Pagina 48 van 48 EersteEerste ... 38464748
Weergegeven resultaten: 1.176 t/m 1.183 van 1183

Discussie: Het grote raceverslagen topic

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Hoe zit dat dan met die safety cars marcel? Is dat een soort random gegenereerd iets?
    Je mag niet esape gebruiken. Als je niet verder kunt rijden door schade moet je dat bij organisatie aangeven en die zetten dan de safety car in. Dan mag je pas escape gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Dat is eigenlijk wel een hele mooie oplossing, gaaf, maar frustrerend als je zo vroeg in de race zoeits overkomt.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Dat is eigenlijk wel een hele mooie oplossing, gaaf, maar frustrerend als je zo vroeg in de race zoeits overkomt.
    Het is eens wat anders. Dankzij waveby kregen wij onze ronde achterstand terug. Dit maakt het niet een 4 uurs sprintrace.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Wat ben ik traag, en dan maak ik ook nog eens fouten. Vandaag eerste race in Porsche cup met nieuwe pc en dat ging bij de start al fout. Jarno was vergeten de kalibratie van de koppeling te checken en dus ging ik bij het rooie licht al vol vooruit... 7s stop/go en P2 startpositie weg. P5 aan de finish.

Maar wat een trage race. Ik zit 1,5-2s van de pace en heb geen idee hoe ik harder moet. Ietsje later remmen en ik sta achterstevoren en ietsje harder bij de entry en ik verlies bij het uitkomen...

Ik vermoed toch iets meer trailbraking, maar die Porsche is zó tricky bij het remmen, dat ga ik geen half uur volhouden zonder 1x een fout te maken. Grmbl...

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Wat ben ik traag, en dan maak ik ook nog eens fouten. Vandaag eerste race in Porsche cup met nieuwe pc en dat ging bij de start al fout. Jarno was vergeten de kalibratie van de koppeling te checken en dus ging ik bij het rooie licht al vol vooruit... 7s stop/go en P2 startpositie weg. P5 aan de finish.

Maar wat een trage race. Ik zit 1,5-2s van de pace en heb geen idee hoe ik harder moet. Ietsje later remmen en ik sta achterstevoren en ietsje harder bij de entry en ik verlies bij het uitkomen...

Ik vermoed toch iets meer trailbraking, maar die Porsche is zó tricky bij het remmen, dat ga ik geen half uur volhouden zonder 1x een fout te maken. Grmbl...

Als je met de Porsche (911 cup) niet kan trailbraken tot op de apex dan verlies je echt heel veel tijd. Dat is wel de manier om meer snelheid te vinden in die auto.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member JoepW's schermafbeelding
    Naam
    Joep

Standaard

Misschien de rembalans wat meer naar voren zetten?
    Maar idd is trailbraking de enige manier om met de Porsche voldoende wieldruk aan de voorkant te hebben om goed de bocht in te komen.

Standaard

De balans juist meer naar achteren gezet om later te kunnen remmen. Dat scheelt enorm. Zit nu op 43 en ben veel sneller met minder remdruk dan op bv 45/46. Op Motegi was ik best rap, maar op de Glen met al z’n lange snelle bochten krijg ik het niet goed voor elkaar.

Standaard

Goede nieuws is dat de remproblemen lijken te zijn opgelost. Het gevoel in de remmen is weer terug en ik kan hem weer aardig op de juiste snelheid de bocht in en door krijgen. Laatste paar races zat ik qua pace alweer een stuk beter erbij en kwam ik redelijk in de buurt van de snellere mannen.

Slechte nieuws is dat de problemen nu bij het uitkomen van de bocht zitten. Af en toe is de auto ineens helemaal weg. Grrrr....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten