Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Discussie: [iROC] ronde 3 | Thompson | 20 12 11

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

@ Roy, de herstarts waren wel leuk zo... heb zelf een hekel aanherstarten aan de buitenkant en kon dus de eerste 2-3 herstarts ook absoluut Jarno niet aanvallen, maar was echt flink bezig om jou voor te blijven, ik las pas na de race dat dat kwam door je hardware problemen dus dat is wel ff zuur voor jou, anders had je zeker die P2 wel gepakt bij 1 van de herstarts, zeker de eerste was ik niet helemaal scherp.

De laatste caution kwam ook zeer ongelegen, Fabian lag toen alweer op P3 en ik had 2,5 sec. op hem maar zat toen al te hopen dat er geen caution meer zou komen maar die kwam toch nog, ik was dus wel blij dat we onder geel finishten want hoefde nu mn P2 niet meer tegen Fabian te verdedigen bij weer een herstart

Race zelf was erg leuk, heb me prima vermaakt, en met het tempo dat Jarno deed was een P2 toch het best mogelijke resultaat. Baalde wel erg van de kwali, ik zag in de epractice dat er nog 6-7 minuten te gaan waren dus nog even naar beneden om een glaasje te drinken op de bank, kom ik weer boven zie ik dat er nog maar 49 seconden in kwali te gaan zijn! Dat was schrikken, direct naar buiten en dus maar 1 ronde gehad om wat te doen met flinke zenuwen dus dat ging geen toprondje worden, P4 dus met een 22.2

Bij de start kon ik meteen Kim aanvallen en hij spinde, ik had al een caution verwacht maar die kwam niet en vanaf toen met Jarno en Fabian een flink gaatje geslagen naar de mannen erachter.. Was erg leuk, tempo lag goed die eerste 20 ronden, moest een paar keer inhouden voor Fabian omdat hij af en toe wat te ver naar boven doorgleed bij het aanremmen maar aanvallen was nog ff te lastig.. bij de eerste caution ging Fabian naar binnen en dat heeft hem uiteindelijk zn P2 gekost denk ik. Veel cautions direct na de herstarts, dat was wel jammer en toen we eindelijk weer een wat langere green run hadden was Jarno echt te rap voor mij...

Ben tevreden over het resultaat, eerste 2 races gingen slecht, op SB werd ik 2x rondgetikt, op Charlotte maakte ik zelf een foutje maar nu eindelijk foutloos uit kunnen rijden en dat levert dan meteen een goed resultaat op. Op naar de volgende race!

edit: welke op de 17e is en ik zie nu net dat ik dan een late dienst heb.. ik dacht dat ik alleen de race van Oxford moest missen, toch maar eens zien of ik voor Lanier niet een paar uurtjes verlof kan nemen

Standaard

Peter, de practice op een dedicated server stel je in op tien hele minuten, dus als ik dat doe om 19:25 zet ik hem op 40 minuten, maar dat wil niet zeggen dat we practise rijden tot 20:05. Om 20:00 skippen we dan -volgens schema- naar de kwali. Ik heb gisteren 1 minuut extra gewacht om te zien of Joey en Richard nog zouden komen.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Robert, dit was mij ook niet duidelijk om eerlijk te zijn. Ik snapte al niet waarom je bij de eerste 2 races steeds doorskipte ipv die paar minuten nog af te wachten Nu snap ik het, maar het is wellicht goed om dit voortaan ergens duidelijk te vermelden. Dit had mij nl ook kunnen overkomen. Ik kijk ook gewoon op F1 hoeveel tijd er nog te gaan is in de sessie en ik kijk niet op de klok. Vanaf nu wel natuurlijk, maar wellicht een aandachtspuntje voor in de toekomst bij evt iroc2

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Ik heb gisteren 1 minuut extra gewacht om te zien of Joey en Richard nog zouden komen.
    En dat was precies genoeg

"Overtaking is an art"

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Ik zou dan gewoon de 10minuten stapjes aanhouden die iracing bied. Dan is het voor iedereen ten alle tijde duidelijk.

Weet dat het bij de ZAC ook niet helemaal klopte, maar dat is waarschijnlijk eenmalig geweest.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

Standaard

Bedankt voor de reacties. Maar we hebben toch duidelijk een tijdschema in de startpost en nieuwsbrieven staan? Ik sta open voor suggesties, hoe is dat niet duidelijk?

Bij Simbin games kun je de sessietijden tot op 1 minuut nauwkeurig instellen, Dat zal best ook eens een minuutje ernaast zitten maar veel meer toch niet.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

ik weet niet hoe de rest hierover denkt dan en als we ons strikt aan de sessietijden in de startpost en nieuwsbrief houden is dat voor mij ook prima hoor, maar het aanhouden van de sessietijden in iRacing zelf heeft wel mijn voorkeur, ook al zal het dan iets afwijken en dus de kwali niet stiipt om 20:00 beginnen. Als je de sessie gewoon laat dooorlopen kun je zodra je op de server bent precies zien hoelang een sessie nog duurt en als het maximaal 10 minuten afwijkt is dat toch niet zo veel en heeft dat mijn voorkeur.

Maar de andere optie is ook prima maar het was voor mij nu eenmaal niet helemaal duidelijk dat we stipt om 20:00 naar kwali gingen ipv op de iRacing sessietijd. Achteraf had ik beter moeten weten natuurlijk het was tenslotte niet mn eerste race bij drnl

Standaard

Bedankt voor de reacties. Maar we hebben toch duidelijk een tijdschema in de startpost en nieuwsbrieven staan? Ik sta open voor suggesties, hoe is dat niet duidelijk?
    Nou, omdat vrijwel iedereen in iRacing kijkt hoe lang de sessie nog duurt (op F1, of in het beginscherm). Ik had tot voor kort niet eens de mogelijkheid om op een klok te kijken als ik in iRacing zat.

Standaard

Ik vind het hartstikke duidelijk, en gewoon logisch. Je riep zelfs 5 minuten van te voren nog dat de Practise nog 5 minuten zou duren. Je kunt dit misschien wat algemener doen door het ook in de Chat te typen (vanwege mensen die geluid muten), maar voor de rest vind ik het eigenlijk gewoon duidelijk en "standaard"
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Het is naar mijn mening duidelijk genoeg. Er is een schema die aangekondigd staat in de algemene thread, de race-thread & de nieuwsbrief.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten