PDA

View Full Version : [ZAC] Testrace | Spa-Franchorchamps 2004 | 04 07 10

Pagina's : 1 [2]

Manuel
5 juli 2010, 12:24
HOpelijk snel weer een test met +31man op een baan die minder pit / grid plaatsen heeft :D
Maar ik heb al vernomen dat die snel komen ... TOP heren van de organisatie!!!

Mooi, vond het wel erg gaaf gisteravond. Een nieuwe test.... laat maar komen :thumbup:

Kim Van Der Stichelen
5 juli 2010, 12:25
Een test met 38 man op Ochersleben :blink: :lol:
Al zal die wel niet genoeg pitboxen hebben ;)

Niels Tieman
5 juli 2010, 12:36
Pitboxen zijn het probleem niet. Dan word je gewoon in en door elkaar gezet. :)
Het probleempunt zit hem in de startplaatsen en de vraag hoe Race daar mee om gaat. En als dat goed gegaan is is de vraag hoe de pitstops werken en of ze überhaupt werken. :).

Gister hadden we een baan met 38 plaatsen. (Start en pit-spots). 31 man online en 0 problemen. Dat vind ik een goede score. :)

Gerben
5 juli 2010, 12:58
FF kort verslagje van deze kant:

omdat er nogal weinig C300 wagens waren, toch maar besloten een c400 te pakken en gewoon willekeurig de M3 gekozen.

Q: Net achter MarkB terwijl ik toch 2 tienden onder zijn tijd zat, verkloot in de laatste sector :S, was opzich wel grappig moment op TS.

R: Als 4e gestart en bij de verplichte test stop, kon ik mijn auto nooit meer aan de gang krijgen :P... ik rij nu tijdelijk met een G25 en dan alleen het stuurtje en de pedalen. Na elke toets van het toetsenbord te hebben gehad, deed ie het weer en kon ik weer aansluiten. Toen de echte race, poosje achter MarkB gehangen en die uiteindelijk ingehaald. Toen kwam ik achter Maik, en die ging de vangrail in. P2. Ik had met MarkB. overlegd een bandenstop te gaan maken, en ik had in mijn hoofd tegelijk met Dennis de pits in te gaan. Maar die ging uiteindelijk superlaat de pits in, en met wat gauw hoofdrekenwerk kwam ik erachter dat ik hem ook wel zonder stop kon uitrijden en dat Mark en Dennis toch niet meer in de buurt kwamen. En net zo was het :P ;) Bij mijn "rentree" direct eerste :P:D

wel erg mooi dat de test geslaagd is! Jammer dat er niet 38 man was.

Jeroen Ursem
5 juli 2010, 13:01
Wel grappig, de slechtste opkomst tijdens de gehele ZAC6, de CUP400, was volgens mij bijna de helft van de grid :lol:

Mossel
5 juli 2010, 13:04
Schijnbaar kan iedereen door elkaar heen rijden in de pit want ik stuurde naar rechts de plek op toen iemand juist weer wegreed... dwars door me heen????

Is dat normaal ? dacht dat het alleen op de pitplek zelf kon

Niels Tieman
5 juli 2010, 13:11
Dat is bij de volledige pitstraat. :)

Fr3d
9 juli 2010, 23:53
Schijnbaar kan iedereen door elkaar heen rijden in de pit want ik stuurde naar rechts de plek op toen iemand juist weer wegreed... dwars door me heen????

Is dat normaal ? dacht dat het alleen op de pitplek zelf kon

JEP in race/evo/ on kan je elkaar niet raken in de pits

Jeroen Ursem
13 juli 2010, 21:10
Ja je kan gewoon door elkaar heen rijden, zelfs uit de pits, zolang je maar een half metertje bij elkaar blijft ofzo ;)

Ooit een keer een kwart ronde met Paulpeter in m'n auto gereden :lol: