Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 104

Discussie: DRES3 | Animo Check?

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Is er in de tussentijd niet de mogelijkheid om wat losse races te rijden op een iets verouderd platvorm....? GTR2 heeft jarenlang dienst gedaan en is altijd geschikt geweest, en zolang er nog geen beter alternatief is, waarom zouden we dan niet nog wat races met GTR2 kunnen doen? Desnoods met RFactor maar ik ben benieuwd waarom GTR2 eerst wel geschikt was en nu, terwijl er niet ineens iets drastisch veranderd is wat betreft aanbod, niet meer geschikt zou zijn?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Is er in de tussentijd niet de mogelijkheid om wat losse races te rijden op een iets verouderd platvorm....? GTR2 heeft jarenlang dienst gedaan en is altijd geschikt geweest, en zolang er nog geen beter alternatief is, waarom zouden we dan niet nog wat races met GTR2 kunnen doen? Desnoods met RFactor maar ik ben benieuwd waarom GTR2 eerst wel geschikt was en nu, terwijl er niet ineens iets drastisch veranderd is wat betreft aanbod, niet meer geschikt zou zijn?
    Ik denk dat we met een soort DRNL S.W.A.T. Team maar eens moeten infiltreren in jouw woning en die GTR2 disc zoek moeten maken
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Ik vind dat peter wel gelijk heeft, een éénmalige race met gtr2 of gelijk welke andere game zou wel super zijn. Hoeft zelfs niets eens met lmp's te zijn

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik ga de discussie niet weer beginnen. Het is al zo vaak besproken, dat de standpunten van ieder wel duidelijk zijn. Maar als jullie dat wel willen doen, staat dat vrij natuurlijk. Het is een forum immers.

edit: GT Legends zou wel weer een keer leuk zijn overigens.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Ik ga de discussie niet weer beginnen. Het is al zo vaak besproken, dat de standpunten van ieder wel duidelijk zijn. Maar als jullie dat wel willen doen, staat dat vrij natuurlijk. Het is een forum immers.

edit: GT Legends zou wel weer een keer leuk zijn overigens.
    Dan heb ik die discussie denk ik gemist mbt de DRES

oveigens hoeft het niet perse LMP te zijn wat Kim ook al aangeeft, het zou gewoon eens leuk zijn mocht er weer eens iets anders te rijden zijn dan het huidige league aanbod. GT Legends hebben we indertijd ook veels te weinig mee gedaan, zou ook wat kunnen zijn!

Standaard

Er is geloof ik een uitstekende GT Legends Mod voor rFactor trouwens

Standaard

Met de komst van iRacing 2.0 zijn er toch een aantal bijzonder leuke extratjes die iRacing zeer interessant maken voor de DRES

- Online Driverswap
    - Hosted Sessies van 24 uur
    - LMP Acura
    - GT1 Corvette
    - GT2 Ford GT

maar ik ben wel benieuwd of er mensen bereid zijn om voor de DRES iRacing aan te schaffen, het eerste seizoen gaat je toch al gauw 100 dollar kosten (content en abbo) Seizoenen daarop uiteraard een stuk minder wanneer de kalender niet te veel wijzigt.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Standaard

Dat zijn zeker leuke aanpassingen, bedankt voor het melden maar, wel nog slechts 1 LMP auto om uit te kiezen. Leuker zou drie of vier zijn, en helemaal ideaal als er een mooie mix zou zijn tussen benzine en diesel. Misschien komt het nog.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Dat zijn zeker leuke aanpassingen, bedankt voor het melden maar, wel nog slechts 1 LMP auto om uit te kiezen. Leuker zou drie of vier zijn, en helemaal ideaal als er een mooie mix zou zijn tussen benzine en diesel. Misschien komt het nog.
    Meer keuze zou inderdaad leuk zijn maar ik zie het niet gebeuren, het systeem van iRacing werkt dan niet meer. Als ook maar 1 auto in de klasse sneller is als de andere, dan wordt daar alleen maar in gereden.

En op een endurance race is het wel prettig als het niet op wagen verschil afkomt, maar op verschil in teamsamenstelling. Kijkend naar de DRES waren er destijds ook maar 2 Peugeots en de rest allemaal Audi's. Allemaal gelijkwaardig materiaal vind ik zo gek nog niet

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Meer keuze zou inderdaad leuk zijn maar ik zie het niet gebeuren, het systeem van iRacing werkt dan niet meer. Als ook maar 1 auto in de klasse sneller is als de andere, dan wordt daar alleen maar in gereden.

En op een endurance race is het wel prettig als het niet op wagen verschil afkomt, maar op verschil in teamsamenstelling. Kijkend naar de DRES waren er destijds ook maar 2 Peugeots en de rest allemaal Audi's. Allemaal gelijkwaardig materiaal vind ik zo gek nog niet
    en drie domes

DRES 2 was er trouwens meer variatie in het veld.

Persoonlijk vind ik DRES met iRacing ten eerste te duur en ten tweede, maar die is persoonlijk, vind ik iRacing op niet oval banen vreselijk vervelend rijden en zou ik zeker niet mee doen.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Captain Slow's schermafbeelding
    Naam
    Casper

Standaard

Dat zou voor mij echt een no-no zijn. 100 dollar om al op te kunnen starten vind ik veel voor een seizoen van 4 races.
    GTR2/RFactor vind ik perfect, jammer dan van de iets mindere graphics, maar het rijdt nog steeds prima.
    Enne... heb wel veel zin in een seizoen dres
    Laatst gewijzigd door Captain Slow; 28 juni 2011 om 12:17
    If you can meet with Triumph and Disaster
    And treat those two impostors just the same

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik denk dat de DRES veel beter tot zijn recht komt in GTR3 of RFactor2 (incl mods). iRacing is te beperkt qua content als je ziet hoe de DRES opgezet is en 100dollar is voor vele veels te veel opstartgeld. Misschien dat het ooit nog komt, maar ik zie het in de nabije toekomst niet gebeuren.

Standaard

Ik zie zo'n 24uren race wel nog komen op Iracing, zal vast wel iemand een race hosten

(Wel teleurgesteld, ik zag een Niels post in het DRES en dacht Jeej, DRES3 aankondiging ;()

DigitalRacing.nl

Standaard

24uurs races zullen heus wel komen en we blijven dat actief volgen zoals alle andere dingen. Maar ik denk dat het een relatief kleine DRES word met de opties die het nu bied en dat is niet de gedachtegang die je als league-organisatie wil hebben.

Maar het is een sim die uitermate interessant is om in de gaten te houden ook mbt de DRES.

Senior Member Captain Slow's schermafbeelding
    Naam
    Casper

Standaard

24 uurs race 6 uur niet lang genoeg?
    If you can meet with Triumph and Disaster
    And treat those two impostors just the same

Standaard

Om even Gerben Kelly te citeren: 6 uur is voor mietjes

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darthwillie Bekijk bericht
    Om even Gerben Kelly te citeren: 6 uur is voor mietjes

maar ik ben het wel met Niels eens. Ik denk ook dat het voor de DRES beter is om te wachten op GTR3 of Rfactor 2. Iracing lijkt mij ook mooi, maar er zullen veel zijn tegen de prijs aanlopen.

Senior Member Ruben Laenens's schermafbeelding
    Naam
    Ruben

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Captain Slow Bekijk bericht
    Dat zou voor mij echt een no-no zijn. 100 dollar om al op te kunnen starten vind ik veel voor een seizoen van 4 races.
    GTR2/RFactor vind ik perfect, jammer dan van de iets mindere graphics, maar het rijdt nog steeds prima.
    Enne... heb wel veel zin in een seizoen dres
    +1 Casper, heb zelf ook niet de financiele mogelijkheden om met Iracing bezig te zijn, helaas

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

In afwachting van... vandaag alvast een serieuze long-run test gedraaid: 1300 km vanuit Venetië
    Livestrong, drive yellow

Senior Member Ronin's schermafbeelding
    Naam
    Bart

Standaard

Moest hier nog iets van komen dan meld ik mijn/onze interesse alvast. Ons madam wilt ook eens mee -racen

Hopende dat de agenda past natuurlijk.

Standaard

zal pas na het uitkomen van rfactor2 of GTR3 zijn ben ik bang.

Standaard

Goeiendag, nieuw hier. Wel al een tijdje simracer :-). Ben van plan het weer wat op te pakken en het meest geintereseerd in endurance. Zeer benieuwd of hier een actieve competitie voor is te verwachten?

Groet Guido Trampe

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Op het moment niet.
    Het is wachten op nieuwe games (GTR3 of Rfactor 2) en afhankelijk van wat deze games kunnen bieden, kijken we of een DRES3 tot de mogelijkheden behoort.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

Standaard

De ZAC is ook soort endurance. 80 minuten races op zondagavond met GT's. Je bent altijd welkom om eens een gastenwagen te proberen
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Thanx. Heb de game alleen niet. Weet niet of het nu nog zinvol is om te kopen voor 1 of 2 races.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten