kon ik mijn voorsprong bewaren.

Zonder gevechten kom ik dan ook met een ruime voorsprong over de S/F en is mijn allereerste P1 is een voldongen feit!

Nog moeite om te beseffen dat ik het gewoon echt hebt gehaald.... te bizar

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

wouw tof henk! Gefeliciteerd!

Storm ook gefeliciteerd natuurlijk, maar voor Henk vind ik het echt tof

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ten eerste Michael gefeliciteerd met je kampioenschap en Henk gefeliciteerd met je overwinning!

Q
    Het trainen ging niet echt lekker, zat steeds ruim in de 37ers terwel andere hier toch echt wel sneller gingen. Eerste kwalificatie run ook weer een ruime 37er. Toen besloten toch maar de setup eens om te gooien, bij me eerste setup lag de auto prima maar het ging gewoon niet snel genoeg. Uiteindelijk met de 2e set een paar aardige runs neer kunnen zitten met een 10e plek op de startopstelling. Volgens mij was de tijd 1:35:8 uiteindelijk.

R1
    Aardige start en goed door de eerste bochten gekomen. Uiteindelijk halverwege het circuit zie ik veel rook en ga iets te snel van mijn gas af waardoor de achterkant wegspringt in een bocht. Glij richting de vangrails en suspension damage tot gevolg. Wel snel me weg kunnen vervolgen en nog aan kunnen haken bij een groepje. Nog een mooi gevecht gehad met Manuel en op de 11e plek gefinished.

R2
    Wederom een aardige start en uit de problemen kunnen blijven. Eigenlijk vanaf het begin van de race een geweldig gevecht gehad met PP en Bob. Heb ze heel lang achter me kunnen houden tot rondje 13 van de 15. PP kwam binnendoor en haalde zijn apex eigenlijk net niet en duwde mij een beetje naar buiten waardoor Bob ook nog binnendoor kon. Ik kon nog wel half aanhaken bij de heren maar meer dan een halve aanval op Bob toen hij zich verremde in bocht 2 kwam het niet. Gefinished op P9 en toch wel redelijk tevreden. Ik heb vooral leuke races gereden, dan is het resultaat niet zo heel erg van belang.
    Power by Cosworth

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

ff mijn verslag dan:

Kwali: Kon geen vuist maken tegen de mannen in de top 10 en moest genoegen nemen met een 12e startplaats

Race1: redelijke start, maar na 1 of 2 ronde spin ik, en daardoor kwam Eric ff in de problemen, excuses daarvoor. Gauw weer verder rijden, maar ik kon de BMW niet goed onder controle houden, en ben in totaal 3 keer gespind in de eerste race. Laatste ronde nog een gaaf gevecht gehad met Niels, om vervolgens als laatste te finishen...

Race2: Rollende start, dus geen voordeel van de BMW, had wel de setup aangepast om de banden wat beter te houden. En ik kon nu een groepje mensen bijhouden. Uiteindelijk toch nog weer een spin, die me naar een vangrail toe bracht en mijn suspension vernielde. Toch nog de race uitgereden op P12 volgens mij.

Ging niet zo heel lekker gister dus voor mij, maar zulke races horen er nou ook eenmaal bij

Henk Kraal gefeliciteerd met je zege! En Michael Storm met de titel natuurlijk!!!

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Lapcharts volgen.
    Ben wel benieuwd naar de uitslag en tussenstand voor de laatste race
    Is namelijk dringen voor p7
    Livestrong, drive yellow

Standaard

Uitslagen dacht ik dat die al gedaan waren door Niels, excuses voor het misverstand. Ik zal het gelijk even regelen.

Edit: fixed op de site, ook nog even hier:
    LAPCHARTS RACE 1
    REPLAY EN LOGFILES RACE 1
    LAPCHARTS RACE 2
    REPLAY EN LOGFILES RACE 2
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Top !
    Livestrong, drive yellow

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joansom Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd naar de uitslag en tussenstand voor de laatste race
    Is namelijk dringen voor p7
    It's mine!!!

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Had graag in de strijd meegedaan..helaas bak ik dit seizoen er weinig van helaas.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten