PDA

View Full Version : In Memoriam: Martijn Brouwer

Tjerk Korving
7 april 2010, 22:21
http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/smilies/threadgraphics/thread_spacer_dark.jpg

Namens de organisatie van DigitalRacing.nl willen we melding maken van het volgende.

Enkele dagen geleden bereikte ons het bericht dat Martijn Brouwer zou zijn overleden. Na een verificatie op dit bericht blijkt het inderdaad helaas te gaan om onze collega simracer.

Martijn is in de nacht van 2 op 3 april op 31 jarige leeftijd in zijn slaap overleden aan een hartstilstand. De uitvaart zal op donderdag 8 april plaatsvinden in besloten kring.

Martijn reed nog niet heel lang bij ons maar we herinneren hem als een gedreven simracer die snel leerde, altijd klaar stond voor anderen en prettig was in de omgang hier op het forum. We zullen hem missen.

http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/smilies/threadgraphics/thread_spacer_dark.jpg

Darthwillie
7 april 2010, 22:23
Daar wordt je toch wel heel stil van, sterkte voor zijn familie ook

rip

Roy Visser
7 april 2010, 22:23
:(

Sterkte voor de familie en vrienden

Bram Van Der Stichelen
7 april 2010, 22:25
WTF, ik kreeg er spontaan rillingen van toen ik de topic titel las.

Jezus, ik ben er echt niet goed van. Zoiets dat als een mokerslag in je gezicht aankomt. Echt een aangename meneer op de simracebaan, al een paar leuke gevechten mee gehad dit seizoen.

Mijn medeleven aan familie en vrienden! Verschrikkelijk nieuws.

Kim Van Der Stichelen
7 april 2010, 22:25
Wat? Damn wat een nieuws :(
Sterkte aan familie en vrienden :(

Ferroeni
7 april 2010, 22:26
Ik lees het bericht en ik ben er stil van. Gecondoleerd aan familie, vrienden en bekenden.

Jeroen Ursem
7 april 2010, 22:29
Als donderslag bij heldere hemel, dit soort dingen zie je echt niet aankomen.

Veel sterkte gewenst aan alle betrokkenen :(

Captain Slow
7 april 2010, 22:30
Jez*s, daar schrik ik toch wel erg van zeg. Wordt er echt stil van. Sterkte aan de nabestaanden.

Niels Tieman
7 april 2010, 22:31
We zijn zo discreet mogelijk om gegaan met het nieuws en de bevestiging dat het om 'onze' Martijn Brouwer zou gaan. Als je dan bevestiging krijgt dan word je daar onherroepelijk muisstil van.

Veel sterkte aan alle familieleden, vrienden en bekenden.

Mark B
7 april 2010, 22:34
Hier zijn geen woorden voor... ben er echt onwijs stil van en wens alle nabestaanden heel veel sterkte in deze tijd.

Rust zacht Martijn.

Stefan van Renselaar
7 april 2010, 22:34
Dit had ik niet verwacht... Inderdaad een donderslag bij heldere hemel :(

In ieder geval gecondoleerd aan de familie

Sander Hogendoorn
7 april 2010, 22:38
Damn.. ben er ook helemaal stil van, geen woorden voor :(

Sterkte aan alle betrokkenen :(

Dit is al de tweede keer, een jaar of 2 geleden ook al iemand bij RD :(

Michael Storm
7 april 2010, 22:40
Damn, vorige week zondag nog een leuk gevecht gehad met hem in de kwali.
Veel te jong gestorven. :(

Sterkte aan de nabestaanden.

RIP Martijn.

Rogue
7 april 2010, 22:40
Jezus wat bizar... Zoiets verwacht je nooit en is altijd een gigantische schok voor de familie, vrienden en bekenden.

Ondanks dat ik de beste man niet gekend heb, heb z'n posts wel voorbij zien komen op het forum, liep er een rilling over m'n rug toen ik de topictitel en het bijbehorende bericht las.

Heel veel sterkte aan iedereen die geraakt is door dit verlies.

Tjerk Korving
7 april 2010, 22:50
Met 31 jaar op de teller hoor je nog een heel leven voor je te hebben. Hier word je toch wel even stil van.

Heel veel sterkte aan de nabestaanden.

Richard117
7 april 2010, 22:52
Gadverdamme, wat een vreselijk nieuws zeg :blink:
Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, laat ik de nabestaanden en andere bekenden dan in ieder geval maar sterkte wensen.....

Bob
7 april 2010, 22:54
Gadver, ik heb kippenvel.
Dit is verschrikkelijk nieuws....

Heel veel sterkte aan familie en vrienden van Martijn :(

Rust zacht Martijn

clipto
7 april 2010, 22:56
Kende Martijn niet persoonlijk, maar ook ik kwam zijn berichten hier op het forum tegen.
Verbazing alom dat hij op zo'n jonge leeftijd overleden is.
Van wat ik uit het bericht begrijp heeft hij 'gelukkig' niet geleden en is hij op een vredige manier heen gegaan, maar damn... 31 is wel héél erg jong!

Heel veel sterkte voor zijn familie, vrienden, collega's en iedereen die hem lief was.

Robert Saalmink
7 april 2010, 22:59
Damn.. ben er ook helemaal stil van, geen woorden voor :(

Sterkte aan alle betrokkenen :(

Dit is al de tweede keer, een jaar of 2 geleden ook al iemand bij RD :(

Ik had het er nog met Niels over, hij en ik doen dit alles bij elkaar nu al tien jaar en dit is iets wat we nog niet eerder hebben moeten meemaken binnen onze community. Moeilijk om mee om te gaan, echt heel heel triest nieuws :(

Mathijs
7 april 2010, 23:00
Ongelooflijk, veel te vroeg heen gegaan. Rust zacht Martijn.
Sterkte aan familie en vrienden.

Mossel
7 april 2010, 23:16
:( niet te geloven zeg.....

Een erg aardige gozer en een fanatieke simracer die goed kon rijden.

John
7 april 2010, 23:17
Rest in peace Martijn. Sterkte aan zijn familie. :(

Bramzel
7 april 2010, 23:18
Enorm klote dit :( Was er echt stil van, en kan d'r nog steeds niet echt over. Mijn condoleances aan de familie, rust zacht Martijn.

Dikkuh
7 april 2010, 23:32
Ook ik ben geschokt door dit bericht, zoiets verwacht je niet van iemand die nog heel zijn leven voor zich heeft.

Kende hem ook niet persoonlijk maar heb ook hele mooie gevechten met hem gehad op de baan en was altijd zoals al eerder gezegd super vriendelijk en stond altijd klaar om mensen te helpen.

Sterkte aan familie en vrienden.

Koos
7 april 2010, 23:42
Oef zeg, dit zijn van die momenten dat je weer hard wordt geconfronteerd met de vergankelijkheid van een mensenleven.
Ook ik kende Martijn niet persoonlijk, maar mijn condoleances aan zijn familie.

W@llierossi
7 april 2010, 23:48
Vreselijk nieuws dit...

Ben er net zoals anderen serieus ontdaan over.
Doet je nog maar eens inzien over hoe kwetsbaar het leven is.

Rust in vrede Martijn.

Manuel
7 april 2010, 23:51
Geschokt lees ik het bericht dat Martijn is overleden. Kende hem niet persoonlijk, maar wel sinds korte tijd via Digitalracing en Simracing.

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden.

R.I.P. Martijn.

Daniël
7 april 2010, 23:52
Jezus, wat een nieuws.

Veel sterkte gewenst aan familie en vrienden.

Ruben Laenens
7 april 2010, 23:54
Ongeloofelijk dat je hem de ene dag nog ziet posten op het forum en dat ie er de volgende dag niet meer is :(

RIP Martijn

Niels Draijer
7 april 2010, 23:55
Sprakeloos... :(
Heel veel sterkte toegewenst voor zijn familie en vrienden.

Dennis
7 april 2010, 23:55
Holy crap. Das het eerste wat me te binnen schoot toen ik het bericht las. Kende hem dan wel niet zo goed maar zoiets komt dan toch hard aan.

Rust in vrede Martijn.

Turbotom
8 april 2010, 00:14
Jezus wat bizar... Zoiets verwacht je nooit en is altijd een gigantische schok voor de familie, vrienden en bekenden.

Ondanks dat ik de beste man niet gekend heb, heb z'n posts wel voorbij zien komen op het forum, liep er een rilling over m'n rug toen ik de topictitel en het bijbehorende bericht las.

Heel veel sterkte aan iedereen die geraakt is door dit verlies.

hier sluit ik mij bij aan.. :(

R.I.P Martijn ...

Federici
8 april 2010, 00:24
Oh man..
Dit kan toch niet waar zijn? Nog een heel leven voor zich.

Martijn, rust zacht en al mijn steun gaat uit richting zijn familie.

LUDO-B
8 april 2010, 00:34
Dit vind ik verschrikkelijk nieuws, ik kende hem ook niet persoonlijk maar ik had wel veel contact met hem via msn.

Ik ben helemaal ontdaan door dit bericht, weet niet wat zeggen......

Rust zacht Martijn, je was een topgozer.....

Gerben
8 april 2010, 00:42
Dit komt hard aan:(

Afgelopen weken nog tegen hem gereden hier en bij simracing.nl

Familie en betrokkenen heel veel sterkte met het verlies van deze jonge man.

Martijn rust zacht

Brett Pit
8 april 2010, 00:48
Martijn Brouwer, de laatste meters
Op de nacht van 2 op 3 April was de laatste zucht, de laatste meters waren plots afgelegd. Geen mogelijkheid meer op een herkansing, in 1 klap was het over.

Een grote schok voor de hele simrace community die digitalracing heet. Ook al was je nog maar net bij ons begonnen, je was al een vaste waarde aan het worden in de ZAC. De DRTCC heb je weinig van mee kunnen krijgen, maar ook daar was je met goede moed aan begonnen. De lege plek in de pitbox, op de grid, zal nooit meer gevuld worden. In de DRTCC siert het nummer 31 op je wagen, hoe ironisch het ook is, is dat je leeftijd en heb je niet de kans gekregen ooit met 32 te rijden.

Ik wens alle betrokkenen, familie, vrienden, mede simracers, veel sterkte met dit onverwachte verlies.

Worden schieten zelfs mij tekort, rust zacht, we zullen je missen.
Brett Pit

CannonDale
8 april 2010, 00:50
Ook hier kwam de nieuws als een schok. :(

Martijn heb ik vorig jaar leren kennen op racingleague met de wtcc seizoen en sindsdien eigenlijk wel dikke msnmaatjes geworden. Ik vond het een hele relaxte gast en sprak hem op dagelijkse basis via msn en als ik op het werk zat dan wel via mail. Kon het heel erg goed met hem vinden en we testten ook altijd samen voor de races op simracing en racingleague. Daarnaast zat hij zoals bekend, bij ons in het team voor dres. Jammer genoeg kon hij niet de 1e race, dus heb de genoegen misgelopen om met hem kennis te maken. Ik en zowel mijn broer keken zeer uit naar de 1e ontmoeting. Wat dat betreft zijn we echt een racemaatje kwijt. :(

Hij zal door ons dan ook zeker gemist worden.
Alle sterkte aan familie en vrienden toegewenst.

joostingh
8 april 2010, 00:56
Heb ik hem persoonlijk gekend... nee. Maar doet mij dit is... ja heel veel. Iemand van 31 hoort niet te overlijden. Die hoort een heel leven voor zich te hebben met pieken en dalen.

Het dal heeft hij echt gevonden, te vroeg. Mijn gedachten zijn bij de familie van Martijn (ook al ken ik ze niet) Ik ken de situatie zelf en dit is niet te bevatten!

Sterkte voor alle kennissen, vrienden en familie van Martijn. En Martijn: Rust zacht!

Fabian de Jong
8 april 2010, 01:02
Ik ken Martijn zoals iedereen hier niet persoonlijk, maar ik kreeg twee dagen geleden via Peter een berichtje dat Martijn zou zijn overleden. Na contact gezocht te hebben met de admins hier zijn we gaan onderzoeken of dit de Martijn is die wij hier kennen.
Deze bevestiging kregen wij vandaag binnen en besloten om dit topic aan te maken.

Ik heb van Niels gelezen dat in de DRTCC de nr 31 voortaan niet meer te kiezen valt aangezien Martijn hiermee reed, in de ZAC zal ook nog wel iets gebeuren maar dit is nog niet bekend. Wat ook opvallend was is dat Martijn de nummer 31 droeg op zijn DRTCC wagen en Martijn op helaas veel te jongen leeftijd van 31 is overleden.

En wat iedereen al voor mij gezegd heeft: Sterkte aan alle kennissen, vrienden en familie van Martijn.

R.I.P Martijn Brouwer!

Ralffoxx
8 april 2010, 01:02
Ik lees het nu net maar zo zo .... 31 ... bah wat een bericht. Veel sterkte voor de familie dit is niet iets wat je wil mee maken en nog zo jong ...

Atreidez
8 april 2010, 01:04
Wat een verschrikkelijk nieuws om te lezen :( Mijn gedachten zijn bij de familie, zo onverwacht lijkt me ontzettend erg om mee te maken.

Markie
8 april 2010, 01:08
Lees het bericht net op simracing.nl, maar ook hier nogmaals sterkte aan de familie en naaste vrienden :(

Ellu
8 april 2010, 01:37
Gecondoleerd aan de nabestaanden.

f1timmy007
8 april 2010, 01:41
Ik ken Martijn persoonlijk niet, maar heb wel de indruk gekregen dat hij een aardige jongen was. Sterkte aan de familie en vrienden.

R.I.P Martijn...

NS
8 april 2010, 01:58
Ik kende hem ook niet, behalve van enkele posts op het forum, maar toch triest om te lezen! Dit zijn geen leuke dingen, helaas :/ sterkte aan zijn vrienden en familie! Rust in vrede Martijn!

Peter
8 april 2010, 02:25
Ook ik kende Martijn verder niet, maar dit nieuws laat wel even een indruk achter.
maandagavond vond ik in mn pm box een berichtje van iemand die vermeldde dat Martijn overleden zou zijn, met een linkje naar een hyves pagina waar wat vage berichten op stonden... Heb die avond flink geprobeerd te achterhalen wat er van waar was en of het om de bij ons 'bekende' Martijn ging. Bewust een beetje stil gehouden en het aan de admins overgelaten, dus ook voor mij is het nu wel even schrikken dat het dus echt waar is.

Ik ben verder geen ster in het uiten van emoties maar het doet wel even wat met je, als je hoort dat iemand op zo'n jonge leeftijd nog komt te overlijden. :no:

Heel heel triest dit...........

Maik Peters
8 april 2010, 07:54
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Je wordt er stil van.

31 is geen leeftijd om heen te gaan. 31 is een leeftijd die ik niet graag hoor, want er zijn er al teveel die ik ken op 31jarige leeftijd heengegaan. Ondanks dat ik Martijn niet persoonlijk ken, leef ik mee met de famillie, vrienden en andere nabestaande.

Tevens vind ik het gebaar om niet meer met nr 31 te rijden helemaal super...

Rest in Peace Martijn Brouwer!

Henk Kraal
8 april 2010, 08:05
31, dat is toch geen leeftijd om te gaan... heel erg veel sterkte gewenst aan de familie en kennissen om hem heen in deze moeilijke periode.

Henk

Raikkonen_WC
8 april 2010, 08:51
Mijn medeleven richting familie en vrienden. Zo jong..... Ik heb er geen woorden voor

RSRoy
8 april 2010, 09:29
Ongelofelijk....

Sterkte aan alle vrienden en familie.

Meer woorden heb ik er niet voor :(

eansys
8 april 2010, 09:59
Hier zijn geen woorden voor.. Dit bericht schokt iedereen en maakt duidelijk dat het leven heel snel over kan zijn. Leef bij de dag en maak plezier want het is over voor je het weet.

Heel veel sterkte voor alle familie en vrienden van Martijn :(

Paul Gelissen
8 april 2010, 10:04
Hier ben ik even stil van.

Mijn condoleances voor zijn familie en veel sterkte.

Fr3d
8 april 2010, 10:10
phoe dit zet je zelf ook aan het denken.

Wat moet dit erg zijn voor zijn Familie.
Mijn gedachten gaan dan ook naar de gene die dit verlies moeten dragen.

RIP Martijn..

JCijsouw
8 april 2010, 10:23
Ondanks dat ik hier niet echt actief post, probeer ik wel met alles een beetje bij te blijven. Dit zijn berichten die je niet wilt horen .... 31 jaar dat is veelste jong.

Gecondoleerd aan de nabestaanden.

El Maestro
8 april 2010, 10:58
Hoorde het gisteren al, maar pfff... ben er nog stil van.
In de korte tijd dat Martijn hier actief was liet ie toch altijd een goede en gezellige indruk achter. Ik ga hem missen:(

Sterkte aan alle nabestaanden!

Jean
8 april 2010, 11:32
Bij deze wenst ik de nabestaanden veel sterkte met het verlies van Martijn.

Bram Kocken
8 april 2010, 11:42
Ongelooflijk... Op zulke momenten word je echt met de neus op de feiten gedrukt.. 31.. Dat kan geen eindpunt zijn, dan moet je je zorgen gaan maken over je toekomstdromen of je die kan waarmaken.. Enorm triest en naar dit.

Mijn condoleances aan de nabestaanden van Martijn, veel sterkte vandaag en de toekomst!

@Brett Pit
Mooi geschreven :)

petervdveen
8 april 2010, 12:10
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.. Wat een rot bericht zeg.
Veel te vroeg gewoon...

JossNL
8 april 2010, 12:45
Tsjonge, daar word je wel stil van :( Vorige week nog mee op de server gezeten... Ongelofelijk.

Sterkte aan familie, vrienden en bekenden.

Martijn Mezger
8 april 2010, 13:14
31 pas... Ongelofelijk.

Sterkte aan vrienden, familie en bekenden!

Joost van den Heuvel
8 april 2010, 14:26
*slik*

Hoe vreselijk. Zo jong!

Het leed voor de nabestaanden is met geen pen te beschrijven. Heel veel sterkte.

We zullen Martijn heel erg missen (ken hem van een andere league).

R.I.P. Martijn.

R. de Ruijter
8 april 2010, 14:34
31 jaar is echt veel te jong.
Dit hoort niet...
Gecondoleerd aan familie en vrienden

Gerben vd Broek
8 april 2010, 14:37
Het bericht kwam mij al een paar dagen geleden toe, maar dan hoop je nog dat het niet waar is. Als het dan helaas bevestigd wordt, dan word je er wel even stil van. Verder geen contact gehad met hem, maar gewoon het idee dat het iemand vanuit de community is die zomaar ineens wegvalt, dan komt het ineens heel dichtbij. Op een leeftijd van 31 jaar, zo onverwacht is het ineens over. Triest, en echt even om stil van te worden.

Condoleances aan familie, vrienden en kennissen.
R.I.P. Martijn.

rinussie
8 april 2010, 14:42
Een week niet online en dan lees je dit........

Sterkte voor zijn familie en vrienden.

R.I.P. Martijn

Rudy Cuppen
8 april 2010, 15:21
Jemig wat een triest nieuws is dit dan. Verschrikkelijk zo jong nog 31.

Heel veel sterkte aan familie en vrienden toe gewenst.

Gecondoleerd,

Rudy, Christa , Lisa & Sanne.

GTE
8 april 2010, 15:38
In alle opzichten ronduit schokkend nieuws. Het is te hopen dat de nabestaanden alle steun krijgen die ze nodig hebben.

Marc Vos
8 april 2010, 16:56
Ik hoorde het bericht al enkele dagen geleden van Niels, en dat heeft me toen echt bezig gehouden, en om dan vanochtend te lezen dat ook echt 'onze' Martijn Brouwer is overleden is erg triest :(

Martijn werd eigenlijk per toeval mijn teamgenoot na het wegvallen van Ruben. Ik zag al na een paar rondes dat ik meer van hem kon leren dan hij van mij. Hij was erg behulpzaam en aardig. We spraken elkaar altijd wel voor iedere wedstrijd in de ZAC, nu valt tie ineens weg, iets wat moeilijk te bevatten is...

Heel veel sterkte aan alle nabestaanden, Martijn rust zacht.

speed9
8 april 2010, 18:27
Gecondoleerd aan Vrienden en Familie en kennisen.

31 is te jong gewoon,je zit in de bloei van je leven en dan zo ja "verdwijnen".

R.I.P

Stefan Kollee
8 april 2010, 19:12
Djeez, dat is een kl*te bericht. Ik wens hierbij alle familie en vrienden van Martijn zeer veel sterkte.
Aan de reacties in dit topic kun je wel zien dat Digitalracing een zeer hechte community is!

levi
8 april 2010, 19:32
Zeer triest...........

Rust zacht.

Richard Blokker
8 april 2010, 20:26
Helaas is het toch waar :(

Kende hem vooral uit de S.NL competies, waar hij zelfs meedeed aan de lopende..

Zonde, op zo'n leeftijd!

R.I.P

Mark van Zanten
8 april 2010, 20:39
Damn, 31 is veel te vroeg eruit te stappen. Net als vele andere hier kende ik Martijn niet persoonljlk, maar toch heel veel sterkte aan vrienden en familie.

paulpeter
8 april 2010, 21:40
Dit is echt goed schrikken. Kreeg vanmorgen een sms dat ik even op het forum moest kijken, maar kreeg de rillingen toen ik het las. Heel erg dit. Zo race je er tegen, zo post hij nog op het forum, zo is hij weg.

Rust zacht

CuqeBaqer
8 april 2010, 22:33
Lees het nu pas, en damn daar word je toch stil van. Ik kende Martijn niet heb ook niet met hem geracet maar het was toch een van onze sim racers. Sterkte aan de Familie en vrienden van Martijn.

Rust Zacht !

Neo-242
8 april 2010, 22:50
Sterkte voor familie, vrienden en kennissen.
Hier wordt men stil van...

Rogue
9 april 2010, 00:14
Is het geen ideetje om met de community geld in te zamelen voor een mooi boeket of, misschien nog veel mooier, om z'n auto waarin hij reed in de ZAC uit te printen en in te lijsten? Of op canvas? En om dat dan aan z'n familie aan te bieden?

Marcel Groen
9 april 2010, 00:20
Rust in vrede Martijn. Heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen.

fablex
9 april 2010, 01:00
Verbijsterend nieuws. Rust zacht Martijn.

Ruben Laenens
9 april 2010, 01:02
Goed idee Rogue

Niels Tieman
9 april 2010, 01:10
Aangezien er een aantal vragen kwamen vanuit de community wil ik bij deze wel even melden dat er namens DigitalRacing.nl (en dus ons allen) een kaart naar de familie is gegaan.

Bram Kocken
9 april 2010, 11:14
Aangezien er een aantal vragen kwamen vanuit de community wil ik bij deze wel even melden dat er namens DigitalRacing.nl (en dus ons allen) een kaart naar de familie is gegaan.
Zonder cocky te willen zijn, ik had niet anders verwacht :) Mooi gebaar, organisatie

Captain Slow
9 april 2010, 12:46
Is het geen ideetje om met de community geld in te zamelen voor een mooi boeket of, misschien nog veel mooier, om z'n auto waarin hij reed in de ZAC uit te printen en in te lijsten? Of op canvas? En om dat dan aan z'n familie aan te bieden?

Ik zou geen probleem hebben met zo'n initiatief.:)

Robert Saalmink
10 april 2010, 16:22
Pfff, ik kom net achter een foutje... we hebben Martijn Brouwer ingeschreven onder startnummer 63 in de ZAC6, ik zei nog tegen Niels aan de telefoon: 'zijn teamgenoot Marc rijdt met 62, dat is 2x31 en dat zou freaky zijn'. Ga ik even in-game om een screenshot te maken, zie ik dat het een foutje op onze site is kennelijk. Martijn reed het hele seizoen al met nummer 62 op de auto....... :blink:

Marc Vos
10 april 2010, 16:26
Pfff, ik kom net achter een foutje... we hebben Martijn Brouwer ingeschreven onder startnummer 63 in de ZAC6, ik zei nog tegen Niels aan de telefoon: 'zijn teamgenoot Marc rijdt met 62, dat is 2x31 en dat zou freaky zijn'. Ga ik even in-game om een screenshot te maken, zie ik dat het een foutje op onze site is kennelijk. Martijn reed het hele seizoen al met nummer 62 op de auto....... :blink:

Klopt viel mij in-game ook al op, best wel freaky opzich...

Niels Tieman
10 april 2010, 16:47
Ja, het is en blijft een rare gewaarwording. Persoonlijk zie ik Martijn Mezger nog wel eens online staan en op het moment denk ik : "Martijn.... Mezger. Oh.." Ik weet dat Martijn (Brouwer) niet meer online kan komen maar het gebeurd automatisch. Ik hoop dit binnen "mijn" (onze) community niet meer mee te maken. Het houd me ook meer bezig dan dat ik aanvankelijk had verwacht..

speed9
10 april 2010, 18:20
Ja, het is en blijft een rare gewaarwording. Persoonlijk zie ik Martijn Mezger nog wel eens online staan en op het moment denk ik : "Martijn.... Mezger. Oh.." Ik weet dat Martijn (Brouwer) niet meer online kan komen maar het gebeurd automatisch. Ik hoop dit binnen "mijn" (onze) community niet meer mee te maken. Het houd me ook meer bezig dan dat ik aanvankelijk had verwacht..

Je verwacht het niet,maar toch gebeurt het.

Het raakt je ook gewoon persoonlijk,want je post wat en hij reageerde soms,en zo verder ook.

Joost van den Heuvel
10 april 2010, 21:47
Yep. Heb zelf maar 5 races met hem meegereden, maar kom zijn naam nog overal tegen. Hij race'te dan ook overal mee: digitalracing, racingleague, simracing, iracing.

Ook zo'n gek moment vanmiddag. Was aan het fietsen en zag een bordje naar een volgend knooppunt in het fietsroutenetwerk: 31. Ik moest toevallig die kant op (lekker breed fietspad) en was benieuwd waar dat knooppunt dan was. Na een kilometer stond er weer een bordje 31. Het wees rechtsaf naar een te vaag zandpad to nowhere. Bizar.

Dix5
10 april 2010, 23:37
Ben een weekje weg geweest voor mijn werk en heb zojuist het trieste nieuws vernomen.
Ben hier erg van geschrokken, ook ik kende hem niet persoonlijk maar wens zijn familie en vrienden erg veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

clipto
11 april 2010, 23:31
Ja ook ik zit er vaak aan te denken inderdaad.
Je kent de jongen/man niet persoonlijk, maar toch... de jonge leeftijd en iemand die toch dezelfde passie heeft, dat grijpt gewoon echt aan.

Had hij trouwens een vriendin/vrouw en misschien kinderen?
Iemand die dit weet? Is ook iets dat ik me nog afvroeg.
Hoop dat hij een waardig afscheid heeft gekregen afgelopen donderdag..

Darthwillie
4 april 2011, 19:38
Vraag me niet waarom maar ik realiseerde me opeens dat dit alweer een jaar geleden is. Voor mij toch wel iets om nog een keer bij stil te staan, Verbazingwekkend hoe geschokt je kan zijn over de dood van iemand die je nog nooit hebt gesproken maar alleen op de baan bent tegengekomen.

RIP Martijn

Niels Tieman
4 april 2011, 19:41
Ja, dit is en blijft de zwartste bladzijde uit mijn DRNL geschiedenis. Op het moment ben ik wel iets aan het doen wat aansluit op dit bericht. En ik hoop dat het iets bijdraagt aan de gedachtes aan Martijn.

Bram Van Der Stichelen
4 april 2011, 19:52
Toevallig, ik kwam het een paar weken toevallig tegen, en werd er weer helemaal stil van. Een jaar geleden al zeg. Tijd vliegt.

Toen ik deze topic weer bovenaan het forum zag las ik enkel 'in memoriam' in de vlugte en dacht ik meteen dat er weer slecht nieuws was trouwens...

Rogue
4 april 2011, 20:12
Same here, m'n adem stokte weer even.

schumacher180
4 april 2011, 20:41
Ik heb hier toen niks van meegekregen, was hier nog niet zo actief en ik doe ook niet mee aan de competities hier.. Erg triest dit, heb net pas het hele verhaal gelezen... Het laatst zat ik nog op een forum voor F1 Challenge '99-'02 modders die werken aan F1 Seventies graphics, en daar las ik helaas dat een zekere Adrian was overleden. Ondanks ik ook die man niet kende deed het mij toch wel wat. De man was pas in de 40 en dus ook veel te jong gestorven. En daarvoor las ik op de site van een hongaarse F1C/rFactor community dat een zekere Juan G was overleden, ook veels te jong. ik heb ditsoort berichten dus wel vaker gelezen de laatste tijd en ik word er echt stil van, ondanks ik met geen van de 3 contact heb gehad.. En allemaal veels te jong...:( De tijd vliegt trouwens ook, het is verdorie alweer April.:blink:

speed9
4 april 2011, 20:53
Toch is een community net een soort familie/groep vrienden,bedoel je komt hier met bijna allemaal met een hobby dat met (online) racen te maken heeft en praat wat met elkaar op het forum en ineens is het stil,want er is er iemand hier niet meer.
Een jaar later denk je er goed over na van 'Waar sprak ik hem,welke topic of thread kwam die wel is en wat zei die toen?'.

Helaas zijn we allemaal mensen,die op een manier allemaal eens zullen sterven.Helaas soms ook te vroeg,maar toch zullen ze allemaal in ons hart/geheugen verder gaan.
Tenslotte leeft de herinnering voort uit woorden en daden en een ook een beetje uit het gevoel van delen en geven.

Helaas Martijn heb ik je nooit goed gekent,maar toch is het rot dat je vroeg stief.

R.I.P

Tim Meuris
4 april 2011, 21:01
Het leven kan soms zo broos zijn.
Een maat van mij is op 24-jarige leeftijd gestorven aan een vreemde longziekte, (het gekste van heel de zaak is dat zijn vader longspecialist is)
ondertussen is dat ook al 3 jaar geleden.
Van iemand die oud is, aanvaard je dat makkelijker maar van mensen die jong zijn gestorven, vraag ik me steeds opnieuw af hoe dit toch kan...

R. de Ruijter
4 april 2011, 21:18
Toen ik deze topic weer bovenaan het forum zag las ik enkel 'in memoriam' in de vlugte en dacht ik meteen dat er weer slecht nieuws was trouwens...

Hier ook. Even een schrik momentje.

Maar wat een tragische gebeurtenis nog steeds. Sterven op zo'n jonge leeftijd hoort gewoon niet. Kwa racepace zaten we ongeveer op 1 lijn, dus vaak erg gave gevechten gehad. Nooit persoonlijk gesproken maar wat kwam het hard aan...en nog steeds...

Bob
5 april 2011, 17:48
Krijg weer kippenvel als ik er aan denk.

Je behoort nog steeds tot ons clubje Martijn. RIP!

Manuel
5 april 2011, 20:12
Er is niets dat voorgoed verdwijnt, als men de herinnering bewaart.

R.I.P. Martijn.

RSRoy
5 april 2011, 20:47
Hier ook. Even een schrik momentje.

Ik schrok me ook een ongeluk....

Wat gaat de tijd snel. R.I.P Martijn.