View Full Version : FPL3: Bahrein - Ronde 1 | Momenten Thread
[logo_fpl]
Zoals reeds aangekondigd in het algemene topic wil ik van de FPL3 per race een mooi filmpje in elkaar zetten. Nu is een race van een uur * 25 man nogal lang om zelf alle mooie momenten eruit te vissen. Dus graag in dit topic aan de hand van replay punten je mooie acties (of minder mooie acties) en momenten.
Zodra de replay files online staan zal ik deze hier ook linken maar je kan het natuurlijk ook aan de hand van je eigen replay file aangeven.
FPL3 Bahrein - Replay (http://www.digitalracing.nl/fpl3/20100531_bahrein/FPL3_Race_1_Bahrein.rar)
petervdveen
31 mei 2010, 22:50
Al doe je er alleen de start in heb je al een mooi filmpje:P
braaltje
31 mei 2010, 22:53
noobvraagje... stel je voor jezelf een replay van een 1 uur in of gaat dit met andere software??
Stefan van Renselaar
31 mei 2010, 22:55
noobvraagje... stel je voor jezelf een replay van een 1 uur in of gaat dit met andere software??
Als het goed is maakt hij automatisch een replay aan en kun je die via het replay theatre bekijken. :)
Doet hij dat niet, dan kun je later nog van hier de replay downloaden.
braaltje
31 mei 2010, 23:06
Als het goed is maakt hij automatisch een replay aan en kun je die via het replay theatre bekijken. :)
Doet hij dat niet, dan kun je later nog van hier de replay downloaden.
ok, thanks. ga ik dat even checken en anders replay hier vandaan halen :)
Dennis
1 juni 2010, 07:54
Replay file toegevoegd aan de start post.
De file dient geplaatst te worden in: Mijn Documenten\SimBin\RACE 07\REPLAYDATA
Niels Tieman
1 juni 2010, 10:53
Heerlijk Dennis! De carset is van hoge kwaliteit en de verslagen waren zeer enthousiast. Je hebt een mooie sfeer neer weten te zetten met je preview-filmpje. :D Ik ben benieuwd! Succes. :D
f1timmy007
1 juni 2010, 13:26
Ik wil ook wel meehelpen, met de zac6 liep het niet zo goed, dus wil ik hier wel aan helpen zodat we elke race een filmpje hebben.:)
Neem maar contact op als je hulp nodig hebt. Moet alleen Vegas nog ff uitvogelen:blushing:
Bram Kocken
1 juni 2010, 13:34
Tim, zover hoef je niet te gaan... als je in de replay kan aangeven wat voor jou de belangrijkste momenten waren, kan Dennis deze zelf opzoeken en opnemen.
Als je replay afspeelt, heb je linksonderin een voortgangsbalkje met een getal. Als je de momenten opschrijft waarvan jij denkt: dat zou wel eens gaaf zijn om in de samenvatting te zien (een inhaalactie, een foutje, een drift, etc) kun je die hier posten. Bijvoorbeeld:
Race1:
105 - Inhaalactie buitenom op Manuel
125 - Inhaalactie op Jeroen U
178 - Rij door aanvraring tussen Niels T en Steven V
568 - Duel met Kim vdS
901 - Steven V geeft mij een tikkie, maar vliegt er zelf af
1184 - Contact met Bjorn
1190 - Snij Jeroen U iets te veel af (sorry daarvoor)
Race2:
388 - Robert S komt mij driftend voorbij, klein tikkie (geen probleem)
Dus een nummer en een kleine omschrijving waar de videomaker op kan letten, dat is eigenlijk al voldoende :)
Stephane Rouault
1 juni 2010, 13:43
Ergens tussen ronde 1 en 6, haalt Storm mij in, in bocht 1. Ik haal hem daarna weer in, in bocht 3.
De start natuurlijk, daar ging bij diverse mensen wel wat fout, vooral voorin :)
84-123 Stefan haalt mij in, ik kom weer langszij maar raak hem bij aanremmen bocht 10...
132 Ik slipstream bij Patrick, maar Jerry schijnbaar ook, had hem niet gezien dus hij krijgt een sandwich van mij en Patrick
207 Leuke rearwingview vanaf mijn wagen. Gerben maakt een actie en in de achtergrond zien we Tjerk getorpedeerd worden door Stefan.. pretty nice :)
264 Gevecht tussen mij en Gerben gaat door, ik moet flink verdedigen, op 285 verrem ik me en kan hij er langs
418 Leuk gevecht tussen Gerben K en mij
960 - 1350 Gaaf gevecht tussen Koos en mij, met een echte billenknijper op 1130, dat zou me in reallife echt een hoogvlieger opgeleverd hebben...
Je hebt een mooie sfeer neer weten te zetten met je preview-filmpje. :D
Die heb ik denk ik gemist?? :blushing:
Mark van Zanten
1 juni 2010, 14:33
Gister haastig de replay even doorgekeken en wel paar leuke punten gezien. Zal vanavond even de replay punten erbij zoeken!
Zal vanavond laat ook even de replay doorspitten :).
Dennis
1 juni 2010, 17:37
Die heb ik denk ik gemist?? :blushing:
psst:
YouTube- Digital Racing Formula Pro League Seizoen 3 Intro
Zoals beloofd:
173: Contact met Sybren :surrender:
347-370: Patrick in de fout, tikje, gevolgd door mislukte inhaalpoging
688: Eén van de vele foutjes
1016: Poging om Peter te passeren
1099: Poging nr.2
1135: Wraak :p
1187-1208: Vol in de ankers om Peter niet te raken en Ruben profiteert
1275: Poging nr.3
1335: Poging nr.4
1352: Iets teveel overstuur en Ruben doet gezellig mee ;)
2755: Marcel voorbij
3217: Wederom in de fout, waardoor Marcel nog even komt buurten
Mark van Zanten
2 juni 2010, 12:15
Iets later dan beloofd maar hier zijn mijn punten
47: Jumpstart :(
86-121: Kort gevecht met Mark B en Dennis, waarna ik spin
929: klein spinnetje in T1
1588: Krap momentje als Tim (volgens mij?!) de baan op rijd
1953-1980: Ingehaald worden door PP
2159: Klein tikje aan Stefen net na m'n pitstop
2159-2277: Gevecht met Stefan, waarna ik weer in T1 spin als ik hem voorbij ben
2367-3322: Gevecht met Tjerk. De punten hieronder zijn een aantal momenten uit dat gevecht, om het iets specifieker te maken:
2822-2862: Tjerk maakt een klein foutje bij het opkomen van het rechte stuk waarna ik hem in haal
2936-2984: Tjerk inhalen, met meneer Storm die ons lapt, waarna ik die plaats weer verlies.
3194-3220: Slipstream van Tjerk in een poging in te halen
3288-3322: Laatste keer Tjerk in halen
Ruben Laenens
2 juni 2010, 15:55
ik zal vanavond ook is zoeken:p
Robert Saalmink
2 juni 2010, 16:08
Off-topic, wat is dat toch met het woord 'is' op de verkeerde plaatsen? Bovenstaande zin klopt geen moer van volgens mij, ik moest hem drie keer lezen. Ik kom het wel vaker tegen.
Darthwillie
2 juni 2010, 16:18
daar hoort het woord eens te staan. Dat is een soort van toegestane wijziging tegenwoordig
Ruben Laenens
2 juni 2010, 16:25
Mmisschien iets wat ze enkel doen in Belgie? In elk geval klopt die zin in mijn ogen volledig
Robert Saalmink
2 juni 2010, 16:30
daar hoort het woord eens te staan. Dat is een soort van toegestane wijziging tegenwoordig
Ah, zodoende. Ik zie het nut van die wijziging niet in, bovendien duurt het lezen van de zin daardoor veel langer.
Mark B
2 juni 2010, 16:32
Ah, zodoende. Ik zie het nut van die wijziging niet in, bovendien duurt het lezen van de zin daardoor veel langer.
Ligt het niet stiekem aan jouw Robert?? :p Jij gaat ook wel vaker links af terwijl er rechtdoor gereden moet worden ;) :lol:
Darthwillie
2 juni 2010, 16:35
komt door uitspraak, eens, werd vaak als ns (uns als uitspraak) en dan zit je al dicht bij is. Het word in mijn omgeving zovaak gebruikt dat het mij niet echt opvalt.
ik zal vanavond ook is zoeken:p
Ik gebruik dat woord ook hoor. Denk dat het iets puur belgisch is. Het woord "is" betekend hier "eens" maar dat had je wel al door ;).
Wij belgen zeggen dat gewoon zo en gebruiken dat woord blijkbaar ook in onze zinnen :).
Edit: Ze waren mij blijkbaar al voor met de uitleg zie ik nu
Robert Saalmink
2 juni 2010, 16:43
Zou kunnen misschien, ik ben sowieso erg slecht in afkortingen en dat soort dingen (geen idee waar dat door komt, ik zie het vaak gewoon niet), dus dit zal ook wel even wennen zijn. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien trouwens, maar that's just me.
Kim Van Der Stichelen
2 juni 2010, 17:42
Ik had er in elk geval nog nooit van gehoord :innocent:
Gerben
2 juni 2010, 18:02
is snap er ook is van :P
Bram Van Der Stichelen
2 juni 2010, 18:32
Ik gebruik dat woord ook hoor. Denk dat het iets puur belgisch is. Het woord "is" betekend hier "eens" maar dat had je wel al door ;).
Wij belgen zeggen dat gewoon zo en gebruiken dat woord blijkbaar ook in onze zinnen :).
Edit: Ze waren mij blijkbaar al voor met de uitleg zie ik nu
Je spreekt het wel uit als 'is', maar je schrijft het niet zo. Ik vind dat je het ten eerste altijd gewoon moet typen als 'eens', want ik heb een hekel aan dialectwoorden gebruiken online. Als je het dan toch gebruikt ben je volgens mij best dat je het als 'es' schrijft. Zo heb je tenminste niet zo heel veel verwarring.
Daniël
2 juni 2010, 18:49
Ik kan jullie er van verzekeren dat is op de plek van eens in zijn geheel onjuist is. Ik heb ooit een discussie gehad daarover met een (Vlaams) maatje, maar die won ik. Zal vast wel gewoon op internet te vinden zijn, op de Van Dale-site of de Belgische variant daarvan. :)
Is is spreektaal.
Niels Tieman
2 juni 2010, 19:05
Ennnnnn weer terug optopic!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.