Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 73

Discussie: [iROC] ronde 1 | South Boston | 29 11 11

Thumbs up [iROC] ronde 1 | South Boston | 29 11 11

Mogelijk gemaakt door:

Inleiding
    Race 1 van DRNL's allereerste oval league staat voor de deur. Met iRacing gaan we zes keer de ovals onveilig maken om te zien wie we als eerste iROC-kampioen mogen kronen. Het deelnemersveld bestaat uit zowel ervaren als minder ervaren cooureurs, maar omdat ovalracing enorm close is, kunnen we de nodige verrassingen verwachten.

South Boston
    De eerste race zal plaatsvinden op de kleine oval van South Boston. In alle opzichten een pretty-straight-forward oval, met twee korte rechte stukken en twee banked corners. De entry en exit is bij de beide bochten wel iets verschillend, degene die dit het beste onder de knie heeft zal tijdwinst boeken. Het gaat om korte rondetijden, elke honderdste van een seconde telt!

De sessietijden zullen als volgt zijn:
    19:30 - 20:00 practice, inloggen
    20:00 - 20:05 kwalificatie (lone qualifier, 4 laps)
    Aansluitend de race van 75 ronden.

De server zal DigitalRacing.nl iROC heten. Het wachtwoord zal in de nieuwsbrief worden medegedeeld aan alle ingeschreven deelnemers.

We rijden met de fixed setup en met cautions aan. Iedereen krijgt 1 tow. De reglementen en carset zullen maandagavond 28/11 beschikbaar komen.

Als je verhinderd bent, dien je je vooraf af te melden via e-mail!

The results
    UITSLAG
    REPLAY

De DigitalRacing.nl iROC is tevens als tournament aangemaakt in iRacing.

The links
    iRacing forumdeel
    Racesim setup thread
    iROC algemene thread

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Gereserveerd
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Morgenavond uit het werk even een ander stuurtje monteren en dan gaan we eens even een zootje rondjes oefenen.

De fixed setup is dezelfde fixed set als in de setup folder neem ik aan?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Voor zover ik weet wel Roy. Volgens mij is er maar 1.
    DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Voor zover ik weet wel Roy. Volgens mij is er maar 1.
    Je hebt South Boston Fixed en Basic.

vergeet alsjeblieft niet de Fixed te pakken ipv de Basic
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Standaard

Nee, dat weet ik wel die hadden we met de testrace ook. Als ik bij het instellen van de server filter op die setups dan blijft ook alleen de fixed over trouwens.
    DigitalRacing.nl

Standaard

De nieuwsbrief is verzonden!
    Heb je deze niet ontvangen, neem dan even contact met mij op.

Ook zijn de reglementen beschikbaar. Deze vindt je op de website bij de downloads > iROC.

Tot slot is ook de carset klaar. Ook deze tref je aan op de website. Gebruik van de carset is verplicht. Uitpakken naar C:\Users\Naam\Documents\iRacing\paint\cars\streets tock

Met dank aan Niels voor het werk!
    DigitalRacing.nl

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Kan je vrij joinen bij hosted sessions als toeschouwer trouwens?

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member Ronin's schermafbeelding
    Naam
    Bart

Standaard

Heren-organisatie, car-set man Niels, Roy... mijn oprechte complimenten voor het prachtige werk wat jullie weer afleveren ! Ik heb de nieuwsbrief ontvangen en gelezen. Ook de reglementen heb ik doorgenomen. Prachtig werk allemaal ! Dit gaat meer dan genieten worden dat weet ik nu al !

En ook een oprechte dank aan SR Academy voor het beschikbaar stellen van een prijs en de nodige kennis !

Ik hoop dat ik morgen overdag nog wat rondjes kan oefenen. Ik kijk alvast uit naar de eerste race met zijn allen op het mega grote circuit

Standaard

Bedankt Bart
    DigitalRacing.nl

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

De laatste puntjes op de i en we gaan naar huis de carset installeren.

Heb er zin an !!

~ Respect is Everything ~

Standaard

Ik heb uiteraard overal kritiek op, maar laat je daardoor niet misleiden. Ik sluit me geheel aan bij Ronin!

Standaard

Gaat nog spannend worden kwa gevoel in het stuurtje, heb onwijs veel Beta meuk en dingen meelopen als test voor fanatec, waarvan nog geen deinstallers zijn, voorlopig voelen alle stuurtjes behoorlijk funky

Tevens mijn eerste officiele League Race sinds 17-12-2009, ik race mee voor mezelf en ben tevreden met alle plekken in de eindstand. Als iedereen gewoon geen verwachting heeft bij mijn prestaties, dan komt het met mij wel goed, en hoop ik op mooie bumper aan bumper actie, waar ik ook rijd!

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.... ben nog steeds maar slecht bekend met yellows en pitstops als het op oval racen aankomt dus wat dat betreft heb ik wel een en ander te leren... kwalificatie hoef ik ook niet veel van te verwachten want als het erop aankomt lukt het bij mij toch zelden Hopen op een leuke race met zo min mogelijk incidenten dus!

Standaard

Ik ga ook gewoon voor een finish, we zien wel waar we eindigen. Wel gemerkt vandaag dat er meer overstuur inzit plots dan de testrace, geen idee waar dat vandaan komt.

Naam
    Bart

Standaard

Aan die van mij mag je gerust hangen Roy !

Gene stress ... we gaan fun hebben vandaag en er zijn geen verwachtingen.
    Ik heb wel alvast een zak popcorn klaar staan voor als de eerste de muur in gaat en alle 15 volgenden er hoe dan ook mee ingezogen worden - Het zal druk worden in de pits dan

Standaard

Server draait!
    DigitalRacing.nl

Standaard

Even de themesong van de iroc vol volume draaien en dan kom ik eraan

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mN7Xs9WVNBU"]Beach Boys - I Get Around - YouTube[/ame]

Standaard

Ik zie Kim helemaal zitten in die auto
    DigitalRacing.nl

Naam
    Bart

Standaard

en wat is het pw

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk bericht
    en wat is het pw
    Zie de nieuwsbrief in je mailbox

Naam
    Bart

Standaard

Gevonden ! Verstopt in de titel en in de kleuren van het iRacing logo

Standaard

En ik heb je een PM gestuurd net
    DigitalRacing.nl

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht

Tevens mijn eerste officiele League Race sinds 17-12-2009

psst. Oschersleben Zac6 cup300 op 25-4-2010 heb je ook meegedaan.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Snel vergeten en op naar de volgende.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Favorieten/bladwijzers