Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 104

Discussie: DRES3 | Animo Check?

Senior Member LUDO-B's schermafbeelding
    Naam
    Ludo Bleys

Standaard DRES3 | Animo Check?

Ik ben benieuwd wanneer de DR organisatie informatie vrijgeeft betreft de DRES 3.
    Ik weet wel dat er veel animo is vanwege RL. We kunnen niet wachten om weer gezellige zondagen samen door te brengen met zijn allen.

Bij deze wil ik in ieder geval mijn team al voorstellen:

Team: RacingLeague Motorsport 2
    Drivers: Ludo Bleys en Ron Bartsch
    .

hopelijk zullen andere teams mijn voorbeeld volgen en hier hun team en rijders neerpennen, zo kunnen we zien of er eventueel veel animo is voor dit prachtig evenement.

Ik hoop dat er dit jaar meer teams zullen opdagen en een competitie krijgen die de voorgaande edities overtreft.
    Laatst gewijzigd door LUDO-B; 11 december 2010 om 14:32
    Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit.
    Supervise racing nr.9

Senior Member Martijn Mezger's schermafbeelding
    Naam
    Martijn

Standaard

Dit lijkt me best gaaf om te doen, maar ik denk niet dat ik de tijd er voor heb.

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

ik ben ook geïnteresseerd, maar wacht eerst op de informatie die de organisatie naar buiten gaat brengen over het hoe en wat

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

tja, interesse is er natuurlijk, maar ik ben bang dat we dit seizoen al te laat zijn om een competitie op te starten. Vorig jaar zag je al dat mensen lang van te voren moesten plannen en te races niet te kort achter elkaar moeten liggen.

(hoewel 1 of 2 races natuurlijk ook prima zouden zijn )
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Captain Slow's schermafbeelding
    Naam
    Casper

Standaard

Ik ben ook zeker wel geinteresserd. Ik denk alleen dat het al te laat is om echt een competitie nog op te starten. Als er wel gereden wordt dan zullen het minder races worden denk ik.
    If you can meet with Triumph and Disaster
    And treat those two impostors just the same

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

De Enduracers mod heeft laatst de Service Pack 1 upgrade gekregen en heeft nu een hele mooie mod staan om gebruik van te maken, maar is wel voor rFactor en veel mensen hier zijn daar niet echt bekend mee, mezelf included...

Ik ben zeker wel geïnteresseerd in een DRES 3, al denk ik zelf dat een heel seizoen beter is om na de zomer te starten, en eventueel in het nieuwe jaar (tot de zomer) 1 of 2 races te doen...

we zouden natuurlijk altijd gebruik kunnen maken van de wagens die we met de DRES2 hebben gebruikt met GTR2, maar er is inmiddels wel heel veel moois uitgekomen om te gebruiken (Aston Martin LMP1, Audi R15) die samen met de Peugeot, Lola B08/09/10, Dome S102, Epsilon Euskadi en nog een paar andere LMP's zou al heel gaaf kunnen zijn, maar voor GTR2 gaat er dan wel weer veel tijd in zitten om een mooie carset in elkaar te zetten.... LMP2 lijkt mij ook altijd nog een heel mooie klasse om eens een kampioenschap mee te rijden... of lekker gaan racen met historic prototypes.. er is voor GTR2 echt heel veel voorhanden, maar kost wel weer veel tijd om er wat van te maken voor league gebruik.

ik ben benieuwd of en waar de heren mee gaan komen, ik had zelf al wel een heel mooi idee voor een zeer mooie opzet van een Endurance league, maar voordat ik daarmee ga rondbazuinen wacht ik eerst wel of er überhaupt een DRES3 komt...

Standaard

1 race ergens in juni, op Le Mans ofzo en 24u aan één stuk. Meer moet dat niet zijn

Member Sander VDP's schermafbeelding
    Naam
    Sander Van der Perre

Standaard

Normaal als het uitkomt gaan ik en Michael weer deelnemen aan de DRES :-)
    DRES 2 - Leza Belga - AUDI R10 TDI

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

ik ben ook benieuwd wat er komt.
    Met GTR2 heb ik niet direct een teamy, met Rfactor is dat makkelijker.
    ,maarja niet iedereen heeft nu Rfactor
    Ergens rijdt ik met GTR2 toch prettiger endurance dan met Rfactor ( ook de endurance mod) weet niet waaraan het ligt maar GTR2 heeft bij mij op Rfactor een streepje voor

Senior Member Ralffoxx's schermafbeelding
    Naam
    Steven Voss

Standaard

Ik wil ook wel. Jaap zat beetje half om half volgens mij. Hij wil wel een raceje mee pakken. Ik wil liefst heel seizoen mee kunnen rijden alleen tja ik kan niet elke zondag.
    Enjoy life, love racing

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

eerste drtcc smaakt naar meer: paar uurtjes langer en more horsepower, laat maar komen
    Livestrong, drive yellow

Standaard

Ook ik ben voorstander DRES2 is me goed bevallen ondanks de vrij lage opkomst.

Misschien 2 races voor de zomer en na het zomer seizoen nog 2 of 3 races ?

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    De Enduracers mod heeft laatst de Service Pack 1 upgrade gekregen en heeft nu een hele mooie mod staan om gebruik van te maken, maar is wel voor rFactor en veel mensen hier zijn daar niet echt bekend mee, mezelf included...
    Zat gisteren tevergeefs te zoeken naar een goede league die de Enduracers mod gebruikt. Zou naar mijn mening erg gaaf zijn. Mixed class racing vind ik sowieso erg gaaf.

DigitalRacing.nl

Standaard

Een mooi detail dat de DRES eigenlijk met GT's en LMP1's zou zijn maar omdat dat niet haalbaar was mbt de teams hebben we de GT's laten vallen.

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Een mooi detail dat de DRES eigenlijk met GT's en LMP1's zou zijn maar omdat dat niet haalbaar was mbt de teams hebben we de GT's laten vallen.
    Heb ik altijd al jammer gevonden dat er nooit meer interesse was voor de GT's. Ik zou daar persoonlijk liever mee rijden dan met de prototypes.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Heb ik altijd al jammer gevonden dat er nooit meer interesse was voor de GT's. Ik zou daar persoonlijk liever mee rijden dan met de prototypes.
    Danny en ik waren vanaf het begin eigenlijk van plan om met de GT te gaan rijden.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

DigitalRacing.nl

Standaard

We weten dat er meer mensen geinteresseerd zijn maar er moet wel een competitie-element zijn. Als je 'maar' 15 teams haalt met de LMP1 waren er niet automatisch meer teams bijgekomen als er ook GT teams waren geweest. Er zijn ook mensen die het vervelend vinden als er mensen dan 7 auto's mee doen in de ZAC en dat moet je bij de DRES ook niet hebben. Maar wie weet wat we allemaal nog in de toekomst gaan doen.

Senior Member Bjorn's schermafbeelding

Standaard

Misschien is het een idee om een keer 1 race te plannen om te zien wat de animo is en mischien meer mensen lekker te maken voor DRES?

DigitalRacing.nl

Standaard

Voorlopig is dat nog geen optie. Je moet je ook bedenken dat dat niet zomaar opgezet is en dan moet het wel een zekerheidje zijn. De laatste paar DRES races werd de deelnemerslijst ook steeds minder terwijl er genoeg animo was in het begin van het seizoen.

Standaard

helemaal waar, Spa met 8 teams was te weinig, maar toch zijn dat ruim 20 man die dan rijden

Met alle respect was de kalender van vorig jaar niet echt lekker, races lagen aan het einde te dicht op elkaar en te laat in het seizoen. Daar moet je toch de hele dag vrij voor houden en redelijk intensief voor trainen. Wil je met 15 teams rijden moet je toch al zo een 40 man een dag vrij houden. Dat is best lastig plannen en vraagt een kalender met ruime tijd tussen de races. Mensen met een gezin kunnen niet makkelijk binnen een maand twee zondagen vrijhouden.

Nu kun je het jezelf iets makkelijker maken door rond te shoppen, de 24 uurs race die wij bij GTweb reden werd gedaan met een carset die in principe prima voor DRES gebruikt kan worden en misschien met wat contacten gebruikt kan worden. Physics waren goed, wagens goed.

Ander iets is dat voor een DRES seizoen het misschien handig is andere leagues te vragen mee te doen. Simracing.nl, racingleague etc.

Dit seizoen lijkt mij idd te laat om een DRES seizoen te starten, maar mocht er een DRES 3 seizoen komen (yes please ) zou ik indien mogelijk al voor de zomer een kalender bekendmaken.

Had ik trouwens wel eens verteld dat ik de laatste DRES race gewonnen heb

DigitalRacing.nl

Standaard

Er zijn ideeen en plannen genoeg. Ik durf ook wel te beweren dat de DRES (verre van) dood is en dat er zeker een vervolg aan gegeven zal gaan worden in de toekomst. Maar we moeten wel even kijken welke (toekomstige) alternatieven we gaan krijgen en welke invulling wij daar als DRNL aan willen geven.

Het komt goed.

Member Sander VDP's schermafbeelding
    Naam
    Sander Van der Perre

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darthwillie Bekijk bericht
    helemaal waar, Spa met 8 teams was te weinig, maar toch zijn dat ruim 20 man die dan rijden

Met alle respect was de kalender van vorig jaar niet echt lekker, races lagen aan het einde te dicht op elkaar en te laat in het seizoen. Daar moet je toch de hele dag vrij voor houden en redelijk intensief voor trainen. Wil je met 15 teams rijden moet je toch al zo een 40 man een dag vrij houden. Dat is best lastig plannen en vraagt een kalender met ruime tijd tussen de races. Mensen met een gezin kunnen niet makkelijk binnen een maand twee zondagen vrijhouden.

Nu kun je het jezelf iets makkelijker maken door rond te shoppen, de 24 uurs race die wij bij GTweb reden werd gedaan met een carset die in principe prima voor DRES gebruikt kan worden en misschien met wat contacten gebruikt kan worden. Physics waren goed, wagens goed.

Ander iets is dat voor een DRES seizoen het misschien handig is andere leagues te vragen mee te doen. Simracing.nl, racingleague etc.

Dit seizoen lijkt mij idd te laat om een DRES seizoen te starten, maar mocht er een DRES 3 seizoen komen (yes please ) zou ik indien mogelijk al voor de zomer een kalender bekendmaken.

Had ik trouwens wel eens verteld dat ik de laatste DRES race gewonnen heb
    6 van de 18 teams kwamen vorig seizoen van Racingleague.nl, alle mensen die zin in DRES hadden deden mee...

De laatste race hebben jullie met veel geluk gewonnen
    DRES 2 - Leza Belga - AUDI R10 TDI

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander VDP Bekijk bericht
    oud spreekwoord: to finish first, first you have to finish

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander VDP Bekijk bericht

Ben ik de enige die dit een beetje een domme comment vind?
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member El Maestro's schermafbeelding
    Naam
    Jerry

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Ben ik de enige die dit een beetje een domme comment vind?
    Nee hoor, sluit ik me bij aan.
    RMRacing line-up 2012
    Sabbatical

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten