Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 271

Discussie: [iROC] Aankondiging en algemene thread: iRacing Oval Competition

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d Bekijk bericht
    Gaaf, maar ik heb geen iracing veel plezier gents!
    Dat was voor het DRTCC ook gene probleem toch? Nou ja toen met Race07 maargoed, je snapt wat ik bedoel....

Als je het slim planned heb je aan 3 maanden genoeg om hier aan mee te doen.. daar zijn vaak aanbiedingen voor...
    er loopt nu ook een aanbieding waarbij je 3 maanden voor de prijs van 1 krijgt.
    Of je neemt een jaarabonnement voor 49 dollar... je hoeft voor de kalender maar 1 track aan te schaffen, ik denk dat Stafford 11.95 dollar is?

Oftewel voor 45 euro volgens de huidige koers heb je een jaarabbo op iRacing en Stafford, kun je dus de officiele series rijden, als je geen content aan wil schaffen bieden de advanced rookie series in dat eerste jaar volop plezier imo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    In de psd staan ook de standaard scheme's van iRacing zelf
    Top dan kan ik er vast wel wat mee
    Laatst gewijzigd door Peter; 27 oktober 2011 om 23:44

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Als I-racing leek, twijfel ik nog. Oude Nascar series vond ik erg leuk.
    Jaarabo voor $49 dollar is zeker niet slecht, maarrrr ga 2 races missen van deze kalender en rij in nov en dec al twee andere competities. Heb nog ff tijd om te beslissen, dus who knows
    Livestrong, drive yellow

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Aangemeld

"Overtaking is an art"

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Aangemeld
    Me2 #60
    Heb er zin an! En de skin is dit weekend af.
    Laatst gewijzigd door Maik Peters; 28 oktober 2011 om 09:13

~ Respect is Everything ~

Standaard

Aangemeld, al is dinsdag wel de meest rotte dag voor me van de hele week. Ik heb nu 2 probleemdata, maar ik ga eens kijken wat ik kan schuiven! Komt vast goed.

Ik heb alle vertrouwen in een leuke competitie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Aangemeld, al is dinsdag wel de meest rotte dag voor me van de hele week. Ik heb nu 2 probleemdata, maar ik ga eens kijken wat ik kan schuiven! Komt vast goed.

Ik heb alle vertrouwen in een leuke competitie
    Ah, misschien eerst het forum even moeten lezen voordat ik een mailtje terugstuurde, top!

Ik heb 4 data wat niet uitkomt met werk, maar weer eens voor het eerst in tijden uurtjes vrij gaan nemen voor een competitie
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    In de psd staan ook de standaard scheme's van iRacing zelf
    Helaas is het volgens mij net iets makkelijker getypt dan gedaan, als ik het goed heb is het nog een hele klus de kleuren correct krijgen...

DigitalRacing.nl

Standaard

Als je slim bent gebruik je die kleurenschema's als een mal. Op die manier kost het minder tijd en weet je exact waar je uit komt.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Ingeschreven
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Hmm, ik ben dus toch niet de enige waarvoor de dinsdag een lastige avond is...
    ik kan ze wel vrijmaken maar is normaal gesproken mijn zwemtrainingsavond..
    aangezien ik niet de enige ben misschien voor een volgende iROC een andere avond proberen?

zal me van het weekend ook inschrijven

ps. Misschien overheen gelezen heren maar Oxford is geen betaalde content!

Senior Member Requiem84's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Erg mooi initatief! De dinsdag komt mij perfect uit. Ik ben van de partij dus!

Senior Member
    Naam
    Chris Zijlstra

Standaard

Ha, leuk jongens eindelijk een iRacing competitie

Ik weet niet of ik alle races kan meedoen, maar ik ben er graag bij , 'k zal meteen paintshop afstoffen

Senior Member
    Naam
    Chris Zijlstra

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Helaas is het volgens mij net iets makkelijker getypt dan gedaan, als ik het goed heb is het nog een hele klus de kleuren correct krijgen...
    Valt mee Kim, op het iRacing-forum staat uitgelegd hoe het werkt:

http://members.iracing.com/jforum/po...t/1359645.page

Senior Member Red Baron's schermafbeelding

Standaard

Alhoewel ovals en vooral shorttracks niet echt m'n ding zijn klinkt het wel leuk, nog even nadenken maar waarschijnlijk doe ik wel mee

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Dat was voor het DRTCC ook gene probleem toch? Nou ja toen met Race07 maargoed, je snapt wat ik bedoel....

Als je het slim planned heb je aan 3 maanden genoeg om hier aan mee te doen.. daar zijn vaak aanbiedingen voor...
    er loopt nu ook een aanbieding waarbij je 3 maanden voor de prijs van 1 krijgt.
    Of je neemt een jaarabonnement voor 49 dollar... je hoeft voor de kalender maar 1 track aan te schaffen, ik denk dat Stafford 11.95 dollar is?

Oftewel voor 45 euro volgens de huidige koers heb je een jaarabbo op iRacing en Stafford, kun je dus de officiele series rijden, als je geen content aan wil schaffen bieden de advanced rookie series in dat eerste jaar volop plezier imo.

niet overtuigend genoeg Iracing is niet mijn ding

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Even over de skins, ik ben aan het pogen wat in elkaar te draaien maar wil graag even weten wat we met het startnummer moeten doen?

Bij Nascar wagens nemen die toch vaak een prominente plaats in op de auto, vaak erg groot op dak en zijkanten... dit is wel iets waar ik graag rekening mee wil houden bij mijn skin...

de vraag is dus, waar en hoe groot komen de startnummers te staan en in welke kleur?
    Of moeten we ze er zelf op zetten?

Standaard

Even over de skins, ik ben aan het pogen wat in elkaar te draaien maar wil graag even weten wat we met het startnummer moeten doen?

Bij Nascar wagens nemen die toch vaak een prominente plaats in op de auto, vaak erg groot op dak en zijkanten... dit is wel iets waar ik graag rekening mee wil houden bij mijn skin...

de vraag is dus, waar en hoe groot komen de startnummers te staan en in welke kleur?
    Of moeten we ze er zelf op zetten?
    iRacing plaatst zelf de nummers, er is dus een layer gemaakt in die .psd waarin de ruimtes staan waarin die nummers komen

Onder 'Turn Off Before exporting TGA' staat 'Number Block Locations', die moet je hebben

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

oh als je zelf skins maakt kun je dus niet het nummer erop zetten? Waarom moeten we dan een startnummer kiezen? Sorry maar ik weet echt niet hoe dat met hosted werkt, en ook niet met eigen skins...

maar zoals ik het nu begrijp moet ik dus geen nummer op de skin zetten, zal ook de organisatie dat niet doen maar doet iRacing dat zelf op basis van iRating dan?
    Waar kan ik dan aangeven welke kleur de startnummers moeten zijn? Nog steeds op de iRacing site zelf?

Standaard

oh als je zelf skins maakt kun je dus niet het nummer erop zetten? Waarom moeten we dan een startnummer kiezen? Sorry maar ik weet echt niet hoe dat met hosted werkt, en ook niet met eigen skins...

maar zoals ik het nu begrijp moet ik dus geen nummer op de skin zetten, zal ook de organisatie dat niet doen maar doet iRacing dat zelf op basis van iRating dan?
    Waar kan ik dan aangeven welke kleur de startnummers moeten zijn? Nog steeds op de iRacing site zelf?
    Ik verwacht dat we zelf op de iRacing website ons nummer zijn kleur moeten geven en dat we ook daar ons startnummer moeten invoeren, want (als ik het goed heb) wordt je startnummer in een hosted session bepaald door de voorkeur die je voor die auto hebt opgegeven. Pas als twee mensen hetzelfde nummer hebben opgegeven krijg je je voorkeurnummer niet.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

ah ok ja die optie is er natuurlijk ook nog, bedankt Stefan! Hier kan ik wel wat mee!

edit: Ik wilde al wat gaan testen en werken aan de setup maar dat heeft natuurlijk nog weinig zin aangezien donderdag de NTM op de Street Stock komt Misschien als dat zover is een keer een online practise sessie houden. Het mooiste zou zijn als er ook wat mensen bij zouden zijn die wat meer verstand hebben van hoe je een oval racer moet afstellen want daar snap ik nog steeds helemaal niets van. En ik zal vast niet de enige zijn.

@ Roy, was je nog van plan om wat practises te gaan hosten?
    Laatst gewijzigd door Peter; 31 oktober 2011 om 10:02

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

Om een of andere reden snap ik ook nog niet zo veel van dat setuppen bij de streetstock. Samen trainen / oefenen prima idee.

Hoeveel minutenduren de races eigenlijk. Want op een klein baantje zit je meteen aan 100+ rondjes.

~ Respect is Everything ~

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maik Peters Bekijk bericht
    Om een of andere reden snap ik ook nog niet zo veel van dat setuppen bij de streetstock. Samen trainen / oefenen prima idee.

Hoeveel minutenduren de races eigenlijk. Want op een klein baantje zit je meteen aan 100+ rondjes.
    Startpost meneer
    De sessietijden zullen als volgt zijn:
    19:30 - 20:00 practice, inloggen
    20:00 - 20:05 kwalificatie (lone qualifier, 4 laps)
    Aansluitend de race tot ca. 21:00
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maik Peters Bekijk bericht

Ik zou sowieso even wachten met setuppen tot de NTM er onder zit
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Ik weet trouwens niet of iemand het al gezegd heeft, maar wat een gaaf logo
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

DigitalRacing.nl