Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 104 van 104

Discussie: DRES3 | Animo Check?

DigitalRacing | Directie Tjerk Korving's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Ik ben geïnteresseerd in elke sim behalve iRacing.
    +1 en ik zie een DRES3 wel zitten.

Standaard

Pffft...

Ik ben geïnteresseerd in een sim die goed werkt. Het naampje maakt me voor de rest weinig uit. Voorlopig lijken rF2 en iRacing de enige kandidaten (aangezien ik over AC nog steeds multiplayer issues hoor en pC bv geen triples ondersteunt). En dan heb ik wel een grote voorkeur voor iRacing aangezien ik het háát om met allerlei mods aan de slag te moeten en dat zal bij rF2 wel altijd moeten...

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Eens met Jarno, ik moet me op Project Cars echt inhouden. Triple screen setup werkt bij mij (zal wel aan de hoek van de schermen liggen), maar over het weggedrag heb ik geen goed woord over. Meer daarover later in het PCars topic.

Ik begrijp heel goed dat mensen iRacing links laten liggen vanwege kosten, maar ik doe simracen. Niet arcaderacen of simcade racen. AC is buiten iRacing en rF2 om de enige sim waar ik toekomst in zie.

Mijn gedachtenspinsel is een 6 uurs race op Sebring met iRacing, de HPD, GT1's en C-Spec. Het weekend na Le Mans is denk ik goed voor een single event als dit. Wel denk ik aan minimaal 15 wagens per klasse anders de klasse schrappen.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Ik heb ook wel interesse. Wel met iracing omdat ik AC niet volwassen genoeg vind en rFactor2 niet heb.
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten