PDA

View Full Version : FPL: Geruchten, persberichten en teampresentaties.

Pagina's : [1] 2

Tjerk Korving
8 oktober 2008, 20:43
[spacer]
[logo_fpl]

Hoog tijd om ook voor de Formula Pro League eens wat lawaai te maken en dus bij deze de "geruchten, persberichten en teampresentaties" thread. Wie doen er mee, over wie word er gefluisterd of zijn er zelfs al wagens te presenteren? Het kan hier allemaal.

Om een begin te maken met een animo lijstje, alvast het onderstaande lijstje wat is geplukt uit de kalender thread. Uiteraard is deze thread ook een ideale plaats om alvast vooraf teams proberen te vormen. (bold is bevestigd)

Team:|Rijder 1:|Rijder 2:
WolnerGP|Alexis Saridakis|Angelo Wolner
nnb|Robert Saalmink|nnb/geen
DCR|Tjerk Korving|nnb/geen

Hoe zet ik dit in mijn eigen post?
-Quote de laatste post waar de tabel in voorkomt
-Haal de quote-tags weg

[spacer]
[logo_dr]

Ralffoxx
8 oktober 2008, 23:25
Team Zerobarrier|Jaap Kleijn|Steven Voss

Tim Wijen
8 oktober 2008, 23:25
nnb|Tim Wijen|nnb/geen

Ik kan nog niet zeggen voor welk team ik uit zal komen maar ik hoop op een zitje bij ucp.jr :) Binnekort maar eens wat gesprekken gaan voeren met de grote baas voor een mogelijk zitje ;)

paulpeter
8 oktober 2008, 23:58
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
Crown Racing|Michael Storm|nnb

Zijn bekende pro-league namen.

Michael Storm tekent bij Crown Racing

Michael Storm rijdt komend seizoen voor Crown Racing in de Formula ProLeague. De oud Gp-Proleague kampioen gaat terug naar het team waarin hij in 2006 succesvol was in de F1 klasse van de pro-league. Na 2006 vertrok Michael naar het team van Spyker, maar nu keert hij weer terug naar het team waar hij ooit begon op het hoogste niveau.

Teambaas Paulpeter Kroon was erg in zijn nopjes met de komst van Storm. Michael is een erg jonge en snelle coureur. De voorbije maanden heeft Storm opnieuw zijn snelheid bewezen door 6e te worden op het WK, een mooie prestatie. Twee jaar geleden heeft hij ons team op de kaart gezet. Als nieuw komer wisten we gelijk 2e in de constructeursstand te eindigen. Helaas grepen we naast de kampioenschapbeker dat jaar. Over de teamgenoot van Michael Storm kon Kroon nog niks zeggen. We zijn op zoek naar een snelle en actieve coureur die samen met Michael dit team in deze nieuwe league op de kaart kan zetten. Geintresseerde coureurs zijn altijd welkom.

Over de wagen kon Kroon nog kwijt dat hij waarschijnlijk in de bekende lichtblauwe kleuren gespoten zal worden.

Jeroen Ursem
9 oktober 2008, 00:02
nnb|Tim Wijen|nnb/geen

even voor het complete plaatje :)

King Otto
9 oktober 2008, 01:16
nnb|Tim Wijen|nnb/geen

Ik bevestig mezelf bij deze hier maar moet ik me nog bij jou bevestigen Tjerk?

Lijkt me een leuke nieuwe ervaring in het simracen dit btw, heb nog nooit aan een online league meegedaan dus heb er zin an :)

Niels Tieman
9 oktober 2008, 01:18
Alexis! Je leeft! Ongelovelijk, wat gaaf om jou bij ons terug te vinden. Welkom :D

Gerben
9 oktober 2008, 09:06
Zo hey, das lang geleden Saridakis! ;)

Robert Saalmink
9 oktober 2008, 10:37
Ik bevestig mezelf bij deze hier maar moet ik me nog bij jou bevestigen Tjerk?

Lijkt me een leuke nieuwe ervaring in het simracen dit btw, heb nog nooit aan een online league meegedaan dus heb er zin an :)

Welcome back :D

Officiele inschrijvingen zijn nog niet gestart, dit is een animo check :) inschrijvingen beginnen binnenkort.

Roy Visser
9 oktober 2008, 14:04
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
Team Vaillante|Michel Vaillant|Roy Visser

ik zal maar een paar wedstrijden mee kunnen rijden, maar ik zet me naam er maar gewoon tussen ;)

King Otto
9 oktober 2008, 15:30
Alexis! Je leeft! Ongelovelijk, wat gaaf om jou bij ons terug te vinden. Welkom :D
Thnx, vind het ook wel gaaf. Ga jij ook nog racen?

Zo hey, das lang geleden Saridakis! ;)
Zekers, moet jij je niet inschrijven ofzo? ;)

Welcome back :D

Officiele inschrijvingen zijn nog niet gestart, dit is een animo check :) inschrijvingen beginnen binnenkort.
Thnx, lijkt me leuk om weer es tegen je te racen :) Zal contact houden met Angelo over de inschrijvingen :)

Federici
9 oktober 2008, 15:45
..

Thnx, lijkt me leuk om weer es tegen je te racen :) Zal contact houden met Angelo over de inschrijvingen :)

Alexis, daar ben je dan toch! :D
Naja, de inschrijvingen zullen hier worden aangekondigd. Maar ik informeer je natuurlijk wel ;)

Niels Tieman
9 oktober 2008, 16:03
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
nnb|Niels Tieman|nnb/geen

Atreidez
9 oktober 2008, 17:40
Cool plaatje Otto :D Was eerst ff bang dat animo laag zou zijn, maar t veld ziet er nu al goed uit!

Ralffoxx
9 oktober 2008, 17:48
wel jammer anders had ik nog is kans om te winnen ;)

Button87
9 oktober 2008, 18:10
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
nnb|Niels Tieman|nnb
DSR?|Steven Frederiks|nnb

paulpeter
9 oktober 2008, 19:53
He m'n oude teambaas, goed je hier te zien Steven:)

Ralffoxx
9 oktober 2008, 20:00
Steven en Steven :P ooit op bezoek bij Pp :P wat was dat al weer wat geleden

Button87
9 oktober 2008, 20:30
He m'n oude teambaas, goed je hier te zien Steven:)

Achja nieuw spel nieuwe kansen :thumbup:

tinyriconen
10 oktober 2008, 22:11
Ik werd vanmiddag getipt van het bestaan van dit gebeuren en ik moet zeggen. Als ik terugdenk aan die PL-tijd gaat het wel een beetje kriebelen. Ik heb Race 07 net een paar dagen en maandag avond ben ik standaard vrij van alles. Ik heb er wel oren naar, maar moet nog wel even kijken of ik het spel lekker kan draaien. - Ja heb het spel wel, maar nog niet écht geprobeerd -

Trouwens, ik zat al aan een beetje te denken aan dit (wat ik nu tegen ben gekomen) nadat ik in RACE 07 zelf de namen Paulpeter Kroon en Gerben Kelly voorbij zag komen.

In ieder geval, ik zou graag mee willen doen. :)

Tjerk Korving
10 oktober 2008, 22:21
Hey Ricus, ook leuk om jou weer hier te zien. Evenals alle anderen overigens, het hele zooitje begint toch langzamerhand weer bij elkaar te komen en dat is mooi en leuk om te zien. Zegt het voort. :)

Bramzel
11 oktober 2008, 00:24
Welkom mannen :) Opdat den ouden ProLeague tyden moogen herleeven!

King Of F1
11 oktober 2008, 00:56
Veel bekende namen hiero.
Heb het spel helaas niet en ben het racen waarschijnlijk verleerd inmiddels :P
Toch leuk initiatief, benieuwd hoe dit gaat lopen!

Federici
11 oktober 2008, 03:23
Aaight, kben nog steeds een van de meest ervaren PL-coureurs :D

Ralffoxx
11 oktober 2008, 04:23
ik vast een van de gene die minste Q/R verhouding heeft :P vaak de Q gereden en bijna nooit de R :P nu gaat dat zeker anders zijn :)

Niels Tieman
11 oktober 2008, 13:17
WIP van Robert Saalminks F3000. 0ld Sk00l livery zegmaar ;)

http://img361.imageshack.us/img361/2995/rsfplps8.jpg

Daniël
11 oktober 2008, 13:39
Inderdaad lekker old-skool! Het blijft een leuk design though! Erg leuk ding.

Mark van Zanten
11 oktober 2008, 13:51
Jeuzus, die is ook al de nodige jaartjes oud :p Maar het blijft een mooie livery!

Heb je die render met 3DS9 gemaakt Niels? Of zijn er ook scenes van de F3000 voor 3DS7?

Robert Saalmink
11 oktober 2008, 13:56
Ja, Niels heeft destijds een classic uit de hoed getoverd :)

Niels Tieman
11 oktober 2008, 14:27
En mijn livery,.. ook WIP. Oud in een nieuw jasje :)
De render is inderdaad gemaakt in 3DSMax8.

http://img147.imageshack.us/img147/1177/ntf3000ol6.jpg

Atreidez
11 oktober 2008, 22:11
Mooie auto's hoor Niels :thumbup:

Aangezien deze league op maandags gaat rijden, a.s. maandag weer een testje inbouwen? Kunnen we ook wat aan elkaar wennen, en voor mij is t een plezierkampioenschap dus wat dat betreft is samen aan setups bouwen ook een mogelijkheid! Dus ik stel voor;

Maandag 13 Oktober 2008 - Testsessie Monza - @ 20.00

Wie komt?

Robert Saalmink
11 oktober 2008, 23:15
I'm in :)

Jeroen Ursem
11 oktober 2008, 23:57
handig tijdens de ZAC testsessie :p

Robert Saalmink
12 oktober 2008, 00:33
handig tijdens de ZAC testsessie :p

Multi-tasker joh, ik heb twee schermen :)

Ralffoxx
12 oktober 2008, 00:34
ZAC is toch normaal op zondag :P dus tja... Maar goed toennet met wat gasten op Monza zitten rijden wel leuk alleen maakte ik bijna elke ronde wel een domme fout. En in de 6e raakte ik een wiel kwijt. Gaat zo lastig rijden. Maar goed wel leuk om met oude bekende weer te rijden :).

Mark van Zanten
12 oktober 2008, 00:55
Was net wel leuk ja. Krijg in de kwalificatie pas eindelijk een redelijke gang erin, maar in de 11e ronde van de race is het me toch gelukt om in Lesmo 2 mn beide achterwielen eraf te werken:P

Tim Wijen
12 oktober 2008, 23:22
Inmiddels heb ik een team gevonden voor de FPL. Meer informatie volgt.

Ik zal morgen overigens ook aan de testrace deelnemen :)

Robert Saalmink
12 oktober 2008, 23:32
Mooie auto's hoor Niels :thumbup:

Aangezien deze league op maandags gaat rijden, a.s. maandag weer een testje inbouwen? Kunnen we ook wat aan elkaar wennen, en voor mij is t een plezierkampioenschap dus wat dat betreft is samen aan setups bouwen ook een mogelijkheid! Dus ik stel voor;

Maandag 13 Oktober 2008 - Testsessie Monza - @ 20.00

Wie komt?

Dit is inderdaad niet zo handig omdat we dan ook de ZAC5 testrace hebben op Mid Ohio.

Atreidez
13 oktober 2008, 13:50
Is dat dezelfde server?

Ik heb nl. geen GTR2, dus ik kan niet eens ZAC5 rijden. Ik gok dat er meerdere zijn die geen GTR2 hebben? DRTCC en FPL op dezelfde dag is ander verhaal, aangezien dat beide met Race07 wordt gespeelt.

Overigens is de maandag zelf door jullie gedoopt tot FPL avond, dus leek mij het meest logisch het ook op maandag te gaan broadcasten :P

Robert Saalmink
13 oktober 2008, 14:42
Ja dat klopt, de test op Mid Ohio is ook door omstandigheden op de maandag terecht gekomen. Maar ik bedoel, ik denk dat er best mensen zijn die vanavond de ZAC5 test rijden en het op de FPL server rustiger zal blijven daardoor. Dus kun je voor 1x beter een andere avond prikken wellicht, of het niet erg vinden dat het minder druk is ;)

Mark B
13 oktober 2008, 15:04
Ik zal binnenkort ook eens kijken hoe die F3000 bakkies rijden :)

Atreidez
13 oktober 2008, 15:18
Dus kun je voor 1x beter een andere avond prikken wellicht, of het niet erg vinden dat het minder druk is ;)

Ik ben er gewoon om 20.00 en ik zie wel wat er verschijnt, en ik heb uiteraard alle begrip voor de mensen die ook ZAC5 rijden. Volgende test is volgende week maandag dunkt me! :laugh:

Bram Van Der Stichelen
13 oktober 2008, 15:22
Ik ben er gewoon om 20.00 en ik zie wel wat er verschijnt, en ik heb uiteraard alle begrip voor de mensen die ook ZAC5 rijden. Volgende test is volgende week maandag dunkt me! :laugh:

moest het vanavond geen zac testrace geweest zijn had je me waarschijnlijk ook kunnen vinden op de server (aangezien er een kleine drtcc pauze is blijkbaar :p)

tinyriconen
13 oktober 2008, 19:44
Race 07 valt (wel zo terecht natuurlijk) niet online te spelen als je geen uniek exemplaar hebt. Ik heb dat niet, maar ben ook niet van plan dit wel te gaan halen. Gezien mijn prioriteiten wat geld, tijdsbesteding en game-interesse betreft, ben ik niet van plan een kleine 30-35 euro uit te geven aan dit spel. Eigenlijk wel jammer, maar het is niet anders ;) Kortom, met mij wordt het in ieder geval niets in de FPL.

Roy Visser
13 oktober 2008, 19:46
Race07 is online al te vinden voor €9.99 ;)

Atreidez
13 oktober 2008, 19:52
Idd, ik bestel bv. veel via Play.com (Engeland) en dan wordt t gratis bezorgd.
http://www.play.com/Games/PC/4-/3475686/Race-07-The-Official-WTCC-Game/Product.html?cur=258

12,50 daar dus :)

Ralffoxx
13 oktober 2008, 20:22
Mr. Jaap aka Atreidez dacht het wel leuk te vinden als mensen op TS zouden komen. Dus hierbij welkom in het Race 07 kanaal op mijn ts waar ik en Jaap vaak zitten tijdens het racen.
Server IP:
ts63.gameservers.com:8770
geen password.

Button87
13 oktober 2008, 20:24
Idd, ik bestel bv. veel via Play.com (Engeland) en dan wordt t gratis bezorgd.
http://www.play.com/Games/PC/4-/3475686/Race-07-The-Official-WTCC-Game/Product.html?cur=258

12,50 daar dus :)

bij www.12game.com kost hij 11,94 nog goedkoper :D

Gerben vd Broek
14 oktober 2008, 02:31
Als ik ooit nog eens snelheid in die f3000 bakken zou kunnen krijgen dan ben ik hier ansich wel voor te vinden. Maar op het moment nog steeds te druk met allerlei andere dingen, die niet met racen te maken hebben. Dus ook weinig tijd om echt snel te worden met die f3000 bakken. Misschien dat ik het nog ga proberen, maar denk niet dat ik een vaste klant ga worden, kwa racen dan wel te verstaan.

Bram Kocken
14 oktober 2008, 10:55
Mr. Jaap aka Atreidez dacht het wel leuk te vinden als mensen op TS zouden komen. Dus hierbij welkom in het Race 07 kanaal op mijn ts waar ik en Jaap vaak zitten tijdens het racen.
Server IP:
ts63.gameservers.com:8770
geen password.
Of je komt in de gezelligheid van UCP's TS :) Moet je Roy ff contacten voor de exacte gegevens, die heb ik hier niet bij de hand.

Mark B
14 oktober 2008, 11:02
Ik zie hier steeds meer mensen van de oude Pro League.
Gezellig hoor :) Welkom Ricus :P

Federici
14 oktober 2008, 17:30
Ricus! Ja.. de oude garde komt weer mooi bij elkaar haha :D

tinyriconen
14 oktober 2008, 20:02
Ah kijk, een tientje. Dat is niet mis. Maar Jaap, Play.com is toch alleen maar betalen met creditcard of heb ik het nou mis? Ik wilde daar eens iets kopen, maar kwam altijd (als ik tot de betaling kwam) uit bij Credit Cards.

Maar ja, voor een tientje zou ik het misschien nog wel doen. Ik ga er over nadenken ;)

Bram Van Der Stichelen
14 oktober 2008, 20:06
Ah kijk, een tientje. Dat is niet mis. Maar Jaap, Play.com is toch alleen maar betalen met creditcard of heb ik het nou mis? Ik wilde daar eens iets kopen, maar kwam altijd (als ik tot de betaling kwam) uit bij Credit Cards.

Maar ja, voor een tientje zou ik het misschien nog wel doen. Ik ga er over nadenken ;)

je kan altijd aan iemand hier vragen om het te bestellen, en jij die dan gewoon met de bank naar de persoon zijn rekening het bedrag betaalt :)

Bramzel
14 oktober 2008, 20:13
Of gewoon via Paypal, daar kan je je bankrekening aan hangen. Heb ik ook gedaan. Geld wat je dan via Paypal betaalt wordt automatisch van je rekening afgeschreven.

Tjerk Korving
14 oktober 2008, 21:16

Ricus, mocht je nou geen creditcard of paypal hebben dan wil ik het ook nog wel voor je regelen. Heb beide dus je weet me te vinden mocht het nodig zijn.

Tim Wijen
14 oktober 2008, 21:42
Wijen vindt FPL-stoeltje bij Dynamic Motorsports

Tim Wijen rijdt vanaf komend seizoen voor Dynamic Motorsports in de Formula Pro League. Zo heeft het team maandag bekend gemaakt. De Nederlander stapt van ucp.jr over naar Dynamic Motorsports. Dit omdat naar eigen zeggen ucp.jr hem geen plek kan bieden binnen digitalracing.nl.

Wijen reed de afgelopen seizoenen voor ucp.jr, maar is blij om nu ook een kans te krijgen bij Dynamic Motorsports. "Ik heb een paar geweldige seizoenen gehad met ucp.jr, maar ik ben erg blij met deze kans. Als je ziet wat Dynamic Motorsports heeft gepresteert in het verleden ben ik erg trots dat ik vanaf nu deel uitmaak van het team.”

Ook presenteerde het team vandaag de livery voor het komende Formula Pro League Seizoen:

http://www.bramknot.nl/fpl/DM_F3k_Tim1.jpg

http://www.bramknot.nl/fpl/DM_F3k_Tim2.jpg

Niels Tieman
15 oktober 2008, 10:33
Owyeah! :D Nette livery, ben benieuwd naar alle andere!

Ben ook benieuwd of mensen weer zo creatief gaan zijn met hun presentaties net als bij de GPx-PL. :D

Robert Saalmink
15 oktober 2008, 10:47
Strakke wagen!

Bram Kocken
15 oktober 2008, 11:28
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
nnb|Niels Tieman|nnb
nnb|nnb/geen?|Bram Kocken

Ik rijd nu nog alleen, maar kan wel iemand gebruiken met ervaring met setups en track-tips :)

Robert Saalmink
15 oktober 2008, 11:42
Team DigitalRacing|Robert Saalmink|Niels Tieman
nnb|Tim Wijen|nnb/geen

Tim Wijen
15 oktober 2008, 12:14
Dynamic Motorsports|Tim Wijen|nnb/geen

Even de lijst geupdate :)

Flyer
15 oktober 2008, 12:21
Mooie wagen Tim. :rolleyes: Die kleuren van DM doen het altijd goed.

Tim Wijen
15 oktober 2008, 12:24
Mooie wagen Tim. :rolleyes: Die kleuren van DM doen het altijd goed.

Alle credits voor Bram, hij heeft deze prachtige livery gemaakt :)

Button87
15 oktober 2008, 12:30
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
?|Steven Frederiks|Bram Van Der Stichelen

hierbij weer een team compleet nu alleen nog een naam :lol:

tinyriconen
15 oktober 2008, 13:29
Bij deze, na wat onderzoek, voor 10,98 RACE 07 besteld en verwacht hem uiterlijk dinsdag in de brievenbus. In het uiterste geval dus ;) Ben benieuwd. Heb een paar rondjes gereden, maar het valt tot nu toe vies tegen. Nou heb ik al in geen maanden aan Open-Wheel racen gedaan, maar dit is erg wennen. Maar ik ga m'n best doen en wil graag meedoen met de competitie.

Eerst leren op safe te rijden met deze dingetjes (A)

Bram Kocken
15 oktober 2008, 14:20
Ricus, je kan uiteraard ook de Race07-demo op Steam gebruiken om te oefenen.. Persoonlijk vond ik de leer-curve niet bizar moeilijk. Het is redelijk eenvoudig om in te stappen en mee te kunnen rijden. Er echt goed in worden vergt wel veel tijd...

Net zoals uitspraak over CounterStrike: Easy to learn, Hard to master

Gerben
15 oktober 2008, 16:06
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
Squadra Corse Digitali|Gerben Kelly|nnb

Kan niet elke race meedoen, maar probeer er wat moois van te maken;)

KoelTec
15 oktober 2008, 18:21
Hai Hai,

Na jaren niet gereden te hebben.. en ook eigenlijk zelde een race spel op gestart te hebben lijkt het mij weer leuk om te gaan racen achter de pc. Dus uhm tsja.. Michael Koel komt weer is kijken ;)

Tjerk Korving
15 oktober 2008, 18:43
Hai Hai,

Na jaren niet gereden te hebben.. en ook eigenlijk zelde een race spel op gestart te hebben lijkt het mij weer leuk om te gaan racen achter de pc. Dus uhm tsja.. Michael Koel komt weer is kijken ;)
Cool. Tijd geleden Michael. :)

Niels Tieman
15 oktober 2008, 18:46
Meneer Koel, wat een leuke comeback! Ik ben benieuwd naar je tijden en hoop ergens aan te kunnen haken bij je achtervleugel. ;)

Bram Kocken
15 oktober 2008, 20:24
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
HugoBOSS Racing|Bram Kocken|nnb/geen

Een kleine update, teamnaam is gezet... Livery wordt aan gewerkt. Nog steeds ruimte voor een teammate :)

Fonzarelli
15 oktober 2008, 23:31
Hi,
Ik zag de FPL aangekondigd en zocht nog een tweede league om de winter door te komen dus wil ik graag hier wat maandagavonden doorbrengen.
Wil me even kort voorstellen hier. Mijn naam is Fons Stabel, en heb een aantal seizoenen GTR2 bij Simracing.nl gedaan. In single seaters wel wat getest maar nog nooit in competitie geraced. Ben bij Simracing een middenmoter, ben erg benieuwd naar het niveau hier. :)

Hoop dat er een plek beschikbaar is.

Groeten,
Fons

Peter
15 oktober 2008, 23:35
Hoi Fons, welkom hier! Middenmoter noemt ie dat, valt wel mee dacht ik zo :P
Kijk ook eens naar de andere leagues hier, misschien heb je daar ook interesse in!

Bramzel
15 oktober 2008, 23:36
Welkom Fons! Tof dat je mee wilt doen :D

Gerben
16 oktober 2008, 00:22
Hi,
Ik zag de FPL aangekondigd en zocht nog een tweede league om de winter door te komen dus wil ik graag hier wat maandagavonden doorbrengen.
Wil me even kort voorstellen hier. Mijn naam is Fons Stabel, en heb een aantal seizoenen GTR2 bij Simracing.nl gedaan. In single seaters wel wat getest maar nog nooit in competitie geraced. Ben bij Simracing een middenmoter, ben erg benieuwd naar het niveau hier. :)

Hoop dat er een plek beschikbaar is.

Groeten,
Fons

Hey Fons, welkom hier ;) wellicht een Van Merkesteijn F3000 ;)

Fonzarelli
16 oktober 2008, 12:08
Hey Fons, welkom hier ;) wellicht een Van Merkesteijn F3000 ;)

Hi Gerben,
Ik zag al dat je hier ook deelnam. Nee ik denk dat de liverie iets anders wordt van vMerksteijn. Ga van het weekend is wat painten. Wat ik hier aan liveries zie is van hoge kwaliteit!:thumbup:

Niels Tieman
16 oktober 2008, 12:48
Hej Fon(s)zarelli! Welkom, ik ben benieuwd naar je livery en je prestaties op de baan. :D Altijd leuk om nieuwe gezichten en tegenstanders op de baan te zien :D

Roy Visser
16 oktober 2008, 21:04
Roy Visser Gespot op het circuit van Zandvoort

Dit is hem dan, de eerste foto van Roy Visser in een Vaillante. De geruchten waren er al lang, maar Visser mag zich dan eindelijk Vaillante Rijder noemen. Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen dat Jean-Pierre hem heeft gecontacteerd voor een stoeltje is iedereen een raadsel, zal de carriere van de nederlander dan toch ook in Frankrijk zijn opgevallen? Of Visser de legendarische Michel Vaillant al persoonlijk heeft ontmoet blijft nog even de vraag, maar misschien dat we hem daar tijdens een officiële persconferentie over kunnen aanspreken. Tot die tijd zullen we het met deze enkele foto moeten doen:

http://home.tiscali.nl/royvisser/RACE07/Renders/Vaillante%20Render%20Presentatiek.jpg

Klik hier voor wallpaper Formaat (http://home.tiscali.nl/royvisser/RACE07/Renders/Vaillante%20Render%20PresentatieG.jpg)

Niet veel later nadat deze foto op internet verscheen ontvingen we de officiële foto's van Vaillante, en het is zoals altijd, weer een pareltje

http://home.tiscali.nl/royvisser/RACE07/Renders/Vaillante%20Presentatie-1.jpg

http://home.tiscali.nl/royvisser/RACE07/Renders/Vaillante%20Presentatie-2.jpg

http://home.tiscali.nl/royvisser/RACE07/Renders/Vaillante%20Presentatie-3.jpg

http://home.tiscali.nl/royvisser/RACE07/Renders/Vaillante%20Presentatie-4.jpg

__________________________________________________ ___________

voor de fans, de Vaillante is een 2 druppels kopie vanuit het Album: De $ponsor, en ook Michel en Steve zal ik in de carpack toe laten voegen :)

Edit: Verkeerde thread, kan in andere thread verwijderd worden

Bram Van Der Stichelen
16 oktober 2008, 21:16
Free Style Racing stelt wagen voor!
Freestyle Racing (of FSR) heeft zonet hun wagen voor het opkomende Formule Pro League voorgesteld. Hoofdsponsor van het team wordt het Belgische telecom bedrijf Belgacom. Ook opvallend is dat het team Ferrari heeft kunnen strikken als motorleverancier. Zo zijn ze toch al zeker van die extra paar paardenkracht.

De Belg Bram Van Der Stichelen en Nederlander Steven Frederiks zullen de eer van de renstal dit seizoen verdedigen.

http://i33.tinypic.com/2mmu5fl.jpg

http://i38.tinypic.com/2nlzn8p.jpg

http://i38.tinypic.com/bwjs8.jpg

http://i33.tinypic.com/2qiwcgm.jpg

http://i38.tinypic.com/51ekpc.jpg

Robert Saalmink
17 oktober 2008, 00:28
Twee fraaie auto's weer :)

Leuk bedacht Roy, Die Vaillante pic. Erg mooi gemaakt ook!

Ralffoxx
17 oktober 2008, 03:17
We hadden vandaag een leuke race... we waren maar met 4 man op de server... ik dacht leuk te gaan op valencia met mijn 1:23:9xx... toen kwam mr. Storm en toen begon ik te janken lol. Hij trok een keer op en zat al op de 1:21. Toen we begonnen met racen ging eerste ronde beetje brak bij mij daarna had ik er aardig de vaart in tot dat ik spinde. Ik stond nog steeds 3e aangezien Steven F. er nog aardig wat moeite mee heeft ons bij te benen (dat komt nog wel goed). Jaap die op dat moment 2e stond vroeg aan me of ik nog achter hem zat en wachtte totdat ik op 1.5 seconde zat en we gingen weer verder. Toen maakte Jaap een foutje (zat ongeveer 2 rondjes achter hem en zat ondertussen op 0.6 van hem) en kon ik er vandoor maar ik hield me gas in zodat hij ook bij mij ongeveer op 1.5 kon komen zodat we nog een leuk end tegemoet konden gaan. Ik kon goed merken dat rond ronde 10/11/12 ik het heel lastig had. Kon me totaal niet concentreren en me race rondjes gingen van 1:24 naar 1:26. ik herpakte me in de 13e ronde en zette me snelste tijd op dat moment neer. Jaap ondertussen zat op ongeveer 2 seconde achter me en maakte in ronde 14 een foutje. Ik vind het toch wel effe wat anders om 16 ronde te rijden dan 5 zoals we altijd tot nu toe gedaan hadden bij DRTCC.
Ik en Jaap eindigde ongeveer 35 seconde achter op Michael Storm. o.a. doordat we op elkaar wachtte maar ook omdat hij gewoon dik 3 seconde sneller per ronde was aan het eind.
Het was een goede test in mijn ogen en ik heb wat geleerd. Volgende keer ga ik eerst naar het toilet :P en koop even wat redbull ofzo die ik voor de start effe kan drinken zodat me dipje misschien niet zo erg word.

Peter
17 oktober 2008, 08:13
Haha, het DRES niets voor jou Steven? :laugh:

Bram Kocken
17 oktober 2008, 10:17
Hehe, ik vind dat ook hoor Steven. Het rijden is niet zo zeer moeilijk, het is vooral de concentratie en aandacht erbij houden, als je constant op de limiet wil rijden.

Zo op 75% van een race heb k ook altijd een dipje, vooral als je helemaal in je eentje (m.a.w. geen auto voor of achter je) de rondjes afwerkt. Dat zijn kutmomenten om alert te blijven.

Atreidez
17 oktober 2008, 10:38
Toch hielden die banden t goed vol, 15 rondes.. Had t idee dat ik er nog wel 15 op kon rijden :D

Flyer
17 oktober 2008, 10:44
@ Roy. Brilliant! Zelf ben ik, net als vele hier waarschijnlijk, een grote fan van Michel Vaillant. Nagenoeg alle strips in mijn bezit.

Ben benieuwd of de Leader zijn kop nog op steekt. :surrender:

Roy Visser
17 oktober 2008, 15:50
@ Roy. Brilliant! Zelf ben ik, net als vele hier waarschijnlijk, een grote fan van Michel Vaillant. Nagenoeg alle strips in mijn bezit.

Ben benieuwd of de Leader zijn kop nog op steekt. :surrender:

Haha, zelf vond ik de leaders altijd mooier als Vaillants, ik heb hier alle strips staan, en zelfs 1:43 modellen van een aantal Vaillantes. Grappig dat vrijwel iedereen het toch kent :thumbup:

Tim Wijen
17 oktober 2008, 18:57
Erg gaaf jongens!

King Otto
18 oktober 2008, 01:43
We hadden vandaag een leuke race... we waren maar met 4 man op de server... ik dacht leuk te gaan op valencia met mijn 1:23:9xx... toen kwam mr. Storm en toen begon ik te janken lol. Hij trok een keer op en zat al op de 1:21.
Dan zou het afgelopen maandag wellicht toch aan mn setup hebben gelegen denk ik Jaap want ik rij op Valencia namelijk ook 21ers met een nog niet eens zo goed aangepaste setup :) Michael was toen gerust 3 sec sneller nl.

Ralffoxx
18 oktober 2008, 03:18
Ligt het aan mij of snap ik de zin gewoon nie... lol

King Otto
18 oktober 2008, 12:51
Idd wat onduidelijk :) Afgelopen maandag was Michael 3 sec. sneller dan ik op Estoril. Toen zei ik in de chat of het nou aan mij lag of aan de setup en volgens mij zei Jaap toen dat het aan mij lag. Maar aangezien ik ook 21ers rij op Valencia met een middelmatige setup, zal het wellicht toch aan de setup hebben gelegen op Estoril :)

Dat bedoelde ik dus.

Federici
18 oktober 2008, 13:37
Komende week ook maar weer eens de baan op ;)
ff met Alexis oefenen.. toch?

Ralffoxx
18 oktober 2008, 13:44
Idd wat onduidelijk :) Afgelopen maandag was Michael 3 sec. sneller dan ik op Estoril. Toen zei ik in de chat of het nou aan mij lag of aan de setup en volgens mij zei Jaap toen dat het aan mij lag. Maar aangezien ik ook 21ers rij op Valencia met een middelmatige setup, zal het wellicht toch aan de setup hebben gelegen op Estoril :)

Dat bedoelde ik dus.

Nah denk dat het aan jouzelf ligt. Setup doet wel wat maar niet alles. Het is puur je lijn die het meeste doet. Ene baan ligt je beter dan de ander. Maar goed :P

King Otto
18 oktober 2008, 15:53
Is dat zo? Ik heb het dus nog niet helemaal door in dit spel, in GP4 namelijk was het verschil op sommige circuits zelfs een flink aantal seconden tussen een goed afgestelde auto en de standaard setup.

Angelo--> Zeker weten, spreek me ff aan als je me op msn ziet, doe ik dat ook bij jou dan komt het vast wel goed :)

Ralffoxx
18 oktober 2008, 16:06
Ik denk niet dat je met een setup 3 seconde kan winnen in dit spel.

Ralffoxx
18 oktober 2008, 23:08
Net effe op Istanbul gereden met ons 3e... ik, Jaap en Michael.
Jaap stopte er mee na ik gok 28 rondjes... had een 1:41.7xx
Ik had veel moeite met de baan maar door tips van Michael (nog bedankt Storm :) )
Ging ik op het laatst veel sneller moet zeggen dat ik hele tijd met 12 ronde aan benzine reed en laatste deel maar met 4 rondjes. Zelf reed ik een 1:41.6xx maar laatste ronde was ik sneller gegaan had ik meer benzine gehad ... hij deed het niet meer op het laatste rechte end :(.
Strom ik weet het niet meer precies maar was dacht ik 1:40.7?
Was wel leuk alleen ik moet niet veel te vaak 40+ rondjes rijden. Vooral niet omdat Istanbul nog aardig ver weg is.

Bram Kocken
19 oktober 2008, 13:11
Dit zag ik vanmorgen in mijn mailbox zitten:
Gerucht: HugoBOSS Racing stapt in de FPL?

Uit een interne memo, die vanmorgen (expres?) gelekt werd, blijkt dat HugoBOSS Racing overweegt te starten in de Formula ProLeague. Dat dit redelijk bijzonder nieuws is, mag worden gezegd, aangezien het kersverse team nog met redelijk onervaren rijders bekend staat.

Maar de memo verteld ons ook dat HBR reeds een bijna complete livery heeft ontworpen voor de F3000-bolide.
Bijgevoegde schetsen hinten naar een ontwerp van de Formula 3 EuroSeries HK Technics-auto uit 2007. Wij zijn benieuwd wat de uiteindelijke livery wordt.
http://www.brammeh.nl/forum-pics/P7284166_sketch.png
Wordt vervolgd....

Roy Visser
19 oktober 2008, 13:14
waar zijn de bijgevoegde schetsen? :rolleyes:

Bram Kocken
19 oktober 2008, 15:51
Dat waren schetsen uit de email.. Zal nog even kijken of ik daar wat van kan overzetten :)

//edit:
Artikel aangevuld met een schets

paulpeter
19 oktober 2008, 18:00
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
Crown Racing|Michael Storm|Michel Hekking

Shaddix
19 oktober 2008, 18:15
ik ga deze week eens in de mediamarkt kijken of ik Race07 nerges goedkoop vind, vond de conversie van de f3000 naar gtr2 zeer geslaagd, en nu dat de rfactorleague waar ik in reed op zen bek is gegaan kan ik wel een nieuwe uitdaging gebruiken :)

Fonzarelli
19 oktober 2008, 23:54
Dit moet hem worden. Ga dit keer voor het goede doel rijden: de Lance Armstrong foundation. Voor veel mensen een bron van hoop en inspiratie. Daar draag ik graag een virtueel steentje bij.
http://img368.imageshack.us/img368/2375/f3000gc9.jpg
Zal er geen zeven kampioenschappen mee gaan winnen als Lance maar hoop op een leuk resultaat.

Mark B
19 oktober 2008, 23:54
nnb|Tim Wijen|nnb/geen
Crown Racing|Michael Storm|Michel Hekking
Team Underground|Paulpeter Kroon|Mark Bentvelzen

Bram Kocken
20 oktober 2008, 15:02
Here it is:
Eerste afbeelding vrijgegeven door HugoBOSS Racing

Het is zover, vanmorgen werd door de marketing-afdeling de eerste afbeeldingen vrijgegeven van de Lola BT2/50 waarmee HBR tijdens de FPL gaat strijden:
http://www.brammeh.nl/forum-pics/HugoBOSS_F3000_2.jpg
http://www.brammeh.nl/forum-pics/HugoBOSS_F3000_3.jpg

Een reactie van een medewerker:
Een van onze vormgevers had dit idee al langere tijd, ooit opgedaan tijdens de F3 EuroSeries op Zandvoort. Echter waren we nog niet aan toegekomen om dit naar een tourwagen te vertalen! Maar toen duidelijk werd dat HBR zich ingeschreven had voor de FPL, lag de weg vrij om een HBR-interpretatie te maken van de F3 EuroSeries van HS Techniks.

Naar onze mening is dit een wilde livery voor een league waarin het heel hard zal gaan. Het volgende in de planning word het voorbereiden van een uitgebreide teampresentatie!

Er volgen dus nog meer beelden van deze zwarte duivel!

Roy Visser
20 oktober 2008, 15:22
heel gaaf Rick! :thumbup:

Robert Saalmink
20 oktober 2008, 15:40
Ghehheh stoere bak :)

Niels Tieman
20 oktober 2008, 15:54
Helemaal geweldig! Er valt niet meer of minder over te zeggen :D

Bram Kocken
20 oktober 2008, 16:24
Dank allen :)

Laat maar weten wat er nodig is voor de carset :)

De custom-download: http://www.brammeh.nl/liveries/HugoBOSS.rar
De inhoud ervan in ":\Steam\steamapps\<username>\race 07\CustomSkins" zetten, en overschrijf de oude bestanden maar (zijn toch hetzelfde).

Tjerk Korving
20 oktober 2008, 18:50
Laat maar weten wat er nodig is voor de carset :)
Zie voor het inleveren van carset materiaal deze thread:
http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=109

Samengevat, livery en helm in psd formaat naar fpl@digitalracing.nl

Bram Kocken
20 oktober 2008, 19:24
Mail is sent :)

Atreidez
20 oktober 2008, 20:12
Nog meer mensen die vanavond willen trainen? Ik ga zo een groot stintje rijden met het oog op training van een raceafstand zonder stomme foutjes en om een idee te krijgen ja/nee pitstop.. Als er rond kwart voor 21.00 niemand (meer) is ga ik ff op de drtcc kijken :)

Ralffoxx
21 oktober 2008, 00:39
Vandaag test op Magny Cours.
Jammer dat ik me vandaag niet goed voelde bij de race waardoor ik moest stoppen maar nog geen seconde van Alexis en Michael vond ik zelf nog niet zo slecht. Moet alleen me laatste sector waar ik 8 tiende verloor op ze goed krijgen. Voor rest ging het in race meteen al niet lekker kon de swing er niet in krijgen waardoor ik veel verloor... paar rondjes netjes in de 29... maar moet stukken sneller gaan dan dat.

King Otto
21 oktober 2008, 01:42
Leuke test, erg leuk circuit magny cours vind ik :) Snelle bochtencombi's afgewisseld met langzame bochten en chicanes opzich wel leuk. Volgens mij is dit ook de enige baan waar ik een beetje gelijkwaardig ben aan Michael, op de rest is hij behoorlijk sneller.

Erg leuke test, kwali zat binnen een paar honderdsten en in de race ging het in het begin redelijk gelijkop totdat ik opeens gebeld werd en spinde, einde race.

Zeker voor herhaling vatbaar heren :)

Ralffoxx
21 oktober 2008, 01:50
Zekers denk als ik wat meer vleugel zet dat ik misschien in laatste deel wat meer goed maak... alleen ben ik me 2tiende winst in het eerste sector dan zo wie zo kwijt...

Atreidez
21 oktober 2008, 11:04
Goed dat ik t weet Alexis! Wat is je nummer? :devil2:

Niels Tieman
21 oktober 2008, 12:29
Nog even een kleine tip en hint richting de painters. Denk ook aan je helm, het pakje in de cockpit, in en buiten de camera. etc. Het moet niet maar het is zo gaaf als alles klopt ;):D

Gerben
21 oktober 2008, 12:35
Oke ik zal het mijn painter ff vertellen!;):P

Mark B
21 oktober 2008, 12:42
Zie ik nou een logo van AC Milan en een logo van Real Madrid staan daar Rick/Bram??? :)

Wel een stoere bak zeg!! :thumbup:

Bram Kocken
21 oktober 2008, 13:35
Nog even een kleine tip en hint richting de painters. Denk ook aan je helm, het pakje in de cockpit en de externe camera etc. Het moet niet maar het is zo gaaf als alles klopt ;):D
Externe camera? Wat bedoel je daarmee?Zie ik nou een logo van AC Milan en een logo van Real Madrid staan daar Rick/Bram??? :)

Wel een stoere bak zeg!! :thumbup:
Thanks!

Club-logo's: Klopt :) En nu vraag je je af waarom?

Omdat Hugo Boss elk van die clubs (Manchester United, Real Madrid, AC Milan, Bayern Munchen) voorziet van kleding voor de gehele staf :)
Net als Penske Racing (Indycar) & Alex Thomson Racing (Zeilsport) en Vodafone McLaren Mercedes (maar die past er niet mooi op).

Robert Saalmink
21 oktober 2008, 14:30
Externe camera? Wat bedoel je daarmee?
Thanks!

TV-cam of zoiets, alle camera standpunten anders dan die je gebruikt om te rijden (cockpit enz).

Niels Tieman
21 oktober 2008, 17:04
Nope ;). Ik heb het later nog verandert, het was een onwijze typo (6 dingen tegelijk en ik ben geen vrouw.. ;)). Wat ik bedoelde was; Denk ook aan alle externe dingen. Driver-Suits, helmen, handschoenen etc, dat maakt de carset nog een tandje mooier en leuker om naar te kijken! :D

Bram Kocken
21 oktober 2008, 17:10
aaah zoooo... zeg dat dan :clown:

Dat is reeds prima geregeld. Enige waar ik nu nog mee zit: de camera-positie.

Ik hou van de hoogte van de TV-cam (roof), als je paar keer op "Home" doet, zeg maar. Maar dan moet je wél de virtual mirrors uitzetten (anders kijk je naar je eigen driver) en je hebt geen links/rechts kijken..

Verder is anders de Action of Hood-cam wel redelijk, alleen mis ik daar weer een stuk overzicht. Van mn eigen auto en je hebt minder zicht op de track, vooral als het iets afloopt en een bocht, volledige blind spot :S

Hoe doen jullie dat?

Niels Tieman
21 oktober 2008, 17:18
Ik rijd in de cockpit of op de bumper-cam met de virtual mirrors aan. Zoals ik ook doe in de ZAC en DRTCC. :)

Mark B
21 oktober 2008, 17:26
Rij met Nose Cam.. :)
Rij ermee sinds ik vista heb (daarvoor deed ik cockpit) omdat hij sindsdien hapert in de cockpit. Daarna nooit meer aangepast en vind het fijn rijden :) Zie je nog een stukje auto en je hebt meer overzicht vind ik persoonlijk.

paulpeter
21 oktober 2008, 19:37
Gewoon cockpit, vind ik toch het mooiste:)

Atreidez
21 oktober 2008, 23:15
Moet je eigenlijk zelf de nummers op je auto zetten? En als de organisatie t doet, waar komen ze dan te staan? :)

Bram Kocken
21 oktober 2008, 23:16
Op de plek waar ze in de livery-PSD ook staan... dus beide zijden van de achtervleugel en bovenop de neus :)

Jeroen Ursem
21 oktober 2008, 23:47
Nieuwe vrachtwagen gespot bij de laatste FPL practice

http://home.quicknet.nl/qn/prive/ursemj/images/FPL.JPG

Deze vrachtwagen zagen wij vandaag in de paddock staan, de racewagen bleef echter de gehele tijd in de vrachtwagen staan. Volgens een medewerker die wij aanspraken was de coureur in kwestie alvast de sfeer aan het opsnuiven. "Hij zit momenteel binnen achter een G25 zijn rondjes te rijden" Wist deze persoon ook ons te melden.

Over wie het was, of hoe de wagen eruit ziet wou hij echter niets kwijt, we houden het in de gaten.

Atreidez
21 oktober 2008, 23:47
Oh, ok! Maar je mag ze wel in je eigen style erop zetten dus :)

Tjerk Korving
22 oktober 2008, 14:05
Oh, ok! Maar je mag ze wel in je eigen style erop zetten dus :)
Dat mag. Al word het je met de template natuurlijk al wel vrij makkelijk gemaakt om de bestaande nummers te gebruiken.

De posities van de nummers inderdaad wel graag houden zoals standaard.

Gerben
22 oktober 2008, 14:14
Maar toch niet met zo'n lelijke nummerplaat erachter? Dat verkracht het hele design.

Tjerk Korving
22 oktober 2008, 18:21
Maar toch niet met zo'n lelijke nummerplaat erachter? Dat verkracht het hele design.
Zie ook http://forum.digitalracing.nl/showpost.php?p=3404&postcount=66

Atreidez
24 oktober 2008, 16:50
Veel bekende namen hiero.
Heb het spel helaas niet en ben het racen waarschijnlijk verleerd inmiddels :P
Toch leuk initiatief, benieuwd hoe dit gaat lopen!

:D Heiko toch? Ik ken je nick idd nog goed! Kom op man, spel is voor maar 10 euro te krijgen..

Button87
24 oktober 2008, 20:02
:D Heiko toch? Ik ken je nick idd nog goed! Kom op man, spel is voor maar 10 euro te krijgen..

volgens mij was het haiko

King Of F1
26 oktober 2008, 14:10
Correct!

Voorlopig even geen PC-racegame voor mij.
Ik wacht op een compleet F1 spel inclusief regen, pitstops, schade etc.
Vermaak me ondertussen op de xbox met Forza en dadelijk hopelijk Race Pro begin volgend jaar.

Tot zover het offtopic deel ;)

Mark B
1 november 2008, 12:44
Van onze reporter:
Team Underground showt FPL wagen aan publiek

Nadat het team zijn entree heeft gemaakt in de DRTCC, zal het dit jaar ook rijden in de F3000 klasse van Dr.nl. Het team heeft lang na moeten denken of dit in het financiele plaatje paste. Met een aantal extra sponsoren kan het team meedoen met deze (enige) open wheeler klasse.
De auto heeft zijn eigen stijl weten te behouden zoals je kunt zien op de eerste renders.
Het team komt met 2 rijders aan de start van het seizoen. De rijders zullen Paulpeter Kroon en Mark Bentvelzen zijn. Dit duo zal ook samen rijden in de begeerde ZAC5. Wat de doelstelling is van het team wilde de woordvoerder niet kwijt.
Op de vraag waar beide heren waren, had de woordvoerder een logische verklaring. "Ze zijn al een week in Barcelona om zich voor te bereiden op de openingsrace van ZAC5, echter hebben beide heren al geruime tijd getraind voor de FPL achter gesloten deuren". De volgende foto's werder vrijgegeven door het team...

Team Underground wil Niels Tieman bedanken voor dit pareltje.

http://img75.imageshack.us/img75/389/rendermboz1.jpg (http://imageshack.us)
http://img75.imageshack.us/img75/rendermboz1.jpg/1/w1680.png (http://g.imageshack.us/img75/rendermboz1.jpg/1/)
http://img75.imageshack.us/img75/6650/render5pr7.jpg (http://imageshack.us)
http://img75.imageshack.us/img75/render5pr7.jpg/1/w1680.png (http://g.imageshack.us/img75/render5pr7.jpg/1/)
http://img98.imageshack.us/img98/2295/render4qy1.jpg (http://imageshack.us)
http://img98.imageshack.us/img98/render4qy1.jpg/1/w1680.png (http://g.imageshack.us/img98/render4qy1.jpg/1/)

Bram Van Der Stichelen
1 november 2008, 12:52
knappe wagen :)

Daniël
1 november 2008, 12:55
Inderdaad! Erg leuk design is dat.

Bramzel
1 november 2008, 12:56
Heel erg gaaf :) :thumbup1:

Federici
1 november 2008, 13:54
Blijft een prachtig design :D
De WolnerGP is ook in behandeling bij Nielsje ;)

Mark van Zanten
1 november 2008, 17:22
Prachtig! :thumbup:

King Otto
1 november 2008, 19:39
Hele phatte wagen idd :) Mooi gerender-ed ook

Als dit een voorbode is voor de nieuwe WGP die door de zelfde ontwerper wordt gemaakt...

Bram Van Der Stichelen
1 november 2008, 23:26
Eerste FSR wagen op het circuit gespot.
Bram Van Der Stichelen, die dit seizoen uitkomt voor het FSR team, is vandaag voor het eerst op Brands Hatch gespot. Hij reed er een paar snelle rondjes, en verdween dan weer in de garage. De FPL gaat volgende week maandag van start op het Engelse circuit.

http://i34.tinypic.com/juh9ms.jpg
http://i38.tinypic.com/15p0rr4.jpg

Federici
2 november 2008, 23:13
WolnerGP terug in Pro League

Zelfde league, ander recept. De Pro League is terug en ook oude bekenden keren terug.
WolnerGP presenteerde zondag de auto voor het aankomende seizoen.
Voormalig kampioen Alexis Saridakis keert terug bij het team waarmee hij de titel behaalde en krijgt naast zich Angelo Wolner.

De wagen is gepaint door Niels Tieman. Alle credits zijn dan ook voor hem!

http://img363.imageshack.us/img363/3396/wolnergpsaridakisbu8.jpg (http://imageshack.us)
http://img363.imageshack.us/img363/wolnergpsaridakisbu8.jpg/1/w1680.png (http://g.imageshack.us/img363/wolnergpsaridakisbu8.jpg/1/)

http://img444.imageshack.us/img444/7011/wolnergpx2fc2.jpg (http://imageshack.us)
http://img444.imageshack.us/img444/wolnergpx2fc2.jpg/1/w1680.png (http://g.imageshack.us/img444/wolnergpx2fc2.jpg/1/)

http://img528.imageshack.us/img528/4351/wolnergpx21fc1.jpg (http://imageshack.us)
http://img528.imageshack.us/img528/wolnergpx21fc1.jpg/1/w1680.png (http://g.imageshack.us/img528/wolnergpx21fc1.jpg/1/)

Bramzel
2 november 2008, 23:15
Heel erg gaaf, die livery werkt ook overal op :) Wel weer tekenend dat er bij de presentatie al een over de kop aan het slaan is :p

Robert Saalmink
2 november 2008, 23:24
Knappe wagens mannen!

Daniël
2 november 2008, 23:47
Schitterend zeg! Één van de mooiste (zo niet, de mooiste) interpretatie van een TNT-livery.

Bram Kocken
3 november 2008, 10:28
Het racen is 1 ding, maar het kijken naar de FPL-race zal genieten zijn, met alle briljante ontwerpen!

King Otto
3 november 2008, 16:29
Vette shit, hopen dat we een hoop plezier aan dat bakkie gaan beleven Angelo! Mooi ontwerp, ziet er nieuw maar toch vertrouwd uit :)

Rudy
3 november 2008, 17:01
Zie een hoop mooie wagens voorbij komen :thumbup:

Onze skin van f1rst racing is inmiddels ook klaar, en wij zouden graag ook zo'n soort van presentatie doen wat er hier meer gedaan word, alleen kunnen ik en thom beiden niet werken met 3dsmax om zo'n render te maken.

Is er misschien iemand die ons daarbij zou willen helpen :)?

Maik Peters
3 november 2008, 18:08
De livery's zijn zeer mooi mannen... !! (Y)

Robert Saalmink
4 november 2008, 00:24
Team DigitalRacing presenteert Formula ProLeague team

Al sinds het begin strijdt Team DigitalRacing (ook ooit bekend als team GP3.Gamers.nl) al mee in de GPx Pro League. Door activiteiten in de GT racerij kwam daar helaas een onderbreking in. Nu deze league de stap maakt van een offline naar een online competitie kan Team DigitalRacing natuurlijk niet achterblijven. Daarom heeft Team DigitalRacing zich weer ingeschreven voor deze single seater competitie.

De livery zal iedereen die met het team bekend is, bekend voorkomen. De aloude (door Niels Tieman ontworpen) blauw-wit-oranje kleuren en lijnenspel zijn terug, en ook hoofdsponsor Visa zag in deze moeilijke economische tijden toch kans om het team te sponsoren. "Traditie is traditie, en toen we Visa benaderden waren ze eigenlijk direct enthousiast. We hebben een jarenlange hechte band en de deal was vrij snel beklonken" aldus Niels Tieman.

Het team zal later deze week de auto de eerste shake-down geven op het circuit van Brands Hatch. Niet toevallig ook de locatie van de eerste race in de Formula ProLeague, over een week tijd. Robert Saalmink: "We hopen vooral het oude single seater gevoel weer terug te krijgen. Samen met veel oude bekende namen uit de Pro League tijd ziet dat er alvast goed uit. Daarnaast proberen we natuurlijk de nodige punten te pakken en hopelijk een podium. De Renault-motor moet er goed genoeg voor zijn in elk geval!".

http://members.chello.nl/r.saalmink/DRNLFPL.jpg

http://members.chello.nl/r.saalmink/DRNLFPL_1.jpg

http://members.chello.nl/r.saalmink/DRNLFPL_2.jpg

Daniël
4 november 2008, 00:27
Lekkere retro, blijft super design! Heerlijk eenvoudig, mooie kleurencombi.

Bramzel
4 november 2008, 00:41
Een tijdloze schoonheid :)

Ralffoxx
4 november 2008, 03:11
Formula ProLeague team Zerobarrier presenteert zich voor dit seizoen

Vele jaren geleden reden zij ooit samen in de gp pro league bij Qantas Vodafone BMW.
Altijd goed contact gehouden en nu is het eindelijk weer zover.
Samen in de FPL dit seizoen in het team van Zerobarrier. Jaap Kleijn en Steven Voss.

Samen met grote sponsor smirnoff ice en met een Honda achter in hopen zij dit seizoen mee te gaan strijden om de punten.
Zegje van Steven. " Ik ben heel blij dat ik samen met Jaap dit seizoen mag gaan rijden in de FPL.
Jaap is een zeer constante coureur en een goede vriend. Ik hoop dat door elkaar goed te helpen tijdens race weekenden dat we mooie dingen kunnen laten zien.
We rijden ook beide mee in de DRTCC maar toch ligt mijn hart meer bij de openwiel auto's. Daarom hoop ik ook zeker in de punten mee te doen."

In Scheveningen werd de auto gepresenteerd. En in Brands Hatch werd er al wat rubber neer gelegd.
Wij van Zerobarrier wensen iedereen een goed seizoen toe en mogen jullie vaak ons rubber ruiken.

http://www.namtu.org/zbf3000/zb_1.jpg

http://www.namtu.org/zbf3000/zb_2.jpg

http://www.namtu.org/zbf3000/zb_3.jpg
presentatie foto's met dank aan Niels Tieman *design van wagen door Jaap Kleijn

En hier wat actie foto's

http://www.namtu.org/zbf3000/actie1.png

http://www.namtu.org/zbf3000/actie2.png

http://www.namtu.org/zbf3000/actie3.png

http://www.namtu.org/zbf3000/actie4.png

Atreidez
4 november 2008, 13:46
Nou, dat is m dan :thumbup: Puik werk voor de presentatie Steven!

Niels Tieman
4 november 2008, 13:47
Yep, zeer nette bolide inderdaad. Heb hem al even van dichtbij bekeken! :D Top! :D

tinyriconen
4 november 2008, 14:31
Die DR.nl is cool. Enerzijds heel simpel, maar toch heel erg gaaf. Mooi design, kleuren sluiten goed bij elkaar aan.

En wat betreft Zerobarrier.. love the sponsor ;)

Ralffoxx
4 november 2008, 17:20
Ons motto.... "drive drunk and cool not sober and hot!!"

Marc Vos
4 november 2008, 18:09
Als ik zo die wagens zie denk ik dat ik ook een keer kom kijken op een test. :)

Trouwens goede presentaties !

paulpeter
5 november 2008, 22:59
Crown Racing onthuld haar F3000 bolide

Tijdens een korte persconferentie onthulde Crown Racing haar kleuren voor het komende seizoen. De auto's van Crown Racing zullen in de bekende blauwe kleur op het circuit verschijnen. Zoals eerder al gemeld zullen Michael Storm en Michel Hekking de wagens de sporen geven. De auto is een bijna copy van de wagen waarmee Crown Racing in 2006 en 2007 in de Pro-League niet onsuccesvol uitkwam.

Team eigenaar Paulpeter Kroon heeft hoge ambities voor komend seizoen. "We willen voor beide prijzen strijden. Ik denk dat Michael één van de favorieten voor de titel is. Hij heeft zich in de afgelopen tijd erg sterk laten zien en ook tijdens de tests was hij erg snel. Met Michel hebben we een sterke coureur die Michael onder druk kan zetten om zo het maximale uit de wagen te halen. Ik verwacht beide coureurs dan ook regelmatig in de top 5".

Qua kleuren van de auto kon Kroon kort zijn: "We waren heel tevreden met het oude ontwerp, dus waarom iets nieuws?!. Het ontwerp komt dit keer echter niet van onze design studio, maar de bekende ontwerper N. Tieman. Maar zoals jullie kunnen zien is er niet veel veranderd. Tot maandag"

http://www.crown-racing.com/Crown.jpg
Gepainted door N. Tieman naar een oorspronkelijk idee van P. Kroon

Bram Van Der Stichelen
5 november 2008, 23:04
Mooie wagen :)
En Storm heb ik op nummer 1 staan als kandidaat winnaar :p

Mark B
5 november 2008, 23:38
Ohw ohw ohw wat een bekende wagen :P

Atreidez
6 november 2008, 00:54
Gave wagen en voor mij niet bekend hoor! Betwijfel echter of je sponsor BBS t leuk vind dat je met OZ velgen rijdt :D

Maik Peters
6 november 2008, 09:53
Lachuh man. Deze auto was mij ook nog niet bekend.. Ziet er leuk uit joh!

paulpeter
7 november 2008, 17:50
originele. Kwam in 2006 & 2007 uit in de Pro-League (grand prix 4)
http://www.crown-racing.com/Crown1.jpg

Coning
14 november 2008, 03:25
Mooie render :lol:

Mark B
14 november 2008, 08:57
Haha marco! goed je weer te zien man!
Render kwam van jouw geloof ik he?? :thumbup:

Coning
14 november 2008, 14:05
Haha marco! goed je weer te zien man!
Render kwam van jouw geloof ik he?? :thumbup:

Yep, render kwam van mij.

Leuk om iedereen weer te "zien" hier. Ben ook van plan om weer me te gaan rijden, moet alleen het nodige aan mijn computer upgraden. En anders komt het in seizoen 2 wel.

Niels Tieman
14 november 2008, 14:06
Welkom Marco!

En je bent natuurlijk welkom op de testservers :D

Flyer
15 november 2008, 16:55
Schitterende ontwerpen allemaal. Ik rij niet mee, maar complimenten zijn op z'n plaats.

Federici
16 november 2008, 14:40
Marcoo! :D
Good old times ;)

Fonzarelli
17 november 2008, 00:30
Heren Simracers,

Door onvoorziene omstandigheden op mijn werk gaat het me niet meer lukken om op maandagavond erbij te zijn. Heb dit niet op tijd zien aankomen anders had ik niet ingeschreven. Voor de eerste race al te weinig kunnen trainen, vandaar dat die race maar twee rondjes duurde. Helaas moet ik mijn plek opgeven, maar ik geloof dat er een reserve is dus blijft het veld vol.

Ik wil graag de organisatie bedanken voor het opzetten van deze leuke en competitieve league. Helaas kan ik er niet meer bij zijn. Mochten er nieuwe rijders zijn die nog een skin zoeken, de Livestrong auto staat klaar.

Groeten,
Fons Stabel

Bram Kocken
17 november 2008, 10:59
Jammer maar helaas Fons!
Succes met de werkzaamheden:)

Niels Tieman
17 november 2008, 16:58
Heren Simracers,

Door onvoorziene omstandigheden op mijn werk gaat het me niet meer lukken om op maandagavond erbij te zijn. Heb dit niet op tijd zien aankomen anders had ik niet ingeschreven. Voor de eerste race al te weinig kunnen trainen, vandaar dat die race maar twee rondjes duurde. Helaas moet ik mijn plek opgeven, maar ik geloof dat er een reserve is dus blijft het veld vol.

Ik wil graag de organisatie bedanken voor het opzetten van deze leuke en competitieve league. Helaas kan ik er niet meer bij zijn. Mochten er nieuwe rijders zijn die nog een skin zoeken, de Livestrong auto staat klaar.

Groeten,
Fons Stabel

Fons, jammer dat je er niet meer bij kunt zijn! Ik hoop niet dat het betekend dat je ons niet meer bezoekt en niet meer te vinden zult zijn op de testservers (van verscheidene competities).

Veel succes met je werkzaamheden!

CuqeBaqer
30 december 2008, 14:45
Zijn er nog plaatsjes over of eventueel een plaatsje op de Reserve lijst ?

Robert Saalmink
30 december 2008, 15:03
De inschrijvingen zijn gesloten, maar je kunt je gezicht altijd laten zien op de door de weekse testserver natuurlijk. Die gaat deze week weer de lucht in, dus kom gerust eens meerijden. Als het je bevalt, kun je je tzt voor seizoen twee inschrijven natuurlijk.

CuqeBaqer
30 december 2008, 15:05
Oke dan doe ik dat, zag namelijk dat ene Fons niet meer kon komen dus dacht misschien is er een plekje vrijgekomen maar dan doe ik lekker met de tests mee. :)

Tjerk Korving
30 december 2008, 15:12
Oke dan doe ik dat, zag namelijk dat ene Fons niet meer kon komen dus dacht misschien is er een plekje vrijgekomen maar dan doe ik lekker met de tests mee. :)

Fons Stabel is inderdaad gestopt maar Rudy van Buren schoof daarmee van de reservelijst naar de vaste lijst toe. Dus vandaar dat we alsnog een veld van 25 man hebben.

Jeroen Ursem
1 april 2009, 13:15
Jaa..

Ursem transfervrij

De FPL2 zal in de toekomst verreden worden, het grote talent Jeroen Ursem van Super Aguri FPL is vandaag tranfervrij gemeld door Aguri Suzuki. "We zijn al geluime tijd niet meel actief in de folmule 1 en hebben nu ook geen budget meel ovel vool de FPL van digitallacing.nl" Jeroen heeft zeker oren naar een zitje in de FPL2 maar is dus wel nog zoekende naar een passend team. "Het teamverband geeft mij een extra boost om goed te presteren, plus dat de FPL mij toch heeft veroverd, ik vind het een leuke klasse" Geruchten zijn er dat Jeroen bij Team DigitalRacing heeft aangeklopt, maar gezien dat daar al 2 heren op contract staan, zou alleen een testzitje beschikbaar zijn. "Ik wil zeker races rijden, een seizoen als testcoureur is voor mij geen optie". We zien dit gepubliceerde persbericht ook als open sollicitatie voor een team dat op zoek is naar een 2e coureur. Hopelijk binnenkort meer.

King Otto
1 april 2009, 13:26
F1 moet F3000 zijn ;)

Maik Peters
1 april 2009, 14:22
F1 moet F3000 zijn ;)

"meel actief" moet meer actief zijn denk ik..

Anders moet ik aan een reclame op tv denken :lol:

tinyriconen
1 april 2009, 14:33
Je zou die hele zin is moeten lezen
"We zijn al geluime tijd niet meel actief in de folmule 1 en hebben nu ook geen budget meel ovel vool de FPL van digitallacing.nl"

Suppersnelle waggels van Dongel GP.

Kijk je naar het A tribute to - topic dan kan je zo een KPN wagen wegplukken ;)

Bram Kocken
1 april 2009, 18:23
ROFL @ Jeroen!

Ik dacht dat je voormalige werkgever toch wel beter Nederlands sprak ;)

Gerben vd Broek
1 april 2009, 18:45
Chinese roots duidelijk :surrender:

Jeroen Ursem
1 april 2009, 23:17
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Niels Tieman|Team DigitalRacing
Robert Saalmink|Team DigitalRacing

Dan even een geruchtenmolen opstarten ;)

Gerben vd Broek
1 april 2009, 23:32
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?

Atreidez
1 april 2009, 23:37
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier

Zerobarrier heeft t budget al rond :thumbup: De F3000 wagens worden zoiezo vervangen, dus het maakt ons niet veel uit met welke auto het nieuwe seizoen gereden moet worden. Sponsors e.d. willen nog even uit de geruchtenmolen blijven, maar we zijn er zeker bij met de volgende FPL.

Koos
2 april 2009, 02:54
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend

Moet even kijken als de plannen concreet zijn, maar ik heb in ieder geval de intentie om de nieuwe competitie aan de start te verschijnen.

Maik Peters
2 april 2009, 09:38
Zerobarrier heeft t budget al rond :thumbup: De F3000 wagens worden zoiezo vervangen, dus het maakt ons niet veel uit met welke auto het nieuwe seizoen gereden moet worden. Sponsors e.d. willen nog even uit de geruchtenmolen blijven, maar we zijn er zeker bij met de volgende FPL.

En welke auto's denk jij dat er dan mogelijk te berijden zijn? :surrender:

Ralffoxx
2 april 2009, 09:50
trapauto's

tinyriconen
2 april 2009, 13:19
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ricus Winnubst|BAS Biddinghuizen

Ruben Laenens
2 april 2009, 16:00
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ruben Laenens|niet bekend

Ik schrijf me ook in denk ik:), maar ik ga dan wel nog kijken of ik het niveau wel aan kan. :D

Ralffoxx
2 april 2009, 16:49
tadaa
Boiling point in FPL 2

Boiling point is druk bezig met de race licenties voor elkaar te krijgen voor FPL2.
Het management had het volgende te zeggen:” we zijn druk aan het kijken of dit zuster team van Zerobarrier een goede toevoeging zou kunnen worden voor FPL2. Daarbij zijn we nog op zoek naar 2 enthousiaste coureurs met potentie die alle hulp van ons zullen krijgen om een goed resultaat straks in de FPL2 te kunnen neer zetten. Ook zijn we al druk bezig met de sponsoren en ontwikkelen van de verschillende mechanische systemen. Aangezien de specs van de wagens nog niet helemaal bekend zijn is nog even afwachten totdat we de rest kunnen ontwikkelen.” Meer nieuws over Team Boiling point horen we later in deze komende dagen.

Federici
2 april 2009, 16:57
WolnerGP heeft budget rond

Het team van WolnerGP zal zeer waarschijnlijk ook het volgende seizoen van de Formula Pro League meedoen. De intentie is om verder te gaan met coureur Alexis Saridakis, maar ook om een teamgenoot voor hem te vinden. Daarnaast heeft het team naast TNT een nieuwe grote sponsor gevonden. Welke dat is, wilde het team nog niet bekend maken. TNT zou in verband met het verliezen van hun monopoliepositie op de Nederlandse postmarkt het met de sponsoring iets rustiger aan willen doen.

Bron: Brunssummer Courant.

Gerben
2 april 2009, 20:04
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Alexis Saridakis | Wolner GP
Gerben Kelly | niet bekend

Kelly aan de start voor een volledig FPL seizoen!
Het management van Kelly heeft vandaag aangegeven dat Kelly weer aan de start zal staan in het komende seizoen van de FPL. De vraag is echter nog of Kelly een zitje kan bemachtigen bij een team. Als die niet gaat lukken, zal Kelly zelf diep in de buidel tasten door als privateer mee te gaan doen met een eigen auto. Het liefst ziet Kelly dat hij bij een team terecht komt en een teammaat heeft. Maar in de racewereld kan alles plots veranderen. Zodra er nieuws is zullen jullie dit horen! Het management van Kelly is te bereiken via PM.

Bron: 't Ruunder Woapen

paulpeter
2 april 2009, 20:06
Deelname Kroon in FPL2 nog onzeker

De geruchten molen voor de FPL2 komt langzaam op gang. Of we de nummer 2 van afgelopen seizoen Paulpeter Kroon nog terug zien in de F3000 klasse is nog onzeker. Kroon die vorig seizoen een redelijk seizoen had in de FPL, zegt er nog niet uit te zijn of hij wil deelnemen aan de FPL2.

De reden hiervan ligt hem voornamelijk in de andere klasses te liggen waarin Kroon actief is. De Millenaar is naast de FPL ook nog erg druk in de ZAC en DRTCC en DRES competities. Daarnaast zijn er geruchten dat de contractbesprekingen met team Underground erg moeizaam verlopen. Volgens bronnen binnen het team zou Underground niet langer het budget hebben voor 2 topcoureurs en 2 teams. De focus van de sponsor ligt op de DRTCC en het FPL team zou daar wel is de dupe van kunnen worden.

Sportief gezien gaat het Kroon momenteel voor de wind met het kampioenschap in de ZAC5 cup400 klasse en een recente zege in het DRTCC2 kampioenschap op Mantorp. Kroon gaf tijdens de tests op Monza aan niet op de geruchten in te willen gaan.

Bron: De koerier

Jeroen Ursem
2 april 2009, 21:36
Wat een arrogant figuur is dat ook, gewoon niks los willen laten op een simpele vraag. Voelt zich weer eens te goed voor 'de koerier'. Rijd voor het eerst een degelijk seizoen, krijgt meteen sterallures..

:rolleyes:

Ivanzoomski
3 april 2009, 00:12
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ivo IJsseldijk | 05 Motorsport

05 Motorsport naar Nederland?

Het 05 Motorsport (http://www.05motorsport.com) team heeft laten doorschemeren hun vleugels uit te willen slaan naar het buitenland, Nederland om precies te zijn. De geruchten gaan dat ze zelfs deel willen nemen aan de hoog aangeschreven FPL2 league. Mochten de geruchten waar blijken te zijn lijkt het een logische stap dat hun tot nu toe enige Nederlandse coureur Ivo daar deel zal nemen.

Jeroen Ursem
3 april 2009, 00:46

http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/ZAC2/images/10_PHI.jpg

Zo, dat is een tijdje terug, ik zie de Lister nog rijden :) Als je meedoet eens kijken of je die dr.nl stats een beetje mooier kan maken ;)

Naam|Beste Kwalificatie |Beste Race Positie|Aantal Rondes|Starts|DNF
Ivo IJsseldijk|12|13|57|6|6

Darthwillie
3 april 2009, 00:54
Onder voorbehoud maar wel met de intentie om mee te doen
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Wilfred Rentzenbrink|niet bekend

Maik Peters
3 april 2009, 10:09
Het lijkt mij ook erg leuk om hieraan mee te doen, maar dan ligt het wel aan de wagen waarvoor wordt gekozen. Als het de F3000 is dan haak ik waarschijnlijk af, maar als het de Formula master is dan ben ik ben de partij :)

Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Maik Peters | niet bekend

Fr3d
3 april 2009, 10:14
Het lijkt mij ook erg leuk om hieraan mee te doen, maar dan ligt het wel aan de wagen waarvoor wordt gekozen. Als het de F3000 is dan haak ik waarschijnlijk af, maar als het de Formula master is dan ben ik ben de partij :)

Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Fred Visser | niet bekend

Lijkt me gaaf eens wat anders te doen.
Ben dus weer opzoek naar een teamy :rolleyes:

John
3 april 2009, 22:28
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
John Oldenburg | niet bekend

Lijkt me gaaf eens wat anders te doen.
Ben dus weer opzoek naar een teamy :rolleyes:

Ikke misschien Fred? :blushing:

Ivanzoomski
4 april 2009, 01:39
Naam|Beste Kwalificatie |Beste Race Positie|Aantal Rondes|Starts|DNF
Ivo IJsseldijk|12|13|57|6|6

Ouch ;)

Wat zijn jullie scherp hier :p

Tim Wijen
5 april 2009, 16:51
Ik ben er komend seizoen waarschijnlijk niet bij. Als de formula masters auto's lekker rijden bestaat er nog een kans dat ik me inschrijf.

El Maestro
17 april 2009, 01:24
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ruben Laenens|RM Racing
Jerry van Sinderen | RM Racing

Nog niet 100% zeker, maar de kans is groot dat RM Racing komend seizoen zijn intrede doet in de FPL.:)

Ruben Laenens
17 april 2009, 01:32
Met mij als tweede coureur :thumbup:

tinyriconen
17 april 2009, 13:22
Leuk, 2 namen erbij! :D

Michael Storm
24 april 2009, 21:31
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ruben Laenens|RM Racing
Michael Storm | Crown Racing

Ook het 2e seizoen wordt verreden bij Crown Racing.

KoelTec
25 april 2009, 09:39
Ik doe ook weer mee! Zou iemand mij in het lijstje kunnen plaatsen? Thanx! :laugh:

tinyriconen
25 april 2009, 10:00
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ruben Laenens|RM Racing
Michael Koel | KoelTEC

Vooruit dan maar ;)

Niels Tieman
25 april 2009, 10:56
Deze keer met Livery en helm, Meneer Koel. ;):D

Gerben
25 april 2009, 18:04
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ruben Laenens|RM Racing
Gerben Kelly | Scuderia Corse Digitali
Michael Koel | KoelTEC

teamgenoot wordt nog gezocht!;)

Robert Saalmink
25 april 2009, 21:31
teamgenoot wordt nog gezocht!;)

Heeft 'ie zich verstoppeld?

:laugh:

Bram Van Der Stichelen
25 april 2009, 22:37

Mijn God hoe flauw... :p

Mark B
27 april 2009, 11:29
Coureur|Team
Jeroen Ursem|niet bekend
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier
Koos de Boer|niet bekend
Ruben Laenens|RM Racing
Michael Koel | KoelTEC
Mark Bentvelzen | niet bekend

u never know... ;)

Gerben
27 april 2009, 13:04

Ik vat hem ff niet :P :blushing::blink:

Ralffoxx
27 april 2009, 13:07
zucht :) Gerben

Niels Tieman
27 april 2009, 13:58
Persbericht

Team DigitalRacing.nl kijkt vooruit
"We zijn op de goede weg!" waren de eerste woorden van de woordvoeder. Hij vervolgde: "We zijn bezig met de sponsoren, coureurs, fabriek en test-coureurs om te kijken naar het volgend seizoen. We zullen één deze dagen met de test-bolide, in interm-kleuren, op het circuit verschijnen om de eerste rondjes te maken voor het volgende seizoen."

Uit verschillende bronnen werd er al heftige gespeculeerd over de nieuwe stappen van Team DigitalRacing. De vorige livery zou blijven op de wagen terwijl andere een complete nieuwe livery verwachten. Sommige mensen speculeren zelfs over de posities van Saalmink en Tieman. Of de kritikasters gelijk krijgen zal pas de eerste race FPL2 race duidelijk zijn. Tot die tijd houden we jullie op de hoogte van alle nieuwsfeiten en geruchten..

Ruben Laenens
27 april 2009, 17:59
Hopelijk kan ongeveer iedereen een team vormen met iemand, maakt het veel leuker:)

Federici
27 april 2009, 18:04
Hopelijk kan ongeveer iedereen een team vormen met iemand, maakt het veel leuker:)

Vond ik ook altijd de charme, ipv privateers. Is niet echt des Pro Leagues ;)

Ivanzoomski
27 april 2009, 21:39
Ik zoek nog een teamie, desnoods onder een andere teamnaam :)

Ruben Laenens
27 april 2009, 22:34
Gerben zoekt er ook eentje;)

Jeroen Ursem
27 april 2009, 22:43
Teams:
Coureur|Team
Ruben Laenens|RM Racing
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier

Nog incompleet:
Coureur|Team
Michael Koel | KoelTEC
Gerben vd Broek|DCR ?
Jeroen Ursem|zoekend..
Koos de Boer|zoekend..
Wilfred Rentzenbrink|zoekend..
Maik Peters | zoekend..
Fred Visser | zoekend..
John Oldenburg | zoekend..
Mark Bentvelzen | zoekend..

Even om het duidelijker te maken ;) of is het ingewikkelder zo?

tinyriconen
28 april 2009, 10:08
Ambitieuze coureur zoekt naar ervaring

van onze speciale verslaggever

BIDDINGHUIZEN - Autocoureur Ricus Winnubst is op zoek naar een teamgenoot voor het komende Formula Pro League seizoen. De 18-jarige polderjongen zegt de ervaring te missen om competitief te zijn.

Dit heeft Winnubst aangegeven tijdens één van zijn testsessies in Singapore. "Vorig seizoen was leuk, maar het gat tussen mij en de anderen moet minimaal verdwijnen. Daar kan ik zelf genoeg aan veranderen, middels circuitkennis, maar een meer ervaren stalgenoot zou daar ook een grote rol in kunnen spelen", zo zegt Winnubst in een exclusief gesprek met ons.

In de eerste editie van de FPL reed Winnubst nog als privateer voor het lokale team van BAS Biddinghuizen. Zijn opkomst was goed, maar de snelheid ontbrak. De jonge coureur reed continu in het achterveld. Hij startte regelmatig vanaf de laatste positie en eindigde vaak ook op diezelfde plek. Om voor het komende seizoen daar verandering in te brengen zoekt Winnubst naar steun én snelheid.

Winnubst blijft realistisch: "Een snelle ervaren rijder wil natuurlijk scoren. Een team vormen met mij doet niet goed aan enige aspiraties om de constructeurstitel te winnen. Mijn doel is niet zozeer om hard te rijden, maar om zèlf snel te wezen."

In 2005 deed de geboren Heerlenaar zijn intrede in de autosport. Hij begon zijn carrière in de GPx Pro League met de Formule 1 wagen van het legendarische Qantas Vodafone BMW. Dit was te hoog gegrepen voor hem en direct deed hij een stapje terug om in de GP2-klasse uit te komen voor hetzelfde team. In 2006 stapte hij over naar 'grote broer' Rabobank Racing Porsche, alwaar hij 2 Pole's bij elkaar raapte.

Na dat seizoen besloot Winnubst echter even uit de autosport te stappen. De prioriteit lag ergens anders. Echter werd hij door Jaap Kleijn benaderd zich in te schrijven voor de nieuwe Formula Pro League. Als privateer reed hij voor BAS Biddinghuizen Toyota waar hij welgeteld drie punten scoorde in acht Grand Prix'.

"Dat aantal moet verbeteren, maar ik heb er vetrouwen in. In deze huidige testperiode heb ik al een behoorlijke progressie geboekt. Lees: seconden winst. Als ik ook nog eens de ondersteuning van een ervaren teamgenoot kan krijgen kan het komende seizoen al bijna niet meer stuk voor mij."

Bron: forum.digitalracing.nl

Niels Tieman
28 april 2009, 13:51
Team DigitalRacing.nl persbericht:

Team DigitalRacing flirt met Ricus Winnubst

Na een open sollicitatie richting andere teams heeft Ricus Winnubst de aandacht getrokken van het Team DigitalRacing-management. Eerdere geruchten dat Saalmink en Tieman zouden verdwijnen in het team zijn resoluut van de tafel geveegt, dus rijst de vraag: "Waar willen ze Winnubst kwijt?". Een tijdje rond bellen naar collega journalisten en naar verscheidene managers bracht het ons op Gerben Kelly. Kelly die uitkomt voor Scuderia Corse Digitali staat onder het management van Team DigitalRacing en hij is ook op zoek naar een teamgenoot.

Scuderia Corse Digitali is officieel in het leven geroepen nieuwkomers en aanstormende talenten de ruimte te bieden binnen Team DigitalRacing. Of Ricus Winnubst hoog op het verlanglijstje staat wilde het management niet bevestigen doch ontkennen.

Jeroen Ursem
28 april 2009, 14:20
Nu we toch bezig zijn:

Jeroen Ursem flirt met Niels Tieman

Bij ingelaste persconferentie van Team DigitalRacing deze morgen viel op dat tussen de toegestroomde pers ook Jeroen Ursem plaats had genomen, ons viel het wel erg op hoe Ursem zat te knipogen en oogcontact zat te zoeken met Niels Tieman. Of dit te maken heeft met een eventuele overstap naar Team DigitalRacing of een privé aangelegenheid was ons niet bekend. De rode wangen van Niels weten we daarom ook nog niet te plaatsen.

El Maestro
28 april 2009, 14:21
:lol:

+Rep:p

Bramzel
28 april 2009, 14:48
Whahahahaha :D

Niels Tieman
28 april 2009, 14:55
Reactie Tieman:

Tieman beschaamt achter de perstafel

Tieman reageert op de vermeende flirt-praktijken tussen hem en Ursem. "Ik word zo moe van die jongen... Net voor de persconferentie krijg ik foto's te zien waar hij en Mosley, Tja. Ik krijg het niet eens mijn mond uit maar het zal vanzelf wel op Youtube verschijnen."

Tieman ging verder met: "Ik vind Jeroen een verschrikkelijk aardige vent maar hij komt een aantal 'facetten' tekort die ik graag terug zie in een vrouw..." ;)

Jeroen Ursem
28 april 2009, 16:09
Ursem in gesprek met Schumacher

Dit is te lezen op 1 van Ursem's fansites, er is echter geen bronvermelding bij geplaatst. Verder is het ook niet bekend waar dit gesprek verder over ging. Naast dat is er niet bekend of het Michael of Robert betreft, maar gezien de laatste ontwikkelingen vermoeden wij dat het met Robert Schumacher geweest moet zijn.

:innocent:

Niels Tieman
28 april 2009, 16:10
:thumbup: :D

*aait Jeroentje*

RSRoy
28 april 2009, 16:14
Net een comedy serie hier :D

Ralffoxx
28 april 2009, 17:51
Boiling Point Racing ook druk

In afgelopen weken is er veel activiteit geweest in de FPL. Nu heeft het management van team Boiling point al diverse contacten gehad. We zijn dus even naar Steven Voss gestapt om meer er over te weten te komen."Wij zijn inderdaad in gesprek met Koos de Boer. Ook zijn we nog druk bezig met te zoeken naar iemand die we naast Koos kunnen laten rijden. Wel moeten we nog goed kijken naar welke soort wagens er straks mee gereden word en de kalender. We hopen straks met Koos en nog een goede coureur een leuke goede team samenwerking te krijgen waardoor we alle coureurs naar een hoger niveau kunnen krijgen. Wij hopen snel duidelijkheid over de kalender te krijgen en over de type wagen zodat we mensen echt vast aan ons kunnen binden."

:P word vervolgt :lol:

Bram Van Der Stichelen
28 april 2009, 19:37
Jezus jongens :lol:

Darthwillie
28 april 2009, 19:43
Nu we toch bezig zijn:
Jeroen Ursem flirt met Niels Tieman

Bij ingelaste persconferentie van Team DigitalRacing deze morgen viel op dat tussen de toegestroomde pers ook Jeroen Ursem plaats had genomen, ons viel het wel erg op hoe Ursem zat te knipogen en oogcontact zat te zoeken met Niels Tieman. Of dit te maken heeft met een eventuele overstap naar Team DigitalRacing of een privé aangelegenheid was ons niet bekend. De rode wangen van Niels weten we daarom ook nog niet te plaatsen.

:lol::lol::lol: diep respect, de leukste post op DR.NL tot nu toe :thumbup:

Fr3d
29 april 2009, 21:18
Er zijn geruchten dat er een nieuw team zich aan het vormen is.
Zoekt J.Todt de uitdaging die hij al jaren aan het zoeken was bij Ferrari, en wil hij , zoals zijn grote vrind Brawn, vanaf het begin beginnen.
Er wordt verteld dat de grote neus voor talent van Todt kriebelt bij 2 rijders waarmee hij hoopt mooie dingen te bereiken.

Het zou gaan om 2 rijders waarvan verwacht wordt dat ze elkaar goed zullen gaan aanvullen. De een heeft nog geen ervaring met de formule auto’s en is nog maar net begonnen met zijn sim carriére. De ander heeft al wat successen geboekt in zijn carriére en rijdt altijd met de top mee.

De eerste successen wil het team gaan boeken in de fameuze Formula Pro League van Digitalracing.nl

Bob
2 mei 2009, 12:23
Goed zeg, wat een komedie hiero! :D
BSRT komt binnenkort ook met nieuws ;)

Ruben Laenens
2 mei 2009, 16:18
Morgen komt er ook een persbericht van RM Racing :D

Federici
2 mei 2009, 16:35
Hopelijk toch wel teams met twee rijders :)

Niels Tieman
2 mei 2009, 16:47
Of coureurs die op komen dagen.. ;)

Federici
2 mei 2009, 18:23
Of coureurs die op komen dagen.. ;)

Als dat commentaar is richting mij, ben ik kort;

zonder computer die het aan kan ben je nergens.

Niels Tieman
2 mei 2009, 20:34
Nee dat is meer een algemene opmerking. We hadden aardig wat inschrijven waarvan vele niet of nauwelijks zijn op komen dagen. Vaak is dat zonder afmelding geweest. Één race hadden we 14 man op de grid terwijl er 3/4 afmeldingen waren en dat is iets wat deze competitie niet verdient.

Dus ik ben het volledig met je eens dat mensen 'teams' zouden moeten maken. Over het algemeen kan het enthousiastme of ervarenheid iemand mee opzwepen naar een beter (team-)kampioenschap. :)

Button87
3 mei 2009, 13:20
Teams:
Coureur|Team
Ruben Laenens|RM Racing
Steven Voss|Zerobarrier
Jaap Kleijn|Zerobarrier

Nog incompleet:
Coureur|Team
Michael Koel | KoelTEC
Gerben vd Broek|DCR ?
Steven Frederiks | DSR
Jeroen Ursem|zoekend..
Koos de Boer|zoekend..
Wilfred Rentzenbrink|zoekend..
Maik Peters | zoekend..
Fred Visser | zoekend..
John Oldenburg | zoekend..
Mark Bentvelzen | zoekend..

Jeroen Ursem
4 mei 2009, 13:42
:huh1:

Ursem gespot bij Bentvelzen

Vandaag kregen wij een foto binnen op de redactie van Ursem in een slaapzak voor een voordeur in Naaldwijk. Na verder onderzoek bleek dit het adres van Mark Bentvelzen te zijn. Geruchten gaan dat Ursem een samenwerking met Bentvelzen wel ziet zitten, maar Bentvelzen daar nog geen uitspraken over wou doen. Ursem hoopt door Bentvelzen aandachtig te stalken tot een akkoord te komen, maar wij betwijfelen of dit de beste taktiek is.

El Maestro
4 mei 2009, 13:44
Wat een gedoe allemaal jongens, flirten, stalken, what´s next?:p

Niels Tieman
4 mei 2009, 13:46
:blink:

Ursem 'op straat' na afwijzing Tieman

Na een aantal woorden via de pers wist Tieman, Jeroen Ursem te overtuigen zijn flirt-praktijken elders voort te zetten. Tieman: "Ik werd echt gek van die vent! Eerst ligt hij in zijn slaapzak voor mijn deur en daarna reed hij continue achter me aan. Ook nog dat openlijke geflirt tijdens de persconferenties. Schandalig.. "

Ursem lijkt nu zijn heil bij iemand anders te zoeken. Hij werd vanmorgen gesignaleerd bij Mark Bentvelzen in Naaldwijk. Bentvelzen was niet bereikbaar voor commentaar en Ursem was niet wakker te krijgen...

word vervolgt..

Mark B
4 mei 2009, 14:47
.....
Bentvelzen weet van niets

Westland - Mark Bentvelzen heeft aangegeven niets gezien te hebben toen hij vanmorgen om 06:30 zijn huis verliet in Naaldwijk. De rijder die nog zoekend is naar een teamgenoot werd gebeld door Neill Tayman, de manager van J. Ursem. "Wellicht heeft hij mijn oude adres nog en stalkt hij op dit moment mijn ouders. Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd."
Naar de vraag of hij wat zag in een samenwerking kregen wij geen antwoord..

Stefan van Renselaar
4 mei 2009, 15:00
Waar gaat dit over :lol: :P