View Full Version : Ik stop ermee
rinussie
22 april 2010, 01:45
Het zat er al een tijdje aan te komen en ik heb er lang en heel goed over nagedacht....
Door privé omstandigheden hang ik per direct mijn stuur in de wilgen en stop ik met simracen....... :( :cry:
Ik moet zeggen dat ik het hier ondanks tegenvallende resultaten erg naar mijn zin heb gehad. Ik weet zeker dat ik het heel erg zal gaan missen. Het is niet anders en soms moet je keuzes maken en dat heb ik gedaan.
Ik zal zeker dit forum blijven volgen want ondanks alles was/is dit een fantastische hobby waar ik veel plezier aan heb beleeft.
Het waren mooie tijden....
Nu is het zo dat ik hier het één en ander aan spullen heb staan, sterker nog er is zelfs nog een nieuwe Frex seq shifter onderweg vanuit Japan. Alles moet verkocht gaan worden. Ik weet nog niet hoe ik dit ga doen maar mocht één van jullie nu al interesse hebben stuur maar een mail of pm mijn sim set staat hier (http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?p=463056#463056)
FF een Edit: De reden dat ik stop is dat ik meer tijd aan andere zaken ga/moet besteden. zoals werk en privé, verder niets bijzonders.
Fabian de Jong
22 april 2010, 01:56
Jammer zeg dat je moet stoppen. Aan de andere kant lijkt me ook dat iedereen het wel snapt dat prive omstandigheden voorgaan aan je hobby.
En wie weet kom je ooit nog eens terug :) Positive thinking!
Oh en ik bied €1,- voor je setup :p j/k
Roy Visser
22 april 2010, 02:00
Wow heftig Rinus :(
prive leven gaat voor, verstandige keuze!
ik denk dat ik wel al een koper heb voor je Seq Shifter, ik zal Maik Peters nog even contacteren, ik denk dat die zeker wel geinteresseerd is. Daar hoor je spoedig antwoord op!
sterkte!
Ai, Rinus :(
Ken de omstandigheden niet (hoeft ook niet).
Ik heb het in ieder geval erg naar mijn zin gehad met jou als teamgenoot in FPL2. Dank voor de setups en bijbehorende tips. Wens je het allerbeste!
Richard117
22 april 2010, 02:44
Zoals ook op simracing.nl gezegd: Zonde, maar uiteraard wel veel succes verder ;)
Ferroeni
22 april 2010, 08:25
Rinus, zonde dat je door privé-omstandigheden moet stoppen. Ik hoop voor je dat het niet een definitieve keuze is en dat je nooit meer gaat racen. Dus wellicht komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen op de baan.
Maik Peters
22 april 2010, 08:58
WOW Rinus, niet geheel onverwachts eigenlijk. Je het het ooit al eens genoemd. Des al niet te min is het wel heel jammer....
PS: Wil niet als een aarsgier overkomen, maar ik neem die Frex shifter wel over :)
Ik was namelijk zelf net te laat met bestellen via Roy...
PM bel of msn me en dan kijken we hoe we dit aanpakken.
Manuel
22 april 2010, 09:36
Jammer Rinus dat je stopt. En uiteraard gaat je prive voor de hobby.
In iedergeval succes.
Niels Draijer
22 april 2010, 10:04
Jammer Rinus maar begrijpelijk.
Mocht je dingen los gaan verkopen heb ik wel interesse in de schermen + monitor stand :)
Niels Tieman
22 april 2010, 10:11
Het is jammer dat je (noodgedwongen) moet stoppen met racen bij DRNL (en andere leagues). Ik hoop dat je hier, zoals je zelf al aangeeft, nog blijft rond kijken en dat we je ooit weer eens terug zien in een virtuele bolide. :)
Succes
Robert Saalmink
22 april 2010, 10:11
Hee dat is jammer Rinus! :( maar waarschijnlijk een verstandig besluit. Je bent altijd welkom bij DRNL, ook als je niet mee rijdt.
Weet je trouwens zeker dat je je simgear niet nog even een tijdje op zolder wilt zetten voor het geval je je bedenkt over een half jaartje?
Maik Peters
22 april 2010, 10:13
Jammer Rinus maar begrijpelijk.
Mocht je dingen los gaan verkopen heb ik wel interesse in de schermen + monitor stand :)
3x 19 te klein Niels? :surrender:
Niels Draijer
22 april 2010, 11:28
3x 19 te klein Niels? :surrender:
Wie zegt dat het voor mij is? :D
Darthwillie
22 april 2010, 12:10
Dat is balen Rinus, hopelijk geen ernstige redenen. Prive is alleen belangrijker dan DR.NL. Ben het wel met Robert eens, als het kan zou ik even een half jaartje wachten met zo een fraaie sim weg te doen, wie weet wil/kan je dan terugkomen.
Als het nodig is, sterkte.
Gerben
22 april 2010, 12:12
Jammer Rinus dat je stopt.
ik had je al een PB verstuurd over het VPP rack.
Joost van den Heuvel
22 april 2010, 12:34
Rinus, jammer dat je genoodzaakt bent om de te stoppen. En ook dat je je prachtige set up moet verkopen. Als dat niet echt nodig is, zou ik daar toch nog even mee wachten. Hij is echt te mooi om zo maar de deur uit te doen.
eansys
22 april 2010, 13:52
Dat je stopt om prive redenen is begrijpelijk. Zonde dat je je simgear direct in de verkoop gooit.:surrender: Je hebt zo te zien mooie apparatuur staan. Denk erover na zou ik zeggen en sterkte..
Stefan van Renselaar
22 april 2010, 14:59
Jammer Rinus, de gevechten die ik wel eens met jou had waren altijd super :)
Zow, Rinus heftig om aan zo iets meteen de brui er aan te gaan geven!
Ik wens je veel sterkte met wat je ook gaat doen en veel plezier met dat gene. Ben je niet zo vaak tegen gekomen op de baan, maar als dat wel zo was waren het altijd leuke gevechten!
Maar zoals hierboven ook al paar keer beschreven wordt, privé leven gaat voor! En daar ben ik het wel mee eens!
rammstein_fan
22 april 2010, 19:00
Balen dat je moet stoppen. Ik heb wel interesse in die buttonbox. En wat is dat SLi-M
Stefan van Renselaar
22 april 2010, 19:02
Balen dat je moet stoppen. Ik heb wel interesse in die buttonbox. En wat is dat SLi-M
Ik denk dat die beiden al weg zijn http://forum.digitalracing.nl/showpost.php?p=99403&postcount=535 ;)
Ralffoxx
22 april 2010, 19:32
Ik wil hier nog even kwijt dat ik erg veel plezier samen met Rinus heb gehad en hoop dat ik zeker nog met hem contact zou kunnen houden.
Zeer prettige kerel. Heel jammer dat ie zijn hobby moet ophouden maar het leven zit vol keuzes maken.
Bedankt voor de input en de leuke races de afgelopen tijd en veel succes kerel.
Zoals ik op het Simracing.NL forum al het gezegd, heel jammer Rinus.
Tim Meuris
22 april 2010, 21:42
Knap dat je zo je prioriteiten stelt
want ik kan me best wel inbeelden dat het met pijn in het hart is
jammer maar first things first...
paulpeter
22 april 2010, 22:38
Succes Rinus:)
Mark van Zanten
23 april 2010, 00:24
Jammer dat je je ermee stop door privéomstandigheden. Ook al heb ik nooit tegen of met je geracet hoop ik dat je je toch nog bedenkt, al is het op langere termijn, en toch weer je hobby op kan pakken :) In ieder geval succes:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.