Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53

Discussie: DRTCC7 | Ronde 7 & 8: Macau | 15 12 11

Senior Member Bjorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d Bekijk bericht
    Bjorn was heel goed op P2 gekomen.
    Thanks , ik was er ook heel blij mee . De rest was bagger

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d Bekijk bericht
    @ Storm, Je zei dat je VW maar 240 liep, mijn chv komt niet boven de 249 uit. Hoe hard liep de VW dan?
    Mijn Chevy liep, toen ik nog onbeschadigd was , 253 net voor het rempunt.

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Niet eerder tijd gehad om de replay te kijken, dus hier alsnog mijn verslag

Wist dat het moeilijk zou worden om in de top 10 te kwalificeren, getuige mijn trainingstijden. En dat kwam uit, p13 met 2.32.8

In de warmup veel lag bij Richard voor me, maar als een gentlemen besloot hij ons allemaal voorbij te laten. Thumbs up! In de eerste echte raceronde schade opgelopen in Fishermen Blend, waarna de beruchte rode steeksleutel in beeld kwam. En Jaap die me voorbij reed.. Tot in ronde 6 achter Jaap gezeten toen Niels vd Pol terugviel en ik hem kon uitremmen in Statue Corner. Even daarna een incidentje maar Niels gaf plek keurig terug. Vervolgens door schade bij anderen opgeklommen naar P7 twee ronden voor het eind. Dat betekende een goed start voor race 2! Jaap liet een gaatje in Fishermen waardoor ik binnendoor kon. Ik raakte Jaap licht aan de zijkant maar verder wel een faire inhaalactie volgens mij (als het anders is hoor ik het graag want baal zelf ook van lompe inhaalacties). De laatste 2 rondjes naar de finish Eric met moeite achter me kunnen houden. P6

Race 2 vanaf p3 gestart. Eric was vooraf zo gefocust op mijn rempunt bij statue corner dat hij het zelf vergat . Bjorn ook zodat ik na bocht 1 aan de leiding reed. Na mijn p4 kwalificatie van vorige week een nieuw hoogtepunt in mijn drtcc carrière . Net als vorige race werd dat hoogtepunt niet veel later gevolgd door een anticlimax . Ronde 2 bij een van de haakse bochten in sector 2 werd de scirocco in twee fases 180 graden gedraaid. Met schade en een ontzettend balen gevoel op p8 verder gereden. Vanaf toen zo'n dramatische race gereden dat zelfs Roy en PP hun achterstand van bijna een halve ronde goedmaakten op mij en ik op p10 over de streep kwam.

Intussen een spoed cursus Tsjakka gevolgd bij Emiel, dus donderdag staan we weer vol goede moed aan de start op Anderstorp op zoek naar een top 5 finish
    Livestrong, drive yellow

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Oh shit moeten we komende donderdag al weer racen? Dan kan ik er helaas niet bij zijn ivm de kerstborrel op het werk. Zal me ook nog even officieel afmelden via de mail.
    Power by Cosworth

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten