View Full Version : Moment van de dag topic | Deel 11
Stefan van Renselaar
2 mei 2010, 10:20
[overig]
Het 'moment van de dag' topic deel 10, ook deel 9 zat al weer over de 1000 posts heen. Post hier jouw moment van de dag. Dat kan variëren van een leuk kassameisje tot een nieuw kantklosclubje!
[spacer]
Deel 1 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=92)
Deel 2 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=228)
Deel 3 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=329)
Deel 4 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=422)
Deel 5 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=452)
Deel 6 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=476)
Deel 7 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=513)
Deel 8 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=572)
Deel 9 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=637)
Deel 10 (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=688)
[spacer]
[logo_dr]
Roy Visser
2 mei 2010, 11:11
Heb je een of andere reminder staan voor 1000ste posts ofzo stefan ;)
Stefan van Renselaar
2 mei 2010, 11:21
Heb je een of andere reminder staan voor 1000ste posts ofzo stefan ;)
Nee, hoezo?
Marc Vos
2 mei 2010, 11:29
Straks naar Feyenoord-Heereveen per trein. Ondanks het slechte weer heb ik er veel zin in. Ook leuk dat Roy Makaay zijn laatste competitiewedstrijd speelt, ben ik toch ook bij zijn afscheid als speler. :)
Ralffoxx
2 mei 2010, 11:51
Straks op tv gaan kijken naar Ajax. Hopen dat Twente toch nog een puntje laat liggen ook al verwacht ik het niet.
Raikkonen_WC
2 mei 2010, 12:50
Zometeen de doop van onze kleine vent.....
Martijn Mezger
2 mei 2010, 13:49
Zo. Mooie dag gister! Nu weer Thijs, maar bij een vriend blijven slapen anders was ik helemaal in het midden van de nacht thuis.
http://94.100.115.37/943600001-943650000/943643101-943643200/943643123_6_J7jO.jpeg
Wij in de Subaru :D
Lekker stressen voor de radio zo! Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, maar als Twente het wordt heb ik er stiekem wel vrede mee ;)
Beter dan die andere twee 'grote' teams!
Zo. Mooie dag gister! Nu weer Thijs, maar bij een vriend blijven slapen anders was ik helemaal in het midden van de nacht thuis.
Briljante verspreking! :thumbup:
Straks net als Bob stressen voor de radio, lekker ouderwets. :laugh: Kom op Ajax! Kom op NAC! :)
Martijn Mezger
2 mei 2010, 14:06
Briljante verspreking! :thumbup:
Straks net als Bob stressen voor de radio, lekker ouderwets. :laugh: Kom op Ajax! Kom op NAC! :)
Thuis, maar bleef slapen bij Thijs :lol:
Thuis, maar bleef slapen bij Thijs :lol:
I know, daarom juist. :D
Chips, water (even geen bier na afgelopen dagen haha), voetbal op een livestream en WTCC op TV. Mijn middag kan niet meer stuk. :) Al zou 't helemaal geweldig worden als Ajax kampioen wordt. :P Maar ik heb daar weinig vertrouwen in.
Ik heb WTCC ook aanstaan (geluidloos) :D
[edit] Voetbal spoiler! 0-1 Suarez! :D
VOETBAL SPOILER:
Hoe kun je nou zo snel tegen een rooie kaart aanlopen, NAC? :( Ajax verzuimt in ieder geval niet. :) Wel erg zuur dit.
Helemaal mee eens Richard!! Zit me zelf hier op te vreten......
Sander Hogendoorn
2 mei 2010, 15:29
Eigenlijk is de spanning er al af, ik zie Twente dit niet meer weggeven :(
Jeroen Ursem
2 mei 2010, 15:37
Ik vind het heel goed dat jullie aan de spoiler tags denken.
Maar eerlijk gezegd ben je wel een enorme drol als je online komt zonder dat je de uitslagen wilt weten.
Ik vind het heel goed dat jullie aan de spoiler tags denken.
Maar eerlijk gezegd ben je wel een enorme drol als je online komt zonder dat je de uitslagen wilt weten.
Ben ik het mee eens, maar we denken wel aan de mede mens! ;)
Jeroen Ursem
2 mei 2010, 15:43
Beetje jammer dat Twitter geen spoiler tags heeft hè Bob :innocent:
Stefan van Renselaar
2 mei 2010, 15:50
Zitten mensen op Twitter tijdens een wedstrijd, dan zitten ze zelf ook te kijken, dus daar hebben spoilers geen nut ;)
I don't care ;) damn, dit is echt niet goed voor je, weer paar jaar eerder de pijp uit met zulke momenten :P
Voetbal spoiler:
Radio kan uit.
Ik sta op en klap voor Enschede!
Zo, ik ga eten maken... Heb honger gekregen van de spanning!
Richard117
2 mei 2010, 16:39
Feyenoord en Twente :thumbup:
Ralffoxx
2 mei 2010, 17:23
Jammer voor Ajax. Maar verdient voor Twente. Net ook een leuke GT race zitten kijken. Wat een zeik weer buiten trouwens bah.
Bram Van Der Stichelen
2 mei 2010, 17:27
Zit iedereen hier in spoilers te praten, komt steven leukweg even alles verklappen. :laugh:
Roy Visser
2 mei 2010, 17:28
lol dacht precies hetzelfde bram.
de meerdere spoilers boven je hadden toch een deadgiveaway moeten zijn, even spoilertags plaatsen ;)
Bram Van Der Stichelen
2 mei 2010, 19:45
Vandaag een hele dag perfect mijn Ipod op de pc kunnen beluisteren. Start ik net de PC op, sluit ik mijn iPod aan: 'iTunes kan de inhoud van de iPod van Bram niet lezen. Ga naar... om terug te keren naar de fabrieksintellingen'. :rolleyes:
Wou ik nog eerst mijn muziek kopieren naar mijn HD, zie ik dat ook al mijn muziek eraf is. GOdverdomme kutspel!
Marc Vos
2 mei 2010, 20:12
Vandaag dus met een vriend naar de Kuip geweest. Behoorlijke problemen om er uberhaupt te komen. Onze trein was defect... trein gepakt van 35 min later. Die stopte natuurlijk niet voor het stadion, nog 15 min gerend richting het stadion. Net op tijd binnen en we hebben een leuke wedstrijd gezien, het spel van Feyenoord was niet best vaak wat slordig. Maar wat een afscheid voor Roy Makaay. De rillingen liepen over me lijf toen die werd gewisseld onder een daverend applaus. Vervolgens zijn ereronde met 'You never walk alone' op de achtergrond. Velen Feyenoord supporters schoten vol, wat een geweldig moment om te beleven. Tussen al die anderen met je sjaaltje omhoog, echt prachtig gewoon. :)
Darthwillie
2 mei 2010, 20:50
moment van de dag dat ik echt van de ene op de andere minuut een griepaanval voor mijn kiezen krijg :surrender: koorts/Ho Chi Minh two step naar de WC/brak. Heb me al 5 jaar niet ziek gemeld op mijn werk en hoop dan ook dat ik morgen weer beter ben
Face the Slayer
2 mei 2010, 21:32
Dat de neuzen geen kampioen zijn geworden en Makaay op een mooie manier door drie goals te scoren afscheid heeft kunnen nemen.
De neuzen? Damn, jij doet er ook alles aan om je populairder te maken op het forum hè?
CuqeBaqer
2 mei 2010, 23:01
Vandaag dus met een vriend naar de Kuip geweest. Behoorlijke problemen om er uberhaupt te komen. Onze trein was defect... trein gepakt van 35 min later. Die stopte natuurlijk niet voor het stadion, nog 15 min gerend richting het stadion. Net op tijd binnen en we hebben een leuke wedstrijd gezien, het spel van Feyenoord was niet best vaak wat slordig. Maar wat een afscheid voor Roy Makaay. De rillingen liepen over me lijf toen die werd gewisseld onder een daverend applaus. Vervolgens zijn ereronde met 'You never walk alone' op de achtergrond. Velen Feyenoord supporters schoten vol, wat een geweldig moment om te beleven. Tussen al die anderen met je sjaaltje omhoog, echt prachtig gewoon. :)
Dit heb ik meegemaakt met het afscheid van Gerard Meijer. Echt prachtig !
joostingh
2 mei 2010, 23:18
Ouh yeah !!!!
Gewonnen van Roy !!! :P
De neuzen? Damn, jij doet er ook alles aan om je populairder te maken op het forum hè?
lol idd,.. zo jammer! Ach sommige zijn niet zo sportief als wij Richard ;)
btw, heel gaaf afscheid van Roy! Dat verdient die gozer met zo'n prachtige carrière! En ik ben een supporter van 020 ;) :thumbup:
Stefan van Renselaar
2 mei 2010, 23:29
btw, heel gaaf afscheid van Roy! Dat verdient die gozer met zo'n prachtige carrière! En ik ben een supporter van 020 ;) :thumbup:
Huh :huh1: Hij reed pas op Oschersleben zijn eerste race in een lange tijd weer mee en nu stopt hij ermee? Ik zie ook nergens daarover iets staan..
Darthwillie
2 mei 2010, 23:31
:lol: @ stefan
Stefan van Renselaar
2 mei 2010, 23:32
:lol: @ stefan
? :huh1:
Jeroen Ursem
2 mei 2010, 23:33
Roy Makaay :p
Huh :huh1: Hij reed pas op Oschersleben zijn eerste race in een lange tijd weer mee en nu stopt hij ermee? Ik zie ook nergens daarover iets staan..
droogkloot :lol:
Darthwillie
2 mei 2010, 23:40
? :huh1:
Makaay beslissend bij afscheid
RIJSWIJK - Feyenoord heeft zich tijdens de afsluitende speelronde verzekerd van de vierde plaats in de eredivisie. De Rotterdamse ploeg won zondag in De Kuip met 6-2 van sc Heerenveen. De afzwaaiende Roy Makaay maakte drie doelpunten voor de thuisploeg.
© ANP
Feyenoord profiteerde van de remise van AZ thuis tegen nummer drie PSV (1-1). De onttroonde landskampioen zakte daardoor naar de vijfde plaats in het eindklassement, op een punt van Feyenoord.
De Rotterdamse ploeg speelt komend seizoen in de play-offs voor de Europa League (speeldata: 19 en 26
http://www.nu.nl/sport/2239129/makaay-beslissend-bij-afscheid.html
http://www.abload.de/img/mcilroy_heathcote_roarf6ex.jpg
Zelf kon ik een "redelijk" :innocent: balletje slaan, maar net op Sport1 de officiele doorbraak van Rory McIlroy op de PGA gezien. Twintig jaren jong en een fenomenale laaste negen holes voor zijn eerste overwinning op de PGA en de jongste winnaar sinds Tiger en een nieuw baanrecord (62), indrukwekkend om te zien :thumbup:
Toeval of niet, maar dit zellfde weekend wint de 18 jarige Ryo Ishikawa, met een slot ronde van 58 slagen in Japan (voor de 5e x) :surrender:
Sommige mensen hebben echt net ietsjes meer talent dan anderen ;)
Stefan van Renselaar
3 mei 2010, 00:26
http://www.nu.nl/sport/2239129/makaay-beslissend-bij-afscheid.html
Oh, het ging over voetbal..
Captain Slow
3 mei 2010, 00:41
Wow, hele nette golfrondes idd.:) Ben al zeer blij als ik een par sla, die gasten gaan dan ff met ronden van 58 lopen. Belachelijk goed is dat:thumbup:
Richard117
3 mei 2010, 08:45
lol idd,.. zo jammer! Ach sommige zijn niet zo sportief als wij Richard ;)
:thumbup:
En ook mooi om die tranen te zien, iets wat niemand verwacht had ooit bij Makaay te zien. Altijd zo rustig, bescheiden en professioneel geweest. Zelfs het afgelopen jaar waar in hij veel (mi onterecht, en dat heeft hij gisteren weer bewezen) op de bank heeft gezeten. Waar andere "grote" spelers herrie hadden gemaakt heeft Makaay heel netjes zijn mond gehouden, zijn kans afgewacht en soms ook gegrepen. Zelf denk ik dat Been de oorzaak is dat Makaay nu al stopt, hij kan echt nog wel een tijdje mee. Maar Been verwacht andere dingen van een spits dan dat Makaay kan brengen. Bovendien liep in de voorbereiding het duo Tomasson/Makaay erg goed, maar om één of andere reden is dat voor de 1e wedstrijd ineens omgegooid.
Maar uiteindelijk toch een mooi afscheid, nu donderdag nog ff. Hopen dat ze dan definitief overal "helemaal niets in amsterdam" kunnen zingen :D
Al vrees ik met grote vrezen....
Maar uiteindelijk toch een mooi afscheid, nu donderdag nog ff. Hopen dat ze dan definitief overal "helemaal niets in amsterdam" kunnen zingen :D
Al vrees ik met grote vrezen....
Hoop ook dat het een mooie pot wordt waarin feyenorod vroeg op 1-0 komt... dan wordt het nog een heeeeeel leuk potje :) Als die 1-0 maar valt! Dan ga ik ook staan schreeuwen voor de tv :P :thumbup:
Darthwillie
3 mei 2010, 09:43
moment van de dag dat ik echt van de ene op de andere minuut een griepaanval voor mijn kiezen krijg :surrender: koorts/Ho Chi Minh two step naar de WC/brak. Heb me al 5 jaar niet ziek gemeld op mijn werk en hoop dan ook dat ik morgen weer beter ben
:wheelchair: ben op mijn werk, dat is alles, voelt alsof aan ieder gewricht een zandzak van 5kg hangt :blink:
Bram Kocken
3 mei 2010, 10:36
Sterkte Wilfred ;)
Martijn Mezger
3 mei 2010, 11:28
Bah. Straks naar de tandarts.
Me kaak staat scheef, moet een plaatje op me kiezen oid zodat die weer recht komt te staan. Ben benieuwd...
Hoop ook dat het een mooie pot wordt waarin feyenorod vroeg op 1-0 komt... dan wordt het nog een heeeeeel leuk potje :) Als die 1-0 maar valt! Dan ga ik ook staan schreeuwen voor de tv :P :thumbup:
En tja... dat zou kunnen ;) Wij pakken gewoon die beker en worden de morele kampioen van dit jaar! Helaas hebben we dan maar 1 prijs :(
Ach, Mark je weet het! Na de wedstrijd drinken we samen een biertje 'op afstand' :) :thumbup:
Bah. Straks naar de tandarts.
Me kaak staat scheef, moet een plaatje op me kiezen oid zodat die weer recht komt te staan. Ben benieuwd...
Succes Martijn! Vind tandarts nooit erg, maar fijn is het ook niet!
Mathijs
3 mei 2010, 11:32
:wheelchair: ben op mijn werk, dat is alles, voelt alsof aan ieder gewricht een zandzak van 5kg hangt :blink:Waarom naar je werk gaan als je je enorm kut voelt?
Ik hanteer altijd het volgende: eerst beter worden, dan weer inspannen. Als je je gaat inspannen voordat je beter bent, geneest het alleen maar langzamer. Gewoon lichaam de tijd en rust geven om te herstellen, dan de draad weer oppakken.
joostingh
3 mei 2010, 11:34
En tja... dat zou kunnen ;) Wij pakken gewoon die beker en worden de morele kampioen van dit jaar! Helaas hebben we dan maar 1 prijs :(
Ach, Mark je weet het! Na de wedstrijd drinken we samen een biertje 'op afstand' :) :thumbup:
Hoezo morele winnaar.. want ze hebben dan wel een erg goede tweede helft gehad van het seizoen maar een mindere eerste helft. Dus ga niet net zoals de NOS doen dat Ajax eigenlijk kampioen is.
Twente is kampioen en Ajax heeft nog een mogelijkheid voor een prijs bij Feyenoord. Alleen hoop ik heel erg dat het legioen achter het team gaat staan.
Darthwillie
3 mei 2010, 11:39
Waarom naar je werk gaan als je je enorm kut voelt?
Ik hanteer altijd het volgende: eerst beter worden, dan weer inspannen. Als je je gaat inspannen voordat je beter bent, geneest het alleen maar langzamer. Gewoon lichaam de tijd en rust geven om te herstellen, dan de draad weer oppakken.
Omdat er mensen om mij rekenen vandaag EN mijn moeder riep vroeger altijd al, als je geen koorts hebt zul je wel niet ziek zijn :laugh:
Hoezo morele winnaar.. want ze hebben dan wel een erg goede tweede helft gehad van het seizoen maar een mindere eerste helft. Dus ga niet net zoals de NOS doen dat Ajax eigenlijk kampioen is.
Twente is kampioen en Ajax heeft nog een mogelijkheid voor een prijs bij Feyenoord. Alleen hoop ik heel erg dat het legioen achter het team gaat staan.
Ik als de NOS? Ga toch weg JW. Idd Twente is de kampioen en daar klap ik voor!
Maar ik heb sinds jaren de mooiste inhaalrace gezien! Alleen komen we te kort, helaas. Maar toch vind ik dat we de morele winnaar zijn!
Iig voorronde CL! :thumbup:
En wij pakken de beker JW, ik zie ze dit niet meer uit handen geven ;)
Alleen hoop ik heel erg dat het legioen achter het team gaat staan.
En in de kuip kan het spoken :) We hebben immers das phantom nog ;)
Voor de rest zou het best vreemd kunnen zijn ALS ajax die beker pakt in de kuip. Prijsuitreiking in een leeg stadion.......
Na 4 dagen vrij heb ik het er wel zwaar mee om weer te gaan werken, en zonder alcoholische versnaperingen door de dag te gaan:lol:
Richard117
3 mei 2010, 12:02
De mooiste "smoes" van Jol vond ik nog wel dat ze in het begin van het seizoen zoveel uitwedstrijden hadden :lol:
Over het hele seizoen speelt iedereen net zo vaak uit als thuis ;)
Roy Visser
3 mei 2010, 12:29
Grrrrrr, zorg ik ervoor dat die kat de hele nacht niet in de woonkamer kan komen omdat ik wat geverft heb, laat ik 1 seconde de deur onbeheerd achter, ga ik snel kijken, zit hij precies met ze kop in het gedeelte wat ik net geverft heb. En dan staat het nog bovenop een tafel waar hij normaal nooit op kan springen.
een grote baal haren op de half opgedroogde verf.. GRRRRRR!!
en dan ook nog verf op ze pootjes, is die mafkees ook nog bezig geweest als een stempel machine..
2 minuten onbeheerd en alles zit onder!
Bram Kocken
3 mei 2010, 12:31
..... Proest! :lol:
Sorry, maar ik kan er niets aan doen! Het vraagt wel om een foto :D
Captain Slow
3 mei 2010, 12:33
:lol::lol: Komt zo bekend voor:lol:
Darthwillie
3 mei 2010, 12:47
:lol: alsof ze het weten, net als dat ze altijd kopjes gaan geven aan mensen die niets met katten hebben, maar wel balen natuurlijk
Robert Saalmink
3 mei 2010, 12:57
Het zijn net kinderen he
De mooiste "smoes" van Jol vond ik nog wel dat ze in het begin van het seizoen zoveel uitwedstrijden hadden :lol:
Over het hele seizoen speelt iedereen net zo vaak uit als thuis ;)
Daarom kun je als verliezende partij ook beter maar helemaal niets zeggen, alles wordt toch wel verdraaid zodat men er kritiek op kan hebben... :rolleyes:
Jol zei dat als reactie op de zeer goede 2e seizoenshelft, waarin het programma van Ajax simpel gezegd wat eenvoudiger was dan dat van Twente, en dat dat ook 1 van de redenen was dat Ajax zo in kon lopen.... Niets geen "smoes" of excuus dus, meer om de lof voor de 2e seizoenshelft wat te temperen....
Mathijs
3 mei 2010, 13:18
Daarom kun je als verliezende partij ook beter maar helemaal niets zeggen, alles wordt toch wel verdraaid zodat men er kritiek op kan hebben... :rolleyes:
Jol zei dat als reactie op de zeer goede 2e seizoenshelft, waarin het programma van Ajax simpel gezegd wat eenvoudiger was dan dat van Twente, en dat dat ook 1 van de redenen was dat Ajax zo in kon lopen.... Niets geen "smoes" of excuus dus, meer om de lof voor de 2e seizoenshelft wat te temperen....
+1, wou precies hetzelfde typen als jij Peter.
Jammer dat sommige mensen zo slecht luisteren, want Jol was vrij duidelijk met zijn verklaring voor de ijzersterke tweede seizoenshelft...
Martijn Mezger
3 mei 2010, 13:36
Succes Martijn! Vind tandarts nooit erg, maar fijn is het ook niet!
Dankje!
Ik ook niet, hele aardige tandarts heb ik, kan altijd met hem lachen, maar nu ben ik toch wel een beetje zenuwachtig wat ie gaat doen. Ach, het komt vast wel goed.:D
Bramzel
3 mei 2010, 14:03
Grrrrrr, zorg ik ervoor dat die kat de hele nacht niet in de woonkamer kan komen omdat ik wat geverft heb, laat ik 1 seconde de deur onbeheerd achter, ga ik snel kijken, zit hij precies met ze kop in het gedeelte wat ik net geverft heb. En dan staat het nog bovenop een tafel waar hij normaal nooit op kan springen.
een grote baal haren op de half opgedroogde verf.. GRRRRRR!!
en dan ook nog verf op ze pootjes, is die mafkees ook nog bezig geweest als een stempel machine..
:worthless:
Niels Tieman
3 mei 2010, 14:29
Ik ben een aantal dagen in Nijmegen om te 'relaxen'. Inmiddels met een vriendin aan het kijken naar wat huurwoningen en informatie. Ondanks dat het nog wel even zal duren, door wat omstandigheden, is het stiekem wel leuk om dingen te regelen en te kijken waar de mogelijkheden liggen.
Relaxxxx zennnn...
http://i114.photobucket.com/albums/n254/faustus777/TheOffice-ThatsWhatSheSaid-Michael.jpg
Roy Visser
3 mei 2010, 17:54
:lol::lol::lol:
LOL @ Richard! :thumbup:
Mijn moment.
Mis communicatie tussen het ouderlijk gezag en mij! Eindresultaat, bankpas van me mams geblokeerd! Ik in de stress, bel ik zegt ze: "Geeft niet hoor, ding werkte toch voor geen meter!" :lol: Misschien heeft het basis/thuis gebeuren toch wel effect. Of het heeft misschien te maken met dat ik volwassener ben geworden (maar dat geloof ik niet :P)
Iig, vond het wel humor hoe ze reageerde hehe!
f1timmy007
4 mei 2010, 11:00
Net terug gekomen van me vriend waar ik gelogeerd had.:) Was erg leuk, maar vond het wel jammer dat ik niet kon racen:lol:.
Bramzel
4 mei 2010, 20:10
Raar moment net bij die dodenherdenking zeg. Was even heel erg schrikken, gelukkig dat het niks ernstigs lijkt te zijn.
Raar moment net bij die dodenherdenking zeg. Was even heel erg schrikken, gelukkig dat het niks ernstigs lijkt te zijn.
Ja inderdaad, stond ook vaag te kijken.
Dacht eerst van wat een eikels die het even gaan verzieken maar toen dat domino effect....
Zulen er vast nog wel meer van horen.
Sander Hogendoorn
4 mei 2010, 20:17
Lijkt me sterk dat 'er iemand onwel is geworden'. Waarom zou je dan massaal wegrennen?
Stefan Kollee
4 mei 2010, 20:19
Was iemand onwel geworden, daar schrokken de mensen die eromheen stonden. Dit gebeurde vlak bij hekken, hierdoor vielen de hekken om, en dachten de mensen die niks zagen dat er een soort van Apeldoorn-aanval was. Hierdoor was het domino-effect tot stand gebracht (gehoord van een vriend die erbij stond). Is toch wel raar dat je met het horen van hekken direct denkt aan zo'n aanslag!
Roy Visser
4 mei 2010, 20:21
Lijkt me sterk dat 'er iemand onwel is geworden'. Waarom zou je dan massaal wegrennen?
als er iemand zomaar neervalt, en je hebt van die gillende keukenmeiden er naast, en daarnaast ook weer, en daarnaast ook weer, dan gaat het vrij rap met het ergste bedenken, zeker met 30 april nog in het achterhoofd waar de laatste tijd weer veel aandacht aan is besteed.
een soort oerinstinct zet je dan echt wel aan het rennen
Captain Slow
Ik zat te luisteren met m'n ogen dicht. Ik hoorde een soort van gesis na het gegil. Ik dacht zelf aan vuurwerk, hekken die vallen klinken toch anders:)
Bramzel
Nou ja, ernstig zal het wel niet wezen, bij twijfel hadden ze de 'hoogwaardigheidsbekleders' niet teruggeroepen.
Sander Hogendoorn
4 mei 2010, 20:27
als er iemand zomaar neervalt, en je hebt van die gillende keukenmeiden er naast, en daarnaast ook weer, en daarnaast ook weer, dan gaat het vrij rap met het ergste bedenken, zeker met 30 april nog in het achterhoofd waar de laatste tijd weer veel aandacht aan is besteed.
een soort oerinstinct zet je dan echt wel aan het rennen
Hm ja, makes sense.
Een storm in een glas water dus :)
http://img266.imageshack.us/img266/9748/aglasofwatersas.jpg
(Copyrights by Darthwillie ;) )
CuqeBaqer
4 mei 2010, 20:28
Als er iemand omvalt en de hekken om duwt en dan denken mensen toch gelijk aan een Suzuki die het publiek in rijd.
ze zijn er snel bij op dumpert: http://www.dumpert.nl/mediabase/935901/49d0f9ec/dodenherdenking_dam_verstoord.html
Stefan van Renselaar
4 mei 2010, 20:32
Ik zat te luisteren met m'n ogen dicht. Ik hoorde een soort van gesis na het gegil. Ik dacht zelf aan vuurwerk, hekken die vallen klinken toch anders:)
Ik was er op de radio naar aan het luisteren en dan is het ook nogal vaag..
Maar ik zie dit net op Twitter:
Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
Stefan Kollee
4 mei 2010, 21:50
De dader is ook bekend: Ene Youp.
Robert Saalmink
5 mei 2010, 00:02
Kennelijk was het toch iemand die de herdenking bewust verstoorde lees ik net. Dat soort gasten mogen ze van mij gewoon even tien jaar opsluiten om tot bezinning te komen :(
Darthwillie
5 mei 2010, 00:03
van Telegraaf site
AMSTERDAM - De man die dinsdag werd aangehouden in verband met de verstoring van de twee minuten stilte tijdens de Nationale Dodenherdenking, is vaker met de politie in aanraking gekomen.
Het gaat om een 39-jarige inwoner van Amsterdam die eerder is veroordeeld voor diefstal, drugshandel en geweldspleging, zei korpschef Welten van Amsterdam.
De man zag er uit als een orthodoxe Jood en joeg het publiek de stuipen op het lijf door het prevelen en schreeuwen van onverstaanbare teksten. Waarom hij dat deed is niet bekend.
Op basis van die verdenking kan de verdachte slechts zes uur worden vastgehouden. Nachtelijke uren tellen niet mee. Dat zou betekenen dat hij woensdagochtend om elf uur op vrije voeten moet worden gesteld. Plaatsvervangend hoofdofficier van justitie Frits van Straelen zei dat de man een gestoorde indruk maakte. Het is de bedoeling dat de man voor zijn vrijlating door een psychiater wordt onderzocht. Dat kan er mogelijk toe leiden dat de verdachte langer kan worden vastgehouden.
De politie heeft een andere arrestant vrijgelaten. Die man liet een koffertje vallen maar dat bleek van de schrik. In het koffertje zaten persoonlijk bescheiden.
De paniek tijdens de dodenherdenking dinsdagavond op de Dam ontstond mede omdat vanuit het publiek werd geroepen 'bom, bom, vlucht', aldus korpschef Bernard Welten.
waarschijnlijk gewoon een mafkees dus, kun je helaas weinig aan doen.
Robert Saalmink
5 mei 2010, 00:14
Jawel, tien jaar opsluiten.
Maxima duwde een jochie omver toen ze wegrende! :lol: Was net te zien bij 't Journaal.
Martijn Mezger
5 mei 2010, 00:32
Maxima duwde een jochie omver toen ze wegrende! :lol: Was net te zien bij 't Journaal.
Arrogant.:innocent:
Morgen via Nijmegen naar Zwolle toe, bevrijdingsfestival. Ben benieuwd, nog nooit in Zwolle geweest eigenlijk. :)
Afgelopen dagen weer met humane preparaten gewerkt. We hebben 't nu vrij kortstondig (maar wel zeer uitgebreid) over de anatomie van het menselijke lichaam en dus bekijken we nu hele lichamen. Deze zijn zodanig geprepareerd dat je als 't ware het lichaam open kunt klappen. Erg gaaf gezicht, heel interessant ook. Geeft ook een goed beeld hoe de spiergroepen eruit zien bijvoorbeeld. Toch wel een apart idee: ik heb met een mensenhart in m'n handen gestaan. Het heeft wel een half jaar in de formaldehyde gelegen, maar dat maakt het niet minder humaan natuurlijk.
Captain Slow
5 mei 2010, 00:40
Jawel, tien jaar opsluiten.
Zo'n vent mogen ze van mij stenigen. Te ziek voor woorden gewoon dat je de dodenherdenking wilt verstoren.
Martijn Mezger
5 mei 2010, 02:39
Waarom slaap ik nog niet?
Darthwillie
5 mei 2010, 08:38
Zo'n vent mogen ze van mij stenigen. Te ziek voor woorden gewoon dat je de dodenherdenking wilt verstoren.
Grote kans dat die gozer of compleet stoned was of in een psychose zat en niet eens wist dat hij iets verstoorde. Ik heb ooit 9 jaar in het centrum van Amsterdam gewerkt en daar lopen toch heel wat typjes rond die de weg helemaal kwijt zijn.
Viel me trouwens op dat de politie niet op zijn Amerikaans meteen met wapens stond te zwaaien maar netjes rustig bleven.
Captain Slow
5 mei 2010, 09:58
M'n brommer besloot op 4 mei te overlijden. Ga na 8 uur naar de tafeltennis, kom terug ligt alle benzine op de grond.:blink:
Zit gewoon een gat van 1 bij 2 cm onderin. Twijfel nog hard of ik dat ding laat repareren. Kosten daarvan is ie waarschijnlijk niet meer waard.
Mijn moment van de week :
Ziek zijn op Konningenach tot gister(en ook best wel vandaag).
Ik had gewoon 4 dagen achter elkaar koppijn,misselijkheid,draaierig,suisende oren enzo.
Zo gaat je vakantie wel naar de kl*ten.
Er is wel een licht puntje nog 9 dagen en dan ben ik jarig hahaha.
Raikkonen_WC
5 mei 2010, 10:41
Vandaag werken!!!! Baal als een stekker. Heel nederland ligt op zijn gat, en wij als systeembeheerders hebben geen CAO in ons bedrijf. Geen enkele klant heeft vandaag open....... Zitten we met 9 man op kantoor (waarvan 3 engineers zijn die normaal altijd onderweg zijn, en waar ik er 1 van ben......)
Richard117
5 mei 2010, 10:49
Vandaag werken!!!! Baal als een stekker. Heel nederland ligt op zijn gat, en wij als systeembeheerders hebben geen CAO in ons bedrijf. Geen enkele klant heeft vandaag open....... Zitten we met 9 man op kantoor (waarvan 3 engineers zijn die normaal altijd onderweg zijn, en waar ik er 1 van ben......)
Dat is een dure grap, maar helaas "mag" het wel.
En erg zonde van de tijd natuurlijk ;)
Vandaag werken!!!! Baal als een stekker. Heel nederland ligt op zijn gat, en wij als systeembeheerders hebben geen CAO in ons bedrijf.
PvdA stemmen!
http://www.nu.nl/politiek/2240914/cohen-wil-bevrijdingsdag-als-jaarlijkse-feestdag.html
Stefan van Renselaar
5 mei 2010, 12:36
Viel me trouwens op dat de politie niet op zijn Amerikaans meteen met wapens stond te zwaaien maar netjes rustig bleven.
Ik zag ook al ergens een bericht wat van P2000 gekopieerd was langskomen en daarin stond dat ze alle politie en ambulances naar de Dam wilde hebben en dat dan zonder zwaailichten en sirenes ivm paniek.
Tjerk Korving
5 mei 2010, 13:01
Je bent niet de enige Raymond. Hier staat 5 mei niet als feestdag in de CAO (grootmetaal) en dus is het gewoon een werkdag. Nou zit ik er niet mee en ik had zonder probleem een vrije dag kunnen opnemen maar niet gedaan.
Gerben vd Broek
5 mei 2010, 13:19
Ik vind 5 mei ook een hopeloze dag kwa festiviteiten. Begrijp me niet verkeerd dat de reden van 5 mei heel belangrijk is, maar enige activiteiten die georganiseerd worden zijn de concerten in aantal grote steden. Daar zit ik ook niet perse op te wachten eigenlijk. Wat dat betreft heeft koninginnedag tenminste in praktisch elk dorp/stad wel wat aparts georganiseerd. Dat heeft veel meer weg van een feest.
Overigens. Boerderij gaat altijd door, maakt niet uit wat voor dag het is. Enige is dat je wel eens wat zaken een dagje opschuift, zodat je beetje meer tijd voor jezelf hebt.
23:00 Gaan we naar Spanje :D
Jeroen Ursem
5 mei 2010, 17:20
piso delicioso :thumbup:
Toch nog een Gumball auto gezien vandaag! Foto's straks in Cool Cars! :thumbup:
CuqeBaqer
5 mei 2010, 18:18
Je bent niet de enige Raymond. Hier staat 5 mei niet als feestdag in de CAO (grootmetaal) en dus is het gewoon een werkdag. Nou zit ik er niet mee en ik had zonder probleem een vrije dag kunnen opnemen maar niet gedaan.
Ik zit in de sector Klein metaal en hier inderdaad ook niet. Maar ja wel een extra atv dag. Echter volgende week lang weekend.
Martijn Mezger
5 mei 2010, 18:19
Toch nog een Gumball auto gezien vandaag! Foto's straks in Cool Cars! :thumbup:
Vanavond is er een exclusief feestje in Vak Zuid, Olympisch stadion Amsterdam. Des komt thuis van de Gumball 3000 en dat moet gevierd worden.
We willen graag zo veel mogelijk dikke wagens bij elkaar proberen te krijgen op dit korte moment. Natuurlijk is de hele crew van Autogespot uitgenodigd en kan je met Des een exclusief interview doen over de rally .
Laat maar weten of je aanwezig kunt zijn. Het begint vanaf 8 uur… Ik hoop dat je wellicht wat dikke bolides kunt regelen binnen jouw kennissenkring.
Hoor het graag!
Tot vanavond,
Marc Rutten
Iets voor jou?:)
Ik zit in de sector Klein metaal en hier inderdaad ook niet. Maar ja wel een extra atv dag. Echter volgende week lang weekend.
Zelfde hier, vandaag gewoon op de zaak. Bijzonder weinig actie trouwens. Alle leveranciers, klanten en de rest van Nederland zat zo'n beetje dicht.
Iets voor jou?:)
Gaaf, maar nee dank je. :) Zal Jim wel ff mailen hierover, misschien is hij wel geïnteresseerd. :)
Tjerk Korving
5 mei 2010, 19:35
Ik heb al 27 vrije dagen én 13 atv dagen waarvan er max drie per jaar worden vastgezet door m'n werkgever zoals voor dagen na Hemelvaart e.d. Dus heb toch al niet echt te klagen met minstens 37 dagen die ik vrij kan opnemen. :D
Het was vandaag overigens heerlijk rustig op de weg. Van de vier kilometer A27 heb ik welgeteld één vrachtwagen en één auto om me heen gehad en dat is best weinig. Op de terugweg waren het er des te meer en vooral figuren die zaten te duwen onder het motto "ik wil door, het hoort rustig te zijn op de weg".
Ik krijg mn vrije dagen maar niet op. Ik laat er maar weer ns een paar uitbetalen (17).
Stefan van Renselaar
5 mei 2010, 21:34
Etentje met (bijna) de hele familie was leuk, maar wel vermoeiend. We zaten een ober die niet al te best was in zijn werk af te zeiken en allemaal stomme opmerkingen te maken :p
Bramzel
6 mei 2010, 11:25
Moment van de dag: rode Viper SRT10 voor de deur, oftewel de baas van SimBin op bezoek (mijn oude baas, nu klant van ons). Altijd leuk om even bij te babbelen.
Raikkonen_WC
6 mei 2010, 11:58
Damm, dan hebben die jongen van Simbin het goed gedaan :D
Bram Kocken
6 mei 2010, 11:59
Ze rijden niet állemaal in zo'n auto he :P
Bramzel
6 mei 2010, 12:05
Ghehe, Henrik Roos heeft 2 Vipers, maar die zijn niet door SimBin betaald ;) Die had hij al voordat hij met SimBin aan de gang ging, die stammen uit de tijd dat hij het raceteam runde. Om je een vergelijking te geven; zakelijk rijdt hij een 7 jaar oude Audi A6.
Martijn Mezger
6 mei 2010, 12:24
Good day,
My name is Kelvin Barry, Director Of Operations of Euro Million Lottery, UK. I am wish to soliciting your Co-operation to establish your E-mail address as the winner of the jackpot of £4,528,000 GBP (Four Million Five Hundred and Twenty Eight Thousand GBP). Get back to me as soon as possible if you are willing to Co-operate with me in this project.
You are advised to contact me with the stated E-mail address below for further details if willing to proceed.
Contact E-mail: emluk@msn.com
Best regards,
Mr. Kelvin Barry
Wauw. Heb al zoveel loterijen gewonnen, helaas niet te tijd om terug te mailen elke keer! :p
Joost van den Heuvel
6 mei 2010, 12:42
Ghehe, Henrik Roos heeft 2 Vipers, maar die zijn niet door SimBin betaald ;) Die had hij al voordat hij met SimBin aan de gang ging, die stammen uit de tijd dat hij het raceteam runde. Om je een vergelijking te geven; zakelijk rijdt hij een 7 jaar oude Audi A6.
Behalve als ie bij jullie op bezoek komt? :laugh:
Bram Kocken
6 mei 2010, 12:45
Damn, weet je hoelang 't duurt als je met die A6 zo'n eind moet rijden :P Kun je beter ff doortrappen in een Viper :innocent:
Bramzel
6 mei 2010, 12:46
Ghehe, hij kwam bij KW vandaan, die hadden er even een volledige KW-set onder gemonteerd ;) Reken maar dat je met een A6 3.0 TDI die afstand ook wel makkelijk overbrugt, en tegen een kilometertarief wat een stuk lager ligt ;)
Bram Van Der Stichelen
6 mei 2010, 12:50
Wat heb ik nu vandaag meegemaakt zeg :blink:
Rijd ik rustig met de trein richting Gent, wanneer ik plots tijdens het rijden een ontzettende knal voel (ik zit steeds helemaal vooraan in de trein). Zie ik naast me een koe op de sporen lopen, vergezeld door een hele groep grind, en nog stukjes van een andere koe. Op een of andere manier zijn er blijkbaar 2 koeien hun wei uitgeraakt en op de sporen verzeild geraakt. Trein kon niet op tijd stoppen, en heeft 1 koe vol neergemaaid. Akelig gevoel als je beseft dat er een koe onder het treinstel zit. Een hele eind stilgestaan natuurlijk. Politie en brandweer na verloop van tijd erbij. Na een halfuurtje hoor ik een officier zeggen dat de koe blijkbaar nog leeft, en met haar hoofd op een of andere manier tussen het remsysteem verzeild is geraakt :blink: Hebben daar meer dan een uur stil gestaan, tot we te horen kregen dat er een vervangbus zou worden ingelegd. Bij het uitstappen van de trein lag de koe die aangereden was naast het spoor, en het zag er nog verrassend goed uit. Schaafwonden en een paar kappen in het lijf, meer zag ik niet. Verwonderlijk, want het was echt een grote knal. Uiteindelijk de bus dan maar gepakt. Normaal kom ik rond 10 voor 11 aan in Gent, vandaag was dat 20 voor 1. Heeft geen zin meer om de les nog mee te pikken, dus wacht ik nu ff tot ik de volgende trein naar huis kan nemen.
Het incident heeft ook nog prettige gevolgen gehad voor mij. Heb namelijk een mooi en aardig meisje leren kennen die ik vaak zie opstappen in Lierde. Het leek wel het lot, want normaal gezien stapt ze altijd in in een van de verdere treinstellen, maar vandaag was ze wat later en stapte ze maar in waar ik altijd opstap. Ze zat een hokje verder, en net vandaag rijden we die trein aan :p Bij het uitstappen een praatje gemaakt (met het koe incident heb je sowieso iets om te vertellen :p) en elkaar wat beter leren kennen. Idioot die ik ben heb ik wel een nummer vergeten vragen :blushing: Ik hoop dat ik ze maandag weer zie zodat ik dat nummer toch eens kan vragen. Wat een dame :wub:
Martijn Mezger
6 mei 2010, 12:58
Bizar ja, best verwonderlijk dat die koe nog leeft!
Geluk bij een ongeluk! Kun je hebben Bram haha.
Joost van den Heuvel
6 mei 2010, 13:01
Dat is wel bizar als em nog leeft idd.
En gelukkig toch ook nog iets om het oponthoud goed te maken. :)
Heb zelf een keer in de spoortunnel van Rotterdam meegemaakt dat de trein tegen een losse staalplaat aanreed (die overigens ook een remleiding raakte). Dat was ook wel apart. Gelukkig kon ie / moest ie doorrijden tot Rotterdam Zuid. Lijkt me geen lolletje om een paar uur in een tunnel stil te staan.
volgens mij heeft iemand hier op het forum nu eindelijk door dat het enige is en niet enigste .... daar verwonder ik me al jaren over maar nu valt het me gewoon op dat er een omslag is.
:thumbup: dat er maar meer mogen volgen
Bram Kocken
6 mei 2010, 13:24
Wat een dame :wub:
Geen nummer.... wel een 'spot'?
Darthwillie
6 mei 2010, 13:27
uitvragen naar een hamburgerrestaurant, kun je als het gesprek stilvalt altijd nog beginnen of je die koe aan het opeten bent :closedeyes:
Roy Visser
6 mei 2010, 13:40
volgens mij heeft iemand hier op het forum nu eindelijk door dat het enige is en niet enigste .... daar verwonder ik me al jaren over maar nu valt het me gewoon op dat er een omslag is.
:thumbup: dat er maar meer mogen volgen
ohoh wie bedoel je daar mee :blushing:
Jeroen Ursem
6 mei 2010, 13:52
Bizar ja, best verwonderlijk dat die koe nog leeft!
Me myself and Irene nooit gezien? :laugh:
Of ben ik de enigste hier die die link legt :p
Bram Kocken
6 mei 2010, 13:55
:lol:
Roy Visser
6 mei 2010, 13:59
Me myself and Irene nooit gezien? :laugh:
Of ben ik de enigste hier die die link legt :p
weoohooo jeroen met een film referentie! SCORE!!
LOL @ Jeroen!
Die is idd goed, neem aan dat er geen pistool is gebruikt daarna :lol: :P
Bram Van Der Stichelen
6 mei 2010, 15:23
Daarnet toen ik van de trein stapte mijn blunder met het nummer van het meisje toch misschien weggeveegd :laugh: Heb geen zin om tot volgende week te wachten om ze nog eens te zien, dus heb ik maar een briefje met mijn nummer onder haar ruitenwisser gestoken :p Moest eerst ff zeker zijn dat ik de juiste wagen had (zou nogal raar zijn moest er een jonge gast dat briefje lezen, beetje verkeerde ideeën :p), maar uiteindelijk toch gevonden! Nu hopen dat ze het niet meteen weggooit :lol:
Daarnet toen ik van de trein stapte mijn blunder met het nummer van het meisje toch misschien weggeveegd :laugh: Heb geen zin om tot volgende week te wachten om ze nog eens te zien, dus heb ik maar een briefje met mijn nummer onder haar ruitenwisser gestoken :p Moest eerst ff zeker zijn dat ik de juiste wagen had (zou nogal raar zijn moest er een jonge gast dat briefje lezen, beetje verkeerde ideeën :p), maar uiteindelijk toch gevonden! Nu hopen dat ze het niet meteen weggooit :lol:
Hulde Bram :thumbup:
Vergeet één ding niet: Vrouwen en SimRacen gaat niet altijd samen ;)
Robert Saalmink
6 mei 2010, 15:30
Dat was zijn pick-up line denk ik: hee moppie, hou je ook zo van simracen? Dat soort dingen moet je gewoon direct weten voordat je verder gaat met iemand.
Bram Kocken
6 mei 2010, 15:32
Naja, Bram is nog jong, die heeft (nog) geen kamer verbouwd tot race-simulator... Dus ze heeft nog tijd om eraan te wennen :D
Kim Van Der Stichelen
6 mei 2010, 15:35
Dat was zijn pick-up line denk ik: hee moppie, hou je ook zo van simracen? Dat soort dingen moet je gewoon direct weten voordat je verder gaat met iemand.
Hij kon vragen of ze zondag mee wou uitgaan, van 's morgens tot 's avonds naar (een) Spa gaan (Welk Spa hoeft ze dan nog niet te weten), en dan als ze terug thuiskomen of ze wilt supporteren als hij aan sport doet. :innocent:
Darthwillie
6 mei 2010, 15:35
en dan zegt zij:
oh dat vond mijn vorige vriendje ook zo leuk, een nederlander met een schoudertas....................................... .....
:blink:
Bram Kocken
6 mei 2010, 15:47
Hij kon vragen of ze zondag mee wou uitgaan, van 's morgens tot 's avonds naar (een) Spa gaan (Welk Spa hoeft ze dan nog niet te weten), en dan als ze terug thuiskomen of ze wilt supporteren als hij aan sport doet. :innocent:
Wel een goede... als ze blijft, weet je zeker dat het goed zit :thumbup:
joostingh
6 mei 2010, 15:49
en dan zegt zij:
Oh dat vond mijn vorige vriendje ook zo leuk, een nederlander met een schoudertas....................................... .....
Mathijs
6 mei 2010, 16:00
Respect! :thumbup:
Wou eerst nog comment geven op je eerste post dat je niet vergeten was je nummer te geven, maar de balls niet had dat te doen, maar nu ik dit lees ben ik blij dat ik dat niet gepost heb, al zeg ik het net wel...
Goede actie Bram! Op hoop van zege!
Roy Visser
6 mei 2010, 16:05
Nice BVDS!
Martijn Mezger
6 mei 2010, 18:50
Zat net even in de chat met DJ Fingaz en X-Zibit bij hun livestream van de Gumball.
Dus ik denk ik dump hier ff wat foto's van hun, sturen ze me hun e-mail adress, dat ik even moet mailen :lol: Best wel vet. :p
Jeroen Ursem
6 mei 2010, 18:55
Vandaag lekker dagje België gehad, had alleen een telefoonnummer van 1 of andere gast onder de ruitenwisser van m'n huurauto :huh:
:p grapje natuurlijk, goeie actie Bram :) Hou ons op de hoogte!
Darthwillie
6 mei 2010, 19:15
Vandaag lekker dagje België gehad, had alleen een telefoonnummer van 1 of andere gast onder de ruitenwisser van m'n huurauto :huh:
:lol: :thumbup:
en dan zegt zij:
oh dat vond mijn vorige vriendje ook zo leuk, een nederlander met een schoudertas....................................... .....
Even serieus -en dit is ook echt NIET denigrerend bedoeld naar onze zuidelijke buren, maar ik vind dat Vlaamse accent zo CUTE. Ik hoop gewoon bijna dat ik volgend jaar in België terecht kom. Echt geweldig. Al dig ik accentjes sowieso, echt zo leuk altijd. Meisje van m'n studie komt uit Roermond, maar die praat echt met een vrij zwaar accent. Echt heel liev. :blushing:
Maar Bram, romanticus!:thumbup:
Captain Slow
6 mei 2010, 19:28
Blabla, liefdesverhaal
@ Bram VDS, ik zou maar zachtjes praten op de meeting als ik jou was:p
Jeroen Ursem
6 mei 2010, 19:29
*begint met oefenen op vlaams accent*
Kom op Jeroen, dat hoef je helemaal niet te doen voor me. Ik kan iemand die derde is geworden op Imola toch niet weerstaan? :wub:
Robert Saalmink
6 mei 2010, 19:41
Jeetje Jeroen, je bent wel op zoek naar de liefde hier, of niet? ;)
Jeroen Ursem
6 mei 2010, 19:41
Staat die uitnodiging voor een kopje koffie nog open Robert? :blushing:
Darthwillie
6 mei 2010, 19:51
ik zie gewoon voor me hoe de moeder van Rick besluit dat dit het moment is om eens te kijken wat voor forum dat nou precies is, waar haar zoon naar toe wil :lol:
Robert Saalmink
6 mei 2010, 19:53
Lol :D
Staat die uitnodiging voor een kopje koffie nog open Robert? :blushing:
Komt er een kop koffie dan?!
Padumtish.
Komt er een kop koffie dan?!
Padumtish.
met verse melk? :lol:
met verse melk? :lol:
:blink:Nou:surrender:
Mijn moment van de dag : :laugh: Me goeie ouwe Elvis Lp's gedraait en ook van Johnny Cash.
Volgende week een proefrit op dit monster :) kan bijna niet wachten!! bijna 200 pk whoohoo. BMW S1000 RR
http://hellforleathermagazine.com/images/BMW_S1000RR_price.jpg
Richard117
6 mei 2010, 23:22
Volgende week een proefrit op dit monster :) kan bijna niet wachten!! bijna 200 pk whoohoo. BMW S1000 RR
http://hellforleathermagazine.com/images/BMW_S1000RR_price.jpg
Volgens verschillende bladen komt hij op de testbank op 205pk uit en is de 193pk fabrieksopgave aan de magere kant :innocent:
Maar echt een gaaf apparaat, ben jaloers op je. BMW is de laatste tijd goed bezig van het geitenwollen sokken imago af te komen :thumbup:
Robert Saalmink
6 mei 2010, 23:25
Als ik aan een BMW denk, denk ik niet aan geitenwollen sokken... is dat bij motoren dan zo anders?
Richard117
7 mei 2010, 00:08
Als ik aan een BMW denk, denk ik niet aan geitenwollen sokken... is dat bij motoren dan zo anders?
Ja, BMW Motoren had altijd het imago van geitenwollen sokken, bebaarde oudere mannen die pijp roken. Maar is de laatste paar jaar wel aan het veranderen.
Dat is toch die a-symetrische fiets? Zeer indrukwekkende specs, dat wel!
Requiem84
7 mei 2010, 01:58
http://www.motoport.nl/WebRoot/Store/Shops/Motoport/MediaGallery/Motoport_Goes/BMW_S1000RR_Press_1.jpg
Yes.. je moet er maar van houden. Specs zijn wel bizar, laat alle gerenomeerde superbikes vér vér achter zich qua pk's en gizmo's zoals abs, traction control die weer gelinkt is aan gyroscopische hellingshoekmeter (jaja). Overigens heeft het blad Motor een vergelijkingstest gehouden tussen alle bekende superbikes, en was de BMW op een na snelste. De Aprilia RSV4 ging sneller rond over 't circuit van Barcelona, ondanks zo'n 30 pk minder.
Laat ons weten wat je ervan vindt als je ermee gereden hebt Mark!
Robert Saalmink
7 mei 2010, 08:47
Ja, BMW Motoren had altijd het imago van geitenwollen sokken, bebaarde oudere mannen die pijp roken. Maar is de laatste paar jaar wel aan het veranderen.
Hmm, dat staat dan wel mijlenver van het auto-imago af.
Bram Van Der Stichelen
7 mei 2010, 10:45
Artikel van gisteren:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=852PTSE9&postcode=9860
Ik sta trouwens ook op die foto, maar je kan me nauwelijks herkennen door de grootte :p In de krant ben ik beter herkenbaar.
Maik Peters
7 mei 2010, 11:52
Waar ligt die koe dan? :lol:
edit:
Hij is wel flauw! hihi,
Stefan van Renselaar
7 mei 2010, 12:05
edit:
Hij is wel flauw! hihi,
Die titel inderdaad :lol:
Sander Hogendoorn
7 mei 2010, 13:08
Beter dan dat er een botsing met een lam was en dat ze het treinverkeer 2 uur koe zouden leggen :surrender:
Bram Van Der Stichelen
7 mei 2010, 13:41
http://www.sanderus.be/Opleidingen/rijbewijs.jpg
Heb het nu officieel in mijn bezit :thumbup:
Robert Saalmink
7 mei 2010, 13:44
Very good :)
http://www.sanderus.be/Opleidingen/rijbewijs.jpg
Heb het nu officieel in mijn bezit :thumbup:
He Bram, gefeliciteerd. Maar dit is alleen de buitenkant he.:innocent:
Nu ga je pas echt leren rijden :thumbup:
Bram Van Der Stichelen
7 mei 2010, 14:46
He Bram, gefeliciteerd. Maar dit is alleen de buitenkant he.:innocent:
Nu ga je pas echt leren rijden :thumbup:
;)
Was ik daarnet vlug ff naar de bakker en de apotheker, kom ik terug en wil ik me parkeren op mijn plekje vanwaar ik 10 minuten evoor vertrok. Je mag één keer raden wie er op dat plekje plots stond :p
Darthwillie
7 mei 2010, 14:49
Dat meisje van gisteren???? :)
Bram Van Der Stichelen
Dat meisje van gisteren???? :)
I wish :innocent:
Fabian de Jong
De koe?
Michael Storm
7 mei 2010, 14:56
Kim natuurlijk. :p
Bram Van Der Stichelen
7 mei 2010, 14:59
Kim natuurlijk. :p
;)
Ander momentje: zus heeft vandaag ook haar rijexamen gedaan, maar is jammergenoeg niet door. Ze had het er overduidelijk lastig mee. Zelf een paar traantjes gelaten. Jammer, want ik gunde het haar zeker wel. Ze was blijkbaar goed aan het rijden, maar op een gegeven moment komt ze terecht in een beetje ongelukkige verkeersituatie en gaat ze de fout in. Brute pech.
Maar goed. Volgende keer beter :)
;)
Ander momentje: zus heeft vandaag ook haar rijexamen gedaan, maar is jammergenoeg niet door. Ze had het er overduidelijk lastig mee. Zelf een paar traantjes gelaten. Jammer, want ik gunde het haar zeker wel. Ze was blijkbaar goed aan het rijden, maar op een gegeven moment komt ze terecht in een beetje ongelukkige verkeersituatie en gaat ze de fout in. Brute pech.
Slik,.....:surrender: Ik mag aanstaande dinsdag.
Bram Kocken
7 mei 2010, 15:23
Dat kan uiteraard gebeuren, maar goed... Het is geen structureel probleem gelukkig, dus bij haar 2e examen zal het waarschijnlijk gewoon goed gaan! Tenminste, dat zou ik haar vertellen :)
@Bob
Niet slikken... gewoon rijden met zelfvertrouwen, dat is al een groot gedeelte van je examen!
"Zeventig reizigers geëvacueerd naar aanrijding op spoor Zottegem-Gent"
Damn, jullie tillen het woord "ramptoerisme" naar een nieuw niveau! :lol:
Bram Van Der Stichelen
7 mei 2010, 16:02
Dat kan uiteraard gebeuren, maar goed... Het is geen structureel probleem gelukkig, dus bij haar 2e examen zal het waarschijnlijk gewoon goed gaan! Tenminste, dat zou ik haar vertellen :)
@Bob
Niet slikken... gewoon rijden met zelfvertrouwen, dat is al een groot gedeelte van je examen!
Ja, belangrijkskte vond ik ook de zenuwen onder controle houden. ALs je dat al goed lukt kan je relaxt rijden, en zal je sowieso minder fouten maken.
@ Richard: :laugh:
Artikel van gisteren:
Ik sta trouwens ook op die foto, maar je kan me nauwelijks herkennen door de grootte :p In de krant ben ik beter herkenbaar.
Ben jij dat trouwens die zijn hand op het achterste van die meid houdt????:thumbup:
Mathijs
7 mei 2010, 16:18
;)
Maar nog iets gehoord van die griet van gister, of helemaal niets?
Robert Saalmink
7 mei 2010, 16:19
Moet alles binnen 12u geregeld zijn? Kan best een paar dagen overheen gaan he.
Roy Visser
7 mei 2010, 16:44
Yes Yes Yes!!!!!!
vanaf nu niet alleen officialy sponsored by Fanatec, maar ook officieel Affiliate van Fanatec!!!! Dat betekend dat als mensen producten kopen bij fanatec, via mij, ik er een commisie op krijg. Het mooiste is dat ik de commisie niet eens belangrijk vind, en dat ik die zou kunnen omzetten in korting!
Als je dus iets van fanatec wilt, schiet mij dan aan :)
ook is Thomas (Get to the choppaaaa) zeer geinteresseerd om verder met mij te werken kijkend naar het gebied van Service Centre's :D
Bram Van Der Stichelen
7 mei 2010, 16:49
Nee nog niets :( Voorlopig zoek ik er weinig achter. IK weet natuurlijk niet wat er met dat briefje gebeurt is. Voor hetzelfde geld is het nog voor ze het kunnen zien heeft weggewaaid oid. Ik zie ze normaal gezien sowieso volgende week terug, kan ik het dan ff navragen. :)
Geduld Bram. ;) Vrouwen zijn vreselijke wezens soms, vergeet dat niet. :P
Robert Saalmink
7 mei 2010, 16:53
Leuk :) Wat zou zo'n Service Center moeten gaan inhouden precies?
Sander Hogendoorn
7 mei 2010, 16:56
Yes Yes Yes!!!!!!
vanaf nu niet alleen officialy sponsored by Fanatec, maar ook officieel Affiliate van Fanatec!!!! Dat betekend dat als mensen producten kopen bij fanatec, via mij, ik er een commisie op krijg. Het mooiste is dat ik de commisie niet eens belangrijk vind, en dat ik die zou kunnen omzetten in korting!
Als je dus iets van fanatec wilt, schiet mij dan aan :)
ook is Thomas (Get to the choppaaaa) zeer geinteresseerd om verder met mij te werken kijkend naar het gebied van Service Centre's :D
Gaaf :thumbup:
Roy Visser
7 mei 2010, 16:57
Leuk :) Wat zou zo'n Service Center moeten gaan inhouden precies?
Onderhoud, Reperatie en Aanspreek punt :)
ze zijn momenteel bezig met een heel nieuw systeem daarvoor, maar hij onthoud mij daar zeker voor. Het feit dat zijn emailtje naar mij ge CC-ed is naar meerdere personen binnen fanatec vind ik stiekem wel erg cool :)
Mijn moment...
mijn bestelde stoel voor mijn VPP rack heeft vertraging, ipv vandaag komt hij pas donderdag volgende week.
Dus de DRTCC op Laguna Seca gaat ouderwets op de bureaustoel worden.
Jeroen Ursem
7 mei 2010, 19:29
Naïs Roy :D
Wanneer komen de prijslijsten online? :innocent:
Kim Van Der Stichelen
7 mei 2010, 19:33
Bij mijn Fanatec is er een draadje van het naaiwerk dat een paar µm te veel naar links staan ten opzichte van de andere draadjes.
Kan jij dat niet regelen onder garantie dat er nieuw stuurtje mijn kant uitkomt Roy? :innocent:
Roy Visser
7 mei 2010, 20:08
Bij mijn Fanatec is er een draadje van het naaiwerk dat een paar µm te veel naar links staan ten opzichte van de andere draadjes.
Kan jij dat niet regelen onder garantie dat er nieuw stuurtje mijn kant uitkomt Roy? :innocent:
Ik heb net een mailtje gestuurd toevallig over mijn nieuwe Turbo S die zeer duidelijk stitching problemen heeft ;)
btw:
geil in het kwadraat
http://www.sr-academy.nl/Temp/geilkwadraat.jpg
Kim Van Der Stichelen
7 mei 2010, 20:11
Ik heb net een mailtje gestuurd toevallig over mijn nieuwe Turbo S die zeer duidelijk stitching problemen heeft ;)
Ja was niet mis dat stitching :surrender:
Fabian de Jong
7 mei 2010, 20:44
Damn geil Roy :)
Fabian de Jong
7 mei 2010, 23:22
Maar even een deel van een andere post:
Sinds ik vandaag wakker ben geworden heb ik vreselijke last in mijn linkerarm ten hoogte van mijn elleboog, na wat google werk lijkt het erop dat ik last heb van een tenniselleboog.
Ik hoop maar dat dit zondag over is :(
edit:
GVD kut zooi verschillende sites roepen dat dit 9 maanden tot 2 jaar kan duren :(
En dat alleen maar omdat ik waarschijnlijk verkeerd in mijn bed gelegen heb.
Sinds ik vandaag wakker ben geworden heb ik vreselijke last in mijn linkerarm ten hoogte van mijn elleboog, na wat google werk lijkt het erop dat ik last heb van een tenniselleboog.
edit:
GVD kut zooi verschillende sites roepen dat dit 9 maanden tot 2 jaar kan duren :(
Zoals ik een tijdje terug al zei; als je iets mankeert NOOIT GAAN GOOGLEN. :lol: Dat deed ik ook toen ik m'n stem kwijt was, en dan lees je de meest angstaanjagende verhalen. :) Ik heb ook weleens last gehad van m'n arm omdat ik er waarschijnlijk 's nachts op gelegen had, en dat duurde dan hooguit 2 dagen en dan was het weg.
Fabian de Jong
7 mei 2010, 23:58
Zoals ik een tijdje terug al zei; als je iets mankeert NOOIT GAAN GOOGLEN. :lol: Dat deed ik ook toen ik m'n stem kwijt was, en dan lees je de meest angstaanjagende verhalen. :) Ik heb ook weleens last gehad van m'n arm omdat ik er waarschijnlijk 's nachts op gelegen had, en dat duurde dan hooguit 2 dagen en dan was het weg.
2 Dagen is te lang dan is de ZAC race al verreden en op deze manier wil ik het teamkampioenschap niet verliezen.
En het niet googlen is inderdaad iets wat niet slim is, maar ik heb dit ooit voor het eerst gedaan toen mijn moeder nu bijna 2 jaar geleden in coma kwam. Op een gegeven moment kwam ik op de Glasgow-comaschaal aan de hand van dat wist ik al vrij snel dat het menis was.
Martijn Mezger
8 mei 2010, 00:10
Stem kwijt, verkouden, zeiknat en me camera doet raar door de regen, maar wel een top dag gehad :D
Bramzel
8 mei 2010, 02:50
Bij gezondheidsklachten moet je een dokter raadplegen en nooit Google. Hoewel je er relevante informatie kan vinden staat er ook een hoop onzin op, onzin die je verschrikkelijk onzeker kan maken (weet ik uit de praktijk). Je betaalt niet voor niks je ziektekostenverzekering, maak er gebruik van en check het met je huisarts ;)
Roy Visser
8 mei 2010, 08:46
edit:
zoals eerder gezegt, NOOIT googlen als je ziek bent of iets hebt. Ik spreek uit ervaring dat je van de dingen die je leest absoluut niet vrolijk wordt. Je hebt net 1 dag last van je elleboog en jij gaat er al vanuit dat je weet wat het is, en dat het 2 jaar gaat duren. Geef het wat rust en het is waarschijnlijk zo over, je hebt gewoon even verkeerd gelegen ;)
Enne niet alvast excuses gaan verzinnen voor wanneer het zondag niet goed uitpakt ;) Ik heb de ZAC3 Valencia race met 1 voet gereden (andere voet had een ontstoken teen, moest dus remmen en gas geven met 1 en dezelfde voet) en dat kon je ook niet terugzien in de eindresultaten ;)
Dus kop op, en niet gelijk uitgaan van het worst-case-scenario!!
Ralffoxx
8 mei 2010, 10:33
Ik had juist toen ik vaak naar de dokter ging voor mijn buik klachten dat de doktoren van alles riepen en het werden steeds ergere dingen tot vorige week dan die galstenen gevonden werden en dat blijkt nu de boosdoener te wezen. Weg snijden en hop moet ik binnen no time weer totaal gezond zijn.
Fabian de Jong
8 mei 2010, 11:19
Zo met mijn arm gaat het gelukkig wat beter nu kan mijn arm weer bijna horizontaal strekken :)
Net wel een bijna frontale botsing gehad nadat ik van de kapper kwam. Ik hield netjes de binnenbocht alleen diegene in tegengestelde richting niet die nam even de binnenbocht ik zag hem net op tijd aankomen waardoor ik maar een ruk aan me stuur gaf.. gevolg alleen de spiegels raakte elkaar maar geen schade.
Tjerk Korving
8 mei 2010, 11:30
Ondertussen heb ik al een week af en aan last van de spieren rond m'n linker schouderblad. De afgelopen paar dagen ging het de goede kant op maar vannacht was het weer waardeloos. Vooral na een paar keer wakker te zijn geworden in een vage houding waardoor beide armen sliepen.
Denk dat ik voor een deel toch echt eens aan m'n zithouding moet gaan denken gedurende de dag. Weet van mezelf dat ik vaak niet goed zit maar dat is nog verrekte lastig om aan te wennen dat niet te doen.
Ondertussen heb ik al een week af en aan last van de spieren rond m'n linker schouderblad. De afgelopen paar dagen ging het de goede kant op maar vannacht was het weer waardeloos. Vooral na een paar keer wakker te zijn geworden in een vage houding waardoor beide armen sliepen.
Denk dat ik voor een deel toch echt eens aan m'n zithouding moet gaan denken gedurende de dag. Weet van mezelf dat ik vaak niet goed zit maar dat is nog verrekte lastig om aan te wennen dat niet te doen.
Je ligt zeker op je buik,met je armen onder je lichaam/hoofd?
:rolleyes:Zullen we een Zieken-boek-tread maken ofzo iets,want als we allemaal zo beginnen :laugh:dan hebben we dadelijk een gevaarlijke-DRNL-ziekte.
Maarja kan het niet laten : Ik heb me hand al 3 keer gebroken op de zelfde middehands beentje en ik heb der vaak last van,maar nu kan ik niet eens meer knijpen of snel typen met me rechter hand.
Toevallig ben ik over algemeen 2 handig,dus thee kopjes vast houden/snijden/prikken(vork)/muis doe ik met links of rechts,dus dat is geen probleem.
En oja : het is geen TREK hand
@ Richard. Moet jij nu niet spotten in A'dam? Paar hele mooie Colnago's en Treks gezien :) ;)
Ik ben lekker de Giro aan het kijken!
Sander Hogendoorn
8 mei 2010, 16:37
Ze zijn hier 15 meter achter al vanaf half 8 vanochtend (!) bezig met het omgooien van een paar tuinen, ik word gek van die stenenzaag (of hoe dat ook heet) en alles zit onder het stof hier :censored:
Robert Saalmink
8 mei 2010, 16:46
Lekker die gasten vragen of ze het even komen meehelpen schoonmaken. Heb ik ook wel eens gedaan en kon toen wel op enig begrip rekenen.
El Maestro
8 mei 2010, 18:09
Eindelijk een internet cafe gevonden! De pc's in het hotel hier in Kreta waren stuk:p
Vandaag een paar jetski's gehuurd om toch nog even iets snels te doen nadat bleek dat de kartbaan dicht was. Echt geweldige dingen, gingen nog beukend hard ook. Heb 73kmh op het tellertje voorbij zien komen! :thumbup:
Begin van de week was wat minder. De eerste 2 avonden hier uit in Rethymnon liepen beide uit op vechtpartijen waarbij ik, mn neven en zelfs mn nichtje klappen kregen.... Neef was er het slechts aan toe en loopt de hele week al met een blauw oog. Gedoe allemaal, politie dr bij, naar het ziekenhuis....8 uur 's ochtends thuis...:rolleyes:
Verder is het wel gezellig hoor:p
Captain Slow
8 mei 2010, 21:04
Das minder Jer, sterkte ermee:)
Zo, even een postje vanuit het Hotel. Wou nog een foto uploaden maar de lijn is te slecht. Mijn spiegelreflex debuut gemaakt met een D500(0?) body van Nikon met een leuke lens erop. Kon er Schumacher mee in de ogen kijken in de pitstraat dus dat zit wel snor met die foto's. Tot nu toe 730 geschoten (slechte eruit) en er zijn wel een paar een Canvasje waard!
Bij Lotus konden ze het minder waarderen dat ik mee kon kijken in de pitlane, meneer met het pitboard van Senna voelde zich nogal bekeken en "flipped me the bird" :D!
Voor de rest leren "Spaans autorijden" wat een lijpo's hier. Geen auto zonder schade, als er ook maar iemand aan mijn Alfa komt :@...
edit: Er loopt net een lokale Formule BMW coureur het hotel in:P
Bramzel
9 mei 2010, 00:25
Bij Lotus konden ze het minder waarderen dat ik mee kon kijken in de pitlane, meneer met het pitboard van Senna voelde zich nogal bekeken en "flipped me the bird" :D!
Je kon zo hard inzoomen dat je accuut 25 jaar terug kon kijken? ;)
Martijn Mezger
9 mei 2010, 04:50
Stratumseind was weer feest.
Nu slapen, lekker uitslapen en nog even oefenen voor ZAC. :)
Tot nu toe 730 geschoten (slechte eruit) en er zijn wel een paar een Canvasje waard!
Als je nog een mooie van ferrari hebt houdt ik mij aanbevolen voor de foto. Ik moet ook nog wat hebben voor hier aan de muur :)
moederdag.
Emma heeft haar eerste tekening weg gegeven :)
Martijn Mezger
9 mei 2010, 14:15
Ben dit weekend alleen thuis, dus net dacht ik maar eens te gaan ontbijten.
Kom ik beneden, is er alleen nog chips, friet en pizza :lol:
Chips met melk als ontbijt. Mooi leven.
Ben dit weekend alleen thuis, dus net dacht ik maar eens te gaan ontbijten.
Kom ik beneden, is er alleen nog chips, friet en pizza :lol:
Chips met melk als ontbijt. Mooi leven.
Dat is iets wat je wel moet afleren als je op kamers gaat ofzo. :laugh: Maatje van m'n studie woont net in A'dam en die ontbijt meestal met shoarma. :rolleyes: Geef mij m'n bammetjes en appeltje maar.
CuqeBaqer
9 mei 2010, 15:23
Dat is iets wat je wel moet afleren als je op kamers gaat ofzo. :laugh: Maatje van m'n studie woont net in A'dam en die ontbijt meestal met shoarma. :rolleyes: Geef mij m'n bammetjes en appeltje maar.
Ach ja dat hoort toch een beetje bij student zijn. :P
Mijn moment van de dag : Me ma die bij me oma even een stapel Lp's vond.
Nu heb ik Lp's van onder andere : Madonna,andre hazes,Supertramp,little richard,michael mc donald.
Als je nog een mooie van ferrari hebt houdt ik mij aanbevolen voor de foto. Ik moet ook nog wat hebben voor hier aan de muur :)
De lijn is te slecht voor een upload. Maar ik heb een paar leuke geschoten, waar we zelf eigenlijk flink versteld van stonden!
Race was super, 100x meer sfeer dan in Spa. Het is er echt feest. mensen nemen complete knutselwerken mee naar het circuit, samen doen we de wave en de buurman heeft altijd een vuurtje of flessenopener.
Ik zal jullie in de 2e helft van komende week wat showen:laugh:.
Bij het verlaten circuit nog een sprintje getrokken met een dame in een Opel Astra GT/OPC (Astra H) achtig iets. Helaas moest ik het onderspit delven (ik blaam het op de 2 extra volwassenen als bagage...).
http://img514.imageshack.us/img514/624/dsc0696a.jpg (http://img514.imageshack.us/i/dsc0696a.jpg/)
Captain Slow
10 mei 2010, 10:54
Net de uitslag van de MRI scan te horen gekregen. Mijn knie is 100% in orde volgens de MRI scan:blink:
Tijd moet het dus genezen. Aan de ene kant fijn dat ik niet onder het mes moet, aan de andere kant minder fijn dat het weer weet ik het hoe lang kan duren voordat het voorbij is.:)
Maik Peters
10 mei 2010, 13:07
Tapijtboer is bezig de trap te bekleden :)
Martijn Mezger
10 mei 2010, 14:34
Ik snap UPS niet. Schoenen besteld, vanuit China, vliegen ze naar Keulen, dan gaan ze weer naar China, worden ze naar Hong Kong gestuurd, dan naar Dubai, en nu staan ze weer in Keulen :lol:
Bram Van Der Stichelen
10 mei 2010, 16:36
Vandaag het meisje van vorige week weer gesproken. Ze heeft jammergenoeg al een vriend. Bummer!
Martijn Mezger
10 mei 2010, 16:37
Balen! Maar je weet wat ze zeggen, alles kan kapot :innocent:
Bram Van Der Stichelen
10 mei 2010, 16:47
Ja nee, ik meng me daar niet tussen. Moest het ooit gedaan zijn, ze weet waar ze me kan vinden. :p
Captain Slow
10 mei 2010, 16:48
Netjes opgelost Bram:) Had vorig jaar dezelfde situatie, en ik ga ook geen dingen breken daarvoor.
Martijn Mezger
10 mei 2010, 19:36
Wie wel? Zo'n gek ben ik nog niet tegen gekomen op deze aardbol.
Net Deel9 van The Pacific gekeken. Wat een sterke aflevering zeg, jezus. Volgende week helaas de laatste...
Fabian de Jong
10 mei 2010, 19:57
Met een hammer :D
Maik Peters
10 mei 2010, 21:10
Nieuw moment :)
Eindelijk mijn pakketje uit duitsland binnen :D
Nieuw moment :)
Eindelijk mijn pakketje uit duitsland binnen :D
Bouwen maar :laugh:
petervdveen
11 mei 2010, 10:39
Zo meteen rijexamen.... Voor m'n E
Roy Visser
11 mei 2010, 10:40
me hele ochtendritueel naar de knoppen omdat ik drnl miste, toch wel apart dat dat zoiets "vasts" is geworden dat ik het helemaal even knudde vind als ik de pagina niet op kan :P
Bram Kocken
11 mei 2010, 10:41
Succes Peter!
Is het deze week internationale rij-examen-week? Bram vdS, z'n zus, Bob v S, jij?
Maar veel succes!
Sander Hogendoorn
11 mei 2010, 10:43
Pff, ik heb de laatste weken maar de halve snelheid van mijn internet (KPN, Hetnet). Het was een jaar lang 4Mb, vorig jaar was er een gratis verhoging naar 8Mb, en sinds een paar weken is hij weer terug4 Mb.
2 maanden terug een mailtje gehad dat de snelheid weer gratis verdubbelt ging worden naar 16 Mb, dus het zou best kunnen dat ze bezig met onderhoud waren en dat daardoor de snelheid zo laag was. Maar nu na een paar weken toch maar eens gebeld en de lijn zou binnen 5 dagen doorgemeten worden. Nu zegt de KPN medewerker dat onze lijn maar max 4Mb kan hebben.. toen zei ik dat de lijn een jaar lang 8Mb geweest is, waarop hij weer zei dat dat niet kon.. :blink:
Vervolgens probeerde hij een duurder pakket aan te smeren waardoor we dan wel de 8Mb snelheid weer zouden krijgen, maar dat dus lekker niet gedaan:rolleyes:
Maar eens wat rondkijken bij andere providers.
Bram Kocken
11 mei 2010, 10:44
me hele ochtendritueel naar de knoppen omdat ik drnl miste, toch wel apart dat dat zoiets "vasts" is geworden dat ik het helemaal even knudde vind als ik de pagina niet op kan :P
hmhm, so true :whistling:
http://twitter.com/BramKocken/status/13776916287
Succes Peter!
Is het deze week internationale rij-examen-week? Bram vdS, z'n zus, Bob v S, jij?
Maar veel succes!
Mijn zusje had hem ook, maar die is geslaagd ;)
Ik mag over een uurtje :)
Nu eerst maar even paar sigaretjes roken en daarna eten want krijg nu niks naar binnen gewerkt :P
Roy Visser
11 mei 2010, 11:13
nou de boormachine gaat in de oude sim, vaarwel!
Mijn zusje had hem ook, maar die is geslaagd ;)
Ik mag over een uurtje :)
Nu eerst maar even paar sigaretjes roken en daarna eten want krijg nu niks naar binnen gewerkt :P
Succes Bob, en Peter natuurlijk ook....:thumbup:
Maik Peters
11 mei 2010, 11:15
Ach het is iig niet de decoupeerzaag! :cool:
Robert Saalmink
11 mei 2010, 11:16
Daarom. Een gaatje erin boren, lekker belangrijk :P
Bram Kocken
11 mei 2010, 11:17
Ach het is iig niet de decoupeerzaag! :cool:
Hmm, je wil je huidige sim updaten?
Ghehe, maar jij dacht dat dat gevaarte herbouwbaar beneden kwam?
Oh, ik hoor net van een belangrijke Porsche-race op Forza! Je kan een 959 winnen >_<
Of ligt ie al uit elkaar nu... :P
Tjerk Korving
11 mei 2010, 11:40
Eind van de middag maar richting de tandarts. Al dagen gezeur aan de rechter kant van m'n gebit en allemaal maar moeilijk te localiseren waar het vandaan kwam. Gisteren avond begon er een pracht van een zwelling op te komen vanaf m'n neus richting m'n lip en ondertussen al richting m'n rechter oog. Ben net Homer Simpson momenteel....
Zal dus wel een pracht van een ontsteking daar in die buurt zitten.
Captain Slow
11 mei 2010, 11:54
Kan je um niet van het balkon af flikkeren?:huh1:;)
Bram Kocken
11 mei 2010, 12:15
Daar staat z'n LCR, wat denk je? :huh1:
Of schenken aan ekstraweekend. uit het raam!!!!
Bram Van Der Stichelen
11 mei 2010, 13:17
pff, dat meisje maakt het mij niet makkelijk. Daarnet weer een uur met haar gezellig op de trein gezeten. Waarom moet ze nu een vriend hebben for crying out loud. :innocent: Alles klopt gewoon aan haar: knap, slim, grappig, stijlvol, om nog maar te zwijgen van haar ogen. Om het met een cliché te zeggen: om in te verdwalen. :wub:
Miljaar, zo irritant :hammer:
Bram Kocken
11 mei 2010, 13:20
Naadje Bram, echt naadje :) Maar that's life!
Ik zou zeggen, gewoon contact blijven houden, misschien is het (nog) geen liefde, maar zoals je over haar spreekt lijkt het me absoluut een dame om in de buurt te houden.
Niets alles hoeft direct van het moment dat je elkaar kent te perfect te gaan... Rustig afwachten en wie weet wat er mogelijk is :)
Richard117
11 mei 2010, 14:00
Naadje Bram, echt naadje :) Maar that's life!
Ik zou zeggen, gewoon contact blijven houden, misschien is het (nog) geen liefde, maar zoals je over haar spreekt lijkt het me absoluut een dame om in de buurt te houden.
Niets alles hoeft direct van het moment dat je elkaar kent te perfect te gaan... Rustig afwachten en wie weet wat er mogelijk is :)
:stupid:
Ik kon mijn vriendin ook al 8jaar voordat we pas verkering kregen :)
Gezakt :( Helaas.
Had mijn zenuwen onder controle, dat is iig een plusje!
Eén voorrangs foutje + dat ik te snel reed volgens hun (had een mentor examen).
Dat houdt in dat er een extra persoon in de auto zit en die beoordelen samen mij en de mentor beoordeeld ook de instructeur op haar/zijn beoordeling en inzicht etc. (dus dat was een minpunt).
Anders had ik hem wel gehad (denk ik) want had precies dezelfde als mijn zusje (en die schijnt niet zo heel moeilijk te zijn :P)
Ach tijdens tussen tijdse toets te langzaam rijden en nu te snel...
De volgende keer dus precies 50 rijden en niet 55 ;)
Darthwillie
11 mei 2010, 14:30
balen man, hopelijk kan je snel weer
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.