View Full Version : Autosport Foto's Thread
TheRealms
14 september 2011, 21:25
Ik weet het, ik zei ook 'het lijkt'. :-P Ik zag laatst ergens weer een berichtje dat Rubens volgend jaar voor de titel wil gaan. Misschien toch weer tijd om mijn oude DC-belachelijke titelaspiraties (hoe heette die thread ook alweer destijds? voor de oude gamer.nl rotten onder ons?) uit de kast te halen?
schumacher180
14 september 2011, 21:38
In 2009 hoopte ik echt dat Rubens wereldkampioen zou worden ondanks dat ik het Button ook gunde... Barrichello is een emotionele gozer en dat vindt ik mooi. Ook een van de redenen waarom ik Castroneves support in de IndyCar want dat is ook een emotionele gozer.. Vindt het echt prachtig als dat soort coureurs hun emoties uiten nadat ze een race hebben gewonnen.
Geef Barrichello een goede wagen en hij kan om de titel strijden.... Want uiteindelijk was hij in 2009 weinig minder als Button, dus of hij veel minder dan Vettel zou zijn in een Red Bull weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat Barrichello pas kampioen wordt als Williams weer echt het lek boven krijgt, en ik denk dat dat nog wel een tijdje zal gaan duren.. Maar ik kan er natuurlijk compleet naast zitten, want in 2009 was Red Bull ook opeens een top team terwijl het in 2008 en daarvoor niets meer was dan een middenmotor. Leuk dat Barrichello volgend jaar voor de titel wil gaan, zou het hem echt gunnen. Maar is dat realistisch als hij dit jaar al blij mag zijn als hij uberhaupt een WK punt scoort?
speed9
14 september 2011, 21:41
Nog even en er komt : Top coureurs zonder wereldkampioenschap thread aan :)
Jammer dat Ferrari van rood is veranderd want dat rood wat ze gebruikte in de 2000-2005 tijdperk was mooi.
Darthwillie
14 september 2011, 21:45
Ach ja, dat draadje ging over coureurs die krankzinnige voorspellingen deden, Coulthard die ieder jaar riep dat hij wel kampioen ging worden enzo.
Webber zou een goede kandidaat zijn als hij roept dat hij volgend jaar kampioen wil worden.Was dat nou op Gamer.nl of al hier?
schumacher180
14 september 2011, 21:57
Ik heb geen idee... Ik was op Gamer.nl enkel actief in het F1C topic en zo af en toe een F1 race topic. En ik ben pas vorig jaar hier gekomen, terwijl ik deze site daarvoor al veel vaker had bezocht. Het kwam me om de een of andere reden nooit in me op om me toen al te registreren.:innocent:
Ach ja, toch was Coulthard met name in z'n McLaren jaren iemand die altijd wel voorin mee reed.... Villeneuve bijvoorbeeld werd F1 wereld kampioen maar won nooit de Grand Prix van Monaco. Coulthard werd nooit F1 wereld kampioen maar won wel twee keer de Grand Prix van Monaco.:)
Mja, dat is wel lullig... Want Villeneuve heeft ook nog de Indy 500 en het CART kampioenschap gewonnen, dus in dat opzicht heeft Villeneuve een succesvollere race carriere gehad dan Coulthard om die twee maar even te vergelijken.
Hier een foto die toch wel in die topic thuishoort denk ik.
http://1.bp.blogspot.com/_ScfZeE-rvyg/S62SudF855I/AAAAAAAAAQ0/NTiH4LDbnvg/s1600/Scan10051.JPG
Darthwillie
14 september 2011, 22:26
Ik weet het, ik zei ook 'het lijkt'. :-P Ik zag laatst ergens weer een berichtje dat Rubens volgend jaar voor de titel wil gaan. Misschien toch weer tijd om mijn oude DC-belachelijke titelaspiraties (hoe heette die thread ook alweer destijds? voor de oude gamer.nl rotten onder ons?) uit de kast te halen?
was even zoeken maar gevonden, misschien in het tussenseizoen weer eens opzetten :lol:
Verkiezing: de DC-awards 2006/2007
Hierbij de start van de DC-Award thread. De David Coulthard-Award word gegeven aan de coureur of teambaas (e.d.) die de meest optimistische uitspraak van allemaal doet, Christijan Albers die zegt Kampioen te kunnen worden, Anthony Davidson die denkt constant op het podium te komen, etc. Deze Award word de DC-award genoemd, omdat David Coulthard de koning is/was van de optimistische uitspraken. Hoewel hij zich de laatste jaren zich er niet meer zo erg over heeft uitgelaten, heeft hij de jaren nogal wat opzienbarende verklaringen afgelegd, waarin hij vertelde, tot ieders verbazing kampioen te kunnen worden.
Hierbij de eerste kandidaat, het is niet geheel onrealistisch, maar van optimisme kunnen we wel spreken.
1.
Felipe Massa: Ik word dit jaar kampioen.
Na een degelijk eerste seizoen voor het team van Ferrari te hebben verreden, is de kleine Felipe Massa ervan overtuigd dat hij in de toekomst wereldkampioen kan worden.
Eerder was Massa testrijder voor het Italiaanse team, maar afgelopen seizoen stapte hij als racecoureur naast Michael Schumacher in. Hoewel de Braziliaan aan het begin van het seizoen enige aanpassingsproblemen kende en enkele kleine foutjes maakte, wist hij zich daarna te herstellen. Met name de tweede helft van het afgelopen seizoen groeide Massa uit tot een vaste waarde binnen het team.
Felipe Massa wist zich regelmatig in de buurt van Michael Schumacher te plaatsen en zorgde er zo voor dat Ferrari in de strijd om de constructeurtitel tot de laatste Grand Prix mee kon strijden. Met twee overwinningen, waarvan een tijdens zijn thuisrace, is zijn seizoen dan ook goed verlopen. Alle reden voor de Braziliaan om aan de wereldtitel te gaan denken.
“Toen ik naar Ferrari kwam, wist ik dat ik nog veel moest leren” werd de kleine Braziliaan door Gazzetta dello Sport geciteerd. “In mijn eerste jaar wist ik twee keer te winnen en stond ik zes keer op het podium. Aangezien ik in Brazilië op de eerste plaats wist te finishen, kan ik niet uitsluiten dat ik in de toekomst de wereldtitel zal kunnen gaan veroveren.”
Bron: Autosport.com
2.
Fisichella: "Ik kan kampioen worden in 2007"
6 November 2006
Renault-rijder Giancarlo Fisichella denkt dat hij volgend jaar een gooi kan doen naar de wereldtitel. De Italiaan, die aan zijn derde seizoen bij Renault begint, ziet Fernando Alonso en Kimi Raikkonen als zijn grootste concurrenten voor 2007.
Fisichella, die volgend jaar Heikki Kovalainen als teammaat heeft, zei maandag tegen Gazzetta dello Sport: "Ik weet zeker dat ik wereldkampioen kan worden. Ik zal in ieder geval een van belangrijkste titelkandidaten zijn, samen met Fernando Alonso bij McLaren en Kimi Raikkonen bij Ferrari. Ik heb volgend jaar de beschikking over een geweldige auto en een uitstekend team waarmee ik al twee jaar goed samenwerk."
De 33-jarige coureur uit Rome reed de afgelopen twee seizoenen in de schaduw van tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso. Fisichella won afgelopen seizoen alleen de Grand Prix van Maleisië en werd vierde in het eindklassement, acht punten achter Ferrari-rijder Felipe Massa. In zijn eerste jaar voor Renault won Fisichella alleen de Australische Grand Prix en en eindigde hij het seizoen op de vijfde plek.
Bron: F1racing.nl
3.
Colin Kolles: Punten zijn mogelijk!
Hoe zou je de de coureurs samenvatten?
Ik ken Christijan al heel lang, en volgens mij is hij een hele snelle coureur. Hij kan hele goede resultaten halen als je hem een goede auto geeft. Maar als je een geweer zonder kogels hebt of een bot mes, is dat niet makkelijk!
Tiago is een heel consequent persoon en een hele constante coureur. Als je kijkt naar zijn races zie je dat hij altijd de auto naar de finish brengt. Als hij dit kan doen met een auto die 2 seconden sneller is, zullen we heel tevreden zijn, want dan krijgt hij punten.
bron: F1-live.com
4.
Super Aguri wil volgend seizoen punten scoren
29 november 2006
Het debuutjaar van Super Aguri was geen onverdeeld succes. Zonder veel voorbereiding kwam het team aan de start. Het hele jaar reden de Aguri-coureurs achterin het veld rond. Pas in de laatste races kwam Takuma Sato iets meer in de buurt van de concurrentie. In 2007 moet het anders. Algemeen directeur Daniele Audetto hoopt zelfs dat het team punten kan gaan scoren.
Met Anthony Davidson en Takuma Sato beschikt Super Aguri in ieder geval over vaardige coureurs. "Anthony heeft veel ervaring", vertelde hij aan F1Racing.nl. "Hij verdiende deze kans ook. Ik weet zeker dat hij veel voor ons kan betekenen. We hopen af en toe punten te kunnen scoren. Het is belangrijk dat we in de top-tien rijden. Vanaf de eerste race willen we zo snel mogelijk zijn. Daarom testen we nu ook veel."
Ook hoopt Audetto in het begin van het seizoen een voordeel te hebben op de andere teams. Super Aguri reed in 2006 al met Bridgestone. Nu de Japanse bandenfabrikant de enige leverancier is, moeten de oude Michelin-teams proberen de kennis in te halen. "We hebben veel ervaring met Bridgestone. Vooral in de eerste races moet dat een voordeel opleveren", aldus Audetto.
Bron: F1Racing.net
5.
Briatore: "Fisichella kan kampioen worden"
12 januari 2007
Renault-teambaas Flavio Briatore denkt dat Giancarlo Fisichella in 2007 een gooi naar de wereldtitel kan doen. Er is vaak kritiek op de Italiaan, die niet constant genoeg zou zijn, maar nu Fernando Alonso naar McLaren is vertrokken, heeft Briatore alle vetrouwen in zijn coureur.
"Fisichella is snel genoeg en ik denk dat hij dit jaar een kans heeft. We zullen hem een auto geven waarmee hij kan winnen," zei Briatore in het Italiaanse Gazzetta dello Sport. "Ook zonder Alonso is de motivatie binnen het team erg groot. Het zijn hectische dagen, dus het is moeilijk om te zeggen wat er gaat gebeuren. Wat ik wel weet, is dat we deze winter prima werk hebben geleverd."
Bron: F1racing.net
6.
Ralf: "Ik behoor tot de beste drie"
Het team heeft, volgens de geruchten, het grootste budget van de paddock, maar Toyota slaagt er maar niet in de door te stoten naar de top. Ook dit jaar begint het seizoen niet naar wens, met tijden in de tests die niet boven de middenmoot uitsteken. Mocht het team dit jaar opnieuw met lege handen blijven, dan zal het volgens Ralf Schumacher in ieder geval niet aan hem liggen.
"We moeten nog wel wat meer snelheid vinden", zei Ralf tegen het Duitse Bild. "We staan nu nog achter Ferrari, McLaren, Renault en BMW. Waarschijnlijk zal ons seizoen pas in Europa echt beginnen. We zullen hard moeten werken om onszelf te verbeteren. Ik weet dat we op de juiste weg zitten en ik hoop dan ook in 2007 nog de eerste race voor Toyota te winnen."
Aan zijn eigen kunnen twijfelt Ralf niet. Volgens hem behoort hij tot de drie beste coureurs van het veld. "Het is natuurlijk altijd afhankelijk van de auto waarin je rijdt," zei hij. "In een Minardi was zelfs mijn broer nooit kampioen geworden. Ik reken mezelf echter wel tot een van de beste drie coureurs in de F1. Natuurlijk zijn Alonso en Raikkonen snel, maar ik verstop me achter niemand."
"Als ik dat niet dacht, zou ik niks meer te zoeken hebben in de Formule 1."
Bron:http://f1.gpupdate.net/
7
Super Aguri wil eerste race winnen in 2008
Super Aguri hoopt in 2008 haar eerste Formule 1-zege te kunnen vieren. Daniel Audetto, algemeen directeur van het team, liet vorige week nog weten volgend seizoen de eerste punten te verwachten. Het team hoopt een jaar later al mee te kunnen doen voor de hoofdprijs. Super Aguri scoorde geen punten in haar debuutseizoen.
Audetto zei tegen Reuters: "We willen de wereld laten zien dat we geen verliezers zijn. Het team heeft nu een goed fundament. We willen nu bewijzen dat we ook om de betere posities kunnen vechten. Misschien kunnen we in 2008 al onze eerste Grand Prix-zege boeken. Ik denk dat we dat jaar de ware potentie van Super Aguri te zien zullen krijgen. Door de nieuwe regels maken de kleinere teams straks meer kans."
speed9
14 september 2011, 22:38
was even zoeken maar gevonden, misschien in het tussenseizoen weer eens opzetten :lol:
Leuke is dat zowel (bijna)Massa,Collens als Super Aguri gelijk hadden.
Massa was voor paar seconde kampioen,spijker pakte punten en super aguri reed de top tijden :)
NS
14 september 2011, 23:06
super aguri wil eerste race winnen in 2008 :')
bobskink
15 september 2011, 00:46
Veel van die piloten die net niet kampioen werden zijn vaak beter dan piloten die het wel werden. Maar dat hoort net bij de F1.
Voorbeeldje, Button, wordt nu plots aanzien als bijna absolute top, terwijl hij enkele jaren geleden werd uitgespuugd als één van die vele piloten die maar één GP wist te winnen.
Piloten die winnen met minder snelle wagens en op het podium staan met de snellere wagens onder hen, daar heb ik oneindig veel meer sympathie voor dan wereldkampioenen die enkel kunnen winnen als ze de beste wagen hebben.
Daniël
15 september 2011, 08:07
Overigens vind ik Button sinds hij bij Mclaren is gigantisch ontwikkeld als coureur. Hij laat nu echt hele mooie dingen zien, iets wat ik nooit had verwacht. Ik vond hem altijd zo'n forcerende net-niet coureur, en hij heeft zeker niet het talent van een Alonso of zijn teammaat, maar hij is wel in staat om Hamilton vaak te snel af te zijn en dat is een bijzonder knappe prestatie.
Robert Saalmink
15 september 2011, 08:31
Piloten die winnen met minder snelle wagens en op het podium staan met de snellere wagens onder hen, daar heb ik oneindig veel meer sympathie voor dan wereldkampioenen die enkel kunnen winnen als ze de beste wagen hebben.
Maar hoe komt dat dan? Die beste wagen is vaak het resultaat van jarenlang samen werken, het team opbouwen en die auto ontwikkelen tot wat 'ie is. Mooiste voorbeeld is natuurlijk Schumacher bij Ferrari, die na twee wereldtitels naar een destijds kansloos team ging en daar lang heeft moeten wachten en werken op succes. Ik kan daar juist heel veel respect voor hebben, meer dan voor iemand die toevallig eens een GP wint omdat alles die dag even goed ging.
We zien dat nu ook bij Vettel en Red Bull. Dat hele team valt 'op zijn plaats' na jaren hard werken. Dat is toch mooi?
Het zit ook een beetje in de aard van de moderne F1. Je wint niet zomaar meer met een mindere wagen. Dan moet er iets heel geks gebeuren.
bobskink
15 september 2011, 10:09
In 2005 ging Schumachers onoverwinlijke Ferrari plots niet meer vooruit.
Vettel is supergoed, maar zijn Red Bull was reeds een supersnelle wagen toen hij instapte in 2009. Dat is eerder Newey en de toepassing van de nieuwe regels zijn verdienste. Ik apprecieer Vettel evenveel voor zijn Toro Rosso prestaties.
Zelfde voor Senna, de MP4/4 was één van de beste wagens ooit, maar veel impakt hade Senna er niet op, de wagen was maar net af voor de seizoensstart, veel testen zat er niet in.
@ Daniël, vin ik ook, Button heeft mij uiteindelijk ook verrast de laatste races.
TheRealms
15 september 2011, 11:14
Inderdaad eventjes onthouden, ik zal de taak wederom op me nemen zodra het seizoen is afgelopen :D;)
Darthwillie
15 september 2011, 11:36
In 2005 ging Schumachers onoverwinlijke Ferrari plots niet meer vooruit.
Vettel is supergoed, maar zijn Red Bull was reeds een supersnelle wagen toen hij instapte in 2009. Dat is eerder Newey en de toepassing van de nieuwe regels zijn verdienste. Ik apprecieer Vettel evenveel voor zijn Toro Rosso prestaties.
Zelfde voor Senna, de MP4/4 was één van de beste wagens ooit, maar veel impakt hade Senna er niet op, de wagen was maar net af voor de seizoensstart, veel testen zat er niet in.
@ Daniël, vin ik ook, Button heeft mij uiteindelijk ook verrast de laatste races.
klopt, MAAAAAAAAR :laugh: je ziet ook dat Vettel veel meer uit die wagen weet te halen. Martin Whitmarsh heeft in een interview al toegegeven dat ze Monza hadden moeten winnen en dat ze ook in Spa,Barcelona en Monaco de betere wagen hadden. Hoewel Monaco natuurlijk een uitzonderlijke baan is.
Webber heeft nog geen een overwinning en volgens mij 2 keer een P2 met dezelfde wagen.
Ben het met je eens dat de Red Bull een waanzinnig goede wagen is, maar als ik naar Monaco kijk waar hij idioot lang wist door te gaan op een setje banden, zolang dat Pirelli er niets meer van snapte. In Spanje Hamilton wist af te stoppen door iedere keer die laatste boch zo goed te nemen dat hij de hogere topsnelheid wist van Hamilton wist te pareren. In Monza een bizarre setup kiest en daardoor de race winst, dan zijn dat van die tekenen dat hij net even beter werkt en daardoor die extra winst pakt.
Robert Saalmink
15 september 2011, 11:40
Ik vind sowieso dat Vettel 'delivers'. Hij stelt zelden teleur. Zie kwalificatie, elke keer als de rest denkt dat ze er bij zijn, komt Vettel weer met een toprondje. En niet dat het lijkt dat er een toprondje aan komt maar dat hij door een foutje dan toch de pole net niet haalt, nee: hij haalt het juist wél elke keer. Ayrton Senna kon dat ook. Hij is niet voor niets hard op weg het record aantal poles in 1 seizoen te pakken.
Op racepace ook. Zijn racepace is gewoon goed en als er ingehaald moet worden dan gebeurt het ook. Een goede racepace maar niet noodzakelijkerwijs elke ronde op de limiet. Houdt rekening met zijn banden, rijdt zo hard als noodzakelijk en dat is goed genoeg. Natuurlijk heeft hij ook mindere races gehad dit seizoen maar dan speelden er andere factoren mee.
Ik ben overigens geen uitgesproken Vettel fan, maar ik vind het wel mooi om hem aan het werk te zien.
joostingh
15 september 2011, 12:05
Trouwens een leuk weetje halverwege dit seizoen had Vettel nog nooit een race gewonnen waar hij niet in de eerste bocht op P1 lag...
Leken op dat moment bijna Massa achtige dingen :P
schumacher180
15 september 2011, 15:16
Oke, back ontopic!
Will Power nadat hij won in Barber.
http://img2.autosport1.nl/cms/images/stories/2011/Internationaal/IZOD%20Indycar%20Series/10-04%20Birmingham%20(circuit)/2011_jump_power_barber_motorsports_park.jpg
Blijf dit echt een prachtige wagen vinden, de Ferrari F2002.
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2004/mm/slides/1%20Ferrari%20F2002%20SN%20221%20John%20Bosch%20(8 ).JPG
Martijn Mezger
15 september 2011, 15:51
Eens!
http://farm7.static.flickr.com/6090/6113740511_39386d4954_b.jpg
:D
Daniël
15 september 2011, 16:37
Is dat niet de F2003-GA? ;) Die ik overigens nóg mooier vind. Vandaar dat ik de Sauber C23 ook zo'n mooie bak vond. :P
schumacher180
15 september 2011, 16:39
Yup, op Martijn's foto is de F2003GA wat ik ook een ontzettend gave bak vindt trouwens.:thumbup:
Martijn Mezger
15 september 2011, 17:11
Voor mij ziet die er hetzelfde uit. :laugh:
Vind die "F2003GA" erg mooi, vooral het deel achter de sidepods, wauwie.
Kim Van Der Stichelen
15 september 2011, 17:14
Ik ben nooit fan geweest van de neus van de Ferrari's rond die tijd :)
Richard117
15 september 2011, 17:26
Voor mij is dit toch echt de mooiste Ferrari:
En dan vooral met #27 erop en Alesi achter het stuur :thumbup:
http://img33.imageshack.us/img33/490/9527alesi412t2fersmr01.jpg
RSRoy
15 september 2011, 18:33
Voor mij is dit toch echt de mooiste Ferrari:
En dan vooral met #27 erop en Alesi achter het stuur :thumbup:
http://img33.imageshack.us/img33/490/9527alesi412t2fersmr01.jpg
Dit is een hele mooie ja, zat zo rond het GP2 tijdperk als ik me niet vergis :thumbup:
Richard117
15 september 2011, 18:50
Dit is een hele mooie ja, zat zo rond het GP2 tijdperk als ik me niet vergis :thumbup:
Deze is uit '95, GP2 was '94 :)
RSRoy
15 september 2011, 18:52
Deze is uit '95, GP2 was '94 :)
Zit redelijk in de buurt toch zo uit het blote hoofd ;)
schumacher180
15 september 2011, 18:53
Yup.;)
Is idd een mooie bak, net als de Ferrari F310... Vondt de mid-season auto met die hoge voorvleugel een stuk minder moet ik er wel bij zeggen... Al was dat ook zeker geen lelijke auto.
http://img30.imageshack.us/img30/226/5086b.jpg
Darthwillie
15 september 2011, 18:54
uit die tijd vind ik de 412T uit begin 1994 het fraaist, die lijnen van de sidepod zijn geweldig.
http://statistichef1.altervista.org/STAGIONI%20html/1994/VETTURE%20MODELLI/ferrari%20412t1.jpg
http://b.f1-facts.com/ul/a/802
maar de eerste Turbo die tijdens de trainingen van de gp van Imola 1980 werd gebruikt vind ik zo geweldig
http://redcarmodel.com/readimg.php?number=429
Richard117
15 september 2011, 18:58
Yup.;)
Is idd een mooie bak, net als de Ferrari F310... Vondt de mid-season auto met die hoge voorvleugel een stuk minder moet ik er wel bij zeggen... Al was dat ook zeker geen lelijke auto.
Ik hou wel van lage neuzen, dus de update halverwege '96 vind ik idd ook minder mooi. En de V12 ontbreekt in beide versies natuurlijk ;)
uit die tijd vind ik de 412T uit begin 1994 het fraaist, die lijnen van de sidepod zijn geweldig.
Die vind ik juist weer minder door de neus die op pootjes staat
schumacher180
15 september 2011, 18:58
Jammer dat er van de 126C geen duidelijke foto's zijn... Wagen doet me denken aan de 126CK waar Villeneuve, terwijl de wagen lastig reed en niet super snel was, toch twee wedstrijden mee won.. Een van zijn overwinningen was de Grand Prix van Monaco.
Vindt de Ferrari T4/T5 ook een ontzettend mooie bak..:)
De 412T1 is wat dat betreft ook een gaaf ding, daar zat ook zo'n fantastisch geluid in.:thumbup:
Kim Van Der Stichelen
15 september 2011, 19:03
Ferrari's met zwarte spoilers zijn zowieso +1 :thumbup:
TheRealms
15 september 2011, 19:51
Dit vond ik altijd de gaafste combo die Ferrari heeft gehad qua chassis, livery en coureur: http://www.dennishanna.com/gilles_monaco_81.jpg
schumacher180
15 september 2011, 21:45
Aha, de 126CK!:thumbup:
GTE
15 september 2011, 21:55
dat is toch wel een beetje een baksteen vergeleken met de 126 C2 Turbo
Darthwillie
15 september 2011, 22:02
jup ooit beschreven als een schuurdeur met een motor. Dat Villeneuve er Monaco mee won was ook eigenlijk niet mogelijk.
Wel de wagen waar voor het eerst met een hoge voorvleugel geëxperimenteerd werd.
http://b.f1-facts.com/ul/a/1462
iets dat een jaar later door Theodore dunnetjes werd overgedaan
http://www.f1-geschiedenis.be/FORMULE%201/1981/Foto/Theodore_TY01.jpg
net als Toleman in 1982
http://richardsf1.com/wp-content/uploads/2011/03/DerekWarwick1982DutchGPPHC.jpg
TheRealms
16 september 2011, 01:12
dat is toch wel een beetje een baksteen vergeleken met de 126 C2 TurboKlopt, maar op een of andere manier vind ik 'm gewoon ontzettend gaaf :thumbup:
Pingguest
16 september 2011, 10:17
Dit is de 126 CK zoals door Gilles Villeneuve gereden tijdens de kwalificaties van de Grand Prix van Italië in 1980 op het circuit van Imola.
http://i7.photobucket.com/albums/y256/bouboum/Gilles%20Villeneuve/1980-Imola-126CK-Villeneuve-essais.jpg
Vanwege de bredere achterbanden vind ik deze configuratie mooier dan welke in 1981 werd gebruikt.
Martijn Mezger
17 september 2011, 15:00
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/Linhbergh2011/Sept2011/behindthescenes/almslagunaseca1/LIN_9234.jpg
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/Linhbergh2011/Sept2011/behindthescenes/almslagunaseca1/LIN_9240.jpg
Jezus wat een vette truck :D
schumacher180
17 september 2011, 17:40
Vette auto ook... Patron... Doet me denken aan Scott Sharp die in de IndyCar met een Patron auto reed in 2007. Ook in 2009 reed hij met een Patron auto de Indy 500. Dus zal mij niks verbazen als een van deze Patron wagen's dit jaar wordt bestuurd door Sharp?
Die truck is idd vet gaaf.:thumbup:
Bramzel
17 september 2011, 17:41
Vette auto ook... Patron... Doet me denken aan Scott Sharp die in de IndyCar met een Patron auto reed in 2007. Ook in 2009 reed hij met een Patron auto de Indy 500. Dus zal mij niks verbazen als een van deze Patron wagen's dit jaar wordt bestuurd door Sharp?
Die truck is idd vet gaaf.:thumbup:
Sterker nog, hij runt het team :)
Robert Saalmink
19 september 2011, 00:22
Er worden hier ook een paar man wakker in september :p seizoen is al bijna voorbij ;)
Bramzel
19 september 2011, 10:55
Und? F1 seizoen 1980 is ook al 31 jaar voorbij, daar posten we ook nog foto's van ;) Het gaat om gave foto's, niet om de nieuwswaarde er van toch?
Robert Saalmink
19 september 2011, 11:24
Ja, dat is ook geen enkel probleem :) maar sommigen zien de livery nu voor het eerst kennelijk getuige de reacties, dat verbaasde me.
schumacher180
19 september 2011, 17:11
Robert, misschien volg ik die klasse waar Sharp in rijd wel helemaal niet...;)
Ik ben meer een Open Wheel fan, alleen NASCAR mag ik graag naar kijken als we het hebben over de NIET Open Wheel racing kampioenschappen.
Darthwillie
24 september 2011, 10:54
Ok het is geen auto, maar ik vind hem wel bizar grappig
http://static.flickr.com/68/209705896_9a3a575056_o.jpg
staan een hele reeks fraaie liveries op het autosport forum
http://i31.tinypic.com/e7gdpv.jpg
http://www.autofolie.org/data/media/56/30ans-renault-f1.jpg
http://cdn-3.motorsport.com/static/img/mgl/100000/190000/194000/194100/194183/s1_1.jpg
:blink:
http://www.usastockcar.co.uk/communities/2/004/007/458/362/images/4543338710.jpg
http://www.automobiliac.com/storage/thumbnails/5840148-11082886-thumbnail.jpg
http://www.farzadsf1gallery.com/image_upload/YellowMcLaren.jpg
Face the Slayer
25 september 2011, 19:45
http://www.enterf1.com/images/photos/galleries/1983-European-Grand-Prix/Bruno%20Giacomelli%20Toleman%20TG183B%2001_01.JPG
schumacher180
26 september 2011, 10:45
Bruno Giacomelli in de Toleman TG183C, achtervolgd door de Tyrrell 011 van Danny Sullivan?
Mooie foto.:thumbup:
Face the Slayer
26 september 2011, 19:07
Bijna goed, het is de Toleman TG183 B-versie. De radiatoren zaten in de voorvleugel.
http://img265.imageshack.us/img265/7962/ferrari640nigelmansell8av6.jpg
Daniël
27 september 2011, 17:27
Hoi mensen, ik heb een vraag. Ik wil iets voor aan de muur bestellen en dat wordt dan een mooie autosportfoto op canvas, 90x60 cm of 60x40 cm, ben daar nog niet helemaal over uit. Ik wil een mooie foto van een Ferrari F1 doen, als Ferrari-fan zijnde. Het liefst een foto als deze, een mooie, rustige sfeerfoto (iets met vonken is altijd goed :P) en ik heb nu een foto van Prost of Villeneuve in gedachten. Uiteraard sta ik open voor verdere suggesties, maar ik vroeg me af of er in de categorieën Prost en Villeneuve aanraders zijn.
http://formulatotal.files.wordpress.com/2010/05/1982_gilles_villeneuve_ferrari_126c2_long_beach_02 .jpg
Die foto hierboven vind ik ook prachtig, maar ik heb een hekel aan Nigel Mansell, dus dat is geen optie. :P
Richard117
27 september 2011, 18:02
http://formulatotal.files.wordpress.com/2010/05/1982_gilles_villeneuve_ferrari_126c2_long_beach_02 .jpg
Die foto hierboven vind ik ook prachtig, maar ik heb een hekel aan Nigel Mansell, dus dat is geen optie. :P
Dat is Villeneuve :innocent:
Daniël
27 september 2011, 18:06
Ik bedoelde die foto van Face The Slayer boven mijn post. :) Sorry, ik was onduidelijk.
Bramzel
27 september 2011, 18:19
Hij bedoelt de foto die Face the Slayer postte.
Bramzel
27 september 2011, 18:21
1000+ posts, dus slotje en Part Deux (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?p=1056955671#post1056955671) :).
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.