Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 53

Discussie: DRTCC7 | Ronde 7 & 8: Macau | 15 12 11

DigitalRacing.nl

Standaard

De nieuwsbrief is verzonden!

Er zit een klein foutje in de nieuwsbrief. Het zijn geen 13 maar 11 rondes zoals ook in deze thread vermeld staat.

En voor de deelnemers die zich rot zoeken naar de Monroe borden die zijn verdwenen in 2010, nieuwe screenshots en aanwijzigingen:

In deze informatie staat ook het gele-vlag deel wat geldt in elke sessie, óók in de race!
    Mandarin Bend - Screenshot 1 & 2

Mandarin Bend: Vanaf De Brug tot wegmarkering na de bocht

Melco Hairpin - Screenshot 3 & 4

Melco Hairpin: RaceRoom reclame in gaan bocht, tot wegmarkering / bord (rechts)

Straffen & Waarschuwingen

Er zijn een aantal incidenten geweest op Rockingham die nog worden beoordeelt. Dat zal gebeuren na de race van Macau.

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

dat is jammer, met 13 rondes denk ik dat een aantal zonder benzine was komen te staan als ze hun standaard liters gebruikten

moehahahaha

Wat mij een betere klassificatie had kunnen opleveren

ik neem aan dat die 11 rondes INCLUSIEF de opwarmronde is en niet een opwarmronde en daarna 11 ronden!
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

DigitalRacing.nl

Standaard

Klopt. 11 rondes incl de warmuplap, zoals altijd.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Ik ga voor optie 1.

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Ik kom vanavond te gast even een paar rondjes mee rijden voor de gezelligheid.. Ik heb geen intenties hoog te finishen, maar de jetset van Macau vond het wel leuk dat ik als veldopvulling mee kon gaan doen

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Leuk Jaap!
    Power by Cosworth

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Ik miste je al tussen het standaard veld Japiejo! Leuk je mee doet!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Wat veelbelovend begon, werd uiteindelijk helemaal niets.

Quali was redelijk. Met een 2.31.9 op een tiende plek. Viel me niet tegen gezien het wat weinige voorbereidingswerk. Wel begon ik aan het einde van de quali lag-problemen te ontwikkelen. En daar ga je helaas niet sneller van.

Race 1 begon uitstekend. Ik bleek het tempo van de heren voor me aardig bij te kunnen houden. Kon Niels en Eric zelfs passeren. Op een zeker moment reed ik op een P6. Achter Bjorn verloor ik een beetje tijd en daarmee de aansluiting met Mark en (ik meen) Roy. Bovendien keerden de lag-problemen terug. Vanaf ronde 9 ging het van kwaad tot erger. De grootste ramp was dat ik de hairpin verkeerd inschatte en vervolgens overdwars op de baan klem kwam te zitten. Van P6 naar P10 geduikeld. De ronde daarop een tik van Jeroen wat er toe leidde dat ik mn voorbumper ter plaatse moest achterlaten. Het verlies aan aerodynamische invloed onderschattend, ging het uiteindelijk helemaal mis in Mandarin Corner (shaken, not dead). Een "damage not repairable" werd mijn deel en daarmee dus einde race. P14.

Over race 2 kan ik uitermate kort zijn. Bij de start kon ik hem op weg naar Lisboa naast Wilfred zetten maar stom genoeg remde ik weliswaar op tijd maar niet hard genoeg. Gevolg: ik miste de bocht volkomen. Back on track kon ik Mark ternauwernood ontwijken en zette ik de achtervolging op Roy in. Iets te enthousiast kennelijk want een ontzettend domme stuurfout bracht me zo hard in contact met de vangrail dat ik zowel mn aero als mn suspension beschadigde. Terug in de pits besloot ik de handdoek in de ring te werpen.

En dat was Macau...
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Senior Member paulpeter's schermafbeelding
    Naam
    Paulpeter Kroon

Standaard

Helaas door internetstoring pas in kwali kunnen joinen.

Van achter gestart en langzaam opgewerkt. Helaas door een klein foutje splitter verloren. Uiteindelijk P10.

Race 2 goede start en gelijk wat plaatsen kunnen pakken. In ronde 2 tilde Jaap me alleen naar een hoger niveau. Nadat mijn auto weer op 4 wielen stond redelijk constant uit kunnen rijden, alleen was de snelheid niet echt denderend.

Op naar de volgende race.

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Ik wist vooraf al dat ik hier niet de snelheid had zoals ik die op Snetterton en Rockingham had. Schade beperken en hopelijk ook wat strafgewicht verliezen was mijn doel.

Als 12 gestart maar omdat ik wat lag had waar ze achter me last van hadden ben ik bij de start door de pitlane gereden om zo mijn eigen race te kunnen rijden. Uiteindelijk op kunnen klimmen naar een 13e plaats. Ik kreeg mijn achterbanden niet op temperatuur en toen de voorbandjes begonnen te slijten had ik dus nergens grip meer.

Voor race 2 dus wat aanpassingen gedaan zodat ik aan het begin wat overstuur zou hebben en de achterbanden wat meer op temperatuur kon krijgen. Toen de voorbanden begonnen te slijten sloeg de balans in 1x om. Ik had met aanremmen totaal geen grip meer op de voorwielen waardoor ik in Lisboa recht door ging. Het gevecht voor de (uiteindelijk) 4e plaats met Jeroen Jonckers daardoor op moeten geven en gelukkig maar 1 plaats verloren aan Eric. Daarna nog wel geprobeerd om aan te haken en eventueel een aanval te doen. Maar ik ging hierdoor zoveel fouten maken dat ik de laatste ronde maar op safe gegaan ben en de 6e plek gepakt heb.

Volgens mij ben ik nu al mijn strafgewicht kwijt, dus kan ik er weer tegen aan op Anderstorp. Een circuit wat mij in het verleden goed lag, dus ik kijk er weer naar uit

"Overtaking is an art"

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

door storingen niet pas in de kwali kunnen joinen.

race 1 weinig spectaculair, kon niet volgen eenzaam achteraan.

race 2 leek iets beter, arriveerde bij de crash van PP en in die rommel kreeg ik een tik van achteren. Pech dat het bocht 2 was en ik dus een hele ronde met een lekke band naar de pits moest kan helaas gebeuren op deze baan.. Daarna zelf nog een keer schade gereden en maar voor het puntje van uitreden gegaan

Shit happens, kan allemaal gebeuren. Blijft toch een gave baan dit

PS nog bedankt voor het SMSje Robert dat ik mee kon doen aan de kwali
    Laatst gewijzigd door Darthwillie; 16 december 2011 om 02:00
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Nou.....
    half acht inloggen..en ik begon te voelen dat ik hoofdpijn begon te krijgen. Kijken naar de monitor ging dus absoluut niet. Gauw 2 paracetamols gepakt en mijn jongste in bed gelegd. Zelf nog eventjes blijven liggen in de hoop dat het beter zou gaan. Helaas voelde dit om vijf voor acht nog steeds niet goed en maar voor de zekerheid een bericht gestuurd naar Niels om me af te melden. Om de een of andere reden voelde ik me om 2025uur weer redelijk en wilde het toch proberen. Als ik ergens punten had kunnen scoren was het wel vanavond geweest. Ingelogd en gewacht dat de race zou starten...maar dat moment duurde wel heeeeel erg lang voor mij.
    Ik klikte op het scherm en zag iedereen stilstaan tijdens de qualisessie. Dat was dus een no-go en heb de server moeten verlaten. Vreemd...heb al heeeeel lang geen problemen met internet gehad en zo te lezen aan de andere deelnemers zijn er nog meer mensen geweest met problemen.
    Zo te zien aan de uitslagen was Macau vanavond een avond vol verrassingen.
    Spijtig genoeg heb ik hier niet aan kunnen deelnemen.
    Podiumplaatsen uiteraard gefeliciteerd.

Complimenten (weer ) aan Henk.
    Goed bezig!

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Q:
    De dag voor de race al leuke tijden neer kunnen zetten en deze in qual nog een keer kunnen zetten. Met nog 8 minuten te gaan nog met 12L vertrokken met 2 wing in plaats van 3, even alles op alles.

In de 3de bocht rijd ik de auto volledig in de prak maar ik had nog tijd voor 2 getimed laps. De eerste gaf een P extra (van 7 naar 6 meen ik?) en de tweede ronde ging ook erg goed. Onder aanmoediging van verschillende individuen op TS toch weer een paar tienden kunnen pakken waarmee ik op P4 van start mocht

R1
    Van start vanaf P4 en deze nog even kunnen aanhouden. Met Roy achter me en Bjorn voor me kwam ik iets sneller uit de mandarin en kon ik mijn auto naast die van Bjorn zetten. Bjorn gaf de ruimte en ik kon mooi clean binnendoor steken en zat op P3.
    Bjorn had duidelijk wat schade aan de auto en ik kon erg makkelijk van hem weglopen waarbij hij de rest wel ophield.

Linksbovenin zag ik Dennis steeds meer inlopen, dermate snel dat ik al wist dat ik P3 niet zou kunnen gaan houden. Mijn top zat nog maar op 220 en die gekke bromvlieg komt op het lange stuk gewoon met 250 aan kachelen en haalde me dus met gemak in na de mandarin.

Vervolgens had ik Mark van B achter me zitten die ook een stuk sneller reed dan mij en me een ronde verderop ook inhaalde na de mandarin. Het leek er nog even op dat ik de statue nog beter in sneed maar dat was helaas ijdele hoop.

P5

R2
    Weer vanaf P4 verder gereden en in de statue corner verremd Bjorn zich grandioos en gaat Erik er tot mijn verbazing erachteraan! Joan en ik kunnen hier perfect van profiteren en respectievelijk P1 en P2. Ik kom met meer snelheid de statue corner uit en zit naast Joan maar werd helaas iets afgesneden maar kon de auto achter Joan laten plakken.

Een paar rondes zo in een treintje achter elkaar aangereden waarbij ik moeite had Joan zijn rempunten te matchen, zodoende iets extra afstand gehouden. In ronde 3 of 4 (tijdsindex 638) kom ik te dicht bij Joan en tik ik hem op de bumper op een erg ongelukkig moment waardoor hij langzaam dwars schuift. Het vol in de ankers hielp helaas niet en vervolgens werd hij door een tikje van Fred rond gezet.
    Op dat moment ben ik ook weer op het gas gaan staan, uitgaande van een race momentje en de gelegenheid om Joan zijn plek terug te geven was enkel bereikbaar door de auto echt stil te gaan zetten, iets wat ik niet nodig achtte.

Vervolgens een serie rondes gereden in het Fred-Henk-Storm treintje waar ik, wederom tot mijn eigen verbazing, de pace goed kon bijhouden. Storm had iets meer snelheid op het lange stuk maar niet genoeg om er makkelijk om heen te komen en tot 2/3 van de race kwam dit ook niet ten sprake totdat Storm me, zoals hij dat alleen kan, ontzettend uit remde... echt hoe de $*&*# kan je zo laat remmen?!

De overige rondes verder gereden in de Fred-Storm-Henk trein met voor me mooie pogingen van Storm om Fred te passeren zonder succes.

P3 was het resultaat, moment dat ik de finish lijn passeerde was ongeveer zo met een schreeuwtje van blijdschap op TS:

R3
    Ik weet niet wat er gaande is met de laatste 2 races, mijn pace ligt ongewoon hoog. Bijzonder leuk om voorin mee te mogen rijden, het went wel snel hoor

Gelukkig kan de boel weer snel naar normale waarden terugkeren, ik zie nu alweer op tegen Anderstorp... een baan die me niet bepaald ligt

-edit-
    Thnx Manuel

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Was leuk om weer eens met deze wagens mee te doen, vooral op zo'n kartbaan als Macau.. Race 1 van p14 gestart geloof ik en opgewerkt naar p9. Was leuk groepje, en ik deed eigenlijk nergens echt moeite, maar ik won positie na positie. Reedt op gegeven moment 6e zelfs, maar Joan tikte me licht op de achterkant in de eennalaatste bocht waardoor ik wat wijd ging en 2 plekken verloor. Daarna me nog een keer verremd waardoor Bjorn p8 pakte. Race 2 ging eigenlijk ook wel ok, tot ik crashte in die snelle rechter na S/F, raakte de binnenkant en ketste naar de buitenkant en spinde 180 graden.. Ik kon toen ik achteruit gleed nog corrigeren en hield m van de racelijn af, maar PP had al een alternatieve route ingezet en kon me onmogelijk meer ontwijken. Met 2 lekke banden nog wel geprobeerd weg te komen, maar kreeg m geen bochtje meer om..

Wel echt een aparte baan hoor, lijkt me wel wat om met de fpl te proberen

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Hierbij mijn verslagje.

Kwalificatie:
    Ik had eerder van de week al met race fuel een 2:31.5xx kunnen rijden, maar dat zat er met deze kwalificatie helaas niet in. Ik kwam niet verder dan een 2:32.5xx wat mij een 11e startpositie opleverde.

Race 1:
    Na een aantal ronde zat ik achter Eric en waren aan het strijden voor P8. Helaas kwamen we met elkaar in aanraking. Tijdens die actie kreeg Eric overstuur en raakte met linksachter de boarding. Ik zette mijn Honda toen bij hem in zijn rechterachterkant waarbij ik suspension en aero problem had. Ik verloor er 3 plekken door maar gelukkig kon Eric wel gewoon doorrijden en had een mooie uitgangspositie voor de 2e race.
    Even verderop nog een incidentje met Marnix. Na het rechte eind heeft hij na die eerste bocht naar rechts minder momentum waardoor ik hem er rechts naast zet. Helaas bij de 2e rechter bocht die er na komt stuurt Marnix in en raakt mij maar knalde daardoor zelf de linker boarding in. Naar mijn idee een race incident en we hebben het uitgesproken via PM. Na 11 ronden als 11e over de eindstreep gekomen.

Race 2:
    Bij de start ging het een aantal auto's voor mij aan het eind van het rechte eind mis. Hier kon ik goed tussendoor rijden en won daar gelijk een aantal plekken mee. Daarna zaten PP en Jaap voor mij. In Mandarine verloor Jaap zijn auto (hij heeft hem ook wel weer terug gevonden) en daardoor werd er een rookgordijn opgeworpen en ik van mijn gas afging. Veiligheidshalve ging ik in het midden rijden, want ik wist niet waar er een auto stil kon staan. Jaap had de vangrail aan de linkerkant geraakt en was naar de rechterkant van de baan geraakt. Daar was PP in aanraking gekomen met Jaap en was daardoor op zijn dak beland en maakte een schuiver (op zijn dak) van wel zeker 500 meter. Doordat ik van mijn gas af was gedaan en Jaap ligt aantikte raakte ik ook de vangrail aan de linkerkant, maar ik kon gelukkig goed door rijden.
    Ik zag dat voor mij Fred, Storm, Henk (goed gedaan Henk) en Dennis reden. Dennis zat op 8 seconden voor mij en daar kwam ik niet meer bij in de buurt. Achter mij reed Richard maar die was ik op een gegeven moment kwijt doordat hij aan het eind van het rechte stuk rechtdoor ging. Vanaf P5 toch nog als P4 gefinisht doordat Dennis zijn auto aan de kant parkeerde.

Het waren twee spannende races en Macau mag eigenlijk nooit van de kalender verdwijnen, want dit circuit levert altijd hele spannende acties op en verrassende uitslagen. Als voorbeeld, uitslag Race 2:
    1: Chevy
    2: Volkswagen
    3: Seat
    4: Honda

Op naar Manstorp Andersdorp (welke volgende week al is).
    Laatst gewijzigd door Ferroeni; 16 december 2011 om 09:45
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Q:Kon maar niet lekkere rondjes rijden. In het testen was ik tot een 2:30.5xx gekomen maar gisteren zat er niet meer dan 2:31.391
    Mocht van P8 starten wat eventueel een mooie uitgangspositie zou leveren voor race 2.

R1: Achter Eric en de rest tm P3 aansluiten was mijn deel. Het was een goed treintje en had het gevoel dat ik wel een stukje sneller kon maar het was/is hier gewoon lastig inhalen en van de top snelheid moest ik het niet hebben. Rustig mijn kansen afgewacht en toen Eric een foutje maakte kon ik hem er naast zetten bij R-Bend. De binnenkant gepakt en hem op S/F voorbij kunnen rijden richting Mandarin.
    Op naar Bjorn, Dennis, Henk en Roy dus. Al snel zat ik bij Roy op zijn bumper en ook hier was ik sneller. Paar kleine foutjes gemaat en Roy stond zelf even helemaal stil bij de Melco Hairpin. Hij raakte de binnenkant waardoor ik geen kant op kon en hem wel moest raken. Gelukkig kon hij hierdoor ook weer verder en een halve ronde later kon ik hem voorbij bij Mandarin.
    Hiervoor reed Bjorn die zijn splitter verloren was en daar kon ik gelukkig snel voorbij. Zelf hadden de rijders achter me er meer last van dus kon ik een gaatje slaan.
    Op naar Henk en Dennis dus! Kon redelijk snel aansluiten en hoorde achteraf dat ze wat schade hadden wat de boel verklaarde. Ook Henk had blijkbaar geen splitter meer en kon hem op snelheid voorbij rijden. Nog richting Dennis willen rijden maar de tijd was op. P4 gefinished!

R2:
    Redelijke start achter Eric & Co. Had gedacht dat de TDI van Dennis mij wel op top snelheid in zou halen maar kon hem goed voorblijven. Bij het aanremmen zag ik het groepje voor me tegen elkaar op rijden en stuurde rustig in om de boel te ontwijken.
    Zag een potentiële P2 al in het verschiet maar tijdens het aansturen stond ik ineens achterstevoren en had suspension damage.... Achteraf zag ik dat Dennis een foutje maakte met het aanremmen en mij niet eens zo hard raakte. Aangezien ik al instuurde tik hij mijn achterkant en klapte dus vol de boarding in.
    Kon niet goed wegkomen en kon niet goed zien of er iemand aan kwam (excusses) hier voor.
    Nog even geprobeerd maar hier was niet meer mee te rijden en mijn race was dus voorbij.

Op naar Anderstorp.
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Leuk avond gehad gisteren.

Q
    Als laatste de baan op gegaan en mijn eerste rondje was goed voor P4. Tweede run kwam ik er niet onder en de derde weer wel. Vierde run ging helemaal lekker en zat in de laatste sector nog 0.3 sneller dan mijne vorige tijd maar net voor de laatste bocht was de kwalificatie afgelopen, kon mijn rondje dus niet afmaken. P5 was mijn plek en hier was ik toch tevreden mee. Macau ligt mij altijd wel.

R1
    Goede start gemaakt en geen plekken verloren. Ik dacht trouwens dat we pas gas mochten geven vanaf de start finish lijn maar in de laatste bocht ging het gas er al op. Ik zat achter Bjorn en Henk en ook ik had het idee dat ik sneller kon. Ik kon alleen Henk maar niet voorbij. Toen ging Henk Bjorn voorbij en ik wou mee maar dat ging helaas net niet door een vakkundig dichtgegooide deur van Bjorn . Even later kwam ik sneller de laatste bocht uit en ging rechts langs Bjorn maar volgens mij had hij me niet verwacht want ik werd een beetje de vanrails ingereden. Ondertussen was de bromvlieg mij voorbij gereden en verloor ik veel tijd achter Bjorn. Uiteindelijk ben ik er toch nog langs gekomen en had daarna Mark B achter me. Ik maakte een foutje in de hairpin en kwam niet helemaal lekker uit. Mark kon me (begrijpelijk) niet meer ontwijken en gaf me een tikje. Dit ging helemaal niet hard maar om één of andere reden verloor ik mijn voorbumper. Dit had ik zelf niet in de gaten want de pitcrew zei dat ik suspension damage had. Vervolgen mij de eerst volgende snelle bocht heb ik mega onderstuur en klap de muur in, lekke band tot gevolg. Eer dat ik bij de pits was lag ik laatste en heb me race dus gestaakt.

R2
    Van achteraan gestart en het eerste rondje rustig aan gedaan om uit de problemen te blijven. In het begin zat ik even achter Bob die door een klein kusje wat dwars op de baan kwam te staan, ik heb even op hem gewacht en toen weer verder gereden en voorbij gestoken. In het 3e rondje kwam ik Wilfred tegen die veel langzamer reed dan ik dacht, dit kwam door een auto die op de baan stond en ik niet gezien had omdat ik te zeer op Wilfred aan het focussen was. Hier tikte ik Wilfred nogal lomp van de baan, ik had mijn excuses al aangeboden in een PB en deze zijn gelukkig geaccepteerd door Wilfred. Daarna eigenlijk alleen maar hotlaps gereden tot aan de finish en zo nog wat mensen ingehaald. Uiteindelijk na een mooi gevecht met Joan nog op P7 geeindigd waar ik toch wel tevreden mee was.

Zullen we de volgende race weer op Macau doen? Vind het echt één van de mooiste circuits van de kalender
    Power by Cosworth

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht

R2
    Van achteraan gestart en het eerste rondje rustig aan gedaan om uit de problemen te blijven. In het begin zat ik even achter Bob die door een klein kusje wat dwars op de baan kwam te staan, ik heb even op hem gewacht en toen weer verder gereden en voorbij gestoken.
    Daar was ik niet echt blij mee, maar vond wel netjes dat je op me wachtte. Helaas kwam ik Jeroen paar bochten later tegen die stilgevallen was anders had je het nog lastig gekregen (hoopte ik)
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

Mijn verslag!

Ik had in een eerdere trainings sessie mijn setup niet opgeslagen, dus uit noodzaak maar tijdens de FP mijn oude toledo setup op de chev gezet.
    En dat ging behoorlijk beter dam verwacht

Q P3
    Bjorn was heel goed op P2 gekomen.

Race 1
    Net voor start finish zat ik al een stuk naast Bjorn, maar om dat de weg daar wat knijpt blokte Bjorn me voor een inhaal poging. Uitkomend mandarijnen bocht maakt bjorn een foutje en kan ik hem voor de volgende bocht er naast zetten, hij remde daar iets te laat en raakte de vangrail en ik kon hem niet ontwijken. We konden beide weer verder. Henk maakte handig gebruik en haalde mij in. Aanremmen maternerty raakt hij de controle over de seat kwijt en haal ik hem weer in. Bjorn kwam ik de volgende ronde voor bij na de mandarijnen bocht. Gat naar storm was al groot en groeide snel, gaat achter mij werd ook groot en zo naar P2 gereden

race 2
    ik maakte me op voor een lastige race met Storm en PP achter me en Mark en Dennis voor me. Mark en Dennis maakte contact bij Statue en daar kon ik met wat geluk voorbij manouvreren. Ik kwam zo achter Henk en Joan terrecht. Na een aantal ronden raakte die elkaar en kwam ik er voor bij.
    Storm zat vrij snel dicht achter me. 1x zat er hij er bijna naast na Statue maar er was daar net geen genoeg ruimte waardoor hij de binnen kant van de bocht raakte. Daarna kon ik de race uitrijden. Wel contant Storm in de gaten houden dat hij me niet ergens in de laatste ronde nog zou inhalen

Winst! Niet verwacht, niet eens opgehoopt en toch gehaald. Mooi resultaat en met flink wat gewicht naar Zweden.

@ Storm, Je zei dat je VW maar 240 liep, mijn chv komt niet boven de 249 uit. Hoe hard liep de VW dan?

@ Robert, je zei voor de race dat je mee keek en ergens op zou letten. Je zou dat nog kenbaar maken. Ik ben nieuwsgierig!

Standaard

Netjes Fred! Mooi resultaat met je Chevy behaald.
    Volgens mij bedoelde Robert dat meer met een

Als ik de tussenstand zie is het behoorlijk close allemaal .

Standaard

Ik zou nog in het forum posten waarom ik alleen keek en niet meereed. Heeft een paar redenen inderdaad, onder andere dat ik dit op het laatste moment van Niels over neem, daarbij was ik ook net om 19:30 thuis en had weinig geoefend door drukte de afgelopen weken op het werk. Zonder recente oefening rondrijden in Macau leek me geen goed idee. Neemt niet weg dat ik dan de organisatie niet 100% correct kan uitvoeren uiteraard. Daarbij had ik net tien minuten daarvoor te horen gekregen dat ik oom was geworden, dus ik had mijn hoofd er sowieso al niet 100% naar meerijden staan
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Proficiat nonkel Robert.

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
    Daar was ik niet echt blij mee, maar vond wel netjes dat je op me wachtte. Helaas kwam ik Jeroen paar bochten later tegen die stilgevallen was anders had je het nog lastig gekregen (hoopte ik)
    Kan ik begrijpen, snap ook niet helemaal hoe dat gebeurde. Volgens mij was het snelheids verschil niet zo groot en tikte ik je ook helemaal niet hard aan. Hoe dan ook je ging dwars en ik vond het gepast om te wachten. Volgens mij koen Jeroen nog net om ons heen om vervolgens zelf ergens stil te staan.

Voor zo ver ik het kon zien bleef daarna het gat tussen ons wel redelijk gelijk dus dat had nog een heel leuke race kunnen worden
    Power by Cosworth

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

Gefeliciteerd robert!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten