Pagina 47 van 48 EersteEerste ... 3745464748 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.151 t/m 1.175 van 1178

Discussie: Het grote raceverslagen topic

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Gaat vrij goed. We zitten topsplit en liggen nu 27e. Marcel in zijn stint een spin gehad waarbij we een minuut in de pits zijn verloren maar de auto voelt nu goed en de tijden zijn prima. Focus ligt nu op geen verdere schade en dan moet een top 15 nog wel haalbaar zijn.

Storm is net in gestapt voor zijn 1e stint waarna Marcel en ik hem door de nacht zullen rijden.

Standaard

Keep it up, mannen!

Naam
    Dennis

Standaard

We zijn de nacht goed doorgekomen. Geen gekke dingen gebeurd en strakke tijden kunnen rijden. Roy zit nu aan het einde 2e stint en Storm zal zo instappen. We liggen op dit moment 18e met nog ene auto of 7 binnen dezelfde ronde. Top 15 moet zeker mogelijk zijn. Nog een goede 6 uur te gaan en nu zullen Storm en ik om en om gaan rijden tot de finish.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Goedemorgen! Mooie prestatie tot zover heren

Is de top15 haalbaar qua snelheid of moet je het hebben van uitvallers vooraan?

Naam
    Dennis

Standaard

Liggen nu 17e doordat er een team is uitgevallen. P16 zit binnen seconde en tot P11 zit nog in dezelfde ronde. Qua tijden zit het veld heel dicht bij elkaar dus is even afwachten.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Nog even volhouden en hopelijk eindigen jullie in de top 15.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member JoepW's schermafbeelding
    Naam
    Joep

Standaard

GoT had kans op podium in de 2de split, maar helaas met nog 6 uur te gaan komt een Braziliaan na een crash in Pouhon de baan weer op zonder kijken. Van plek 4 terug naar plek 23 Erg jammer.....
    Suc6 verder Dennis!
    Laatst gewijzigd door JoepW; 23 juli 2017 om 11:21

Naam
    Dennis

Standaard

Laatste uurtjes nog wat plaatsen goed kunnen maken. Uiteindelijk nog 12e geworden in de topsplit. Best een nette prestatie al zeg ik het zelf.

Standaard

Keurige actie! Goed gereden mannen
    Congratz

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Gaaf mannen. Gefeliciteerd!
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Klasse, feli!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Top!
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik vond het weer een toffe race. Op wat chaos is het begin na is eigenlijk alles foutloos gegaan. Blijven mooie ervaringen deze team races!
    Power by Cosworth

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

ff afstoffen

Gisteren hebben we de NEO 6 uur van de Nurburgring gereden. Normaal start Dennis maar door omstandigheden mocht ik dat doen, inhalen is altijd hectisch in de openingsfase van de race omdat de prototypes en gt's nog in een pack rijden. Uit de pits starten heeft ook geen zin want dan kom je de GT's nog eerder tegen en lig je dus meteen achter op de rest in je klasse.
    Gestart vanaf P15. Zoals gewoonlijk geen gekke dingen gedaan bij de start, helaas wel in de eerste ronde 2 plekken verloren. Helaas niet de pace van degenen voor ons kunnen volgen maar toch P16 kunnen houden, en verder kunnen doorrijden dan de rest wat er voor zorgde dat ik op P3 naar binnen kwam voor de eerste pitstop. Tweede stint ging ook redelijk qua pace maar wel wat track positie verloren omdat wij wel banden wisselden en de rest niet. Daarna het stuur aan Dennis overgegeven. Daar waar ik mijn leukste stints gereden heb denk ik dat Dennis de saaiste heeft gereden in niemandsland. Daarna mocht Michael het afmaken en die heeft volgens mij de longen uit zijn lijf getrapt, waar ik 35 rondjes op een tank reed en Dennis 36 deed Michael er 33 Volgens mij waren we met 2 teams die stints reden die langer dan een uur waren zouden we een pitstop/splash^&dash uitsparen en waar we eigenlijk de hele race zo rond P15 reden hadden we een kans op top10. Dit werd na een lang gevecht met Team Spaghetti P10, waar we tevreden mee kunnen zijn.
    We hebben weer een aantal dingen geleerd en denken dat we die goed kunnen toepassen op Le Mans (waar ik dit jaar hopelijk wel mee rijd ).

Toch even complimenten naar Niel en de admins/stewards, er waren problemen met inloggen en binnen no time hadden ze de knoop doorgehakt om een nieuwe sessie te starten. Na 2,5 uur te racen werden alle teams bij elkaar geroepen om kenbaar te maken dat het gedrag op de baan niet altijd even netjes was. Het heeft wel geholpen want er zijn minder incidenten geregistreerd daarna. Op naar de race @ Spa
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik hoefde gister niet te rijden maar wel mooi als toeschouwer de race kunnen bekijken. Het niveau in de Neo Endurance Series is echt zo belachelijk hoog dat je na 6 uur racen nog overal spannende gevechten hebt. De regie van Racespot heeft ook aandacht voor auto's die niet in de top 3 rijden en zo zijn we een aantal keer mooi in beeld geweest.
    Laatst gewijzigd door RSRoy; 15 januari 2018 om 18:40
    Power by Cosworth

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Dat gevecht met jullie en drie anderen was super!
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Seizoensafsluiter NEO @ Le Mans

Het was een race waar in de voorbereiding al een hoop mis ging. Bij mij ging mijn stuur stuk (bijna geen FFB meer en geen calibratie), en bij Roy een crashende pc wat hardnekkig bleef aanhouden ongeacht wat hij deed. We hebben de economie gesteund door een nieuw stuur te kopen en nieuw moederbord + processor. Levering van het stuur liep een dag vertraging op waardoor ik de laatste oefenavond met zijn allen ook nog eens miste.

Storm wist de wagen op plek 4 te zetten in de kwalificatie, top prestatie!

Racestart en tijdens de opwarmronde werden wij (en 2-3 andere teams) aangereden door een wagen die een disconnect had. Schade en we verloren een aantal seconden per ronde. We kozen er voor om door te rijden en de pitstop die we op het einde verwachtte te maken (laatste stint zou de helft zijn van de rest). Schade laten repareren en gaan. Storm ging zo goed dat we na de eerste pitstop van de rest op 21 seconden achter de leider zaten (onze repairs waren 25!). Natuurlijk hebben we minder getankt maar dat vergeten we even omdat dit in ons voordeel is . Na Michael was het Dennis zijn beurt en dan die stint heb ik alleen van horen zeggen dat hij vond dat de wagen in de 3e stint (zonder bandenwissel) het lekkerste liep. Daarna stapte Bas in voor een triple stint. Ik zou in de nacht beginnen om half 2 ofzo voor een dubbele stint (tijdens testen lukt het me niet om te triplestinten op een setje banden) en wist de snelste ronde van Bas te matchen
    Daarna mochten Michael en Dennis weer rijden en mocht ik na de middag weer instappen. Helaas hadden we wat niet repareerbare schade volgens ons, maar ook de baan leek weer trager te worden en minder grip te hebben. Uiteindelijk wist Bas in zijn laatste stint Simatok achter ons te houden (kwamen met nog geen 2 seconden verschil over de streep op P6. Dit wordt P7 omdat er bij een team achter ons een ronde niet geteld was door iRacing.

Als je kijkt wie voor ons geëindigd zijn mogen we heel trots zijn op het resultaat. Mivano (Hamilton/Evers) Pure (Benecke/Wolf), Radicals en Chimera zijn niet de minste.

Wat we tijdens de race al dachten werd door Chimera achteraf ook bevestigd, het weer is echt dynamisch ('s nachts kouder waardoor we dan ook sneller waren). Nu nog dag/nacht transitie en eventueel regen dan kan er niks op tegen endurance racen in iRacing.

Ondanks dat het uiteindelijke resultaat minder goed is dan vorig jaar (p7 tov p2 en in tussenstand denk ik ook p7 tov p4) denk ik dat we het dit jaar beter gedaan hebben. Zaten er qua snelheid beter bij, het hele team reed structureel langer op een tank dan de concurrentie. We nemen afscheid van de HPD en gaan ons op de LMP1 richten
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Joep

Standaard

Goede prestatie heren! Nice!
    -> Serious iRacing with a Smile <-

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Helaas zelf niet kunnen rijden door pc problemen zoals Marcel al zei. Enorm balen en Zonde van de tijd die er in gestoken is. Maar het was wel weer enorm vet om het als deel van het team mee te maken. De heren hebben super goed gereden en een perfect resultaat neer gezet. Prachtig om tussen zo een wereldtoppers te staan.
    Power by Cosworth

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

iRacing Spa 24 uur (2018)
    Afgelopen weekend was er weer de 24 uur op Spa met de GT3 wagens. Op advies van Bas de Ferrari gepakt. In voorbereidingen hadden we de snelheid er goed in zitten.

Dennis doet normaal de start maar die was dit weekend bij de F1 op Hockenheim. Bas ging starten op P53 en ik heb in zijn 2 stints toch wel 2 keer een verhoogde hartslag gehad door pannenkoekengedrag voor hem wat hij net wist te ontwijken. Na ruim 2 uur rijden had Bas ongeveer 20 posities gewonnen (ook door veel later te stoppen dan anderen) en ging op P4 naar binnen!
    Daarna mocht ik gaan rijden, eerste stint is altijd wat krampachtig bij mij en de tweede ging qua snelheid alweer wat beter. Schampte wel nog ff de muur bij uitkomen van de bocht zonder naam (voor Pouhon), paar seconden repairs gehad toen Roy het stuur van me over nam.
    Toen het Michael zijn beurt was schampte hij de muur aan de binnenkant bij eau rouge, daar ook wat repairs mee gehad maar niks dramatisch.
    En zo lagen we binnen de top 30. Opzich al een nette prestatie maar daar zou het niet bij blijven. Doordat we minder zouden stoppen dan de rest en wat pech van anderen reden we opeens binnen de top20, wat de laatste 4 uur P11 bleef. Een plekje beter dan afgelopen jaar maar voor mij persoonlijk een zwik meer inc gereden (vorig jaar reed ik 137 rondjes met in totaal 180 inc, nu 168 met 323 inc).
    Het was weer een leuk event, ook eerste keer dat ik JRT timing gebruikt heb om de rest een beetje in de gaten te houden (dashboard van ze gebruikte ik al). Rondeteller en hoeveelheid brandstof wat we moesten tanken was spot on.

Vergeet ons niet te volgen op Facebook <<< klikkerdeklik

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Met dit weer, zal zweten zijn geweest
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darthwillie Bekijk bericht
    Met dit weer, zal zweten zijn geweest
    Ik heb medelijden met de rest, ik had de airco aan gezet

Naam
    Joep

Standaard

Nette prestatie!

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

DGFX 4 uur van Silverstone
    Afgelopen weekend was het ons (Roy en mijzelf) debuut in de DGFX endurance serie. 4 uur op Silverstone. We reden met de #213 Ferrari 488 GTE in de pro klasse.

In de oefensessies zaten we er beiden best goed bij, top 10 tijden reden we altijd wel. Pressure was on

Kwalificatie
    Zoals gewoonlijk liep de kwalificatie niet met een P16 (startveld van 35 GTE's). Niet geweldig maar ook niet echt slecht.

Race
    Opletten bij de start en na een ronde al 2 gratis posities gekregen door aanrijdingen en spins voor ons. Daarna rond plek 11-12 gereden tot er een safety car kwam, toen de pits open ging ging echt iedereen naar binnen en ik kon nog 9 ronden rijden op de tank. Onze strategie was om zo lang mogelijk te rijden op een tank om zo icm een safety car een pitstop uit te kunnen sparen. Met 3 safety car's zouden we dat moeten kunnen redden. Zo lagen we 9 rondjes aan de leiding en hadden we paar ronden na onze pitstop weer een safety car. Helaas besloot mijn pc ermee op te houden in de laatste bocht
    Roy stapte meteen in (kudos aan hem!) maar had een probleem met zijn pedalen waardoor we een tow moesten pakken en een slordige 5 minuten verloren, gelukkig tijdens safety car dus dat was effectief maar 1 rondje.
    We lagen op dat moment 32e en de moed zakt je dan in de schoenen kan ik je vertellen. Roy reed weer goed en langzaam aan waren we weer posities aan het terugwinnen. Hij kwam tot plek 11 totdat het noodlot toesloeg, een LMP1 haalt ons in de esses in en remt waar nooit iemand remt en Roy rijdt er achter op met flink wat schade. Met nog 7 rondjes te gaan de repairs gepakt, teruggevallen tot P13 maar wel uitgereden.

Iets waar ik bijzonder trots op ben is het aantal offtracks wat we reden. Er was een limiet van 34 per team (80cpi ongeveer) en daarna werden behoorlijk strenge straffen opgelegd. Ik heb 1x contact gehad waar een 4x uit kwam maar voor de rest niks gehad. Roy ging wat enthousiaster en door de aanrijding, lost control en nog wat offtracks kwamen we in totaal op 21 uit.

Eerst dacht ik dat de safety car een beetje een gimmick is maar dat viel uiteindelijk heel erg mee, brengt nog wat extra's met zich mee qua strategie. En zo wordt het veld ook een beetje kunstmatig bij elkaar gehouden.

Standaard

Hoe zit dat dan met die safety cars marcel? Is dat een soort random gegenereerd iets?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten