Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 112 van 112

Discussie: DRTCC7 | Ronde 3 & 4: Snetterton | 17 11 11

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Goed gereden dus en dit smaakt zeker naar meer, hopelijk is er de volgende race weer een plekje vrij
    Trouwens Richard, je bent gewoon een vaste rijder geworden he
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

DigitalRacing.nl

Standaard

@Manuel, Geen probleem! Ik ben blij dat we het zo hebben kunnen oplossen.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Kwali
    Die ging hier wel redelijk, kon een lage 12 rijden, wat ik ook als doel had

Te mooi hoe dicht het bij elkaar zit, ik reed op een gegeven moment een tiende van m'n tijd af en stond 4 plekken naar voren

Race1
    Goeie start, waar ik 2 man voor de eerste bocht te pakken had. Vervolgens kwam Henk binnen vallen en werd het helaas een inhaalrace. Flinke deuk in de concentratie zorgde ervoor dat het niet al te gek werd. Ik had de jacht op Marnix na 5 rondes van een constant gat van 3 seconde op een gegeven moment een beetje op gegeven. Maar tegen het einde was het nog 2,5 seconde naar Manuel (die ingehaald was). Als ik nou maar door was blijven pushen

Race2
    Tja, het ging eigenlijk heel lekker. Mooi rondenlang achter Gerben aangereden. Lijnen aanpassen, in de slipstream, er bijna naast, weer positioneren. Heel tof. Tot ik eindelijk er voldoende naast kwam bij de 1e bocht. Deur aan deur tot er licht contact was. Gerben vloog hierdoor van de baan (wazig moment al zeg ik zelf) zo hard was het contact ook niet. Hierdoor al balend de volgende bocht compleet verkeerd aangevallen en ging ik rond. De moed zonk me toen dusdanig in de schoenen dat ik Gerben weer voorbij gelaten had en de race uit ging cruisen. Liefst had ik gestopt, maar mijn cv heeft al genoeg DNF's

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark B Bekijk bericht
    Trouwens Richard, je bent gewoon een vaste rijder geworden he
    Ik kan het verkeerd gezien hebben hoor, maar ik dacht dat ik als reserve stond en dus op circuits met maar 25 gridposities afhankelijk ben van afmeldingen.
    Maar als jij gelijk hebt is dat natuurlijk alleen maar mooier

"Overtaking is an art"

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Shit...alweer een concurrent méér erbij
    Geintje..hoe voller de server, des te beter!

Standaard

Ah zo te zien is de traditie van een special new baby editie van jeroen zijn racevoiture in ere gehouden
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuel Bekijk bericht
    Wat een baggerrace zeg.. Hoopte dat ik mijn slecht resultaat van Donington kon goedmaken, maar tijdens de Q kwam ik eral achter dat het vandaag weer niet beter zou worden. Of de concurrentie is beter geworden of ik heb een megadip op dit moment.
    Het kan natuurlijk zijn dat Engelse banen me niet liggen .

Ik heb niets positief te vermelden over mijn race jammer genoeg.
    join the club, ik kon hier ook geen enkele snelheid vinden zie ook niet waar ik het allemaal verlies, klein gedeelte maar de rest gek genoeg gisteravond helemaal geen tempo. Tijden die ik in de tests deed kwam ik bij verre niet aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Ah zo te zien is de traditie van een special new baby editie van jeroen zijn racevoiture in ere gehouden
    yep, zag er erg leuk uit, ik ga er van uit dat Mark een render van de wagen boven zijn wieg heeft

Beetje jammer dat Mark Bentvelzen dacht dat het voor hem was en meteen maar de wedstrijd won

Gisteravond toch maar even op Rockingham getest een paar rondjes, sodeknetter wat een gave baan is dat
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Peugeot!

Mooi Mark

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Nog een verslagje op de valreep van the day after:

Q was niet echt hoopgevend. P18 terwijl ik maar 0,2 boven mijn pb zat. Kortom, te weinig snelheid. Niet met racepace getest dus kon daarna alleen maar meevallen

Race 1 een redelijke start, maar belangrijker: zonder brokken door bocht 1. Dat gold niet voor iedereen dus p13 na turn 1. Vervolgens tussen p11 en 13 rondgedobberd. Gat naar Eric dichtgereden, wilde een aanval voorbereiden in de chicane maar moest te hard op de rem waardoor ik op het gras belandde. Terug op p15. Lange tijd Manuel in de slipstream achter me. Vorig seizoen ging ik vaak in de fout zodra ik iemand in de achteruitkijkspiegel zag, maar nu steady doorgekacheld en door foutjes van anderen op p13 over de finish

Race 2 verliep soortgelijk. Na een paar rondes Gerben in de eerste chicane kunnen uitremmen (dacht dat het Richard was, dus zei op TS dat ik naast je zat maar dat kwam niet aan ). Grappige auto trouwens om achter te rijden, die Toyota (inclusief skin) . Dacht Gerben waarschijnlijk ook van de scirocco want je bleef me ronde naar ronde trouw achtervolgen . Desondanks halverwege op p9 en naar het einde toe het forse gat naar Marcel, Richard en Jeroen J kunnen dichtrijden. Laatste ronde nog een plekje gewonnen dankzij Marcel en daarmee op p8 over de finish.
    Meer dan tevreden
    Livestrong, drive yellow

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Een samenvatting van mijn terugkeer in het DRTCC gemaakt.
    Het was de bedoeling om er een korte samenvatting van te maken, maar in Race 2 gebeurde zoveel dat hij iets langer is geworden

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Cwd0okFY-dE&hd=1"]DRTCC7 Snetterton - YouTube[/ame]

"Overtaking is an art"

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Volgens mij heb ik wat mooie races gemist. Ben inmiddels weer beter en ben er de volgende race weer gewoon bij
    Power by Cosworth

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten