Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 142 van 142

Discussie: DRTCC7 | Ronde 1 & 2: Donington | 03 11 11

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Ik wil durf/best (te) zeggen wat ik vind maar ten eerste was ik er niet bij betrokken (ik lag ver, ver achter jullie) en ten tweede is mijn mening zeker niet bepalend voor hoe men zich op de baan moet gedragen (ik ben zelf ook nog lerende). Ten derde wil ik de wedstrijdleiding niet voor de voeten lopen.
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Bekijk bericht
    Waarom durft niemand nou gewoon te zeggen wat hij of zij vindt? Het begint op Een vorm van "politiek gelul" te lijken waar ik niks mee kan. Ik wil zo graag leren en verder komen, maar dat is iets wat dus blijkbaar niet gegund is... Dit is uiteraard geen aanval op wie dan ook persoonlijk, maar desalniettemin heb ik zo'n idee dat ik er mee moet stoppen Correct me if i'm wrong!
    mwoah, Gerben heeft zijn twijfels over de manier waarop je ingehaald hebt maar gaat geen discussies daarover op het forum beginnen. Krijg je alleen maar onnodige discussies over.

Als er incidenten zijn die besproken moeten worden gebeurd dat niet door 1 persoon maar door meerdere om een evenwichtig oordeel te hebben. Voor dat gebeurd is wordt het gewoon niet besproken op het forum. Dat is redelijk logisch.

Niet druk maken maar gewoon even wachten. Als een replay terug gekeken moet worden is dat natuurlijk niet 1 wagen of 1 incident. twee races maal 21 rijders (er waren 22 maar ik ben zo stuitend braaf dat ze mij nooit bekijken ) kijken kost gewoon tijd.

In het verleden hebben we gezien dat twee rijders die een incident op het forum bespreken het zelden eens worden maar vaak eindigt het in 'onaangenaamheden' vandaar dat het zelden gebeurt voor er een uitspraak is. (als die nodig is )

Niet druk maken maar gewoon rustig even wachten.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Ohwjee... waar een opmerking al niet toe kan gaan zeg
    Niels, mijn opmerking was niet bepaald richting jouw bedoeld.
    Mijn opmerking gaat meer naar afgelopen seizoenen. Er is gebleken dat men 'te vroeg juicht' met het zegevieren van een goed resultaat.
    Daarintegen weet de persoon zelf het beste of hij de race juist heeft gereden of dat er wellicht wat smet op de races zit/zat.
    Ik heb ook wel een aantal races gehad waar ik mijn vraagtekens bij zette en heb daar ook gewacht met het juichen totdat ik het zekere oordeel van de jury had.

Al met al weer een leermomentje, nooit te vroeg juichen.
    Maar voel je aub niet aangesproken over de opmerking van mij, je reed 2 sterke races in je VW!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Nou lees ik hierboven dat ik Marcel een tikje zou hebben gegeven waardoor hij eraf geslipt was?
    Beetje laat, maar we hebben elkaar geraakt, ik ging beetje erg sideways maar verder voor mij niks. Ik dacht dat Henk juist uiteindelijk de dupe ervan was

Senior Member Henk Kraal's schermafbeelding
    Naam
    Henk Kraal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Beetje laat, maar we hebben elkaar geraakt, ik ging beetje erg sideways maar verder voor mij niks. Ik dacht dat Henk juist uiteindelijk de dupe ervan was
    Race 1, lap 1, bocht 3/4 oid? Daar was ik idd de sjaak, is gewoon een race momentje ik kwam erg ongelukkig tussen jullie beide in waardoor mijn wagen dwars ging

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk Kraal Bekijk bericht
    Race 1, lap 1, bocht 3/4 oid? Daar was ik idd de sjaak, is gewoon een race momentje ik kwam erg ongelukkig tussen jullie beide in waardoor mijn wagen dwars ging
    Was in het begin van race 1 idd

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

Mijn opmerking gaat meer naar afgelopen seizoenen. Er is gebleken dat men 'te vroeg juicht' met het zegevieren van een goed resultaat.
    jep, mij ook overkomen helaas.

Niels het stukje wat je geschreven hebt was erg vermakelijk. Soms wil ik ook dat ook wel eens kunnen.

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d Bekijk bericht
    Niels het stukje wat je geschreven hebt was erg vermakelijk. Soms wil ik ook dat ook wel eens kunnen.
    Dat is een feit! Hulde.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Verkeerde topic, maar ik plaats het toch maar.
    Snetterton, hebben meer mensen er last van dat de 1e sector van de MotecXD niet functioneert.
    Ik kan dus niet zien of ik in de 1e sector sneller of langzamer ben.

Senior Member
    Naam
    Michael

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuel Bekijk bericht
    Verkeerde topic, maar ik plaats het toch maar.
    Snetterton, hebben meer mensen er last van dat de 1e sector van de MotecXD niet functioneert.
    Ik kan dus niet zien of ik in de 1e sector sneller of langzamer ben.
    Snetterton heeft maar 2 sectoren ingame, het ingame kaartje waar de splits zouden liggen kloppen volgensmij allebei niet.
    Tjerk: Mijn ervaring is dat je kan rijden met de setup van Michael als je Michael heet.

DigitalRacing.nl

Standaard

Klopt als een bus, Michael.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Dan is dat meteen opgehelderd. Dank hiervoor.

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

ff mijn verlate verslag:

Kwali: In de laatste minuten PP kunnen pesten door 4 duizendste sneller te zijn P2 was mijn deel met de BMW.

Race1: Staande start vanaf P2 met de BMW is P1 in de eerste bocht. Dit een paar ronden vol kunnen houden. PP was een stuk sneller, en die haalde me in in de hairpin. Daarna kon ik hem redelijk goed bijhouden, echter kwam Storm aanstormen () in mijn spiegels. Probeerde te verdedigen, maar iets niet goed gedaan want Michael haalt me buitenom in in de hairpin....ja buitenom ja...
    De race daarna uitgereden op P3.

Race2: Goede start, Michael komt me redelijk gauw voorbij en ik kan aanhaken in de Nielsch-train. Na een tijd achter Storm, NielsvdP en Guyon te hebben gehangen met PP op mijn achterbumper ga ik NielsvdP en Guyon voorbij die wat fouten maken. PP zit nog steeds op mijn achterbumper. Inmiddels aangekomen bij het nieuwe fenomeen in de DRTCC, de brede C30 van Niels Tieman. Hoe breed? Breed genoeg om er niet voorbij te komen Gaaf gevecht gehad met Niels en PP rondenlang.
    Tot er iets fout gaat in de chicane en ik door een tikje aan de slinger kom met de BMW, en als er iets is wat je niet wilt met de BMW, is het onverwacht overstuur . Kon hem 1 keer opvangen, maarjah dat slinger je de andere kant op. Gelukkig was daar PP die mij in het rechte spoor hield. Met 4 man gingen we op de hairpin af. Ik voorop met links in mijn spiegel Roy Diederen en rechts PP en NielsvdP.
    Door ongelukkig contact tussen PP en Niels, zijn Roy en ik het bokje zegmaar. Ik word door PP geraakt waardoor ik zodanig spin dat ik alleen met een donut weer in het rechte spoor kon komen. PP wachtte wel netjes op mij. De laatste ronde nog het gat naar Eric dicht kunnen rijden, maar niet de snelheid om te kunnen aanvallen. P9 is mijn deel de 2e race!

Op naar de volgende!!!
    Laatst gewijzigd door Gerben; 10 november 2011 om 18:36

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben Bekijk bericht
    Ik voorop met links in mijn spiegel Roy van Diederen en rechts PP en NielsvdP.
    Zonder van aub

Dank u
    Power by Cosworth

DigitalRacing.nl

Standaard

Sybren Wiersma; Achteraan starten zonder kwalificatie door het rond tikken van Manuel Nelissen in de opwarm-ronde van Race2.

Niels vd Poll; Een officiële waarschuwing voor veelvuldig onnodig contact. Geef elkaar meer de ruimte en zorg voor een realistische remweg. Als je voor een inhaalactie gaat zorg dan voor zo weinig mogelijk contact tussen beide.

Algemene opmerking;
    De eerste races van het seizoen werden gekenmerkt door veel onnodig contact tussen coureurs. Aangezien het DRTCC een bloedstollende klasse is zijn foutjes snel gemaakt en is contact soms niet te vermijden. Het neemt niet weg dat het contact zo min mogelijk aanwezig moet zijn en dat ook de ongeschreven regels hier van toepassing zijn. Het is een mooi gebaar om de plaats terug te geven nadat een inhaalactie niet geheel volgens de regels verliep.

Voor de volgende races verwachten wij van iedere deelnemer minder contact en het vermijden van onnodige risico's.

Standaard

Ik heb de replays ook bekeken, en inderdaad het voelde als de standaard eerste race van het seizoen, veel ongeduld en overschattingen. Trekt vanzelf weer recht, maar het racen wordt zoveel mooier als je de tijd neemt en je inhaal actie even een paar bochten later plant dan het eerste centimetertje ruimte wat je ziet!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Even een heads up van mijn kant voor de nieuwkomers achterin: ga niet aan de kant, maar blijf gewoon rijden

In race 1 viel ik uit doordat Jeroen van z'n gas ging om me voorbij te laten. Hier reed ik zo'n rare lijn dat ik spinde en uitviel tegen de vangrail. In race 2 had ik een inhaalrace vanaf de laatste startplek, maar kreeg 2 plekken in de eerste rondes. Dat vind ik niets aan. Als je niet wilt vechten voor je plek, houd dan gewoon je lijn, dan heeft je tegenstander in ieder geval nog het gevoel dat hij een succesvolle inhaalactie gemaakt heeft

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten