PDA

View Full Version : racesimulations.com gaat een doorstart maken (soort van dan)

F1-gast
27 april 2010, 15:49
Ik weet niet of iemand het hier nog boeit maar weet dat er vroeger wel veel naar die site werd gegaan, maar goed racesimulations.com gaat een doorstart maken (zo mag je het wel noemen denk ik). Site is behoorlijk in gekakt en na verschillende ruzies en strijdens onder de members is het niet echt veel meer kan je zeggen.
Ik heb contact gehad met Ivo (de webmaster daar) heb zelf ook zo'n soort site opgezet maar dan voor ondersteuning voor alle racegames (is nog maar klein hoor). En vroeg hem of hij interesse had in samenwerking.
En prompt begon hij er over of ik geen nieuw team voor hem kon verkrijgen zodat het weer als van ouds wordt.

Opzet wordt zoiets

Webmaster
|
Head admins
|
Sub Admins (junior admins)
|
Mod spotters
|
News spotters

Team wordt zon 20 man groot.

Dus de vraag wat zou je veranderd willen hebben daar ?
Welke games toevoegen etc.

Weet overgens niet of dit topic tegen de regels is.

Atreidez
27 april 2010, 15:57
Wat schuift t ? :p Lijkt me persoonlijk verstandiger mensen te vinden in je bestaande community, aangezien die ook affiniteit hebben met de site... En aangezien er in Feb, Mrt en April nog nieuwe dingen zijn gepost op die site, kan je ook niet echt over een doorstart praten. Of is de site nu wel op non-actief?

F1-gast
27 april 2010, 16:08
Paar man van mn eigen community zitten in het Team maar moeten gewoon veel meer man bij.
Nou het is een soort van doorstart, team etc gaat vernieuwd worden daar. En ook het principe van EAf1series moet verbroken worden, daar is het nog op gebouwd, en alleen F1C leeft nog een beetje.
En ook organisatorisch moet het anders.

FatalM
27 april 2010, 22:47
Ik denk dat je er goed aan doet door dit "New Donwloads" even snel te fixen op de frontpage ;)

Bjorn
6 mei 2010, 22:50
heb zelf ook zo'n soort site opgezet maar dan voor ondersteuning voor alle racegames (is nog maar klein hoor).

Heb je hier een link van, dan plaats ik hem op mijn site.