View Full Version : DRTCC5 Algemene thread | Inschrijvingen gesloten
Niels Tieman
5 augustus 2010, 22:56
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC5/DRTCC5_logos_small.PNG
[spacer]
DRTCC5 Hoofd-sponsor
http://members.home.nl/tieman/DRTCC5/RS-ICT_logo.JPG
[spacer]
Deze titels worden gebruikt in DRTCC5
http://members.home.nl/tieman/DRTCC4/DRTCC4_TITELS.PNG
[spacer]
DRTCC5 Introductie
Één van de grootste en meest spectaculairste race-series van de Nederlandse bodem krijgt een vervolg! Het DRTCC kampioenschap zal 25* bolides aan de start brengen die strijdend over 7 verschillende circuit razen, om aan het einde van het kampioenschap een winnaar te kronen. Elke editie lijkt het kampioenschap spannender te worden, en tot op heden zijn er veel nieuwe winnaars gekroond. Wie zichzelf de kampioen van het DRTCC5 mag noemen weten we na de laatste race op het legendarische circuit van Spa-Franchorchamps!
*25: Het DRTCC kampioenschap zal meer plaatsen aanbieden waar het mogelijk is.
DRTCC5 Sponsor
We zijn druk bezig om voor het nieuwe seizoen een sponsor te vinden. Mochten we een sponsor vinden dan zullen we die groots aankondigen via de frontpage, via het forum en alle andere beschikbare kanalen!
[spacer]
Reglementsveranderingen
1. $4.3 Puntenwaardering & Strafgewicht
Plaats 1. 16 Punten
Plaats 2. 14 Punten
Plaats 3. 12 Punten
Plaats 4. 10 Punten
Plaats 5. 9 Punten
Plaats 6. 8 Punten
Plaats 7. 7 Punten
Plaats 8. 6 Punten
Plaats 9. 5 Punten
Plaats 10. 4 Punten
Plaats 11. 3 Punten
Plaats 12. 2 Punten
Plaats 13. 1 Punt
Bonus voor allen die rijdend de finish halen: 1 punt
2. Alle races tellen mee voor het kampioenschap
3. Een rijder dient rijdend de finish te halen om geklasseerd te worden.
4. In de DRTCC5 zal op basis van behaalde resultaten strafgewicht worden toegepast. Dit zal als volgt in zijn werk gaan:
Nummers 1, 2 en 3 van race 1 en race 2 krijgen strafgewicht voor het volgende evenement, met een maximaal strafgewicht van 60 Kilo.
1e plaats +20 kg
2e plaats +15 kg
3e plaats +10 kg
Het afbouwen word per DRTCC5 ook veranderd. Het huidige model is al volgt:
1. + 20 Kg
2. + 15 Kg
3. + 10 Kg
4. Neutraal
5. - 5 Kg
6. - 10 Kg
7. - 15 Kg
30 Slots
Waar het mogelijk is zal de DRTCC gebruik maken van de 30-slots. De reserve-coureurs zullen hier van op de hoogte worden gebracht via de startpost én de nieuwsbrief. Natuurlijk is het nogsteeds verplicht voor iedere deelnemer om zich tijdig af te melden volgens artikel $1.1.6 van het Reglement.
[spacer]
Inschrijven
Let op: Voor het DRTCC5 kampioenschap zijn Race07, STCC & RaceOn verplicht!
Inschrijven kan vanaf 5 Augustus 2010 tot en met 30 Augustus 2010. In deze periode kan de aanmelding per e-mail worden verstuurd naar drtcc@digitalracing.nl met vermelding van de volgende gegevens:
Teamnaam
Voor -en achternaam
Forum nickname
E-mail adres
MSN Messenger
Keuze bolide
Gewenst startnummer
Keuze Raambanner-kleur (een witte raambanner is niet mogelijk!)
Let op!: In tegenstelling tot de vorige competities is het niet meer mogelijk om te switchen van bolide! Je dient je inschrijving dus éénmalig te doen met alle correcte informatie!
Je hebt de keuze uit de volgende bolides:
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156GTA
Audi A4
BMS
BMW 320si (e90)
BMW 320i (e46)
Chevrolet Lacetti
Honda Accord Euro R
Lada 110S
Peugeot 308
Peugeot 407
Seat Leon
Seat Leon TDI
Seat Toledo
Volvo C30 (met uitzondering van de WTCC 08 versie)
Volvo S60
[spacer]
Carset
De DRTCC5 krijgt natuurlijk ook weer zijn eigen carset. Templates zijn te vinden in je documents en settings/SimBin/Race07/CustomSkins/Templates voor de Race07 bolides. De STCC templates zijn te download via http://game.stcc.se/ en dan de download sectie.
De carset heeft altijd bezorgd voor het persoonlijke tintje en word zelfs buiten DigitalRacing.nl geprezen voor zijn kwaliteit! Laten we er dit jaar weer wat mooi's van maken.
Livery, driver-suits en helm dienen uitsluitend ingeleverd te worden in PSD-Formaat, verpakt als als ZIP- of RAR-bestand. Deze kunnen per e-mail worden verstuurd naar drtcc@digitalracing.nl. Dit kan tot uiterlijk 30 augustus 2010. Na deze datum word geen materiaal meer geaccepteerd. De release van de carset volgt uiterlijk de laatste week van September 2010.
Aandachtspunten:
Deelnemers die geen livery of helm inleveren krijgen een blanco livery toegewezen.
Als je je hele auto compleet wilt hebben dien je 4 PSD's per auto in te leveren.
De Auto
De helm
De overall voor van buiten de auto
De overall voor in de cockpit cam
[spacer]
Testserver
We draaien de testserver 24/7, mits er geen officiele races zijn van andere competities.
Inloggen via de lobby
Server: DigitalRacing.nl DRTCC
Password: test
elke deelnemer wordt geacht zich conform de reglementen te gedragen
[spacer]
Tijdschema
Practice 2/joinen: 19.30 – 20.00
Kwalificatie: 20.00 – 20.20
Warmup: 20.20 – 20.25
Race1: 20:25 | 60 Kilometer
Race2: Direct na Race1 | 60 Kilometer
[spacer]
Kalender
Race|Datum|Circuit|Rondes|Status|Slots|Reserve
1.|30 Sept.|Zandvoort|14|Race07|25|
2.|07 Okt.|Norisring|28|Addon|30|Brno
3.|14 Okt.|Imola 08|13|RaceOn|32|
4.|4 Nov.|Jyllandsringen GP|27|Addon|32|Valencia
5.|18 Nov.|Karlskoga|24|STCC|32|
6.|02 Dec.|Monza|11|RaceOn|25|
7.|16 Dec.|Spa-Franchorchamps|9|Addon|38|
8.|6 Jan.|Reserve
[spacer]
Downloads
DRTCC5 Carset v1.0 (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/30-.html)
De DRTCC5 reglementen (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/31-.html)
[spacer]
[logo_dr]
Niels Tieman
5 augustus 2010, 22:56
Officiele lijst
Nummer|Coureur|Bolide
1.| Gerben Kelly|
2.|Maik Peters|
3.|Paulpeter Kroon|
4.|Mark Bentvelzen|
5.|Jerry van Sinderen|
6.|Bram Van Der Stichelen|
8.|Niels Tieman|
9.|Michael Koel|
10.|Ruben de Ruijter|
13.|Wilfred Rentzenbrink|
14.|Steven Frederiks|
16.|Stefan van Renselaar|
17.|Jeroen Jonckers|
18.|Manuel Nelissen|
20.|Casper Smit|
27.|Fred Visser|
28.|Joan Somers|
42.|Henk Kraal|
51.|Jeroen Ursem|
82.|Dennis Gerressen|
84.|Roy Diederen|
85.|Pascal de Birk|
86.|Sander Reiche|
88.|Joey Kuilenburg|
89.|Raymond Buijs|
Reservelijst
Nummer|Coureur|Bolide
30.|Guyon Waltmans|
7.|Robert Saalmink|
11.|Dick Bos|
19.|Kevin Abbring|
33.|Bjorn Spierenburg|
43.|Niels van de Poll|
66.|Jaap Kleijn|
23.|Steven Voss|
Darthwillie
5 augustus 2010, 23:03
:laugh: inschrijving verzonden, en respect voor de briljante kalender!!!!!!
Imola, Croft, Spa, Norrisring :thumbup:
Manuel
5 augustus 2010, 23:08
Mwah, circuitkeuze valt me tegen. Toch weer een aantal die weer de revue passeren. Maar wel blij dat de aankondiging er is, en dat er gehoor is gegeven aan een aantal voorgestelde veranderingen (puntentelling) :thumbup:
Stefan van Renselaar
5 augustus 2010, 23:21
Van Croft en Karlskoga heb ik nog nooit gehoord, maar het is sowieso een heel erg mooie kalender :)
Dat ik weer met de Seat ga rijden staat redelijk vast, maar ik moet nog wel een mooie sponsor bedenken :)
Roy Visser
6 augustus 2010, 05:07
Mwah, circuitkeuze valt me tegen. Toch weer een aantal die weer de revue passeren.
vind je het heel gek met maar 7 events ;) Er horen gewoon een aantal vaste circuits in die nu duidelijk elkaar afwisselen in de seizoenen, je houd dan maar een paar circuits over die kunnen wisselen, en daar zitten nu gewoon ook nieuwe circuits bij. Ieder seizoen een compleet nieuwe kalender is gewoon niet realistisch en in mijn ogen ook niet leuk, op bekende circuits je nieuwe wagen uitlaten om te kijken of je sneller bent als een voorgaand seizoen is ook een deel van de fun ;)
Robert Saalmink
6 augustus 2010, 08:49
De races die er nu op staan, en die al eerder zijn voorbij gekomen op kalenders, zijn erg populair (Zandvoort, Imola, Monza, Spa) en hier hebben we ook hele gave races gezien. En we proberen een beetje om-en-om te doen, in een volgende kalender ga je waarschijnlijk Brands Hatch wel weer terug zien.
Darthwillie
6 augustus 2010, 08:52
Imola is nieuw, de 08 versie :thumbup: zonder de overdreven cut track warnings en het nieuwe stuk voor de pits :thumbup::thumbup::thumbup:
Ferroeni
6 augustus 2010, 09:06
@Darthwillie, ik ga er nutuurlijk wel vanuit dat je op Spa weer een overwinning in de macht sleept. Of moeten we er eerst een 6-uurs race van maken? :)
Darthwillie
6 augustus 2010, 09:15
@Darthwillie, ik ga er nutuurlijk wel vanuit dat je op Spa weer een overwinning in de macht sleept. Of moeten we er eerst een 6-uurs race van maken? :)
:blushing: ik start iedere race met het idee voor de overwinning te gaan, maar 6 uurs zou het wel makkelijker maken, alleen dat 3 uur 's nachts finishen :surrender: :lol:
Manuel
6 augustus 2010, 09:24
Ik mag wel hopen dat ik sneller ben dan mijn eerste seizoen waar de meeste banen zijn voorbij gekomen. ;) Anders steek ik de Seat meteen in brand.
Zandvoort heb ik nog niet gereden, dus dan blijven er 3 circuits over. Spa is niets op tegen, dus blijf ik op 2 steken. Dan valt het eigenlijk alweer mee.
Is er nog een bepaalde reden waarom de kalender maar 7 race's heeft ?
Jeroen Ursem
6 augustus 2010, 10:04
DRTCC: 6 circuits
DRTCC2: 7 circuits
DRTCC3: 8 circuits
DRTCC4: 8 circuits
DRTCC5: 7 circuits
Is ook een 'gemiddelde' dus ;)
Manuel
6 augustus 2010, 10:19
Alles wordt onder de noemer "gemiddeld" geplaatst ? ;)
Jeroen Ursem
6 augustus 2010, 10:29
Lekker makkelijk toch :D
Het zijn uiteindelijk dan toch nog 14 races, lijkt me prima. De DRTCC6 komt er ook vast snel achteraan :innocent:
Manuel
6 augustus 2010, 10:35
Zeker Jeroen, seizoen 5 moet nog aanvangen, en je begint al over seizoen 6. :thumbup:
Darthwillie
6 augustus 2010, 10:36
ik gok zo dat het met vakanties enzo niet anders te plannen was?
Robert Saalmink
6 augustus 2010, 10:38
De oneven DRTCC-edities zijn in het najaar en willen we eind december af hebben, met een uitval naar januari voor de reserverace indien nodig. Daarna gaat meteen de aandacht naar de voorjaarseditie (de even DRTCC's) en dan wil je gewoon wat tijd en ruimte hebben.
Bram Van Der Stichelen
6 augustus 2010, 10:41
Hele leuke kalender!
Norisring is awesome, Imola 08 is geweldig, Spa hoef ik geen tekening bij te maken, Zandvoort valt best ook nog mee, Monza is ook altijd leuk. Karlskoga ken ik niet, maar dat zal weer zo'n kort baantje zijn neem ik aan?
Croft heb ik volgens mij al eens gereden in een ander game, maar kan het me niet zo goed meer herinneren. Maar alleszins een leuke kalender :)
En het nieuwe gewichtsysteem is ook prima. Zelfde voor het puntensysteem :thumbup:
Sander Hogendoorn
6 augustus 2010, 10:45
Croft vond ik 1 van de leukste banen in Toca 2, typisch Engels toerwagen circuit :thumbup:
Manuel
6 augustus 2010, 10:46
* livery klaar Check
* ingeschreven Check
@ organisatie, nu het seizoen bekend is, kan de testserver ook Zandvoort bij svp?
Croft zegt me wel nog iets van Toca1 of 2. Wel al heeeeeeel lang geleden.
Robert Saalmink
6 augustus 2010, 10:50
@ organisatie, nu het seizoen bekend is, kan de testserver ook Zandvoort bij svp?
http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=891
Staat er al bij. In het spel bij de chat even 'next event' klikken.
Niels Tieman
6 augustus 2010, 10:54
@Manuel, als je livery 100% klaar is, stuur hem dan ook gelijk op hé. Maar niet als je hem nog gaat veranderen. Inleveren = 100%.
Gerben
6 augustus 2010, 13:09
gave kalender, met 2 banen waar ik nog nooit van gehoord heb:P En norisring wel van gehoord maar nog nooit gereden :D
En Zandvoort :D:D:D
Wagenkeuze word nog ff moeilijk, naast de Alfa zijn er nog 3 kandidaten.
Maar meedoen doe ik zeker ;)
Captain Slow
6 augustus 2010, 13:20
Zouden de links naar de circuits in de openingspost worden toegevoegd?:)
Even zeker weten ik de juiste versie heb.
Niels Tieman
6 augustus 2010, 13:48
De startpost zal van het weekend worden geupdate met de overige informatie. :)
Maik Peters
6 augustus 2010, 14:31
@ Gerben, het is je wel geraden joh :p Je bent de "Titelverdediger"
jammer dat er maar 7 races zijn, maar het is begrijpelijk :)
Leuke kalender denk ik zo... Kijk er iig naar uit om weer aan de DRTCC deel te nemen.
Doel is iig om asap skin in te leveren.
Suc6 allen met de keuze.
Dennis
6 augustus 2010, 16:32
Ah. Fijn.
Dit weekend even de Leon TDI afmaken.
Bjorn
6 augustus 2010, 19:01
Hmmm, gister en eergister met de nieuwe ZAC auto's gereden :thumbup: en nu begin ik te twijfelen of het DRTCC, FPL of ZAc wordt :wacko:
Captain Slow
6 augustus 2010, 19:09
Zelf twijfel ik over het wel of niet inschrijven. Op dit moment ligt mijn gevoel bij het niet inschrijven omdat ik ook wel eens andere dingen wil doen op racegebied. DRES zou ik bijvoorbeeld weer graag willen gaan doen, en ik zou ook mijn activiteiten met Richard Burns Rally willen uitbreiden.
Maar, DRTCC is altijd een mooie klasse geweest, en zou het toch jammer vinden als ik dat helemaal moet missen. Dus wie weet.. een reservelijst inschrijving.
Henk Kraal
7 augustus 2010, 10:09
Op mijn inschrijving kan weer worden gerekend!
Tjerk Korving
7 augustus 2010, 14:59
Hmmm, gister en eergister met de nieuwe ZAC auto's gereden :thumbup: en nu begin ik te twijfelen of het DRTCC, FPL of ZAC wordt :wacko:
Gewoon alledrie? :D
Bjorn
8 augustus 2010, 11:31
Gewoon alledrie? :D
Vrijgezel zeker? ;)
Bij deze ingeschreven voor de DRTCC 5 :thumbup:.
Manuel
8 augustus 2010, 18:33
Goed Bjorn!
joansom
8 augustus 2010, 20:00
Inschrijven
Let op: Voor het DRTCC5 kampioenschap zijn EVO, STCC & RaceOn verplicht!
Hier wordt RACE 07 bedoeld of toch evo?
Bram Kocken
8 augustus 2010, 20:03
GTR Evolution :)
De content van Race07 valt bij RaceOn in het pakketje :)
Mark B
8 augustus 2010, 20:03
wat staat er???.......
Tjerk Korving
8 augustus 2010, 21:41
In de startpost staat dat Evo vereist is maar ik zie geen GTR Evolution tracks in de kalender en evenmin een GTR Evolution logo bovenaan de startpost. Denk dat het aan Niels is om het verlossende antwoord te geven maar ik vermoed een foutje.
Peter
8 augustus 2010, 21:45
In de startpost staat toch:
[spacer]
Deze titels worden gebruikt in DRTCC5
http://members.home.nl/tieman/DRTCC4/DRTCC4_TITELS.PNG
[spacer]
Darthwillie
9 augustus 2010, 00:51
:) de psd's opgestuurd, ik ben klaar voor DRTCC5 :thumbup:
Daniël
9 augustus 2010, 01:27
Een geweldige kalender heren organisatie! Ik vind de BTCC-banen zoals Croft, Knockhill en Thruxton toch gaver om te zien dan de meeste STCC-banen. :) Komt misschien ook wel door ToCa2 hehe
vankuilenburg
9 augustus 2010, 18:14
Zodra ik een leuke teamnaam weet, zal ik de e-mail versturen, maar de auto staat alvast bij de spuiter.
:thumbup:
Manuel
10 augustus 2010, 08:47
:) de psd's opgestuurd, ik ben klaar voor DRTCC5 :thumbup:
idem dito hiero.
Mark B
10 augustus 2010, 13:06
Heb me ook weer ingeschreven! Wederom met de honda ;) kijken wat dit seizoen me gaat brengen
Fr3d
10 augustus 2010, 19:47
Mijn inschrijving is de deur uit. Nu maar hopen dat de Toledo nog verkocht wordt :innocent:
Darthwillie
10 augustus 2010, 19:52
Heb me ook weer ingeschreven! Wederom met de honda ;) kijken wat dit seizoen me gaat brengen
toch maar niet de BMW gekozen?
Mark B
10 augustus 2010, 20:08
toch maar niet de BMW gekozen?
Nooit over nagedacht om die BMW te pakken ;)
Het blijft toch een geruchten tread he :thumbup:
Darthwillie
10 augustus 2010, 20:11
:lol: ik had het kunnen weten, als Brett Pit het niet zegt is het niet waar :lol: :thumbup:
vankuilenburg
10 augustus 2010, 20:22
Oké, inschrijving is geregeld.
De livery is ook al ver gevorderd. Ik zoek echter nog een vrijwilliger die er een render van wil maken. In verband met vakantie heb ik namelijk geen computer in de buurt die 3dmax aan kan.
Ferroeni
10 augustus 2010, 21:35
Mijn inschrijving is ook zojuist de deur uit. De livery is voor 95% klaar. Als iemand renders wil maken (als de auto klaar is) zou ik dat zeer op prijs stellen. Verder ga ik proberen om daarnaast ook nog een car-presentatie in de vorm van een filmpje te doen. Eens kijken of dat gaat lukken :)
Gerben
10 augustus 2010, 22:19
Ingeschreven :D :thumbup:
joansom
11 augustus 2010, 23:58
Vanochtend ingeschreven, zit hopelijk bij de 1e 25.
Ondertussen 2,5 week aan het prutsen aan mijn 1e skin ever. Volgende week hoop ik hem te kunnen tonen..:thumbup:
Jeroen Ursem
12 augustus 2010, 00:08
Vanochtend ingeschreven, zit hopelijk bij de 1e 25.
Ondertussen 2,5 week aan het prutsen aan mijn 1e skin ever. Volgende week hoop ik hem te kunnen tonen..:thumbup:
Dat maakt niet zoveel uit hoor ;) Dat zou wat oneerlijk zijn naar de vakantiegangers :p
KoelTec
12 augustus 2010, 14:41
Ik ben er ook weer bij met de Honda :D
Fr3d
12 augustus 2010, 19:18
Ik ben er ook weer bij met de Honda :D
:( :mellow: kies toch eens wat anders :p
KoelTec
13 augustus 2010, 08:46
:( :mellow: kies toch eens wat anders :p
Hoezo zou ik wat anders moeten kiezen? :)
Maik Peters
13 augustus 2010, 11:41
Niets moet natuurlijk :)
Maik Peters
13 augustus 2010, 11:57
Klopt het dat Croft vervangen wordt door een ander circuit?
Niels Tieman
13 augustus 2010, 11:57
Dat klopt.
Maik Peters
13 augustus 2010, 12:01
Dat klopt.
Bedankt Niels. (is er een bijzondere reden? ;) )
IMO is Valencia een prima circuit :D
Darthwillie
13 augustus 2010, 12:01
Jammer, vind het een leuke baan, teveel bugs?
Niels Tieman
13 augustus 2010, 12:04
Er komt nog een officiele vervanger voor Croft. Valencia is en blijft een backup. Er zijn een aantal redenen dat Croft van de officiele kalender af is gehaald. De grafische kwaliteit is beneden peil. Er zijn wat bugs te vinden, en de cuttings-gevoeligheid is aanwezig en word niet afgestraft.
Er zal spoedig een vervanger worden geselecteerd.
Bram Van Der Stichelen
13 augustus 2010, 12:04
Jammer, ik vond het echt een leuke baan.
Jeroen Ursem
13 augustus 2010, 12:05
Te ruime cutting rules zou ook nog wel eens de reden kunnen zijn.
*edit*
Wat Niels zegt :p
Robert Saalmink
13 augustus 2010, 12:11
Kortom, de baan voldoet niet aan DRNL kwaliteitseisen. De testrace was vooral om te bekijken hoe de baan in de praktijk zou bevallen, soms kom je dan tot andere inzichten.
Darthwillie
13 augustus 2010, 12:19
grafisch stoorde me niet zo moet ik zeggen, de rest klopt helaas wel, vind het namelijk een extreem leuke baan.
Niels Tieman
13 augustus 2010, 12:59
Yup, al die BTCC tracks zijn interessant. :)
Maik Peters
13 augustus 2010, 13:04
:)
Misano lijkt me ook wel cool.
Niels Tieman
13 augustus 2010, 13:06
Misano heeft die bandenstapels, dat is ook geen optie. Zoals Gerben K al aangaf, dan krijg je enorme Enna-praktijken en dat is bij het DRTCC niet gewenst.
Mark B
13 augustus 2010, 13:10
Is mugello niks? Ook wel een leuk circuit toch? Weet alleen niet of er een degelijke versie van is
Maik Peters
13 augustus 2010, 13:13
Misano heeft die bandenstapels, dat is ook geen optie. Zoals Gerben K al aangaf, dan krijg je enorme Enna-praktijken en dat is bij het DRTCC niet gewenst.
Oja, das waar.
ff vergeten dat we daar een over hadden gehad. :surrender:
<ff gemeen>
Maar dat heeft Istanbul ook
</ff gemeen>
Niels Tieman
13 augustus 2010, 13:14
We hebben intern al een aantal opties open staan. De gekozen track zal zo spoedig mogelijk bekend worden gemaakt. :)
Sander Hogendoorn
13 augustus 2010, 13:14
Portimao (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=25979)?
Reden ze laatste nog met het WTCC, gaaf circuit :)
Maik Peters
13 augustus 2010, 13:16
Portimao (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=25979)?
Reden ze laatste nog met het WTCC, gaaf circuit :)
Gaaf circuit, wel pittig.
Wel veel tijd ertussen dus dat is goed... 14okt - 4nov
Fr3d
13 augustus 2010, 14:06
er zijn zoveel leuke tracks om uit te kiezen, ben benieuwd wat de organisatie gekozen heeft... :)
Jeroen Ursem
13 augustus 2010, 14:07
Imola kan altijd ook nog, dan maar 2 keer :innocent:
Ik zou Valencia niet erg vinden trouwens, altijd leuke races op gehad.
Darthwillie
13 augustus 2010, 14:20
Monaco, porsche supercup rijdt er ook :thumbup:
Ferroeni
13 augustus 2010, 14:23
Hee, dat is toevallig. Dat zit ik op dit moment voor de opnames van de car-presentatie.
CuqeBaqer
13 augustus 2010, 14:37
Ik vind deze track Autodromo di Franciacorta 2009 op No grip wel erg leuk om te zien. Heb er verder totaal geen ervaring mee ofzo maar het zit er wel leuk uit.
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=25248
Niels Tieman
15 augustus 2010, 21:37
DRTCC strikt een officiele hoofdsponsor voor de 5de editie
[spacer]
[spacer]
DRTCC5 Hoofd-sponsor
[spacer]
RS-ICT
RS-ICT is een jong bloeiend ICT bedrijf die diensten levert op het gebied van netwerk- en systeembeheer voor zowel kleine als middelgrote bedrijven. Om de service en kwaliteit continue op een hoog niveau te houden heeft RS-ICT ervoor gekozen om samen te werken met diverse partners. Hierdoor hebben wij op elk gebied expertise, zodat wij altijd een passende oplossing hebben voor een aantrekkelijke prijs.RS-ICT loopt voorop met de laatste technologieën. Virtualisatie en Clouding is voor ons niks nieuws. Wij bieden deze oplossingen al enige tijd op maat aan voor eenmanszaken tot grote MKB bedrijven.
RS-ICT heeft zich daarnaast gespecialiseerd in diverse backup oplossingen op maat. Backup is bij veel bedrijven een ondergeschoven kindje. Wij weten echter hoe belangrijk een backup is. Door ons partnerschap met Acronis kunnen wij ervoor zorgen dat de klant hier geen omkijken naar heeft. Wij verzorgen de oplossingen, controleren de backup dagelijks en voeren met regelmaat controles uit of de backup in noodsituaties snel te herstellen is. Hierdoor kunnen wij onze klanten garanderen van uptime. In het ergste geval hebben wij de klant binnen 3 uur weer online. Wij hebben speciaal hiervoor servers standby staan. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u altijd onbezorgd uw werkzaamheden kan uitvoeren.
Wij zijn gevestigd in Geleen, Zuid-Limburg. Onze ligging is hierdoor centraal voor zowel Limburg, Brabant, als België en Duitsland.
RS-ICT staat erom bekend dat het persoonlijk contact net zo hoog staat aangeschreven als de service die we bieden richting de klant. Het doel is dat onze klanten geen omkijken meer hebben naar IT gerelateerde zaken. Zo kunt u onbezorgd uw werkzaamheden blijven uitvoeren, zoals het hoort!
Een woord van onze sponsor
RS-ICT heeft een grote liefde voor autosport. Zodra u op ons kantoor binnen loopt is dit ook duidelijk merkbaar. Zelf ben ik al jaren lid bij DigitalRacing.nl . Toen de mogelijkheid zich voordeed om Niels en Robert te helpen, heb ik dan ook geen moment getwijfeld om te sponsoren. Natuurlijk, sponsoring heeft als 1ste doel om naamsbekendheid te krijgen. Echter vind ik het veel belangrijker dat ik nu iets terug kan betekenen voor DigitalRacing en de community eromheen. Ik beleef hier al jaren veel plezier, heb er goede vrienden aan overgehouden, en er gaat geen dag voorbij zonder even de berichten op het forum gelezen te hebben. Doordat ik weet hoeveel passie er is in deze community, en hoe serieus het eraan toe gaat tijdens het racen, is het voor mij een eer dat ik de DRTCC5 klasse mag sponsoren namens RS-ICT.
Ik wens alle teams dit jaar heel veel succes! Dat het weer een mooi seizoen mag worden.
Met vriendelijke groet,
Raymond Smits
[spacer]
[logo_dr]
Darthwillie
15 augustus 2010, 21:44
:thumbup: topactie!
Roy Visser
15 augustus 2010, 21:48
Netjes Raymond :)
Robert Saalmink
15 augustus 2010, 22:01
Wij zijn erg blij :) Altijd leuk om een sponsor te vinden, en iemand als Raymond die al zoooooooooooooooooo lang bij ons is als lid van de community, dat vind ik dan top :)
paulpeter
15 augustus 2010, 22:21
Inschrijving is de deur uit en ook al ontvangen zie ik. Ik hoop op tijd klaar te zijn voor het nieuwe seizoen:)
Captain Slow
15 augustus 2010, 22:27
Zeker een top actie Raymond:thumbup:
Raikkonen_WC
15 augustus 2010, 22:40
Ben er zelf ook erg trots op om het te kunnen doen!!!!!
Gerben
15 augustus 2010, 22:40
Top Raymond :D
Ferroeni
16 augustus 2010, 07:24
Raymond, gaaf dat je hoofdsponsor bent geworden.
Maik Peters
16 augustus 2010, 07:25
Gaaf man! Een echte sponor :thumbup:
RSRoy
16 augustus 2010, 09:34
Ik zal de komende dagen aan de slag moeten zie ik. Top werk heren!
Fr3d
16 augustus 2010, 10:30
:thumbup:Gaaf Raymond:thumbup:
Mark B
16 augustus 2010, 10:42
Nice! mooi gebaar raymond, nu nog een keer zelf achter het stuur zitten? ;)
Raikkonen_WC
16 augustus 2010, 13:24
Zou graag willen. Echter heb ik daar helaas de apparatuur niet voor (stuur etc). En daarbij TIJD..... Maar maybe dat ik dit seizoen eens een race ga rijden, wie weet :D
Bob
16 augustus 2010, 19:28
Ik rij dan in de DRTCC5 niet mee, maar vind het een gaaf gebaar Raymond :D Top!
Dennis
19 augustus 2010, 20:43
Livery is de deur uit. Binnenkort een presentatie.
Captain Slow
20 augustus 2010, 19:55
En een klein persberichtje van mijn kant.:)
' Top Gear wil haar vleugels spreiden'
Top Gear lijkt opnieuw steun te krijgen van een vliegmaatschappij. Over een mogelijke terugkeer van South African Airways wilde men niks zeggen, maar een terugkeer wordt ook niet uitgesloten. Het enige dat het team kwijt wilde was dat het team haar vleugels wil gaan spreiden, maar op wat voor manier dat gaat gebeuren is nog niet duidelijk.
Het team zal volgend seizoen opnieuw met een Seat aan de start verschijnen.
Wordt ongetwijfeld vervolgd......
Kim Van Der Stichelen
20 augustus 2010, 23:15
?
http://www.budgetland.nl/images/alwaysMaandverbandNight16st173816.jpg
Robert Saalmink
21 augustus 2010, 00:03
Kim............................................... ........... het verontrust mij een beetje dat je dan meteen weer daaraan denkt...
:D
Mark B
21 augustus 2010, 00:04
Ligt misschien aan de naam???? :innocent:
Captain Slow
21 augustus 2010, 06:38
:lol: nou, dat is ook nog een optie ja:lol:
Maik Peters
21 augustus 2010, 15:57
Was about time.... ingeschreven dus. :)
Raikkonen_WC
23 augustus 2010, 22:34
Zo, mijn raceteam ook ingeschreven!!!!
RSRoy
27 augustus 2010, 20:10
Mijn inschrijving is ook de deur uit :)
kevin ensing
27 augustus 2010, 22:21
Hallo , ik heb een vraag .
Ik heb een 512 mb videokaart van Nvidia.
Zal ik hiermee Race On en het hele pakket kunnen spelen ?
Mvg ,
Kevin
Gerben vd Broek
27 augustus 2010, 22:28
Dan zul je toch echt de rest van je pc componenten moeten vermelden. Dus wat is je processor en je werkgeheugen. Welke windows versie draai je.
En welke Nvidiakaart is het. Enkel het aantal MB's zegt niet zoveel namelijk.
Gerben
27 augustus 2010, 22:36
Minimum System Requirements
Processor: Pentium 4 @ 2.4 GHz
Memory: 1 GB
Video Memory: 256 MB (3D Accelerator DirectX 9 compatible graphics card)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0
Keyboard & Mouse
DVD Rom Drive
Recommended System Requirements
Processor: Intel Pentium 4 @ 3 GHz
Memory: 2 GB
Video Memory: 512 MB (3D Accelerator DirectX 9 compatible graphics card)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0
Keyboard & Mouse
DVD Rom Drive
BRON:http://www.buzz99.com/267/race-on-system-requirements/
nu kun je het zelf checken kevin ;)
Roy Visser
27 augustus 2010, 23:04
Hallo , ik heb een vraag .
Ik heb een 512 mb videokaart van Nvidia.
Zal ik hiermee Race On en het hele pakket kunnen spelen ?
Mvg ,
Kevin
Kevin, ik dacht dat jij Race07 al had?
zoja, als je dat kunt spelen, dan kun je Race On ook spelen :)
Captain Slow
28 augustus 2010, 20:55
Zo, mijn auto is af. Nu even wachten op de renders en dan volgt de presentatie.
Over de komst van de muzikale gorilla is nog niks bekend:innocent:
joansom
29 augustus 2010, 10:25
Yes, mijn eerste echte skin is klaar :)
Render maken dat gaat me nog niet lukken. Ga proberen op een andere manier proberen mijn Livestrong team presentatie van plaatjes te voorzien.
Nog wel een vraagje voor de inschrijving. Waar vind ik de helm en suit templates?
Roy Visser
29 augustus 2010, 10:31
Nog wel een vraagje voor de inschrijving. Waar vind ik de helm en suit templates?
http://www.race-game.org/race07/download/skintemplates.htm
joansom
29 augustus 2010, 15:48
O jee,: heb ik een template van C30 wtcc 2008 gebruikt.
Moet het die van STCC zijn..
Zijn die hetzelfde of kan ik opnieuw beginnen ??:blink:
Bramzel
29 augustus 2010, 15:51
Voor zover ik weet zijn die hetzelfde :)
joansom
29 augustus 2010, 16:04
oefff gelukkig.
Ik heb mijn 2008 livery in drtcc4 car pack geladen, bestaande body overschreven en is inderdaad hetzelfde want ik zie geen gekke dingen:rolleyes:
Manuel
29 augustus 2010, 19:02
Goede actie van je Raymond om het komende seizoen te sponsoren.
Zal mooi bij mijn wagen passen. ;)
Niels
29 augustus 2010, 19:06
Heb alles af m.b.t. de livery, enkel moet ik de helm nog maken. Hoe kom ik hierbij te weten welke type (1 of 2) ik heb in een Honda Accord?
Darthwillie
29 augustus 2010, 19:31
type 2 volgens mij
Tjerk Korving
29 augustus 2010, 22:29
type 2 volgens mij
Klopt helemaal. De wagens met dak hebben type 2 en de open wielers type 1 (uitgezonderd de Formula Master).
paulpeter
30 augustus 2010, 21:28
Livery is hier ook af en opgestuurd. Door verbouwing doorgeschoven naar allerlaatste moment. Weer terug naar de oude monster skin :cool:
Atreidez
30 augustus 2010, 22:45
Ik heb me ook net nog ingeschreven als reserve, met de skin van vorig seizoen. Had niet de tijd en het geduld een nieuwe skin te maken, en met die van vorig seizoen sta ik ook niet echt veel in de schijnwerpers :p Hoop dus hier en daar nog een raceje mee te pikken.
CuqeBaqer
31 augustus 2010, 19:07
Jammer dat ik dat niet wist Jaap had best een livery voor je willen painten.
Ralffoxx
31 augustus 2010, 19:24
Och Jaap is Jaap. Spreek hem elke dag en hij had het zo kunnen vragen dus ;).
vankuilenburg
1 september 2010, 20:57
Volgens mij is mij psd-bestand te groot (aantal MB), want ik heb de email al 2 keer op rij terug gekregen als "non-deliverable". Kan ik het ook in een ander formaat aanleveren?
Bjorn
1 september 2010, 21:02
Volgens mij is mij psd-bestand te groot (aantal MB), want ik heb de email al 2 keer op rij terug gekregen als "non-deliverable". Kan ik het ook in een ander formaat aanleveren?
Heb je al geprobeerd om het in 2 delen op te sturen, bij mij lukte het toen wel.
vankuilenburg
1 september 2010, 21:10
Hoe doe ik dat?
Darthwillie
1 september 2010, 21:16
heb je het ingepakt als een RAR bestand?
Bjorn
1 september 2010, 21:19
De body file in een aparte zip file en je ander psd,s ook in een aparte zip file en dan 2 mailtje versturen. 1 met de body zip file en 1 met de andere zip files.
Stefan van Renselaar
1 september 2010, 21:44
Ik had gewoon alles op Megaupload gezet en de link dan in de email gezet :)
Niels Tieman
9 september 2010, 11:47
[spacer]
Het laatste circuit voor het DRTCC5 kampioenschap bekend
Wederom zal het voltallige veld neerstrijken op een circuit wat nog nooit eerder is verreden binnen een DigitalRacing.nl kampioenschap. Het circuit: Jyllandsringen, gelegen in Denemarken zal voor het eerst een DRTCC race hosten. 4 November 2010 zal het evenement plaats vinden en te volgen zijn via de Live-Timing (en eventueel een livestream!).
Download-link: http://www.custom-8.dk/?page_id=56
[spacer]
[logo_dr]
Darthwillie
9 september 2010, 11:49
Cool! letterlijk want Denemarken zal best koud zijn in november :p
Leuke baan volgens mij
Ferroeni
9 september 2010, 12:56
Ik ken de baan niet, maar ga er gewoon vanuit dat die leuk is :)
Gerben
9 september 2010, 13:52
Best Track Award, die moet wel vet zijn :D Die ga ik vanavond ook ff proberen!
Manuel
9 september 2010, 13:56
Kijk... dat is nu een waardig kampioen. Meteen al de track gaan testen.
Goed bezig Gerben ;)
Fr3d
9 september 2010, 15:05
Heb er ook wel zin in. Een seizoen zonder toledo. Zoooo bang dat ik spijt ga krijgen van die beslissing....
Nu nog de nwe auto goed uittesten
Ralffoxx
9 september 2010, 15:12
Och och Fred. Als je niet vooruit komt geef je mij gewoon de schuld.
joansom
12 september 2010, 12:39
Kan er tijdens de seizoensopener in Zandvoort met 30 auto's gereden worden of zijn er maar 25 gelukkigen...?
Niels Tieman
12 september 2010, 12:43
Zandvoort heeft maar 25 slots, dus de mensen die op de vaste lijst staan kunnen racen. Die lijst zal deze week worden gepresenteerd. :)
Henk Kraal
12 september 2010, 15:25
Volgende deze week .... zware avond gehad gisteren Niels? :P
Ik zag trouwens dat de timing/servers niet online zijn, was dat bekend?
Niels
13 september 2010, 14:52
Het laatste circuit voor het DRTCC5 kampioenschap bekend
Wederom zal het voltallige veld neerstrijken op een circuit wat nog nooit eerder is verreden binnen een DigitalRacing.nl kampioenschap. Het circuit: Jyllandsringen...
Heb gisteren even snel een paar rondjes afgewerkt op dit circuit. Eerste indruk beetje tricky -met de name het bumpje- maar wel erg gaaf :) Denk dat dit een van de mooiere races van het seizoen kan gaan worden.
Niels
14 september 2010, 09:48
Is een pitstop trouwens verplicht? Kan hier namelijk geen informatie over vergaren in de TS ;)
Darthwillie
14 september 2010, 09:48
Nee, zijn de races te kort voor.
Gerben
14 september 2010, 15:56
Maar het mag wel :D
Fr3d
14 september 2010, 18:37
heel erg benieuwd naar de driver entries en hun auto :)
Manuel
15 september 2010, 10:21
Inderdaad Fred, ben ook heel benieuwd. Nog eventjes volhouden.
Mark B
15 september 2010, 10:24
heel erg benieuwd naar de driver entries en hun auto :)
Net zoals jij in de Chevi gaat??? ;)
Raikkonen_WC
15 september 2010, 10:32
Ik kan je al verraden dat het RS-ICT Racing team een livery heeft die dezelfde stijl heeft als de Website. Dus veel wit en blauw :D Hopelijk vanavond persfoto's van de eerste testrit :D
Manuel
15 september 2010, 11:05
:laugh:
Fr3d
15 september 2010, 13:22
ja dat ook :p
Man wat ga ik de toledo nog missen haha
Ben benieuwd hoor met de chevi, is heel anders rijden en setuppen.
Niels Tieman
18 september 2010, 11:03
[spacer]
De definitieve startlijst komt vandaag online!
Nog een paar uur geduld en dat komt de definitieve startlijst voor het DRTCC5 kampioenschap online. Zandvoort zal 25 plaatsen aanbieden, waarbij er 8 man vanaf de tribune moeten toekijken. Na Zandvoort komen er meerdere circuits waarbij er 30 of meer plaatsen zijn en nagenoeg iedereen mee zal kunnen doen.
De reservelijst is, afgezien van Zandvoort en Monza, meer voor de sier!
[spacer]
[logo_dr]
Fr3d
18 september 2010, 13:53
geweldig!
Maik Peters
18 september 2010, 15:13
Dat is echt super vet man!!!
joansom
18 september 2010, 22:10
Ik kijk er al de hele middag en avond naar uit.. Laat maar komen:)
Bjorn
18 september 2010, 23:03
OOOH de spanning, ik hou het niet meer :surrender::no:
Een paar uur worden uren :scared::wacko:
Manuel
18 september 2010, 23:31
:sleep1: ;)
Niels Tieman
19 september 2010, 00:23
[spacer]
De definitieve startlijst staat in de 2de post van dit topic!
Door de vele inschrijvingen zijn er helaas een aantal mensen op de reservelijst beland, maar voor deze mensen is er goed nieuws! Er zijn deze editie maar 2 circuits waarbij er 'maar' 25 bolides mee kunnen doen. De overige circuits zijn toegankelijk voor 30 bolide of meer! De laatste race van het seizoen maakt het zelfs mogelijk om het voltallige veld aan de start te hebben staan. Zet dus allemaal Spa-Franchorchamps in de agenda voor een knallend einde.
Op naar Zandvoort!
[spacer]
[logo_dr]
Manuel
19 september 2010, 00:29
:thumbup: Goed bezig Niels!
Captain Slow
19 september 2010, 01:47
Krijg nou de tandjes, op de vaste lijst:cool: Tegen alle verwachting in
Darthwillie
19 september 2010, 01:51
Nr 13 :thumbup: Het doel is volgend seizoen de nr 1 te hebben :closedeyes:
bestaat een kleine kans dat ik mijn doel halverwege het seizoen bijstel :laugh:
Niels
19 september 2010, 08:42
Mooie lijst! :) Mag ik trouwens vragen op welke basis deze startlijst is gemaakt? Is dat op inschrijfdatum gedaan?
Darthwillie
19 september 2010, 09:15
Nee, oa eerdere deelnames en wat meer factoren. Ik gok zo de meest vervelende klus voor Niels ieder seizoen, wie wel en wie reserve. Het goede nieuws is vaak dat reserverijders vaak mee kunnen doen en met een veld van 30 denk ik zo dat door afmeldingen die er vaak zijn, zelden iemand onvrijwillig langs de kant staat
Raikkonen_WC
19 september 2010, 10:11
Opzich wel goed dat we dan maar voor 2 races op de reservelijst staan als ik het goed begrijp? Kunnen we de andere races wel mee doen :D
Niels Tieman
19 september 2010, 10:19
Het is altijd een lastige afweging wie er wel en wie er niet mee kunnen doen. Een aantal mensen staat op de reservelijst omdat ze dat expliciet gevraagd hebben. Voor de mensen die op de reservelijst staan is het dit jaar heel duidelijk. Zandvoort en Monza hebben maar 25 plaatsen, maar de overige races zijn meer(/genoeg) plaatsen. Het is wel een feit dat het DRTCC kampioenschap veel afmeldingen te verwerken krijgt omdat het aan het einde van de week is, en mensen dan lastiger zitten met hun tijd. Ik durf met 90% zekerheid te zeggen dat de overige races compleet gevuld kunnen gaan worden. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik een Gasten-bolide mee neem in de carset, omdat ik er zeker van ben dat we iedereen geregeld een plaats kunnen bieden dit seizoen.
Kortom; Sta je op de reservelijst, wees niet gevreesd. Je zult heel erg veel DRTCC5 rondjes gaan draaien. :D
Als laatste punt: Ik zal elke de inschrijf-lijst aanpassen zodat iedereen gelijk kan zien hoeveel mensen er mee kunnen doen. :)
Fr3d
19 september 2010, 10:32
Niels, mag/kan en wil je de inschrijvings lijst compleet maken met de boldides :)
Manuel
19 september 2010, 10:47
Niels, mag/kan en wil je de inschrijvings lijst compleet maken met de boldides :)
ahum... zou je meteen ook het aantal te rijden ronden kunnen vermelden bij elk circuit svp? Alvast bedankt Niels.
Niels Tieman
19 september 2010, 10:51
@Fr3d; Nee, dat komt na de release van de carset. Er zijn nog mensen die hun bolides willen presenteren en ik wil ze de mogelijkheid voor geven.
@Manuel: Dat zal ik na het weekend even updaten. :)
Henk Kraal
19 september 2010, 11:29
Blij dat ik weer op de vaste lijst sta, ik kijk erg uit naar de eerste race!
Ferroeni
19 september 2010, 12:30
Mooie deelnemerslijst. En zullen in ieder geval spannende races worden, daar ben ik van overtuigd.
RSRoy
19 september 2010, 14:20
Ziet er goed uit :)
Het begint weer langzaam te kriebelen hier.
Fr3d
21 september 2010, 12:47
laatste week van september is volgens de kalender deze week
benieuwd naar de carset :)
Jeroen Ursem
21 september 2010, 13:13
Volgens mij is dat gewoon volgende week, maar ik ben ook benieuwd :)
Darthwillie
21 september 2010, 13:17
Dat zou lastig zijn, carset NA de eerste race :p maar ik ben ook benieuwd naar een aantal nog niet gepresenteerde wagens :)
Mark B
21 september 2010, 13:54
Dat zou lastig zijn, carset NA de eerste race :p maar ik ben ook benieuwd naar een aantal nog niet gepresenteerde wagens :)
:innocent:
CuqeBaqer
21 september 2010, 17:13
Heb er zin in nummer 89 en op de vaste lijst ! Trouwens een gasten wagen is een goed idee Niels, zo heb ik ook ooit meegedaan aan een LEC race en sinds toen ben ik online gaan racen. Wist eerst nog niet dat het zo vet was.
joansom
22 september 2010, 18:16
Yes, ik zie net dat ik toch op de officiële lijst sta :thumbup: Heb ik nou niet goed gekeken dit weekend of , whatever, nu trainen voor zandvoort
Captain Slow
22 september 2010, 18:42
Mhow, er is een geheimpje, ik weet niet of Niels dat openbaar wil maken:innocent:
;)
Manuel
22 september 2010, 23:16
Het Zandvoort-topic wordt morgen online gezet ? ;)
Niels Tieman
23 september 2010, 00:38
@Casper: Jahoor. Er stond iemand te weinig op de lijst. Ik werd daar op geattendeerd en heb de lijst daarop aangepast.
@Manuel: Nee. Dat word in het weekend, de Carset heeft prioriteit op het moment. De status; 16 bolides ingame. ;)
Captain Slow
23 september 2010, 06:10
;););)
Manuel
23 september 2010, 11:56
Kunnen we dit seizoen wel weer gaan genieten van El Maestro's filmpjes? :thumbup:
Darthwillie
23 september 2010, 11:57
:thumbup: goed plan, iemand even Jerry informeren :innocent: :laugh:
nog een weekje maar :thumbup:
El Maestro
23 september 2010, 12:38
Over de filmpjes horen jullie binnenkort meer. Eerst moet de DVD afgerond worden. Ik weet dat het lang duurt, maar de afgelopen weken heb ik een hoop problemen gehad. PC is gecrasht en de ongerenderde bestanden (Monza en Spa) waren onbruikbaar op m´n nieuwe Windows install. Ik heb echt van alles geprobeerd om het te fixen, maar niks leek te werken... tot ik 10 minuten geleden de oplossing vond :D
Het lijkt er op dat alles nu weer naar behoren werkt! Anyways, binnenkort meer daarover!:)
Maik Peters
27 september 2010, 08:56
Euh... weet niet precies waarom, maar ik zag dat aanstaande Donderdag al de eerste race is...
Komt vandaag een Thread online?
Verzoekje: Kan het aantal rondes worden geupdate in de startpost? Weet dat je er eens mee bezig was, maar mogelijk door alle drukte even bent vergeten :)
:D even opgezocht hier en daar, maar in DRTCC3 was het 14 rondes.
http://www.digitalracing.nl/drtcc3/zandvoort/race1/index.html
Niels Tieman
27 september 2010, 09:51
Eerst de carset, dan komt de rest. De carset zal vandaag afgerond worden, maar pas morgen gereleased ivm de FPL-Race van vanavond.
Dus verwacht de thread en de rondes ook maar vandaag. :)
Maik Peters
27 september 2010, 10:20
Top Niels! :thumbup:
Roy Visser
27 september 2010, 22:43
Voor alle Honda Rijders:
Roy Visser Honda Setups (http://www.sr-academy.nl/Setup_Stuff/RV_Honda_Setups.rar)
Setups voor op:
Zolder
Zandvoort
Valencia
Oschersleben
Monza
Estoril
Donington
Brno
Brands Hatch Indy
de setups waar ik de eerste DRTCC kampioen mee werd. Sommigen zijn sinds die tijd geupdate, en meestal heb ik hiervan een setup gebruikt als basis voor de STCC circuits. De meeste setups zul je vinden onder setups voor de 2007 Honda, en anderen misschien onder de STCC Honda. Let er op dat ik mijn rembalans heel erg ver naar achteren heb staan, hierdoor stuurt de wagen wel enorm goed in (ook tijdens remmen), maar de wagen staat ook vrij snel achterstevoren.
De basis van de setups kun je gebruiken voor alle andere wagens muv de RWD's En zullen met lichte tweaks het ook gewoon fijn doen.
Zoek er eentje uit die je fijn vind rijden, pas je rembalans en steeringlock aan voor iets wat je zelf prefereerd, en gaan! :)
Fr3d
27 september 2010, 22:46
heb je ook zo'n mapje voor de lacetti?
damn de concurrentie was al groot met de honda en nu...
Jeroen Ursem
27 september 2010, 22:47
Fred:
De basis van de setups kun je gebruiken voor alle andere wagens muv de RWD's En zullen met lichte tweaks het ook gewoon fijn doen.
:rolleyes:
Fr3d
27 september 2010, 22:58
:ohmy: aaah :eek:
Robert Saalmink
27 september 2010, 23:40
Top dat je dat deelt Roy :thumbup:
Gerben
28 september 2010, 08:16
heb je ook zo'n mapje voor de lacetti?
damn de concurrentie was al groot met de honda en nu...
komaan je bent niet de enige die het tegen het honda leger moet opnemen ;)
Ferroeni
28 september 2010, 09:02
Roy, goeie actie.
Niels Tieman
28 september 2010, 20:10
[spacer]
[spacer]
DRTCC5 Hoofd-sponsor
[spacer]
DRTCC Carset & Reglementen te downloaden via de frontpage!
Het nieuwe DRTCC staat voor de deur en daar hoort natuurlijk een DigitalRacing.nl DRTCC carset bij! Versie 1.0 staat per direct online en ook de nieuwe reglementen zijn vanaf vanavond te downloaden.
We wensen iedereen veel plezier met de nieuwe carset en veel succes met het nieuwe seizoen.
Downloads
DRTCC5 Carset v1.0 (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/30-.html) (Opslaan als... gebruiken als de browser het niet snapt)
De DRTCC5 reglementen (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/31-.html)
[spacer]
[logo_dr]
R. de Ruijter
28 september 2010, 20:25
Top gedaan Niels! Kwaliteit van de auto's is, net zoals andere jaren, weer erg hoog! Maakt het racen nog leuker!
Maik Peters
28 september 2010, 20:36
Toppie! :D
Manuel
28 september 2010, 22:07
Mooie carset is het geworden. Zitten mooie exemplaren tussen.
(of ik kijk niet goed, maar ik mis Roy Diederen )
Bjorn
28 september 2010, 22:11
Mooie carset!
Ik heb 2 foutjes ontdekt.
Op de auto van Sander Reiche, op de ramen, staat Coronel ipv S.Reiche.
De koplampen van de honda, de zwarte ring klopt niet.
Niels Tieman
28 september 2010, 22:37
@Manuel; Roy Diederen staat er gewoon in.
@Bjorn Spierenburg; Sander Reiche heeft hier de correcte windows. Dus ik ga er vanuit dat jij nog een carset geinstalleerd hebt staan met zijn naam, wat niet soepel gecorrespondeerd met elkaar. Het zou iig een van de redenen kunnen zijn.
De windows zal ik zo nog even checken.
Edit: In de windows van de Honda is inderdaad een foutje geslopen. Ik heb besloten een update uit te brengen na het eerste evenement op Zandvoort. :)
Manuel
28 september 2010, 22:43
Ok Niels.
Prima werk geleverd in iedergeval.
Bjorn
28 september 2010, 22:49
@Bjorn Spierenburg; Sander Reiche heeft hier de correcte windows. Dus ik ga er vanuit dat jij nog een carset geinstalleerd hebt staan met zijn naam, wat niet soepel gecorrespondeerd met elkaar. Het zou iig een van de redenen kunnen zijn.
In de installer zat een dubbel pakket DRTCC auto's, ik heb de DRTCC5 map gepakt maar die werkte niet. Verkeerde ini. Daarna de ini uit de root map gepakt en die werkte wel. Misschien was de window map in die DRTCC5 map ook niet goed?
Edit: In de windows van de Honda is inderdaad een foutje geslopen. Ik zal even kijken of er nog meer foutjes opduiken en of ik daar nog een update voor uit zal brengen. :)
Het viel me op toen ik buiten de auto keek. Niet storend, dus ook niet nodig om daar een update voor uit te brengen.
Niels Tieman
28 september 2010, 22:56
De installer is inmiddels aangepast, en zal hem spoedig uploaden. Ik zal in de e-mail naar de race toe nog wat informatie vrij geven voor de mensen die hem eerder hebben gedownload. Bedankt voor het melden Bjorn. :)
Darthwillie
28 september 2010, 23:46
:huh1: raar, ik sta in ieder rijtje waar een DRTCC wagen staat OOK met dezelfde wagen
had eerste de DRTCC4 map weggehaald
ga het nog eens proberen te installeren
http://img816.imageshack.us/img816/8064/racesteam20100928233849.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/2572/racesteam20100928233911.jpg
Niels Tieman
28 september 2010, 23:47
De oude files verwijderen en de nieuwe rar downloaden Wilfred. Het install-programma heeft enorme ruzie met de ini-file die SimBin gebruikt, daar kwam ik net pas achter. Helaas. :)
Darthwillie
28 september 2010, 23:49
heb hem net kwartier terug gedownload, is dat de oude versie nog?
Niels Tieman
28 september 2010, 23:56
Dat zou goed kunnen ja. :)
Als je een installer had was het sowieso de oude, want die heb ik verwijderd. :)
Darthwillie
28 september 2010, 23:59
:) yep was een installer, en nu is hij idd goed :thumbup:
gave wagens weer!!!!!
Niels Tieman
29 september 2010, 00:02
Top, goed om te horen. (Al kan ik niet ontkennen dat ik er dan enorm van baal...)
Darthwillie
29 september 2010, 00:13
Als dat het grootste probleem van de dag was dat zo makkelijk op te lossen is was het een goede dag :)
enige dingetje wat mij opviel is dat Steven Frederiks in team WTM rijdt????? Als CEO van dat team hoor ik echt alles als laatste :lol:
Even snel de set bekeken,
-Fred Visser leuk de naam van je dochter erop
-Pascal en Sander gave sponsor :thumbup: alleen lees ik steeds Oral ipv Oracle daarnaast, associatief denke waarschijnlijk :blushing:
-Wagens van Casper en Manuel vind ik echt bloedjegaaf :thumbup:
Niels Tieman
29 september 2010, 00:16
*checkt*
Yup. Er staat [[DSR]] in de carset en dat moet [[[DSR]]] zijn.
Ik neem het wel mee in een update.
edit: Ik heb gelijk maar even die Honda '08 windows gechecked. Blijkbaar zijn die windows-textures vanuit SimBin net iets anders. Daar moet ik even mee gaan vogelen. :)
Darthwillie
29 september 2010, 00:21
25% van het sponsorgeld van Steven naar Darthwillie en we praten nergens meer over :p
Ieder seizoen verbaas ik me weer over de kwaliteit van de set, geweldig, Mark B, ik vind jouw wagen ingame vele malen mooier dan hij op de render uitkomt .
Niels Tieman
29 september 2010, 00:23
Ik heb de rar-file maar even geupdate. Dus iedereen die hem nu download heeft de goede ini-file zonder de [[dsr]] fout. :)
Ferroeni
29 september 2010, 07:32
Niels, Topwerk!! Ik ga vanavond als ik thuis ben gelijk downloaden en daarna nog wat rondjes opwarmen voor de openingsrace morgen op Zandvoort. Ik heb er weer zin in.
Manuel
29 september 2010, 08:33
Thnx Willie.
Kan ik het beste de oude set verwijderen en dan opnieuw installeren Niels?
RSRoy
29 september 2010, 09:06
Heb de auto's even vluchtig bekeken, ziet er weer goed uit!
Nu me laatste spulletjes pakken en op naar het vliegveld :D
Niels Tieman
29 september 2010, 10:37
@Manuel. Ja voor de zekerheid alle oude files even (handmatig) verwijderen en dan de nieuwe installeren. :)
Captain Slow
29 september 2010, 19:03
-Wagens van Casper en Manuel vind ik echt bloedjegaaf :thumbup:
Mijn wagen is onder het motto: beter goed gejat dan slecht verzonnen getekend:laugh:
Bramzel
29 september 2010, 21:42
Kudo's aan alle painters, het is (volledig in DR.nl traditie) weer een dijk van een carset geworden. Stuk voor stuk kwaliteitsbakken!
Maik Peters
30 september 2010, 12:14
Niels, Ik heb nog een klein foutje ontdekt.
- Bram VD Stiggelen heeft Nr2 ipv Nr6 (nummerplaat in auto is goed)
Niels Tieman
30 september 2010, 12:39
Yep, een bekende bug. Het is nog even de vraag of dat geupdate gaat worden. Het is even een afweging die ik moet gaan maken. :)
Maik Peters
30 september 2010, 12:45
Dat is natuurlijk een afweging die allen jij kan bepalen :D
Maar misschien een kleine fix? Bestandje dat men kan downloaden ipv de hele carset.
En dan na deze race een nieuwe versie van de carset online zetten, waarin alle punten zijn gefixt (als er nog andere punten over zijn).
;)
Manuel
30 september 2010, 13:20
Een reinstall is toch zo gebeurd voor iedereen?
Mark B
30 september 2010, 13:25
Ach wat maakt het eigelijk uit... Heb in de ZAC ook een heel seizoen gereden met nummer 83 terwijl Koos die ook had ;)
Niels Tieman
30 september 2010, 13:30
Ik ga niet 3 updates uitbrengen. Dan word het hooguit 1 update waarbij de fouten eruit gehaald worden die daadwerkelijk op te lossen zijn. Maar dat gaat niet gebeuren voor de race van Zandvoort.
@Manuel; Ik heb ook nog een ander leven hé, naast DRNL ;):D
Captain Slow
30 september 2010, 14:12
DR.com?:innocent:
joostingh
30 september 2010, 14:14
dr.com?:innocent:
:lol:
Darthwillie
30 september 2010, 14:21
DR.com?:innocent:
http://www.attinderdhillon.com/wp-content/uploads/2010/03/DoubleFacePalm.jpg
:lol::lol::lol::lol::thumbup:
U is scherp heer Smit
Niels Tieman
3 november 2010, 21:17
[spacer]
Straffen na aanleiding van de eerste 3 races
Doordat de eerste paar races, en wat andere onvoorziene problemen, was het lastig om alle races na te kijken maar dat neemt niet weg dat er bepaalde zaken moeten worden bekeken binnen de DRTCC competitie. We hebben in 3 races een aantal zaken gezien die we willen bespreken en bestraffen:
1. Gerben Kelly v. Michael Koel op Norisring
We bestraffen Michael Koel door een reeks van incidenten tijdens en na de races op de Norisring. Het protest wat ingediend was door Gerben Kelly is niet gehonoreerd. We zijn als Organisatie van mening dat het een samenloop van omstandigheden was en dat Koel weinig tot geen kans had om Kelly te ontwijken.
We hebben wel bezwaar tegen de uitingen die in de chatbox zijn gemaakt en later op het forum. Ook de onnodige stuurbeweging naar Jerry van Sinderen, tijdens het incident, zijn dingen die we niet binnen de DRTCC competitie willen zien.
Michael Koel krijgt 30 Seconden straftijd en een waarschuwing voor de eerst komende races.
2. Gerben Kelly (deel2)
Gerben Kelly gaf in zijn protest tekst en uitleg over het voorval in een van de races op de Norisring. De organisatie is ook van mening dat hij teveel voor eigen rechter heeft gespeeld en zal een waarschuwing ontvangen.
3. Niels vd Poll
Niels vd Poll is nieuw en maakt wat onnodige fouten vooral in gevechten. In de eerste paar races word er nog wel eens gezorgd voor onnodig contact, ook bij de start. We zijn van mening dat hier een waarschuwing op zijn plaats is.
Algemeen
We hebben veelal zaken gezien die niet goed genoeg zijn om bestraft te worden. We vragen iedereen om na te denken over inhaalacties, een ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker als het het DRTCC betreft.
Let goed op als je achter iemand raced en probeer je eigen positie goed in te schatten. Remmen op de remlichten van je voorganger zorgt over het algemeen voor lastige situaties.
Slot
Ook willen we iedereen een groot compliment maken voor de getoonde races. Er zijn vele gevechten geweest die een lust voor het oog zijn en reclame voor DigitalRacing.nl als league organisator.
[spacer]
[logo_dr]
Niels Tieman
17 november 2010, 11:46
[spacer]
Mededeling
Het was de deelnemers van het DRTCC kampioenschap waarschijnlijk al opgevallen dat ik de laatste paar races niet vaak aanwezig was. Dit heeft alles te maken met mijn privé-situatie, waar ik verder niet te veel over kwijt wil. Na een goed gesprek met Robert, en het zien van een aantal reacties in dit forum, heb ik besloten mijn werk voorlopig neer te leggen als organisator van het DRTCC-kampioenschap.
Robert zal de laatste races de organisatie op zich nemen, waarvoor dank.
En ik zal (hoogstwaarschijnlijk) weer van de partij zijn bij DRTCC6.
Succes in de laatste races,
Niels.
Ik wil nog wel even toevoegen dat ik niet weg ga bij DRNL. Ik blijf actief.
[spacer]
Darthwillie
17 november 2010, 11:51
Sterkte daar mee Niels en in ieder geval bedankt voor al het organisatie werk tot nu toe!:thumbup:
Manuel
17 november 2010, 11:56
Ik sluit me bij de woorden van Willie aan Niels.
En goed om te lezen dat je wel nog achter de schermen actief blijft.
DRTCC6 :thumbup:
Fr3d
17 november 2010, 12:00
+1
Succes er mee Niels, hoop dat de situatie waar in je zit snel zal verbeteren.
Ferroeni
17 november 2010, 12:08
Iik sluit me ook aan bij Willie.
Niels, sterkte de komende tijd.
Robert Saalmink
17 november 2010, 12:12
En ik zal (hoogstwaarschijnlijk) weer van de partij zijn bij DRTCC6.
OEH!!!!!!!!!! Komt er een DRTCC6??? :thumbup:
Gerben
17 november 2010, 12:14
Sterkte Niels!
joansom
17 november 2010, 12:45
Niels, het beste met je privé situatie gewenst.
Ik kijk al uit naar drtcc 6 :thumbup:
Hopelijk tot snel
Maik Peters
17 november 2010, 13:00
Niels, zoals je ook tegen mij zegt; Let goed op jezelf!
Suc6 en tot iig DRTCC6...
En natuurlijk op het forum.
Sterkte!
RSRoy
17 november 2010, 13:37
Sterkte Niels!
Raikkonen_WC
17 november 2010, 15:21
Sterkte Niels!
Captain Slow
17 november 2010, 17:38
Sterkte Niels
Henk Kraal
17 november 2010, 22:10
Begrijpelijk dat je daar niet teveel over kwijt wilt, sterkte gewenst in ieder geval!
Maik Peters
21 november 2010, 19:20
Voor diegene die het nog niet weten / door hebben.
Vanavond is er een ZAC race en daarom staan de overige servers uit.
Peter
23 november 2010, 12:45
Misschien iets voor het DRTCC 6?
http://www.nogripracing.com/images/screenshots/81309.jpg
http://www.nogripracing.com/images/screenshots/81393.jpg
Niels Tieman
23 november 2010, 13:05
Mooie nogripracing.com plaatjes Peter. ;)
Maar ik gok dat je doelt op de Cruze die gereleased is. Dat is een optie, ondanks dat er een aantal dingen niet aan kloppen.
Er zijn overigens meer opties waar we eens goed naar moeten kijken.
Peter
23 november 2010, 13:45
Doen ze het niet? darn, maar ik doelde inderdaad op de Cruze ja...
in hoeverre die klopt of niet heb ik dan weer geen idee van...
Bramzel
23 november 2010, 14:49
Die Cruze is zwaar onder de maat kwaliteitstechnisch gezien. We hebben echter nog wel een paar andere opties op het oog. Daarover later meer ;)
Niels
23 november 2010, 14:55
Een heuse Porsche 997 GT3, om ze gelijk te trekken met de huidige WTCC hokken worden de laatste vier versnellingen geblokkeerd. :lol:
Manuel
23 november 2010, 16:08
Er zijn overigens meer opties waar we eens goed naar moeten kijken.
:thumbup:
Robert Saalmink
2 december 2010, 21:39
Ik heb sinds vandaag een Player1 profielmap erbij. Iemand enig idee hoe dat kan, en of ik die zomaar mag verwijderen?
Mijn oude profielmap staat er ook nog. Ik heb inmiddels mijn oude profiel weer in het spel kunnen selecteren.
Niels
16 december 2010, 16:00
Vanavond de laatste race van het seizoen alweer :( Tot nu toe een erg leuk (eerste) seizoen gehad, en ik kijk uit na een vervolg :) Hetgeen wat ik mij nu afvraag is hoe we de wintermaanden kunnen doorkomen? Staat er nog iets op het programma? Een leuke wintercup wellicht?
Robert Saalmink
16 december 2010, 16:03
ZAC7 :p
Maar sowieso zullen voor een -mocht het er komen- eventuele DRTCC6 nog wel wat testraces komen, en wellicht dat we tussendoor nog wel wat organiseren.
Mark B
23 december 2010, 16:19
Zou eventueel de baan op de DRTCC server op een kortere ingesteld kunnen worden voor de mensen die alvast wat willen testen voor next season? :)
Alvast bedankt! :) Valencia/Okoyama oid.. :)
Manuel
23 december 2010, 16:25
Zolder ook wel een leuke.
Raikkonen_WC
23 december 2010, 16:58
Zolder ook wel een leuke.
Kun je dan niet beter realtime gaan testen. Ligt toch om de hoek :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.