Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 133 van 133

Discussie: DRTCC7 | Ronde 5 & 6: Rockingham | 01 12 11

Junior Member JeroenK's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Kelly

Standaard

Hallo jongens ! Zonet ff met mijn broer terug gekeken, baal hier enorm van. Heb div. keren geoefend op deze baan en reed toch een leuke tijd voor de 11ste start plaats, ook vond ik dat de start lekker gaan, zoals jullie konden zien probeerde ik al iemand te ontwijken voor de bocht toen ik erachter kwam dat ik niet kon remmen. Maar goed mijn eigen domme fout ik remde met mijn koppelingspendaal en dat werkt dus niet hiervoor mijn excuses aan Eric en Roy en aan de rest die er bij betrokken raakte !

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenK Bekijk bericht
    Hallo jongens ! Zonet ff met mijn broer terug gekeken, baal hier enorm van. Heb div. keren geoefend op deze baan en reed toch een leuke tijd voor de 11ste start plaats, ook vond ik dat de start lekker gaan, zoals jullie konden zien probeerde ik al iemand te ontwijken voor de bocht toen ik erachter kwam dat ik niet kon remmen. Maar goed mijn eigen domme fout ik remde met mijn koppelingspendaal en dat werkt dus niet hiervoor mijn excuses aan Eric en Roy en aan de rest die er bij betrokken raakte !
    Ik denk dat ik één van de weinige ben die je wil bedanken

"Overtaking is an art"

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenK Bekijk bericht
    Volgens mij is er niet erg veel gemopperd door de verschillende mensen, schade viel allemaal nog wel mee leek mij zo
    Power by Cosworth

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Ik denk dat ik één van de weinige ben die je wil bedanken
    Nou ik sluit me wel aan bij het bedanken hoor

@ Joan
    Snelle leerling valt wel mee hoor. Normaal rijd ik 3-5 de afstand van een enkele race qua oefening. Soms krijg je gewoon de swing van de baan te pakken, heb de hele race ook Eric horen roepen; verder naar buiten, eerder insturen, langzamer de bocht in.
    Gisteren had ik de swing redelijk te pakken en kon ik lekker geconcentreerd rondjes rijden op het gevalletje "glas wegzetten" na.
    Zonder de crash in het begin had ik het nooit tot P8 gehaald, inhalen gaat me niet zo makkelijk af, ophouden lukt me (soms) wel redelijk

@ Roy
    Je had zeker een snellere pace dan mij in de laatste ronden. Ik heb ook wel iets rustiger gereden met minder risico's daar de voorsprong groot genoeg was om niet dicht te rijden maar wel om een plek te verliezen als ik zou spinnen
    Laatst gewijzigd door Henk Kraal; 3 december 2011 om 00:38 Reden: mixup met namen

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joansom Bekijk bericht
    Jeroen, kan nog mooier: de mijne ontbreekt namelijk (op P4)

eigenlijk het enige echt spectaculaire uit race 1, Bob achter me proberen te houden, was een leuk gevecht
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing.nl

Standaard

Rockingham:

Jeroen Kelly - Startcrash

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nWsurjv-YL8&gl=NL"]DRTCC7 Rockingham 1 - YouTube[/ame]

Maatregel: Achteraan starten op Zolder volgens artikel 6.2.1.e in het reglement: e. Veroorzaken van een startcrash: indien duidelijk is dat het makkelijk voorkomen had kunnen worden, krijgt de veroorzaker een grid penalty voor de eerstvolgende race: hij start die race als laatste.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten