Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 271

Discussie: [iROC] Aankondiging en algemene thread: iRacing Oval Competition

Standaard

Nee, I rock!

Sorry, ik moest de woordgrap even maken... zal dit seizoen niet meer gebeuren, promise.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Startpost meneer
    De sessietijden zullen als volgt zijn:
    19:30 - 20:00 practice, inloggen
    20:00 - 20:05 kwalificatie (lone qualifier, 4 laps)
    Aansluitend de race tot ca. 21:00
    Doh!
    Ca. Is indicatief. Of te wel het kan specifieker. Had het er al kort over met Niels. Hoeveel rondjes wil je / kan je geconcentreerd rijden. Zo'n speedway kan je goed volhouden maar hoe zit het met een baan als lanier of Boston.
    Maar bedankt voor je feedback Robert

@Roy. Ga ik ook zeker doen.

~ Respect is Everything ~

Standaard

Nou, we mikken op een racetijd van 45 tot 50 minuten. Ook even kijken in hoeverre daar dan pitstops bij komen kijken. Het aantal ronden zal dus per baan verschillen.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Ik zou sowieso even wachten met setuppen tot de NTM er onder zit
    Aanvulling/nuance: Als iemand het zelf wilt leren kan het geen kwaad om alvast te beginnen. Als je de basis van setups maken snapt, heb je ook vrij snel weer een set als het ntm eronder zit. Je moet dan weliswaar opnieuw beginnen, maar de basisprincipes blijven gelijk, waardoor je uiteindelijk veel sneller klaar bent.

Hier overigens een handig hulpmiddel voor het maken van sets. Lang niet alle opties zijn beschikbaar op de SS, dus dat maakt het al iets eenvoudiger.

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

@Jarno, Tnx maar je hebt ook stagger en attach left Side en die zie ik hier niet.

~ Respect is Everything ~

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maik Peters Bekijk bericht
    @Jarno, Tnx maar je hebt ook stagger en attach left Side en die zie ik hier niet.
    Meer stagger=meer overstuur (tot op zekere hoogte, te weinig en je krijgt er geloof ik ook last van). Attach left side gaat over de sway bar. Ze laten bij de SS de sway bar gewoon in de auto zitten als je hem niet gebruikt en koppelen hem alleen links los. Hier nog een interessant document. Gaat over de late model, maar die is vrijwel identiek aan de ss.

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Meer swagger = meer overstuur

Senior Member
    Naam
    Chris Zijlstra

Standaard

Nou, we mikken op een racetijd van 45 tot 50 minuten. Ook even kijken in hoeverre daar dan pitstops bij komen kijken. Het aantal ronden zal dus per baan verschillen.
    Ook op die korte baantjes?! Heb je dat al eens geprobeerd? IMHO is 30min op die korte baantjes meer dan zat...

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quizmaster Bekijk bericht
    Ook op die korte baantjes?! Heb je dat al eens geprobeerd? IMHO is 30min op die korte baantjes meer dan zat...
    45min op die korte baantjes is meer dan 100 rondes volgens mij.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Het zal heel erg afhangen van de cautions. Tijdens de testraces op ovals zijn we op Charlotte nooit aan de vooraf ingestelde rondes gekomen omdat de tijd op was. De pacecar had de meeste rondes op kop gereden toen. Op South Boston hebben we het aantal rondes wel eenvoudig gehaald. Maar daar was ook maar anderhalve caution. Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik had het na 70 rondjes nog prima naar mijn zin.

En hé, je moet er natuurlijk wel wat voor doen om de iroc te winnen

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Het zal heel erg afhangen van de cautions. Tijdens de testraces op ovals zijn we op Charlotte nooit aan de vooraf ingestelde rondes gekomen omdat de tijd op was. De pacecar had de meeste rondes op kop gereden toen. Op South Boston hebben we het aantal rondes wel eenvoudig gehaald. Maar daar was ook maar anderhalve caution. Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik had het na 70 rondjes nog prima naar mijn zin.

En hé, je moet er natuurlijk wel wat voor doen om de iroc te winnen
    Zijn er cautions dan? Het wordt nergens genoemd en nadat ik het eerder al gevraagd heb is er ook nog geen antwoord op gekomen. Net als op mijn vraag met hoeveel auto's we maximaal gaan rijden

"Overtaking is an art"

Standaard

In dit stadium nog niet zo relevant toch? Sommige details moeten nog even finalized worden, snel meer info op dat vlak.
    DigitalRacing.nl

Standaard

Mwah die ene testrace die we hier deden bleef wel heel lang green, pas in de laatste 10 ronden kregen we een caution

Naam
    Richard Kortland

Standaard

In dit stadium nog niet zo relevant toch? Sommige details moeten nog even finalized worden, snel meer info op dat vlak.
    Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen fijn is om vooraf de spelregels te weten. Wel of geen cautions bijvoorbeeld of een vol Nascar veld met 43 auto''s op die short ovals zijn toch wel zaken die grote invloed op de races hebben. Maar we wachten af en zien de info wel verschijnen

"Overtaking is an art"

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Zijn er al deelnemers (of niet-deelnemers ) die al met de NTM hebben getest..
    ikzelf alleen nog maar met de fixed setup op South Boston, eerste wat opvalt is dat de wagen flink sneller is geworden, 1,2 sec. scheelt het mij op SB, en het voelt allemaal een stuk beter aan, ik heb de FFB iets omhoog gegooid en de NTM zorgt er wel voor dat alles veel beter wordt doorgegeven, je hebt veel meer gevoel. wat dat betreft echt een verbetering.. of ik de wagen ook echt fijn vind rijden ben ik nog niet over uit, er zal allicht nog wat in de setup te vinden zijn. Fall off van de tijden lijkt niet veel meer te zijn over een run, tikkie meer misschien , het grootste verschil zit hem in hie snel dat gebeurd.. de eerste ronde uit de pit lijkt er erg weinig grip te zijn, daarna kun je 1 snelle ronde rijden maar na 1 snelle ronde ben je al gelijk 1-2 tienden langzamer, dus het zal in de kwalificaties echt om 1 snelle ronde gaan ipv 4 kansen

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Zijn er uberhaupt al deelnemers?

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Vast wel, hoop ik Anders rijden we met zo weinig rond he Peter
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Ja die zijn er maar nog wel te weinig. Hoewel het niet veel zegt: voor de ZAC7 kreeg ik iets van 14 man op de laatste dag...

Een reminder kan geen kwaad denk ik:

Inschrijven kan tot uiterlijk zondag as!
    DigitalRacing.nl

Standaard

Ik ben er ook bij, net begonnen met de wagen te painten.

Standaard

Maar even snel ingeschreven voordat ik het vergeet.

Hooters Racing is van de partij
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Zijn er al deelnemers (of niet-deelnemers ) die al met de NTM hebben getest..
    Ja, even met de ss. Vond de basisset erg ruk (veel overstuur bij het insturen en daarna alleen maar onderstuur geloof ik), maar ben nog niet aan iets anders begonnen.

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Ja ik
    Ben gisteren eens aan de slag gegaan om een livery te maken. Maar het is wel duidelijk dat mijn talenten daar niet liggen. Dus het zal wel een standaard iRacing ontwerp worden met wat kleurtjes. En dan houdt het wel op, want meer krijg ik niet voor elkaar
    Al maakt het weinig uit dat er geen sponsors op staan, de echte Street Stocks zien er meestal ook simpel uit met weinig tot geen sponsors erop. Dus ziet het er toch realistisch uit

"Overtaking is an art"

Senior Member Ronin's schermafbeelding
    Naam
    Bart

Standaard

Zelfde probleem hier. De interesse voor deelname is groot maar mijn PS buddy heeft momenteel wat minder tijd. Eens kijken als ik ergens kan geraken met een standaard template.

Standaard

't Is toch hopelijk niet zo dat er mensen niet mee gaan doen omdat ze niet kunnen schilderen? Dan pak ik desnoods de template, kwak er wat verf op en post hier een rode, witte en blauwe

Vanavond even wat geoefend en kan het nu aardig vinden met dat hok. 16.5 nu als snelste en zak af naar 17.3. Zit ik dan een beetje goed?

Standaard

Nee zeker niet, maar ik vind het een rukwagen om te painten.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten