Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 251 t/m 271 van 271

Discussie: [iROC] Aankondiging en algemene thread: iRacing Oval Competition

Senior Member Ronin's schermafbeelding
    Naam
    Bart

Standaard

Ik zal dan denkelijk wel wat extra content moeten kopen denk ik ?
    Ik wou gisteren ook al eens een race "spectaten" bij Jarno daar ik zeker ben dat ik veel kan leren van meekijken. Helaas moest ik 25$ aan content kopen om gewoon te mogen meekijken. Niet dat ik die 25$ niet wil betalen ... maar om enkel 1 x te kijken of mee te rijden is dat wel wat veel.

Als blijkt dat ik die content toch nodig heb voor later dan is er natuurlijk geen probleem. Blijkbaar ben ik toch braaf geweest dit jaar en heeft de kerstman ook aan mij gedacht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk bericht
    Ik wou gisteren ook al eens een race "spectaten" bij Jarno daar ik zeker ben dat ik veel kan leren van meekijken. Helaas moest ik 25$ aan content kopen om gewoon te mogen meekijken. Niet dat ik die 25$ niet wil betalen ... maar om enkel 1 x te kijken of mee te rijden is dat wel wat veel.

Als blijkt dat ik die content toch nodig heb voor later dan is er natuurlijk geen probleem. Blijkbaar ben ik toch braaf geweest dit jaar en heeft de kerstman ook aan mij gedacht
    Ik zou met content kopen even wachten en langzaam aan je weg binnen de ovals vinden doormiddel van de standaard route te volgen. Een race volgen op een oval leer je niet zo heel veel van, is enkel vermaak
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Zou er geen animo zijn om tijdens de winterstop even met drnl'ers op talladega te racen met Silverado's?
    Gewoon één race met cautions en onbeperkte tows ofzo
    Denk dat er wel animo Is. Alleen ff kijken wanneer dit gaat plaatsvinden.

~ Respect is Everything ~

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maik Peters Bekijk bericht
    Denk dat er wel animo Is. Alleen ff kijken wanneer dit gaat plaatsvinden.
    Een dinsdag of zondagavond lijkt me het beste?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Ik zou met content kopen even wachten en langzaam aan je weg binnen de ovals vinden doormiddel van de standaard route te volgen. Een race volgen op een oval leer je niet zo heel veel van, is enkel vermaak
    Dat klopt Roy, maar de stap van Street Stock -> Silverado is niet zo heel anders dan van Street Stock -> Late Model -> Silverado.

99% van de mensen hier heeft die late model gebruikt om te fast tracken, ben ik zeker van

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Dat klopt Roy, maar de stap van Street Stock -> Silverado is niet zo heel anders dan van Street Stock -> Late Model -> Silverado.

99% van de mensen hier heeft die late model gebruikt om te fast tracken, ben ik zeker van
    Ik heb nooit de late model gereden
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Ik wou gisteren ook al eens een race "spectaten" bij Jarno daar ik zeker ben dat ik veel kan leren van meekijken.
    Talladega is gewoon 100% volgas rijden, daar kun je weinig van leren door te spectaten

Ik zie dat je vandaag een Legends race hebt gereden. Waarom??? In de streetstock zul je veel veiligere rijders treffen, omdat de safetyrating dus minimaal 3.0 moet zijn. En bovendien heb je al flink wat ervaring op thompson en had je er nog een incidentvrije time trial gedaan. Je wordt in de onderste splits ingedeeld en je zit dus bij héle slechte gasten in de race. Ik zou wegblijven bij die Legends races als ik jou was

Verder zou ik pas content kopen op het moment dat je het nodig hebt. Grote kans dat Talladega voorlopig niet meer gebruikt gaat worden in de volgende seizoenen, maar dat Daytona ervoor in de plaats komt.

Senior Member Ronin's schermafbeelding
    Naam
    Bart

Standaard

Hey Jarno ... Thx voor de input. Blijven geven aub! Ook al geef ik soms tegengas. Ik leer echt veel van jullie hier!

Mijn doel vandaag was om naar 4.00 te rijden zodat mijn D-license vast staat. Ik wou idd een streetstock rijden maar die zijn er niet ieder moment zoals de legends. Het was 17.30u denk ik en de eerstvolgende race was om 19.00u. Helaas paste dat niet echt in mijn dag-schema dus ben ik gaan time-trail gaan doen met stock. Helaas bracht dit vrijwel niets op ondanks dat ik niet 1 x iets geraakt heb in 30 min.

Dus plan B ... ik dacht legends-comp en dan maar uitkijken en iRoc-Style meerijden. Helaas heb ik maar 14 ronden kunnen uitrijden van de 40 daar er een "oen" met SR 0.8 besloten heeft om de boel naar de haaien te rijden. Gelukkig niet veel SR verloren slechts -0.2.

Dus idd uitkijken met deel te nemen aan de legends maar ik heb al heel veel zitten oefenen op ovals alleen. En ons madam zegt altijd ... voorspel is fijn maar er moet ook eens .... Dus op een bepaald moment wordt het saai en wil je gewoon eens een wedstrijdje rijden.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Talladega is gewoon 100% volgas rijden, daar kun je weinig van leren door te spectaten

Ik zie dat je vandaag een Legends race hebt gereden. Waarom??? In de streetstock zul je veel veiligere rijders treffen, omdat de safetyrating dus minimaal 3.0 moet zijn. En bovendien heb je al flink wat ervaring op thompson en had je er nog een incidentvrije time trial gedaan. Je wordt in de onderste splits ingedeeld en je zit dus bij héle slechte gasten in de race. Ik zou wegblijven bij die Legends races als ik jou was

Verder zou ik pas content kopen op het moment dat je het nodig hebt. Grote kans dat Talladega voorlopig niet meer gebruikt gaat worden in de volgende seizoenen, maar dat Daytona ervoor in de plaats komt.
    Überhaupt komt volgende seizoen Daytona op de kalender aangezien in S1 ook de Daytona 500 gereden gaat worden.
    RIP Mama

Standaard

Dus plan B ... ik dacht legends-comp en dan maar uitkijken en iRoc-Style meerijden. Helaas heb ik maar 14 ronden kunnen uitrijden van de 40 daar er een "oen" met SR 0.8 besloten heeft om de boel naar de haaien te rijden. Gelukkig niet veel SR verloren slechts -0.2.

Dus idd uitkijken met deel te nemen aan de legends maar ik heb al heel veel zitten oefenen op ovals alleen. En ons madam zegt altijd ... voorspel is fijn maar er moet ook eens .... Dus op een bepaald moment wordt het saai en wil je gewoon eens een wedstrijdje rijden.
    Haha, dat gevoel ken ik ja (dat heeft mij ook al veel safety rating gekost ).

Indien die 'oen' het duidelijk expres deed, moet je altijd de replay opslaan en een protest indienen. Hoe minder van dat soort personen op iracing, hoe beter.

Standaard

De Streetstocks rijden deze week op Charlotte, daar heb je al ervaring op Bart

Ik ga denk ik toch een een paar races proberen mee te doen

Standaard

Oke volgende week alweer de volgende baan, maar er is geen fixed setup...
    Hoe gaan we dit aanpakken, welke slimme mensen onder ons kunnen een goede fixed setup maken die voor iedereen geschikt is?

Wel leuk baantje.. gister even geprobeerd. Baseline en versnelling aangepast.. wel tricky met de kont, maar gaaf hoor... kijk er naar uit.

~ Respect is Everything ~

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maik Peters Bekijk bericht
    Oke volgende week alweer de volgende baan, maar er is geen fixed setup...
    Hoe gaan we dit aanpakken, welke slimme mensen onder ons kunnen een goede fixed setup maken die voor iedereen geschikt is?

Wel leuk baantje.. gister even geprobeerd. Baseline en versnelling aangepast.. wel tricky met de kont, maar gaaf hoor... kijk er naar uit.
    Hmm, ik zou toch zweren dat ik een fixed of minstens standaard setup heb gezien destijds voor Stafford...
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Euhm. Ja. Euh.
    Toen ik een setup wilde kiezen lukte dit niet.
    Mmmzzzzz

Standaard

Robert, waarschijnlijk keek je nog net in seizoen 3. Toen had de streetstock nog het oude bandenmodel. Met het ntm werkten de oude sets niet meer, daarom heeft iR alle sets opnieuw moeten maken. Stafford wordt normaal niet gebruikt voor de ss, daarom geen setup voor die baan.

In het andere draadje heb ik een set gepost die volgens mij voor iedereen goed te rijden is. Wellicht heb je 'm al getest of ben je ermee bezig, maar ik hoop zsm op uitsluitsel over de set. Dan kan ik me namelijk gaan voorbereiden

Standaard

Nog niet jarno, ik zal er zeker even naar kijken.

Even voor alle duidelijkheid, want ik zat net ook het stukje over de Nascars te lezen: wordt met een "set" 100% hetzelfde bedoeld als met een "setup"? Want dat laatste woord heb ik de afgelopen 20 jaar gebruikt en ik merk dat ik niet in staat ben makkelijk om te schakelen ineens. Ik zie er ook geen reden toe, tenzij het wel twee verschillende begrippen zijn, dan hoor ik dat graag om misverstanden te voorkomen namelijk.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

set en setup is hetzelfde, set komt vanuit iRacing
    RIP Mama

Standaard

Set is 40% minder typewerk dan setup, daarom gebruik ik set