Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 72 van 72

Discussie: [iROC] ronde 2 | Charlotte | 13 12 11

Senior Member JoeyS's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Dan valt het me toch tegen dat de mensen die naar eigen zeggen zoveel SS ervaring hebben in de 15e ronde al besluiten om 3 wide te gaan. Ik zat aan de buitenkant en met nog meer auto's achter me was liften ook geen optie.
    lol ik neem aan dat je mij hiermee bedoeld , omdat ik degene was die em 3 wide pushde . en ik verder niemand 3 wide heb zien gaan

1: het was niet een 3 wide issue waardoor we een wreck kregen , de auto hield er niet van om iets op de apron te komen , en indien ik hem zo laag mogelijk wilde houden gebeurde het toch dat ik de apron raakte , kon hem in eerste instantie nog aardig houden , maar kwam helaas toch iets omhoog. Dus een drive faullure ipv een 3 wide faillure !

2 , valt mij tegen hoe jij dit zegt , iemand met zogenaamd zoveel ss* ervaring blah blah . Wat wil je dan eigenlijk ? treintje rijden tot ronde 40 ? en dan klagen omdat iemand 3 wide gaat en wrecked . ik bedoel , ronde 15 is ongeveer een 3e van de race , wanneer mag ik dan gaan racen ?
    Helaas voor jou en eventuele anderen , ik race vanaf ronde 1 tot de laatste ronde of tot ik wreck. Take it or leave it . Maar dat gejammer over 3 wide doe ik niet aan mee , integendeel ik ram hem juist extra vaak 3 wide omdat er juist zoveel over gejammerd wordt , Welcome to SS .

3 : heb regelmatig meegemaakt in de ss weken dat er heel veel gejammerd werd , het leuke is , aan het einde van sommige races , waren mensen helemaal euforisch omdat het zon gave* race was met heel veel 3 wide .En dan zeggen dat het de gaafste race was die ze ooit in iRacing gezien hebben , gek genoeg waren dit ook de mensen die gedurende de race zoveel klaagden als iemand hem 3 wide drukte , vreemd .

Dus tjah Richard snap dat je baalt bij een wreck , maar geef dan gewoon mij de schuld omdat ik op dat moment de skills/set niet heb om hem laag te houden , maar we zijn hier om te racen , dus aub niet klagen als er 3 wide geraced wordt . Mijn excuses voor de wreck , maar 3 wide op fullspeed tracks zal je toch moeten accepteren , de 1e of laatste ronde .
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

1+ voor Joey!

[mierenneuk mode]
    Joey om de leesbaarheid wat te vergroten kan je de spatie voor de . en , achterwege kunnen laten? En alleen een spatie achter de . en , plaatsen
    [/mierenneuk mode off]
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

DigitalRacing.nl

Standaard

Houden we het tevens een beetje lief tegen elkaar? Er zijn wat posts te bespeuren met een scherp randje na de afgelopen race. Discussiëren is prima maar pas er wel mee op.

In de afgelopen jaren heeft DRNL bewezen een platform te zijn waarbij iedereen respect heeft en krijgt richting elkaar en dat willen we ook zien in het IROC.

Standaard

Fabian, dit was (voor Joey's doen ) een geweldig leesbare post Nou niet mierenneuken gaan!!

Ben het er overigens wel mee eens. Als er een gaatje is, mag je ervoor gaan. Of het verstandig is, is een tweede. Maar dat is het mooie van een league, je weet met wie je rijdt. En daarom gaf ik mijn koppositie ook snel uit handen toen ik Joey en Fabian achter me had. Die rijden agressief en nemen risico. Met Kim of Roy achter me had ik wel langer op P1 gereden denk ik.

Standaard

Lol het is niet mijn bedoeling om niet* lief te zijn , ben echt wel een lief ventje ( als ik mijn vrouw moet geloven , maar ook die klaagt als ik 3 wide wil :man man man wat een gedonder lol ))) )

Het is ook niet bedoeld om Richard aan te vallen , vond zijn reactie gewoon niet heel leuk , en heb geprobeerd uit te leggen waarom
    En ik heb uitgelegd hoe ik race en hoe ik volspeed ovals zie ,

Ill rather wreck the field once in a while and try to race , then not try to race at all ;
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Standaard

lol Jarno ,
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoeyS Bekijk bericht

Ill rather wreck the field once in a while and try to race , then not try to race at all ;
    Lol ik ben net omgekeerd, ik rij liever 10 races safe dan één keer een wreck te veroorzaken. Maar gezien de stand in het kampioenschap zal ik toch even wat harder moeten zijn de volgende races

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

lol ik neem aan dat je mij hiermee bedoeld , omdat ik degene was die em 3 wide pushde . en ik verder niemand 3 wide heb zien gaan

1: het was niet een 3 wide issue waardoor we een wreck kregen , de auto hield er niet van om iets op de apron te komen , en indien ik hem zo laag mogelijk wilde houden gebeurde het toch dat ik de apron raakte , kon hem in eerste instantie nog aardig houden , maar kwam helaas toch iets omhoog. Dus een drive faullure ipv een 3 wide faillure !
    Maar de oorzaak is dan toch omdat je 3 wide zit? Had je er alleen gezeten had je de apron niet hoeven te raken, maar omdat er nog 2 naast je zaten kon je geen kant kant op.

2 , valt mij tegen hoe jij dit zegt , iemand met zogenaamd zoveel ss* ervaring blah blah . Wat wil je dan eigenlijk ? treintje rijden tot ronde 40 ? en dan klagen omdat iemand 3 wide gaat en wrecked . ik bedoel , ronde 15 is ongeveer een 3e van de race , wanneer mag ik dan gaan racen ?
    Helaas voor jou en eventuele anderen , ik race vanaf ronde 1 tot de laatste ronde of tot ik wreck. Take it or leave it . Maar dat gejammer over 3 wide doe ik niet aan mee , integendeel ik ram hem juist extra vaak 3 wide omdat er juist zoveel over gejammerd wordt , Welcome to SS .
    Racen mag van mij vanaf ronde 1, maar met al je ervaring moet je toch weten dat je de race niet in ronde 15 gaat winnen. Je kunt hem daar alleen maar, zoals nu gebeurt is, verliezen. Na South Boston waren we het er allemaal mee eens dat het zo niet kon, te veel crashes en cautions. Dan ben ik er behoorlijk verbaasd over dat een race later iemand met zoveel ervaring zo vroeg in de race al zoveel risico neemt.
    Maar blijkbaar hebben we een andere benadering van racen. Ik kies liever voor de veilige weg en heb niks met de instelling om juist te doen waar iedereen over "zeurt". Dat is eerlijk gezegd ook niet de instelling die ik hier bij DRNL gewend ben.

"Overtaking is an art"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Lol ik ben net omgekeerd, ik rij liever 10 races safe dan één keer een wreck te veroorzaken. Maar gezien de stand in het kampioenschap zal ik toch even wat harder moeten zijn de volgende races
    Hehehe ik heb denk ik zo het eerste jaar op iRacing zo geraced , alles voor de sr .
    Continue mijn sr op 4.99 was een must .
    Toen ging op een moment de knop om , en ben ik gaan hardball racen *
    Vooral omdat ik veel op de ss tracks te vinden ben , daar kun je je gewoon niet druk maken om sr.
    Sr overboord en gaan met die banaan.
    En geloof me , ik heb echt alles geprobeerd ...
    Rustig beginnen ,
    Volgas gaan ..
    Achterin blijven hangen..
    Bekeken racen .. etc etc etc .

Het kwam er op neer , hoe rustiger ik deed , hoe vaker ik gewrecked werd in de laatste 5 rondes.
    Toen heb ik er maar voor gekozen om op SS gewoon hardball tegaan .,
    Ik wreck liever in de eerste 20 ronden dat ik gewoon zwaar aan het racen ben ,
    Als dat ik rustig rondtoer en alsnog wreck in de laatste rondes Boring <<
    5 rondjes 3 wide is 10 keer toffer dan 50 rondjes in een treintje , ongeacht de sr of ir .

Senna :> if u dont go for the hole when there is one , ur not a racer
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Standaard

Dat is eerlijk gezegd ook niet de instelling die ik hier bij DRNL gewend ben.
    Dit benoemt het eigenlijk precies, je rijd hier in league verband met mensen van dezelfde community. Daardoor hebben de meeste mensen hier onderling met al heel veel race-ervaring met elkaar (ZAC/DRTCC etc) een stukje respect opgebouwt tegenover elkaar en in vele gevallen zul je dit terug zien op de baan maar vooral ook naast de baan op het forum. Dit laatste is een van de dingen waardoor ik in de voor mij hoogtij dagen van online simracen, ben blijven plakken bij DRNL. Ik heb geraced in vele grote leagues, met veel grotere startvelden, maar de anonimiteit was daar veel groter en daardoor merkte je ook dat het respect tov elkaar lager was. Dit is iets wat in de iROC (zelfs met zijn magere startveld) een beetje terug lijkt te kruipen. Een leaguerace via een "kleine" community is niet hetzelfde als een willekeurige race via iRacing.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Als een van de oprichters, samen met Dhr. Saalmink kan ik de post van Roy beamen. Dat is hetgene wat bij ons hoog in het vaandel staat en ook altijd zal blijven staan. Er zijn heel veel mensen geruisloos binnen de community opgenomen in de loop van de jaren en daar kan ik alleen maar trots op zijn.

IROC is een nieuwe competitie maar borduurt verder op dit gedachtegoed. Als dat stukje zou verdwijnen zou DigitalRacing.nl sneller zinken dan de Titanic.

Standaard

@ Richard ,, we hebben blijkbaar een andere/verschillende kijk op .,racen. wat oke is.

Ja je hebt gelijk , als ik niet 3 wide was gegaan , had ik waarschijnlijk de apron niet geraakt ,
    Maar dat had ook zo geweest met 2 wide dan had ik ook de apron ook geraakt want het was gewoon een stuurfout ,,, moeten we dan continue single file racen ?
    --------------------------------------------------------------------

In je laatste reactie , heb je het weer over mijn ervaring op ovals ,
    Oke here we go ,,

We rijden op een baantje , fullspeed , de leider kan als hij wil continu laag blijven rijden,
    Dan kom je er gewoon niet langs , zeker niet op dit soort baantjes ,
    Bij bv de Indy car series is dit ook een probleem , de leader low lined de hele race .
    Als Jarno de auto gewoon continu laag had gehouden vanaf de start , no change , had ie met 2 vingers in de neus gewonnen.
    Mijn ervaring zegt dus :
    Dat je moet gaan als je de kans krijgt .
    Fabian ging iets omhoog , ( niet iets maar gewoon een volle auto breedte ) dan wacht je niet maar ga je gewoon .
    Zoals je kon zien heeft Roy die gewonnen heeft het spelletje goed gespeeld , de auto laag houden , geen kans geven om de neus eronder te drukken.

Wat moeten we dan doen ?
    Wachten tot de laatste 10 ronden ?
    Dan proberen te racen en 1e te worden ? , is niet mogelijk met iemand in de lead die weet wat ie moet doen. Dit was dus mijn probleem ....

Ik wist dat er jongens rondreden die zouden gaan lowlinen ( en terecht ) als de tijd daar was .
    Dus dan moet je ervoor zorgen dat je er bij komt . En jij diegene bent die de 1e plek verdedigd in de laaste 10 ronden .
    Dit is racen op dit soort ovals op iRacing .
    Op de echte ss tracks zoals Tally en Daytona is het weer een ander verhaal ,
    omdat je daar wat meer kans hebt op de highline.

Als we ons ergens niet druk over zouden moeten maken Richard is 3 wide in een kleine grp met mensen zoals wij dat hier doen.
    We zouden dat juist moeten eren .
    Dat is waar de hartslag van omhoog gaat ,dat is racen ,
    Treintje rijden kan iedereen.

De dag dat ik niet probeer 1e te worden , is ook de dag dat ik stop.

Ik respecteer hier je mening , maar on track respecteer ik je positie niet en zal je moeten verdedigen , lap 1 of 50 .

Dit is wat mijn ervaring zegt , Richard , succes in de officiele sessies op iracing "
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Naam
    Richard Kortland

Standaard

, maar on track respecteer ik je positie niet
    Ik respecteer ieders positie, we zijn er om lol te hebben en als iemand anders goed verdedigd en ik er niet langs kan is dat jammer voor mij en knap van die ander. Maar als je met die instelling de baan opgaat wens ik je veel plezier met al je overwinningen, van mij krijg je alle ruimte. Ik heb weinig trek om door zo'n instelling bij crashes betrokken te raken.

"Overtaking is an art"

Standaard

mmm Roy , Niels .

We hebben het hier over oval racen he ..
    Ik bedoel , jullie praten nu , ( dat gevoel krijg ik een beetje ) dat ik geen respect of juiste instelling heb voor jullie als racers om dat ik gewoon push en hardball race .

Als dat zo is dan verschillen we inderdaad wel heel veel van mening , en ben ik hier niet op mijn plek. Dit is oval racen mannen , geen roadracen en of treintje rijden.

Corrigeer me als ik het verkeerd begrijp.
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Standaard

je blijft een beetje vijandig doen he .. jammer . het kan ook wezen dat je me niet begrijpt ..

Met geen respect voor jou positie op de baan bedoel ik ,,, dat ik die positie wil

Lijkt me logisch hehe
    Laatst gewijzigd door JoeyS; 15 december 2011 om 18:00
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Standaard

mmm Roy , Niels .

We hebben het hier over oval racen he ..
    Ik bedoel , jullie praten nu , ( dat gevoel krijg ik een beetje ) dat ik geen respect of juiste instelling heb voor jullie als racers om dat ik gewoon push en hardball race .

Als dat zo is dan verschillen we inderdaad wel heel veel van mening , en ben ik hier niet op mijn plek. Dit is oval racen mannen , geen roadracen en of treintje rijden.

Corrigeer me als ik het verkeerd begrijp.
    Ik heb geen probleem met je acties op de baan hoor Joey, ik had hem net zo hard 3 wide gemaakt als er zo'n duidelijke opening was
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Daarin ben ik het met Roy eens. Als ik hem 3 wide kan gooien, zal ik dat zeker niet nalaten. Je moet wel in je achterhoofd houden dat het geen destruction-derby is, maar dat hoef ik niemand uit te leggen.

De post van Roy en mezelf gaan meer over de handelwijze van DRNL op het circuit en naast het circuit. En dat is algemeen bedoelt. Ik heb niets tegen een discussie over het racen op de baan, maar probeer de (onnodige) scherpe randjes wel achterwegen te laten. Dat geldt voor iedereen en niet voor iemand specifiek. Zoals ik wel vaker aan geef: "Het maakt niet uit wat je zegt, maar hoe je dat doet."

DRNL heeft een historie en een eigen handelswijze. Het is voor, een nieuwe competitie als deze, een mooie gelegenheid om de nieuwe deelnemers te wijzen op die historie en hoe wij dat graag willen zien.

Maar op een correcte wijze 3 wide op een oval, lijkt me geen probleem. Graag zelfs.

Standaard

Ik respecteer ieders positie, we zijn er om lol te hebben en als iemand anders goed verdedigd en ik er niet langs kan is dat jammer voor mij en knap van die ander. Maar als je met die instelling de baan opgaat wens ik je veel plezier met al je overwinningen, van mij krijg je alle ruimte. Ik heb weinig trek om door zo'n instelling bij crashes betrokken te raken.
    Richard, het is wel DigitalRacing, en niet digitaltouring. Zoals Joey zegt begrijp je hem wellicht niet helemaal goed mbt zijn 'geen respect' opmerking. Als je goed verdedigt, pusht Joey je niet aan de kant. Maar als je een klein gaatje laat vallen, kun je er van opaan dat Joey zijn neus ertussen steekt. En groot gelijk heeft-ie. Hij racet hard, maar fair. Doe ik ook als het moet. Racen is leuk, winnen is leuker

Naam
    Richard Kortland

Standaard

je blijft een beetje vijandig doen he .. jammer . het kan ook wezen dat je me niet begrijpt ..

Met geen respect voor jou positie op de baan bedoel ik ,,, dat ik die positie wil

Lijkt me logisch hehe
    Zo klinkt het al anders en begrijp ik inderdaad hoe je het bedoeld.
    De manier waarop we zo'n situatie dan aanpakken zijn we het nog steeds niet over eens, maar dat hoeft ook niet. Ieder heeft zijn eigen manier van racen.

Maar termen als 3 wide rammen en geen respect voor positie op de baan hebben zijn dingen die op public servers gebeuren, en juist de reden dat we leagues als deze hebben. Vandaar dat ik er op deze manier op reageerde.

Overigens neig ik in road races wel meer jouw kant op hoor, oval racen is voor mij meer overleven en strategisch plaatsen te winnen.

"Overtaking is an art"

Standaard

Overigens neig ik in road races wel meer jouw kant op hoor, oval racen is voor mij meer overleven en strategisch plaatsen te winnen.

hahaha mmm erhhh lol ...

Richard > Op road race ik heel anders dan zit ik op de drnl stijl .
    En op ovals waar je niet vol speed kan , race ik ook weer anders , "
    dan tellen banden weer mee .

Deze discussie was alleen gebaseerd op volspeed oval/auto combo.

En zoals het laaste stukje van jou reactie , strategisch plaatsen te winnen , dat doe ik op de taktische ovals zoals ik het maar even noem.
    Daar kun je nog anticiperen , op ss is dat bijna onmogelijk.

Ik hoop dat als je me op track ziet , je gewoon knetterhard tegen me raced ,

Respect en mentaliteit is niet altijd , "elkaar voorbij laten gaan"

Respect en Mentaliteit is ook : Elkaar gigantisch hard bevechten op de baan en na de race elkaar feliciteren met behaalde resultaten. ( en quotes als << MAN wat was je lastig vandaag , GOOD JOB ) .
    As never Seen ,
    As never Heard,
    As Free as A Bird**

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

~respect is everything~

Standaard

Ik had hier nog niet op gereageerd, wilde even kijken waar het heen zou gaan.

De kracht van DigitalRacing is altijd geweest dat we realistisch simracen hoog in het vaandel hebben staan, maar niet ten koste van persoonlijk plezier en beleving. In het verleden hebben we gemerkt dat die twee prima hand in hand kunnen gaan, met respect naar elkaar toe onder deelnemers en vooral niet ten koste van alles maar proberen een zo goed mogelijk resultaat te halen. Realistisch racen met respect voor elkaar op de baan maar ook daarbuiten, zoals hier in het forum, op Teamspeak en in de chat.

Het is mogelijk dat iRacing rijders die nu voor het eerst bij DigitalRacing.nl meerijden, nog even moeten wennen. Wij organiseren een league DRNL-stijl met als platform iRacing. Dat houdt dus in dat we onze eigen draai geven aan het kampioenschap, de reglementen etc om een DRNL waardige league te creëren. En dat omhelst meer dan 'knetterhard tegen elkaar racen'. Daarmee is niet gezegd dat dat niet mag, maar realiseer je dat in ieder geval. Je gaat het gaandeweg vanzelf wel merken als je hier een tijdje meedraait
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten