PDA

View Full Version : FPL3 algemene thread - Inschrijving gesloten

Pagina's : 1 [2]

Tjerk Korving
27 mei 2010, 16:22
Snap nu denk ik wel waarom Niels op het materiaal wat hij aanleverde die bewuste delen een egale kleur heeft gemaakt. Nou is het mij nog totaal niet opgevallen dat er ergens rare dingen gebeuren maar ook niet zo op gelet eerlijk gezegd. :)

Captain Slow
27 mei 2010, 16:46
Ik bedenk me eigenlijk nu dat ik ergens op Nogrip een rare skin zag voor de armen. FF kijken of ik die kan terug vinden.:)

EDIT heb um al.
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=23244

Even snel een jpeg kiekje genomen.
http://img576.imageshack.us/img576/2735/xmsuit.jpg (http://img576.imageshack.us/my.php?image=xmsuit.jpg)

2e edit. Ingame is deze de goede versie.

edit 3. Shit, zie nu dat Volkswagen Racing niet op Sybrens achtervleugel staat. Compleet mijn fout, maar wel slordig.

Tjerk Korving
27 mei 2010, 17:18
Ik vraag me dan af waar er ergens een template van te vinden zou zijn. Tot nu toe ben ik die nergens tegengekomen. Eens verder zoeken ernaar.

Captain Slow
27 mei 2010, 17:23
Het schoot mij ook te boven dat ik 1 auto had gezien met een aparte skin voor de armen. Ook geen template kunnen vinden.
Kan dit in een update verholpen worden, of zou dat teveel gedoe worden?:)

Tjerk Korving
27 mei 2010, 17:48
Het is nu sowieso niet haalbaar om iedereen die suits te laten hertekenen, ook al niet omdat er nog geen template boven water is. Eerst maar eens zien wat nou precies het verhaal erachter is en kijken of dat op termijn een keer kan.

Maar het is ook weer niet een verschrikkelijk probleem dus we doen het er voorlopig gewoon mee.. :)

John
27 mei 2010, 20:25
Ik lees dit voor het eerst hier omdat ik dit seizoen niet mee rij. Maar bij Simracing.nl hadden we precies hetzelfde probleem met die suits en dat konden we niet oplossen. Alleen met de orginele suits heb je dat probleem niet.

Mark van Zanten
28 mei 2010, 15:13
Klopt het dat de server nog niet is aangeslingerd na de DRTCC van gister?:)

Tjerk Korving
28 mei 2010, 20:07
[spacer]

Het FPL3 reglement is zojuist toegevoegd onderaan de startpost én in de thread van Bahrein.

[spacer]

Ralffoxx
28 mei 2010, 20:09
Ik heb er zin in nu maar hopen dat ik weer is wat stabiele races er uit kan gooien :)

Robert Saalmink
31 mei 2010, 12:33
Alle deelnemers staan ook al op de website (Leagues > Formula ProLeague 3). Controleer je gegevens voor de zekerheid, klopt er iets niet stuur mij dan even een PM.

petervdveen
31 mei 2010, 13:05
De afbeelding van de knop van FPL3 bestaat niet;)
En als je onder FPL3 op algemeen klikt staat er nog FPL2.

Niels Tieman
31 mei 2010, 13:28
Klopt, die moet nog gemaakt worden. :)

Robert Saalmink
31 mei 2010, 13:46
De afbeelding van de knop van FPL3 bestaat niet;)
En als je onder FPL3 op algemeen klikt staat er nog FPL2.

En jij dacht dat we dat nog niet gezien hadden ;) Ik vroeg om de inschrijfgegevens te controleren, nu kunnen we het nog wijzigen. Die graphic onder Algemeen kunnen we pas na race 1 wijzigen, is altijd een screenshot van de carset en bij voorkeur werkelijk uit een race.

petervdveen
31 mei 2010, 16:26
En jij dacht dat we dat nog niet gezien hadden ;) Ik vroeg om de inschrijfgegevens te controleren, nu kunnen we het nog wijzigen. Die graphic onder Algemeen kunnen we pas na race 1 wijzigen, is altijd een screenshot van de carset en bij voorkeur werkelijk uit een race.
Dat dacht ik :P
Nee, dat niet, maar je moet op dat logo klikken om bij die gegevens te komen.
Nu lopen er misschien mensen onnodig te zoeken waar ze op moeten klikken ofzo..

Daniël
31 mei 2010, 17:00
Het is Daniël met een trema op de "e". ;) Maar pas het alsjeblieft niet aan als het ook maar enige moeite kost; is nou niet bepaald iets waar ik wakker van lig. :P Besides, in m'n paspoort staat zonder trema, dus officieel liegen mijn ouders me al 18 jaar voor hehe.

Niels Tieman
31 mei 2010, 17:27
Heren!

Heel erg veel plezier en succes op Bahrain vanavond! :D

Maik Peters
31 mei 2010, 20:32
25man op de server :) Das mooi!

Fr3d
16 juni 2010, 08:45
Gister mijn eerste Masters ervaring.. dat valt nog niet mee voor iemand die nog nooit in een open-wielen-auto gereden heeft

Atreidez
17 juni 2010, 10:04
Ik heb me af moeten melden voor de race van 28juni op Imola. Ik ben op vakansie in Fuertoventura dan. Mail net verstuurd :)

Jeroen Ursem
17 juni 2010, 12:54
Ik heb mij ingeschreven in de gastenwagen, dus die reservelijst moet even goed op de schop om enigszins een kans te hebben mee te doen :)

Alvast bedankt Jaap, fijne vakantie :thumbup:

RSRoy
17 juni 2010, 14:40
Ik heb me af moeten melden voor de race van 28juni op Imola. Ik ben op vakansie in Fuerteventura dan. Mail net verstuurd :)

FF gefixt, heel mooie vakantiebestemming. Ben er ook 2 keer geweest :thumbup:

Mark van Zanten
17 juni 2010, 14:49
Ik heb mij ingeschreven in de gastenwagen, dus die reservelijst moet even goed op de schop om enigszins een kans te hebben mee te doen :)

Zo vlak voor Imola viel dat eigenlijk ook wel een klein beetje te verwachten :P:hammer:

Tjello
17 juni 2010, 20:42

Jeroen, mik je op de 3e plaats :innocent:

Jeroen Ursem
17 juni 2010, 21:14
Eerst maar eens mikken op een startbewijs :p

Stefan van Renselaar
17 juni 2010, 21:50

Speciaal voor jou heb ik me gister al afgemeld :p

Jeroen Ursem
17 juni 2010, 21:52
Speciaal voor jou heb ik me gister al afgemeld :p

:blushing:

Mossel
18 juni 2010, 11:08
Klopt het dat de standen nog niet verwerkt zijn bij de frontpage ?

petervdveen
18 juni 2010, 12:13
Dat klopt.:)
Bij mij iig ;)

Tjerk Korving
18 juni 2010, 13:11
De uitslagen van Shanghai moeten inderdaad nog verwerkt worden op de website, was er nog bij in geschoten. Word vanavond nog gedaan.

Ralffoxx
20 juni 2010, 20:20
Zo net 4 rondjes Imola gedaan. Moet zeggen. Moet nog even wat meer rust hebben voel me buik nog iets te snel als ik actie moet ondernemen. 1:41.6xx reed ik mja moet je dus geen waarde aan hechten denk ik.

Atreidez
21 juni 2010, 12:05
De uitslagen van Shanghai moeten inderdaad nog verwerkt worden op de website, was er nog bij in geschoten. Word vanavond nog gedaan.

Is nog niet helemaal gelukt denk ik? Of is het alleen bij mij dat ik ze niet zie :)

Gerben vd Broek
21 juni 2010, 12:50
De meeting had even prioriteit. Dus vanaf vanavond is er weer tijd voor de gebruikelijke gang van zaken.

Ruben Laenens
21 juni 2010, 18:11
Zo net 4 rondjes Imola gedaan. Moet zeggen. Moet nog even wat meer rust hebben voel me buik nog iets te snel als ik actie moet ondernemen. 1:41.6xx reed ik mja moet je dus geen waarde aan hechten denk ik.1.39.x hier :p, en jij bent sowieso sneller dan mij dus je zal nog wel heel wat sneller kunnen :p

petervdveen
21 juni 2010, 19:03
1:48 :innocent:

Jeroen Ursem
21 juni 2010, 19:29
1:48 :innocent:

Meer oefenen dus ;)

Als je vanavond nou ook komt, zullen er vast wel meer komen!

Tjerk Korving
21 juni 2010, 19:50
Is nog niet helemaal gelukt denk ik? Of is het alleen bij mij dat ik ze niet zie :)
Bij deze wel gelukt en zo aan de slag met de Imola thread. Kunnen de tijden tenminste ook daar gepost worden. :)

Tjerk Korving
5 september 2010, 14:36
[spacer]

Gedurende de rest van het FPL3 seizoen zal de startgrid waar mogelijk worden opgerekt naar 30 man. Hierbij zal het vaste veld worden aangevuld met de eerste vijf deelnemers van de reservelijst die op dat ogenblik bovenaan staan en niet zijn afgemeld.

Circuits die hiervoor in aanmerking komen zijn achtereenvolgens Leguna Seca, Indianapolis en Spa Francorchamps. De overige circuits hebben een limiet van 25 man.

[spacer]

Knight
14 september 2010, 21:05
Ik heb mezelf niet ingeschreven voor het seizoen, kan ik me wel aanmelden als gastrijder voor 1 van de races? En zo ja, wat is de procedure daarvoor? Ik zag in het reglement niets staan over gastrijders, afgezien dat nummer 98 en 99 hiervoor gereserveerd zijn.

Het lijkt me erg leuk om met deze auto's eens een echte race mee te rijden hier.

Tjerk Korving
14 september 2010, 22:35
Dat kan zeker Thijs. :) Je kan een mailtje naar fpl@digitalracing.nl dichten en daarin aangeven welke race je zou willen meerijden. De verwachting is wel dat een gastrijder vooraf de nodige test ronden maakt op het betreffende circuit zodat het circuit bekend is en de wagen goed op de baan gehouden kan worden.

Enige wat dan nog resteert is de hoop op een plaats die vrij komt. De meeste kans daarop maak je de komende twee races (Laguna Seca en Indianapolis) aangezien we daar het aantal plaatsen oprekken van 25 naar 30. Mits er door afmeldingen dan ruimte ontstaat kan je dan deelnemen.

Knight
15 september 2010, 19:38
Mailtje is onderweg, bedankt :)

Mark B
21 september 2010, 10:19
Gisteren voor het eerst even op Laguna Seca gereden maar ben nooit fan geweest van dit circuit :)
Al met al tot een 1:19.027 gekomen maar heb geen flauw idee wat de tijden zijn. Zag online setups staan die in de 1:17 zaten dus ben benieuwd....

Darthwillie
21 september 2010, 11:00
:surrender: moet weer hard gewerkt worden om in de buurt van die tijden te komen. Hoewel ik vermoed dat ik toch te laag op de reservelijst sta.

petervdveen
21 september 2010, 11:27
Wat een waardeloze baan weer zeg ;)
Zit tot nu toe op 1:29 ...

Binnenkort nog maar eens wat rondjes rijden.

Michael Storm
21 september 2010, 11:48
Volgensmij zat ik een aantal maanden geleden tijdens een test in de 1.16 :P

Darthwillie
21 september 2010, 11:50
Wat een waardeloze baan weer zeg ;)
Zit tot nu toe op 1:29 ...

Binnenkort nog maar eens wat rondjes rijden.
Een keer gereden en zat ook in 1:29 :)

@Storm: niet lief :p

Dennis
21 september 2010, 12:06
Ook hier een lage 1.19 eruit gehaald. Half volle tank. Gelukkig is het hier niet zo hobbelig als Istanbul :innocent:

Tjerk Korving
21 september 2010, 13:10
Vanavond komt ook de race thread online, ging gisteren helaas niet door het niet of nauwelijks te bereiken forum.

Overigens kunnen op Leguna Seca 30 man starten dus de reservelijst stroomt dan ook wat sneller door. :)

Mark van Zanten
21 september 2010, 17:52
Tot nu toe vrij makkelijk tot lage 1:20 gekomen, dus 1:19 moet te doen zijn. Nu nog even RACE ON weer aan de praat gaan en nog even flink oefenen de rest van de week.

Knight
21 september 2010, 19:21
Ik heb me ingeschreven als gastrijder voor Laguna Seca. Of ik kan gaan starten hangt af van het aantal afmeldingen. Met niet al te veel benzine aan boord zit ik op 1.20.5

Dennis
28 september 2010, 07:39
Al weer op de helft van het seizoen. Wat gaat het toch snel.

Niels Tieman
10 oktober 2010, 14:54
Raar verzoek, maar er is iemand geweest in mijn PM box die een tijd geleden heeft gevraagd of ik een Formula Masters wilde tekenen en ik kan niet meer terug vinden wie dat is geweest. Dus mocht degene daar geen antwoord op hebben gehad; mijn excuses en neem aub nogmaals contact op. :)

King Otto
13 oktober 2010, 19:40
Hallo allemaal,

Na een hele tijd te zijn weggeweest besloot ik maar weer eens een bezoekje te brengen aan het forum. Mijn stuurtje lag daar maar eenzaam en alleen dus besloot ik een paar rondjes te gaan rijden en weer wat eens te gaan rondsnuffelen hier.

Wat mij opviel is dat de F3000 wagens ingeruild zijn voor Formula Masters bolides. Na een paar rondjes met de FM's viel mij op dat ze een stuk trager zijn dan de F3000 auto's. Met name bij het accelereren vind ik dit onprettig omdat de F3000 auto's wat uitdagender zijn om onder controle te houden.
Dus mijn vraag luidt: Wat is de reden geweest om voor de Formula Masters te kiezen? Gewoon een simpele vraag zonder kritiek te willen leveren overigens want het ziet er allemaal keurig uit ;)

Alexis

Peter
13 oktober 2010, 19:45
Dat hebben ze speciaal voor mij gedaan, anders kan ik de wagen niet op de baan houden dus ik had al gezegd siwieso met een FM te gaan rijden. Omdat het snelheidsverschil dan wel heel erg groot zou worden hebben ze maar besloten dat iedereen met een FM moet rijden :)

Robert Saalmink
13 oktober 2010, 20:51
Tja, was rijdt lastig en wat rijdt makkelijk. Op zich heeft elke auto wel zijn uitdaging, probeer maar eens frontrunner-tijden te rijden met een Seat Leon in het DRTCC.

Het grootste belang hebben wij als DRNL bij een goede simrace ervaring van onze deelnemers. Dat is wat we altijd hebben nagestreefd en dat blijft ook zo. De F3000 was uitdagend om te rijden maar ook lastig om echt goed te begrijpen voor veel mensen. Races waren hierdoor vaak niet zo spannend doordat er grote verschillen optraden tussen de diverse deelnemers. Mensen die de auto niet leuk vonden, verloren ook snel hun interesse. Met Race On kwam de FM erbij en die rijdt een stuk toegankelijker, hoewel het ook daarmee nog best lastig kan zijn om heel snel te gaan. De deelnemers zitten qua rondetijden dichter op elkaar en de races zijn daardoor leuker doordat iedereen wel in zijn 'stukje' van het veld een gevecht met iemand kan hebben.

King Otto
14 oktober 2010, 12:38
Ok zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. Ik dacht dat de meesten eerst puur over het aspect moeilijkheidsgraad vielen maar ik zie inderdaad in de races terug dat het een heel stuk spannender is geworden en dat is natuurlijk het voornaamste.
Ook moet ik zeggen dat ik nog supertraag ben dus ik ga eens wat oefenen en wellicht kan ik mezelf een keer op de reservelijst laten zetten :)

Robert Saalmink
14 oktober 2010, 13:26
Je kunt je eens opgeven als gastrijder!

Captain Slow
21 december 2010, 13:33
Ik ga deze ff een kickje geven.:)
Vorig seizoen hadden we het probleem dat de internal suits niet klopten. De afbeelding hieronder is de goede afbeelding. Kan iemand hier een template van maken? Ik kan ze namelijk nergens vinden op het internet.:)
http://img213.imageshack.us/img213/632/fmcclachaussetteintsuit.jpg (http://img213.imageshack.us/my.php?image=fmcclachaussetteintsuit.jpg)

DIKKE VETTE EDIT

Heb de template gekregen van iemand op Nogripracing. Ik upload ze wel als er meer mensen gaan painten.

Niels Tieman
24 december 2010, 11:20
Dit is geen dikke vette edit. Dit is een rechtstreekse DDS van de Formula Race Room. :D
Maar toch netjes. :D

Captain Slow
24 december 2010, 12:08
Oh, dat wist ik niet.:p Maar die templates waren er al voor FRR.

Knight
16 januari 2011, 16:54
Volgens mij is de FPL server niet gestart, klopt dat? Ik zag hem in ieder geval niet in de lijst staan. Zou de server weer gestart kunnen worden en als het mogelijk is met wat verschillende banen?

Damon Racing
2 maart 2011, 13:17
waar vind ik de template van het racesuit met alpine stars?

Ik ben zelf na enkele jaren weer actief aan het painten, deed het al een tijdje voor rFactor voor CTDP 2006. Maar nu heb ik bijna een versie klaar van de Damon Racing livery voor Formula Master voor Race On. Ik heb wel de livery flink op de schop genomen, maar kleuren en sponsoring zijn nagenoeg hetzelfde.

Orginele Damon Racing livery is zo'n 8 jaar geleden nog ontworpen door Bramzel.

Niels Tieman
2 maart 2011, 13:26
Volgens mij is de FPL server niet gestart, klopt dat? Ik zag hem in ieder geval niet in de lijst staan. Zou de server weer gestart kunnen worden en als het mogelijk is met wat verschillende banen?

Ik zal hem aanslingeren zodra ik weer thuis ben, mocht niemand anders me voor zijn. :)

Damon Racing
2 maart 2011, 17:50

Ik ben zelf na enkele jaren weer actief aan het painten, deed het al een tijdje voor rFactor voor CTDP 2006. Maar nu heb ik bijna een versie klaar van de Damon Racing livery voor Formula Master voor Race On. Ik heb wel de livery flink op de schop genomen, maar kleuren en sponsoring zijn nagenoeg hetzelfde.

Vanmiddag te snel gereageerd, zie dat de helft er niet bij staat.

..... het simracen begon weer te kriebelen en ik vind het leuk om te zien dat er nog vele namen van toen nog steeds hun rondjes op het digitale asfalt leggen!

Niels Tieman
2 maart 2011, 17:53
Ja, we blijven wel plakken hoor. Robert en ik doen Gpx.gamer(s).nl/DigitalRacing.nl nu 10 jaar en we blijven nog wel even bestaan. Tjerk en Gerben hebben we er later bijgevraagt voor de FormulaProLeague en dan hebben we het niet eens over de rest van de crew en natuurlijk onze deelnemers. Er zijn er aardig wat gebleven al die jaren en er komen ook weer wat oudere terug. Altijd leuk om te zien. :D

Knight
2 maart 2011, 19:26
Ik zal hem aanslingeren zodra ik weer thuis ben, mocht niemand anders me voor zijn. :)Hehe, dat is een snelle reactie ;)

Hij was toen trouwens al aangezet, ook al was er niet in het forum op gereageerd. :)

Bramzel
3 maart 2011, 12:20

Hey Daan! Die livery herinner ik me nog maar al te goed inderdaad, ben ik nog altijd erg tevreden mee. Ben heel benieuwd hoe hij er uit ziet op een Formula Master :)

Gerben vd Broek
22 maart 2011, 21:16
FPL server draait met Formula RR en Spa 2008.

Spa 2008 te downloaden hier: spa 2008 megaupload (http://www.megaupload.com/?d=M0P50KAH)

Er volgt nog een testrace met deze combinatie. Meer nieuws zeer spoedig.

Bram Van Der Stichelen
22 maart 2011, 21:47
:thumbup:

Wanneer komt de FPL4 geruchten thread er trouwens? :) Gewoon nieuwsgierig, zit geen haast achter.

Niels Tieman
22 maart 2011, 21:54
http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=1088 <-- Thread gestart op 14-12-10, 14:42. ;)

Bram Van Der Stichelen
22 maart 2011, 22:07
holy shit wat slecht van me :blushing: En ik heb er zelf daarnet nog in gepost :lol: